quote:Op woensdag 9 september 2015 09:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de eerste mensen die zeggen dat het vandaag 9/11 is alweer gespot.
Terwijl dat vrijdag pas is.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de eerste mensen die zeggen dat het vandaag 9/11 is alweer gespot.
Je moet toch wat hè?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef Specularium het volgende:
Kijk Efteling eens een lol hebben in zijn eentje, dames en heren.
Kennelijk doen ze dat om te voorkomen dat je bepaalde rechten opbouwt?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Door de opdrachtgevers is persoonlijk tegen uitzendkrachten gezegd dat ze mee mogen naar de andere. Nu ineens een mail dat ze niet genoeg uren hebben gewerkt dus mogen ze niet mee.
Hoe slecht....
Ja dat snap ik wel maar als uitzendkrachten het management vragen of ze mee mogen en er word gezegd je hoeft je geen zorgen te maken dan is dit gewoon een teringstreek.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze dat om te voorkomen dat je bepaalde rechten opbouwt?
Ik kan me voorstellen dat je dat zo ervaart.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar als uitzendkrachten het management vragen of ze mee mogen en er word gezegd je hoeft je geen zorgen te maken dan is dit gewoon een teringstreek.
Ik mag wel mee maar spreek nu collega die net de mail heeft gehad dat ze niet mee mag. En ze voelt zich flink genaaid.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat zo ervaart.
Alleen?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
Goed nieuws mensen, ik ben weer naar de supermarkt geweest. FUCK YEAH!!
Coolquote:Op woensdag 9 september 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit. Is allemaal work in progress, morgen gaan we fietsen.
Ja je kunt ook gewoon vragen of we dan een verjaardagstopic voor je maken hoor.quote:
Niet zo heel veel, want ik had ook eigenlijk niet echt iets nodig maar ik wil gewoon elke week minstens 1 keer naar de supermarkt om die shit te overwinnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Heb je veel lekkere dingen gehaald?
Aardappelkroketetjesquote:Op woensdag 9 september 2015 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, want ik had ook eigenlijk niet echt iets nodig maar ik wil gewoon elke week minstens 1 keer naar de supermarkt om die shit te overwinnen.
Maar ik heb lekkere aardappelkroketjes, vlammetjes, appel-peer drankje, boerenomeletspul, en zo'n klein bakje kersenijs van Hertog.
Hallo hier is je fanquote:Op woensdag 9 september 2015 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aardappelkroketetjes![]()
Ben blij voor je Yoki
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het gebrek aan humor en het vele geneuzel over de islam in deze SC heeft in elk geval al tot resultaat dat ik deze advertentie onderaan de pagina te zien krijg:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |