Hoeveel hoeren kun je daarin kwijt?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:55 schreef arjan1112 het volgende:
Google denkt dat ik een peugeot wil kopen.
Heeft dat ding geen kofferbak dan?quote:
Aardbei Avontuurtje.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, want ik had ook eigenlijk niet echt iets nodig maar ik wil gewoon elke week minstens 1 keer naar de supermarkt om die shit te overwinnen.
Maar ik heb lekkere aardappelkroketjes, vlammetjes, appel-peer drankje, boerenomeletspul, en zo'n klein bakje kersenijs van Hertog.
Tommekequote:Op woensdag 9 september 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
We gaan vandaag de Vuelta winnen jongens, is dat niet fantastisch?
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ook gewoon vragen of we dan een verjaardagstopic voor je maken hoor.
Heb je al gelezen dat je toch de quiz-winnaar bent met 6 punten?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, want ik had ook eigenlijk niet echt iets nodig maar ik wil gewoon elke week minstens 1 keer naar de supermarkt om die shit te overwinnen.
Maar ik heb lekkere aardappelkroketjes, vlammetjes, appel-peer drankje, boerenomeletspul, en zo'n klein bakje kersenijs van Hertog.
Hey Elfje, wielrennen kijken he, dit kan een historische dag worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:32 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat de meeste users jou als linksonder zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik weet misschien wel een leuke dame voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze woont wel in Schiedam.
Vindt je het niet attent van Arno dat hij zijn labiele exen op jou probeert op te dringen?quote:
Doe es niet zo bevooroordeeld.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt je het niet attent van Arno dat hij zijn labiele exen op jou probeert op te dringen?
Oh je wil gewoon een dubbeldate regelenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe es niet zo bevooroordeeld.
Is niet één van mijn exen.
Ze is een vriendin van mijn vriendin.
Na. Ben die fase wel voorbij.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je wil gewoon een dubbeldate regelen
Ja aan mij zal het niet liggen, eerder aan mijn besnorde wederhelftquote:Op woensdag 9 september 2015 15:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Na. Ben die fase wel voorbij.
Maar als jij en Fatima meewillen zou het alsnog een dubbeldate kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |