quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef BlackLining het volgende:
BanditsMooi ding. Wat heb je er zelf voor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blokken kunnen niet kapot, frame roest wel als je ff niet oplet. Stuurt stock vrij tam, maar na (noodzakelijke!) upgrades van vering (GSXR veer achter en progressieve veren voor) erg strak, wel aanzienlijk minder vergevingsgezind dan. Goeie Bandit kost je tussen de 1000 en 1500 euro. Enige sleutelhandigheid is aan te raden want er is altijd wel wat mee, al heeft ie mij nog nooit laten staan.
Aandachtspuntjes bij aanschaf: roestende uitlaatcollector, ingeslagen balhoofd, olie zweten bij het klepdeksel en indien écht zwaar mishandeld een extra neutraal tussen 2 en 3.
Ohja, en het eerste model in naked uitvoering is natuurlijk met ruime afstand het mooiste, maar mensen met goede smaak hadden dat zelf ook al wel gezien
Ik ga zo een proefrit maken op een 600 uit 1996. Vraagprijs is 1900, veel te hoog imo maar een proefrit kan geen kwaad. Wel wat mods op gedaan, lage km-stand en ziet er op foto's goed uit.
Deze is wel flink verbouwd hoor. Gekocht voor 1400 maar inclusief modificaties ga je al snel richting de 3000 schat ik zo.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi ding. Wat heb je er zelf voor betaald?
Ik ga zo een proefrit maken op een 600 uit 1996. Vraagprijs is 1900, veel te hoog imo maar een proefrit kan geen kwaad. Wel wat mods op gedaan, lage km-stand en ziet er op foto's goed uit.
Laatste 5 jaar is er 8k mee gereden. Echt stilgestaan dus niet, maar veel gebruikt ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Deze is wel flink verbouwd hoor. Gekocht voor 1400 maar inclusief modificaties ga je al snel richting de 3000 schat ik zo.
KM stand is weinig boeiend. Blokken halen de twee ton. En ze kunnen niet tegen stil staan, dus liever wat hoger, met 15k na 20 jaar ga je ellende krijgen met uitgedroogde keerringen en lagers enzo.
Ik zou bij de Action zo'n Werckmann bitsetje scoren. Kost niks, heeft de volledige range (safety)Torx bitjes tot 10 geloof ik. Is verrassend goed spul ook nog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand met een Honda en in het bezit van een veiligheidstorx kijken wat de maat is waarmee het contactslot vastzit? Mijn set is te groot en ik heb geen zin om de verkeerde maat te bestellen.
ik heb komende week de motor uitgeleendquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand met een Honda en in het bezit van een veiligheidstorx kijken wat de maat is waarmee het contactslot vastzit? Mijn set is te groot en ik heb geen zin om de verkeerde maat te bestellen.
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto'squote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
misschien maar doen, deze hoort niemandquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto's
Ik heb een keer getoeterd omdat iemand dacht dat mijn plaats op de weg ook wel een mooie plek voor zijn caravan was. Beetje een deceptie ook inderdaad, ik ga er niet vanuit dat hij dat heeft gehoord.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
nog geen tijd/zin voor gehad en andere prioriteitenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Dat geval van jou heeft het zelfde contactslot ja. Hoe bevalt de claxon trouwens?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik durf niet te toeteren omdat t zo'n lullig piepje is
Vorige eigenaar heeft er een kleine schuiver mee gemaakt ja.quote:Op zondag 13 september 2015 10:18 schreef Salatrel het volgende:
Was je nou gecrashed dat je hem verft?
Die kerel komt eraan rijden alsof 'ie een dikke locomotief is ofzoquote:
Ja en vooral ook achter een vaag knopje.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je eens een BMW claxon installeren, dat ding is luider dan de meeste auto's
Zo'n ding heb ik ook op de Alp gehad. Uiteindelijk kwam er water in en toen deed'ie het niet meerquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Die kerel komt eraan rijden alsof 'ie een dikke locomotief is ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:10 schreef Salatrel het volgende:
het heeft helemaal niks met motorrijden te maken maar wilde deze toch even met jullie delenEendjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |