Vertel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Op Bandits wordt hier niet gereden zeg, kom op![]()
Ik rij een 1200 van 2005 dus dat is toch niet helemaal waarquote:
Waarom is er eigenlijk geen lijstje van posters en motoren?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het gros hier een Bandit.
Goed idee... Zat zelf nl ook naar een bandit te kijken (of ander 2e hands moois). Er is te veel keuzequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen lijstje van posters en motoren?
Gewoon iets kopen en gaan rijden. Merk je vanzelf wel wat je wel en niet prettig vind. Ik heb alleen een racer gekocht omdat ik dat altijd wou. De volgende wordt zeker iets anders.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed idee... Zat zelf nl ook naar een bandit te kijken (of ander 2e hands moois). Er is te veel keuze
dat valt ook nog wel meequote:Op dinsdag 8 september 2015 19:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het gros hier een Bandit.
Die is juist een tijd geleden uit de OP gehaald.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen lijstje van posters en motoren?
Sorry, ik had honger. En voortaan naat de PI kijken wil ook wel helpenquote:
Stiekem zou ik er wel eens op willen rijden om te voelen hoe het gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Nero22 het volgende:
18 Nm (@9,500 rpm) en 32 pk (@11,000 rpm), jonguh
BAM
97Nm @ 7000rpm, 110hp @ 8700rpm.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Nero22 het volgende:
18 Nm (@9,500 rpm) en 32 pk (@11,000 rpm), jonguh
BAM
90 pk vanaf 2k rpm? Lijkt me wat optimistisch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:42 schreef Maegrim het volgende:
118nm en 115 pk @ 6-7k rpm geloof ik? 90+ vanaf 2k rpm
http://az79640.vo.msecnd.(...)86e9e1729a8feb71.pdfquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
90 pk vanaf 2k rpm? Lijkt me wat optimistisch?
Bedoel je niet 90 Nm?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:19 schreef Maegrim het volgende:
[..]
http://az79640.vo.msecnd.(...)86e9e1729a8feb71.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blokken kunnen niet kapot, frame roest wel als je ff niet oplet. Stuurt stock vrij tam, maar na (noodzakelijke!) upgrades van vering (GSXR veer achter en progressieve veren voor) erg strak, wel aanzienlijk minder vergevingsgezind dan. Goeie Bandit kost je tussen de 1000 en 1500 euro. Enige sleutelhandigheid is aan te raden want er is altijd wel wat mee, al heeft ie mij nog nooit laten staan.
Aandachtspuntjes bij aanschaf: roestende uitlaatcollector, ingeslagen balhoofd, olie zweten bij het klepdeksel en indien écht zwaar mishandeld een extra neutraal tussen 2 en 3.
Ohja, en het eerste model in naked uitvoering is natuurlijk met ruime afstand het mooiste, maar mensen met goede smaak hadden dat zelf ook al wel gezien
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Mijn volgende gaat ook niet zo hoogtoerig zijn hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Lone_Gunman het volgende:
Al die toeren hiero, heulemaal nergens voor nodig![]()
88.2 Nm / @ 4500 rpm
65 hp / @ 5500 rpm
Ok ok, Pk's mogen best wat meer bij mij en het gewicht van 250Kg mag wel wat minder
Mijn Bulldog blaft wel lekker though.
Tik hem aan ouwe: <35 kwquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef Sarasi het volgende:
34,3 kW bij 9.200 rpm
40 Nm bij 7.500 rpm
Overigens vandaag maar eens vol opengetrokken op een leeg stukje snelweg. Top is 162km/h op teller.
GS500, kwam zo uit de fabriek rollen.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tik hem aan ouwe: <35 kw![]()
Hoe kom je aan zoveel koppel dan? Teruggevoerd dingetje?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef Sarasi het volgende:
34,3 kW bij 9.200 rpm
40 Nm bij 7.500 rpm
Overigens vandaag maar eens vol opengetrokken op een leeg stukje snelweg. Top is 162km/h op teller.
Ik haal 150 in de eerste versnellingquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef Sarasi het volgende:
34,3 kW bij 9.200 rpm
40 Nm bij 7.500 rpm
Overigens vandaag maar eens vol opengetrokken op een leeg stukje snelweg. Top is 162km/h op teller.
Power: 106.00 HP (77.4 kW)) @ 8000 RPMquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Nero22 het volgende:
18 Nm (@9,500 rpm) en 32 pk (@11,000 rpm), jonguh
BAM
http://degladiool.nl/motorrijders/quote:
Als dat barrel uberhaupt rijdt.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]Die van mij loopt makkelijk 190.
Gristus. Wtf?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:26 schreef pindaplukker het volgende:
Ik mag mijn rijbewijs houden, wel 1k boete betalen
Voor die 2 zaken die nog liepen?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:26 schreef pindaplukker het volgende:
Ik mag mijn rijbewijs houden, wel 1k boete betalen
koopje. Aftikken en verder gassenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:26 schreef pindaplukker het volgende:
Ik mag mijn rijbewijs houden, wel 1k boete betalen
Dat is volgens mij wel een record in het topic hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 15:26 schreef pindaplukker het volgende:
Ik mag mijn rijbewijs houden, wel 1k boete betalen
Alsof de rest nooit te hard rijdt.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een record in het topic hoorMan man man
Nee, ik niet. Jij wel dan? Aso.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Alsof de rest nooit te hard rijdt.
Tokkies die te hard rijden.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Jij wel dan? Aso.
Die maximumsnelheid is er niet voor niets he.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Alsof de rest nooit te hard rijdt.
Sorry Koosquote:Op woensdag 9 september 2015 22:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die maximumsnelheid is er niet voor niets he.
Laat je even weten wat je aantreft?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:38 schreef joppie_saus het volgende:
Straks even naar Emden. Kijken of Louis nog wat leuks heeft liggen in de FUNstore.
Komt goed. Misschien op de terugweg nog even langs de MultiSud in Leer. Schijnt ook motorzaakje te zitten.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Laat je even weten wat je aantreft?
Had dat gezegd, heb hier nog wat extra mounts van m'n overleden Ghost liggen!quote:Op donderdag 10 september 2015 11:54 schreef Salatrel het volgende:
zo mijn gereviseerde Shoei Neotec is nu full options met Drift houder en bluetoothvoor 4 tientjes even een extra montagesetje besteld zodat ik de unit gewoon al naar gelang behoefte op de Hornet of de Neotec kan klikken
extra houder voor de bluetooth niet voor de driftquote:Op donderdag 10 september 2015 13:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had dat gezegd, heb hier nog wat extra mounts van m'n overleden Ghost liggen!
Nou. Alsof ik MotorPlaza/MotoPort binnen stapte. Er waren wel wat dingen in de aanbieding, jassen van 500 voor 300 en broeken van 200 voor 100, maar niet dat wat ik zocht. Gewoon een motorzaak as normal dus, met hier en daar wel leuke hebbedingetjes. Ook nog wel redelijk formaatje qua zaak.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Laat je even weten wat je aantreft?
Sena shm5fmquote:Op donderdag 10 september 2015 18:27 schreef Maegrim het volgende:
Wat voor bloetoet heb je dan Heiko?
En in het aanbod zit ook meer "meuk". Daarmee doel ik op merken die je niet kent en je twijfels bij hebt.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou. Alsof ik MotorPlaza/MotoPort binnen stapte. Er waren wel wat dingen in de aanbieding, jassen van 500 voor 300 en broeken van 200 voor 100, maar niet dat wat ik zocht. Gewoon een motorzaak as normal dus, met hier en daar wel leuke hebbedingetjes. Ook nog wel redelijk formaatje qua zaak.
Dat motorzaakje bij MultiSud is niet zo groot hoor, ze verkopen er wat pakken en helmen en dat is het haast wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Komt goed. Misschien op de terugweg nog even langs de MultiSud in Leer. Schijnt ook motorzaakje te zitten.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef BlackLining het volgende:
BanditsMooi ding. Wat heb je er zelf voor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blokken kunnen niet kapot, frame roest wel als je ff niet oplet. Stuurt stock vrij tam, maar na (noodzakelijke!) upgrades van vering (GSXR veer achter en progressieve veren voor) erg strak, wel aanzienlijk minder vergevingsgezind dan. Goeie Bandit kost je tussen de 1000 en 1500 euro. Enige sleutelhandigheid is aan te raden want er is altijd wel wat mee, al heeft ie mij nog nooit laten staan.
Aandachtspuntjes bij aanschaf: roestende uitlaatcollector, ingeslagen balhoofd, olie zweten bij het klepdeksel en indien écht zwaar mishandeld een extra neutraal tussen 2 en 3.
Ohja, en het eerste model in naked uitvoering is natuurlijk met ruime afstand het mooiste, maar mensen met goede smaak hadden dat zelf ook al wel gezien
Ik ga zo een proefrit maken op een 600 uit 1996. Vraagprijs is 1900, veel te hoog imo maar een proefrit kan geen kwaad. Wel wat mods op gedaan, lage km-stand en ziet er op foto's goed uit.
Deze is wel flink verbouwd hoor. Gekocht voor 1400 maar inclusief modificaties ga je al snel richting de 3000 schat ik zo.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi ding. Wat heb je er zelf voor betaald?
Ik ga zo een proefrit maken op een 600 uit 1996. Vraagprijs is 1900, veel te hoog imo maar een proefrit kan geen kwaad. Wel wat mods op gedaan, lage km-stand en ziet er op foto's goed uit.
Laatste 5 jaar is er 8k mee gereden. Echt stilgestaan dus niet, maar veel gebruikt ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Deze is wel flink verbouwd hoor. Gekocht voor 1400 maar inclusief modificaties ga je al snel richting de 3000 schat ik zo.
KM stand is weinig boeiend. Blokken halen de twee ton. En ze kunnen niet tegen stil staan, dus liever wat hoger, met 15k na 20 jaar ga je ellende krijgen met uitgedroogde keerringen en lagers enzo.
Ik zou bij de Action zo'n Werckmann bitsetje scoren. Kost niks, heeft de volledige range (safety)Torx bitjes tot 10 geloof ik. Is verrassend goed spul ook nog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand met een Honda en in het bezit van een veiligheidstorx kijken wat de maat is waarmee het contactslot vastzit? Mijn set is te groot en ik heb geen zin om de verkeerde maat te bestellen.
ik heb komende week de motor uitgeleendquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand met een Honda en in het bezit van een veiligheidstorx kijken wat de maat is waarmee het contactslot vastzit? Mijn set is te groot en ik heb geen zin om de verkeerde maat te bestellen.
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto'squote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
misschien maar doen, deze hoort niemandquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto's
Ik heb een keer getoeterd omdat iemand dacht dat mijn plaats op de weg ook wel een mooie plek voor zijn caravan was. Beetje een deceptie ook inderdaad, ik ga er niet vanuit dat hij dat heeft gehoord.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
nog geen tijd/zin voor gehad en andere prioriteitenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Dat geval van jou heeft het zelfde contactslot ja. Hoe bevalt de claxon trouwens?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
Vorige eigenaar heeft er een kleine schuiver mee gemaakt ja.quote:Op zondag 13 september 2015 10:18 schreef Salatrel het volgende:
Was je nou gecrashed dat je hem verft?
Die kerel komt eraan rijden alsof 'ie een dikke locomotief is ofzoquote:
Ja en vooral ook achter een vaag knopje.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto's
Zo'n ding heb ik ook op de Alp gehad. Uiteindelijk kwam er water in en toen deed'ie het niet meerquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Die kerel komt eraan rijden alsof 'ie een dikke locomotief is ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:10 schreef Salatrel het volgende:
het heeft helemaal niks met motorrijden te maken maar wilde deze toch even met jullie delenEendjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |