Ach des te langer zal de ban gaan duren toch?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En nou kappen met die kutklonen Zwaffel/Knijpje/Qwea!
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Knijpje het volgende:
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over?
Dat is nog maar heel eventjes!quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
ik moet nog 1,7 kilo tot mijn volgende streef
www.bedrijfsfruit.NLquote:Op donderdag 10 september 2015 12:22 schreef Knijpje het volgende:
[..]
Aan wat directe vrienden heb ik dat al gevraagd. Maar ik vind het lastig om dat tegen mijn collega's te zeggen. Op mijn werk is het ook standaard dat er elke dag rond 16u verse koeken of vers gebak staat.
Niet meer blauw?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
nou ja... Ik plateau echt al 3 maandenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
Misschien vanwege mobiele lay-out dan, maar ze is echt zwart....quote:
Ow, dat is wel shitty. Misschien een week (of 2) ietsje lager zitten in je kcals om dat te doorbreken?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou ja... Ik plateau echt al 3 maanden
Ik zie haar ook zwart.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien vanwege mobiele lay-out dan, maar ze is echt zwart....
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
ik ben heus blondquote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Eerst F_H en jij ook... WGR is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op donderdag 10 september 2015 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ben heus blond
En sinds eind juli zwart idd, op een kleine maand na de 10 jaar niet volgemaakt.
Ik hoop gewoon 'niet'. Ik vind het zo iets triest dat het bijna lachwekkend is.. als het niet zo sneu was dus..quote:Op donderdag 10 september 2015 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Zo, benieuwd wanneer de volgende kloon opduikt.
Ik hoop ook van niet, maar goed, sommige mensen kunnen hun treurigheid niet voor zich houden.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon 'niet'. Ik vind het zo iets triest dat het bijna lachwekkend is.. als het niet zo sneu was dus..
dat is wel een optie. Nu begint het volleybalseizoen ook weer, wat voor mij in elke geval weer meer lichaamsbeweging inhoudt ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ow, dat is wel shitty. Misschien een week (of 2) ietsje lager zitten in je kcals om dat te doorbreken?
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
.. als het niet zo sneu was dus..
Dat zijn fijne momentenquote:Op donderdag 10 september 2015 13:22 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb mijn boost inmiddels al gehad, bij de lunchmeeting - standaard met kroketten- heerlijk mijn tabouleh opgegeten en geen kroket verorbert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |