En jij bent er zeker zo een die vindt dat de EU te belangrijk is en te ingewikkeld om de burgers er iets over te laten zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een die denkt dat een referendum democratisch is. Ik had het kunnen weten.
Zoals altijd roep je maar weer wat. Heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
En jij bent er zeker zo een die vindt dat de EU te belangrijk is en te ingewikkeld om de burgers er iets over te laten zeggen.
Het gemiddelde is 100.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nederland telt 16 miljoen inwoners. Vrijwel alle huishoudens hebben internet en TV. En toch kan GeenStijl via de middelen die ze hebben niet eens 300k handtekeningen verzamelen.
Zelfs die fking actie om Mauro in Nederland te houden had al +130k handtekeningen.
Te lachwekkend dit. Het zegt wel wat over de maatschappij, is de gemiddelde IQ werkelijk 105 wat ik regelmatig langs zie komen?
Het heeft te maken met brood en spelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 100.
En dit heeft niets met de intelligentie van het volk te maken.
Blijkbaar zijn al die mensen voor uitbreiding. Nouja dan moeten we dat maar doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nederland telt 16 miljoen inwoners. Vrijwel alle huishoudens hebben internet en TV. En toch kan GeenStijl via de middelen die ze hebben niet eens 300k handtekeningen verzamelen.
Zelfs die fking actie om Mauro in Nederland te houden had al +130k handtekeningen.
Te lachwekkend dit. Het zegt wel wat over de maatschappij, is de gemiddelde IQ werkelijk 105 wat ik regelmatig langs zie komen?
Heb zelf overigens gewoon getekend.
Onder andere.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het heeft te maken met brood en spelen.
Volgens peilingen is de ruime meerderheid tegen uitbreiding.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn al die mensen voor uitbreiding. Nouja dan moeten we dat maar doen.
Mentaliteit dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 100.
En dit heeft niets met de intelligentie van het volk te maken.
Of dat de meesten geen zin hebben in dat schreeuwerige en onzinnige gezeik van Geenstijl.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mentaliteit dan.
Toont weer eens aan dat de meeste niet verder kijken dan het eilandje (huisje boompje beestje en verder interesseert me niks) waar ze op leven.
Je redenen zullen dan ook wel niet verder gaan dan dat je tegen de stationering van een kippenhok bent in de Oekraine, of zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:14 schreef bamibij het volgende:
Ik ben tegen een vrijhandelsverdrag met Oekraïne maar om heel andere redenen dan GS. Dus niet ondertekend.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:14 schreef bamibij het volgende:
Ik ben tegen een vrijhandelsverdrag met Oekraïne maar om heel andere redenen dan GS. Dus niet ondertekend.
Je mag in 2017 weer stemmen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef Physsic het volgende:
[..]![]()
Wat?
Je tekent alleen voor de komst van een referendum.
Bij dat referendum kan je vervolgens zelfs vóór dat verdrag stemmen.
Het gaat erom dat de burgers zich kunnen laten horen.
Dat is echt totaal iets anders.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:58 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Je mag in 2017 weer stemmen.
Want dan kunnen de burgers zich niet laten horen wil je zeggen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is echt totaal iets anders.
Wat is hier schreeuwerig en onzinnig aan?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of dat de meesten geen zin hebben in dat schreeuwerige en onzinnige gezeik van Geenstijl.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:39 schreef phuti het volgende:
[..]
Je redenen zullen dan ook wel niet verder gaan dan dat je tegen de stationering van een kippenhok bent in de Oekraine, of zoiets.
Heb je een link naar die reacties op twitter?quote:Op donderdag 17 september 2015 13:38 schreef phuti het volgende:
Goed, voor diegene die de APB hebben gevolgd via NOS, hier ff een stukje wat de NOS er kennelijk eruit heeft geknipt volgens diverse twitteraars, dat u het weet: http://streamable.com/7ruz (heb het zelf niet gezien btw)
Zoals ik eerder in dit topic al schreef is het de FNV wel gelukt, 736.759 handtekeningen in 6 weken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:20 schreef Bensel het volgende:
300k mensen optrommelen om iets te doen is schier onmogelijk in dit land. Daarvoor is iedereen te veel met zichzelf bezig
Ik heb er wel meer voorbij zien komen. zou wel uberdom zijn om dit te berichten en het blijkt niet zo te zijn, dus ik geloof het wel.twitter:burgercomiteeu twitterde op woensdag 16-09-2015 om 22:54:45Wilders zei ook "teken op http://t.co/QphowaVPxC" maar dat heeft de NPO eruit geknipt dus retweet dit #geenpeil #RT https://t.co/URoubL6ad8 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |