Dat ligt eraan.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
jij was toch meer van het stout spelen?
Alleen als je drank ophebt?quote:
Gastric Bypass. in 't Nederlands maagverkleining, geloof ik.quote:
Joh, ik heb geen hostile houding naar mensen die in afval posten, ik heb gewoon een hekel aan domme, kortzichtige mensen die een ander een dm gaan sturen om hen naar beneden te halen. Geen idee waar diegene post, geen idee waar Sanger post (afval dus, kennelijkquote:Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef Artoo het volgende:
Wordt het gesupport dan? Volgens mij wordt Kwak ook geen fatty genoemd hoor, van wat ik begrijp uit wat zij post. Ik vind het jammer dat mensen uit het andere topic direct worden afgerekend en aangekeken op het gedrag van een ander. Daarmee wil ik die DM niet goedpraten want dat support ik niet, maar ik vind de hostile houding naar sommigen die ook posten in afval gewoon jammer en onnodig.
Ja, echt. Zodra ik opsta denk ik "Yes! Nu ga ik doorzetten" alleen dan bieden mensen weer dingen aan en dan neem ik iets. En dat 1 iets gaat dan gelijk een heleboel wordenquote:Op donderdag 10 september 2015 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Gastric bypass. Sterkte richard, dat is het lastigste van alles he? Doorpakken.
Enneh t is geen ruzie waard hoor mensen. Terug in je hok allemaal..
Ach gut.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:17 schreef Knijpje het volgende:
[..]
Ja, echt. Zodra ik opsta denk ik "Yes! Nu ga ik doorzetten" alleen dan bieden mensen weer dingen aan en dan neem ik iets. En dat 1 iets gaat dan gelijk een heleboel worden
Uhuquote:Op donderdag 10 september 2015 12:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Joh, ik heb geen hostile houding naar mensen die in afval posten, ik heb gewoon een hekel aan domme, kortzichtige mensen die een ander een dm gaan sturen om hen naar beneden te halen. Geen idee waar diegene post, geen idee waar Sanger post (afval dus, kennelijk) en dat boeit me ook niet, al was het mijn beste vriendin die de dm heeft gestuurd, dan nog vind ik het achterlijk. Dus.
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:09 schreef Knijpje het volgende:
Hoi,
Ik ben nieuw hier. Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Richard. 24 jaar jong, 1.83 en weeg 160 kgDoor een hele stressvolle periode in mijn leven is het helemaal de verkeerde kant opgegaan. Eten was en is mijn troost en verslaving. Maar ik zie in dat er wat moet gebeuren.
Ik krijg als alles goed gaat begin volgend jaar een GB. Daarvoor moet ik eerst een paar kilo kwijt ivm mijn lever.
Ik vind het erg moeilijk om mijn draai te vinden en ook erg moeilijk om mijn ritme te behouden. Ik verval helaas heel snel weer in het slechte eetgedrag. Ik hoop hier een beetje steun, motivatie en tips te vinden, want dat kan ik echt gebruiken![]()
Ah, ok.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:13 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Gastric Bypass. in 't Nederlands maagverkleining, geloof ik.
Stuur je ons hier nou gewoon wegquote:Op donderdag 10 september 2015 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Gastric bypass. Sterkte richard, dat is het lastigste van alles he? Doorpakken.
Enneh t is geen ruzie waard hoor mensen. Terug in je hok allemaal..
Ziek?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink echt thunderweinig de laatste tijd.
Ik heb gisteren een weegschaal aangeschaft! Keukenweegschaal dan he. Dat gaf wel eventjes wat inzicht. Mijn porties waren qua gewicht veel meer dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]welkom Richard! Steun, motivatie en tips zijn hier zeker te vinden!! Begin maar eens met lijstjes te posten van wat je zoal eet. Liefst afgewogen en met kcal er bij.. Meten is weten
Aan wat directe vrienden heb ik dat al gevraagd. Maar ik vind het lastig om dat tegen mijn collega's te zeggen. Op mijn werk is het ook standaard dat er elke dag rond 16u verse koeken of vers gebak staat.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het niet ook een idee om je omgeving te instrueren dat niet meer te doen? Gewoon: ik wil niet meer snoepen tussendoor, ik zou het fijn vinden als je me daarbij zou willen steunen door me niets meer ongevraagd aan te bieden.
En nou kappen met die kutklonen Zwaffel/Knijpje/Qwea!quote:Op donderdag 10 september 2015 12:17 schreef Knijpje het volgende:
[..]
Ja, echt. Zodra ik opsta denk ik "Yes! Nu ga ik doorzetten" alleen dan bieden mensen weer dingen aan en dan neem ik iets. En dat 1 iets gaat dan gelijk een heleboel worden
Ach des te langer zal de ban gaan duren toch?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En nou kappen met die kutklonen Zwaffel/Knijpje/Qwea!
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Knijpje het volgende:
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over?
Dat is nog maar heel eventjes!quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
ik moet nog 1,7 kilo tot mijn volgende streef
www.bedrijfsfruit.NLquote:Op donderdag 10 september 2015 12:22 schreef Knijpje het volgende:
[..]
Aan wat directe vrienden heb ik dat al gevraagd. Maar ik vind het lastig om dat tegen mijn collega's te zeggen. Op mijn werk is het ook standaard dat er elke dag rond 16u verse koeken of vers gebak staat.
Niet meer blauw?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
nou ja... Ik plateau echt al 3 maandenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:25 schreef Sjeen het volgende:
Misschien vanwege mobiele lay-out dan, maar ze is echt zwart....quote:
Ow, dat is wel shitty. Misschien een week (of 2) ietsje lager zitten in je kcals om dat te doorbreken?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou ja... Ik plateau echt al 3 maanden
Ik zie haar ook zwart.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien vanwege mobiele lay-out dan, maar ze is echt zwart....
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
ik ben heus blondquote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Eerst F_H en jij ook... WGR is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op donderdag 10 september 2015 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ben heus blond
En sinds eind juli zwart idd, op een kleine maand na de 10 jaar niet volgemaakt.
Ik hoop gewoon 'niet'. Ik vind het zo iets triest dat het bijna lachwekkend is.. als het niet zo sneu was dus..quote:Op donderdag 10 september 2015 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Zo, benieuwd wanneer de volgende kloon opduikt.
Ik hoop ook van niet, maar goed, sommige mensen kunnen hun treurigheid niet voor zich houden.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon 'niet'. Ik vind het zo iets triest dat het bijna lachwekkend is.. als het niet zo sneu was dus..
dat is wel een optie. Nu begint het volleybalseizoen ook weer, wat voor mij in elke geval weer meer lichaamsbeweging inhoudt ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ow, dat is wel shitty. Misschien een week (of 2) ietsje lager zitten in je kcals om dat te doorbreken?
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
.. als het niet zo sneu was dus..
Dat zijn fijne momentenquote:Op donderdag 10 september 2015 13:22 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb mijn boost inmiddels al gehad, bij de lunchmeeting - standaard met kroketten- heerlijk mijn tabouleh opgegeten en geen kroket verorbert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |