abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2015 @ 13:19:17 #251
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156046390
Wat gaan de Grieken doen?

Ze zijn aan het bewapenen:

pi_156046916
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 13:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]

IS aan alle kanten afgemaakt in Deir Ezzor,
Doen ze niet alleen
quote:
Russische militairen die de SAA komen helpen,
Heeft niets met eigen overwinning te maken
quote:
Daraa offensief gefaald.
Grenzen staan nog hetzelfde
quote:
Nee inderdaad er is niets positiefs te vermelden.
Idd
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 13 september 2015 @ 14:12:27 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156047717
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doen ze niet alleen

En IS werkt alleen natuurlijk. Bestaat allemaal uit locals. De SAA werkt samen met Syrische stammen tegen importtuig.

quote:
Heeft niets met eigen overwinning te maken

Dus? Is het positief voor de SAA of niet. Dat telt.

quote:
Grenzen staan nog hetzelfde

Aantal strijders alleen niet, simpele.

Idd
[/quote]
pi_156047766
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 14:12 schreef Richestorags het volgende:
En IS werkt alleen natuurlijk. Bestaat allemaal uit locals. De SAA werkt samen met Syrische stammen tegen importtuig.
Que, jij denkt IS geen bondgenoten heeft onder Syrische stammen?
  zondag 13 september 2015 @ 14:16:03 #255
396550 Richestorags
pi_156047798
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Que, jij denkt IS geen bondgenoten heeft onder Syrische stammen?
Dat zeg ik toch juist? Dat ze niet alleen werken.
pi_156047851
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 14:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch juist? Dat ze niet alleen werken.
Nu verwar je mij. Wat is het verschil tussen locals en Syrische stammen en hoe verhoud je dat tav 'alleen'?
  zondag 13 september 2015 @ 14:23:00 #257
396550 Richestorags
pi_156047957
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 14:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu verwar je mij. Wat is het verschil tussen locals en Syrische stammen en hoe verhoud je dat tav 'alleen'?
Niets. Ik was sarcastisch. IS bestaat uit landverraders en importtuig. Dus dat de SAA dan met wat locals een overwinning behaalt: lekker belangrijk. Zij vechten tegen een tegenstander die zijn strijders overal vandaan haalt.
pi_156047982
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 14:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Niets. Ik was sarcastisch. IS bestaat uit landverraders en importtuig. Dus dat de SAA dan met wat locals een overwinning behaalt: lekker belangrijk. Zij vechten tegen een tegenstander die zijn strijders overal vandaan haalt.
Ah, de aanloop naar je reactie niet gelezen sorry, oog viel alleen op dat stukje. Thnx :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2015 14:24:11 ]
pi_156048270
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt beter stoppen met het oneindige assad propaganda "terreinwinst in zabadani". Eerst hadden ze nog 1,5 km te gaan, daarna hadden ze alles, en nu is het weer twee vierkante km ofzo?

Nog nooit zoveel troep gelezen over een gebied ter grote van een halve woonwijk.
Jezus en jou post zijn zeker neutraal en feitelijk bewezen. :|W :|W :|W
  zondag 13 september 2015 @ 14:44:34 #260
396550 Richestorags
pi_156048458
En IS krijgt weer extra klappen: Jazal is heroverd, een heuveltop en een extra heuveltop dreigt te worden ingenomen door de SAA, waarmee ze dichter bij Palmyra kunnen komen.

http://www.almasdarnews.c(...)zal-in-west-palmyra/

Intense gevechten in oost Ghouta nu, met gebied heroverd door de SAA maar Jaish al Islam die nog steeds een offensief aan het starten is.

http://www.almasdarnews.c(...)fringes-of-damascus/
pi_156048720
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156048792
Thomas van Linge ‏@arabthomness
#Syria: Jaysh al-Islam advances in eastern #Ghouta are pretty remarkably, they are really inching towards #Damascus

https://mobile.twitter.com/arabthomness/status/643044303149903873
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156048804
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:37 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Jezus en jou post zijn zeker neutraal en feitelijk bewezen. :|W :|W :|W
Nee, maar ik ga niet telkens hetzelfde posten over 1 vierkante kilometer.
  zondag 13 september 2015 @ 15:00:29 #264
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156048845
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

quote:
Thomas van Linge ?@arabthomness
#Syria: Jaysh al-Islam advances in eastern #Ghouta are pretty remarkably, they are really inching towards #Damascus

https://mobile.twitter.com/arabthomness/status/643044303149903873
Nee, jij doet het over inches ;)
pi_156049349
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
zelf getekend :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156049379

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156049530
Al opgevallen dat het westen nog geen enkel trainingskamp van de IS heeft platgegooid?
Corporate translator
pi_156049579
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:23 schreef HSG het volgende:
Al opgevallen dat het westen nog geen enkel trainingskamp van de IS heeft platgegooid?
ofehr_en twitterde op zondag 13-09-2015 om 13:04:41 Russia has information that US knows where ISIS positions are, but doesn't bomb them - Lavrov https://t.co/49QQyqENmI reageer retweet
pi_156049600
BTelawy twitterde op zondag 13-09-2015 om 13:14:08 News : Satellite image taken 04/09/15 shows construction of a Russian base near Lattakia. #Syria http://t.co/8DoYlkc6JJ reageer retweet
  zondag 13 september 2015 @ 15:30:57 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_156049695
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:23 schreef HSG het volgende:
Misschien willen ze geen kinderen platbombarderen, is de enige reden die ik kan bedenken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_156049856
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef Harunobu het volgende:
En dan zijn er nog steeds dwazen die oproepen dat er meer dictators nodig zijn zodat er meer stabiliteit komt. Als Assad zo goed voor de stabiliteit van Syrie is, waarom is er daar dan een burgerloorlog?

Zijn ook dezelfde mensen die oproepen tot de val van het regime in N Korea. Gaan die mensen ook roepen om een sterke leider daar als dat land in burgeroorlog vervalt?
Ik denk niet dat alleen de aanwezigheid van een sterke leider de oorzaak is van de conflicten daar. Er zijn meer landen in die regio met een autoritair regime aan de macht die wel behoorlijk stabiel zijn en weinig sektarische conflicten kennen. Landen zoals Irak, Syrië, Soedan etc. hebben toch allemaal gemeen dat een bepaalde kliek de overheidsstructuur sterk domineerden en de rest buitensloten. Daardoor reageren ze ook incapabel op sociale en politieke onrust. Geen wonder dat dit het resultaat is. Juist landen zoals Oman, Jordanië etc. hebben hier veel minder last van, en juist in Egypte groeit de instabiliteit nu het daarin vervalt.
Incelfrikandel
pi_156050344
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik denk niet dat alleen de aanwezigheid van een sterke leider de oorzaak is van de conflicten daar. Er zijn meer landen in die regio met een autoritair regime aan de macht die wel behoorlijk stabiel zijn en weinig sektarische conflicten kennen. Landen zoals Irak, Syrië, Soedan etc. hebben toch allemaal gemeen dat een bepaalde kliek de overheidsstructuur sterk domineerden en de rest buitensloten. Daardoor reageren ze ook incapabel op sociale en politieke onrust. Geen wonder dat dit het resultaat is. Juist landen zoals Oman, Jordanië etc. hebben hier veel minder last van, en juist in Egypte groeit de instabiliteit nu het daarin vervalt.
Syrie heeft ook de pech dat het tot de verkeerde as behoord; Iraans-Syrische. Als het tot de Amerikaans-Saudische as had behoord hadden er nog wel protesten geweest maar het nooit de massale (financiele) steun gehad van regionale machten als Saudie Arabie, Turkije of zelfs in mindere mate Amerika. Dit speelt ook gewoon mee. Nu liggen zowel Syrie als Irak in de frontlinie van het gevecht tussen sjitisch Iran vs soennitisch-wahabistisch KSA. En de ellende blijft daar dus. Zeker omdat de landen allerlei verschillende bevolkingsgroepen kennen.

Jordanie eet uit de hand van Amerika en KSA. Zelfs als er protesten komen en hard repressief beleid erop dan is er geen regionale haan die ernaar kraait en die demonstranten van wapens gaat voorzien. Hetzelfde geldt voor Marokko bijv. Daarnaast zitten die landen niet met hun reet in de frontlinie van de grote regionale koude oorlog tussen Teheran en Riyadh.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_156050404
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mooi dat je nu in feite bekend dat je alleen maar onzin en jihadistische post plaats. Maar hoe durf je dan om iemand dan te betichten van het in feite het zelfde soort onzin wat jij doet.
  zondag 13 september 2015 @ 16:05:51 #274
396550 Richestorags
pi_156050722
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:56 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Mooi dat je nu in feite bekend dat je alleen maar onzin en jihadistische post plaats. Maar hoe durf je dan om iemand dan te betichten van het in feite het zelfde soort onzin wat jij doet.
Terwijl ik feiten post. Almasdarnews staat weliswaar aan de kant van de SAA, maar is bepaald geen onzinbron.
pi_156050947
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 16:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Terwijl ik feiten post. Almasdarnews staat weliswaar aan de kant van de SAA, maar is bepaald geen onzinbron.
Nee klopt, alleen plaatste ik het in zijn beweringen, hij post zoveel onzin en dan zo schijnheilig reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')