Ik bel vrij weinig (meer via Skype), heb prepaid en waardeer ongeveer voor 10 euro op eens per kwartaal.quote:
En mobiel internet? SMS?quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik bel vrij weinig (meer via Skype), heb prepaid en waardeer ongeveer voor 10 euro op eens per kwartaal.
SMS vrijwel niet (vrijwel iedereen in mijn contactenlijst heeft whatsapp), en ik heb bijna overal Wifi en die aantal keren dat ik het niet heb kan ik wel zonder internet.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:13 schreef Murene het volgende:
[..]
je loopt 3 jaar achter met je opmerking. Overheid schokt al een aantal jaar niet meer mee.
Ik doe daar overigens ook niet aan mee. Geef het wel direct aan de rode kruis. Kunnen ze zelf bepalen wie ze daarmee helpen
Oh shit natuurlijk ja ik vond het al zon raar bedrag hahaquote:Op vrijdag 18 september 2015 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 tot 8 euro per m² is datgemiddelde in Nederland ligt nog wat lager voor landbouwgrond en voor grasgrond zelfs nog wat lager.
Ik ga zelf geen geld uitgeven aan digitale media, extra verzekeringen op aangeschafte elektronica of een telefoonabonnement (en nog veel meer van de hier opgenoemde zaken).
Jullie hebben dus met de hele club tegen de bar aangepist?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef revpolen het volgende:
Toilet bezoek in de Horeca, ( Bij het nuttigen van drankjes in de zaak )
laatst vrijgezellenfeest.. Rekening van kleine 1000,- ( scheveningen )
en dan nog laten betalen voor toilet.. Ben met me tamme kop hele discussie met die vrouw aangegaan.. Dat dit niet hoort in een Horeca zaak.. ( bezit zelf een horeca zaak )
En als je werk dan niet af is kan je er volgend jaar weer mee verder gaan, want gedurende het jaar doen die mensen niks....quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:14 schreef sweetlady-o het volgende:
Vrijwilligerswerk in het buitenland. 1800 euro betalen om te werken en dat exclusief vliegticket. Respect voor hen die het doen maar dan doe ik liever vrijwilligers werk in Nederland, krijg ik mijn reiskosten vergoed.
Ja.... "helpen". het helpt geen kut.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En als je werk dan niet af is kan je er volgend jaar weer mee verder gaan, want gedurende het jaar doen die mensen niks....
Ja, een vriend van me ging elk jaar naar hongarije voor vrijwilligershulp. Gebouwen bouwen. Het werk zal nog niet klaar en het jaar daarop lag alles exact nog op dezelfde plek als vorig jaar.quote:Op zondag 20 september 2015 11:15 schreef PcOpZolder het volgende:
[..]
Ja.... "helpen". het helpt geen kut.
Zoveel mensen die dat hebben gedaan in van die evangelische kringen, dat ze dan toch na een paar keer het idee hebben dat het niets helpt.
Voorbeelden, dat ze een paar waterputten hadden gemaakt, met de bevolking erbij, alles uitgelegd enzovoort.
Komen ze naar een paar jaar, hebben ze zelf niets gedaan en door de "vrijwilligers" gerealiseerde waterputten waren in verval geraakt/niet meer bruikbaar.
dat zijn niet de restaurants maar tb zelf die dat vangtquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:32 schreef lunamatic het volgende:
Restaurants op thuisbezorgd die je extra laten betalen voor betalen met ideal
Windows
Eigenlijk ben ik best cheap...
en dan te bedenken dat je voor 3 of 4 euro per maand al een abo hebt met 100min/smsjes. net zo duur maar niet elke keer gezeik met opwaarderen en als je echt in nood zit kan je beltegoed ook niet op zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik bel vrij weinig (meer via Skype), heb prepaid en waardeer ongeveer voor 10 euro op eens per kwartaal.
over 40 jaar zijn ze allemaal dood en laten ze de belasting vele duizenden euro's naquote:Op maandag 21 september 2015 09:09 schreef Psy-freak het volgende:
Wat een boel Dagobert Duck's. Het kost je meer je hart als je je zo druk maakt om alles dan dat je gewoon betaald voor een dienst of product.
Echt...
die we dan uitgeven aan het aanleggen van betaalde parkeerplaatsenquote:Op maandag 21 september 2015 09:21 schreef Coritchando het volgende:
[..]
over 40 jaar zijn ze allemaal dood en laten ze de belasting vele duizenden euro's na
tokkies gonna tokquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hihaho.
Ik kies duidelijk voor het zwartrijden, dat snap je nu toch wel?
Ik heb daar laatst een laptop voor laten liggenquote:Op vrijdag 18 september 2015 04:38 schreef Toefjes het volgende:
De 29 extra euro bij Media Markt om je laptop startklaar mee te krijgen. Ook al die flauwekul van extra jaren garantie kopen voor een absurd bedrag heb ik nooit gedaan.
Ik word altijd boos als ik zie dat zo'n verkoper inspeelt op de onzekerheid van ouderen, gewoon ook zeggen dat ze de computer anders waarschijnlijk niet aan de praat krijgenquote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een laptop voor laten liggen, ik vertelde hem nog netjes dat die 3 seconden had op te houden met zijn gezever daarover.
Als het echt oude mensjes zijn van een jaar of 80 wellicht. Maar als het niet je eerste computer is heb je het toch gewoon echt aan jezelf te danken hoorquote:Op maandag 21 september 2015 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word altijd boos als ik zie dat zo'n verkoper inspeelt op de onzekerheid van ouderen, gewoon ook zeggen dat ze de computer anders waarschijnlijk niet aan de praat krijgen![]()
Het was een leuke winkel ooit, maar ze zijn meer bezig met verkopen van Essent, garanties en gebakken lucht. Maar wel altijd leuk om even doorheen te wandelen, al zal ik er niet zo snel meer iets kopen.
Dat kan best, maar ik ben verkoper geweest (niet bij MM) en als je het product in de handen van een naar eigen zeggen ervaren gebruiker stopt na verkoop (maar in je achterhoofd al weet dat het een nitwit is) dan staan ze geheid de volgende week bij je terug. Muneeeeeeeeeeeeeer, hij doet ut nieee, wat nu? Want zo ging het jarenlang. En dan kwamen ze 5x terug in plaats van 1 keer 10 min te luisteren hoe het ding werkt. Dat daar 29 euro voor gevraagd wordt is wat anders.quote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een laptop voor laten liggen, ik vertelde hem nog netjes dat die 3 seconden had op te houden met zijn gezever daarover.
Ik vind het vooral een handige winkel om het fysieke product te kunnen bekijken, voordat ik het ergens anders goedkoper koop of met een betere service.quote:Op maandag 21 september 2015 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word altijd boos als ik zie dat zo'n verkoper inspeelt op de onzekerheid van ouderen, gewoon ook zeggen dat ze de computer anders waarschijnlijk niet aan de praat krijgen![]()
Het was een leuke winkel ooit, maar ze zijn meer bezig met verkopen van Essent, garanties en gebakken lucht. Maar wel altijd leuk om even doorheen te wandelen, al zal ik er niet zo snel meer iets kopen.
Ik ben er vd week nog geweest om mijn toekomstige televisie uit te zoeken. Ze hebben wel heel veel mooi spul bij elkaar staan, dus ideaal om een beeld te vormen om te voorkomen dat je alleen op basis van een internetplaatje en reviews een keuze maakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een handige winkel om het fysieke product te kunnen bekijken, voordat ik het ergens anders goedkoper koop of met een betere service.
Ja precies, zien wat je koopt, om het vervolgens ergens anders te kopen. En idd, zeker een TV moet je gewoon eerst kunnen bekijken. Want ja he .. daar is ie voor ..quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er vd week nog geweest om mijn toekomstige televisie uit te zoeken. Ze hebben wel heel veel mooi spul bij elkaar staan, dus ideaal om een beeld te vormen om te voorkomen dat je alleen op basis van een internetplaatje en reviews een keuze maakt.
Ik zag trouwens dat je nu ook tablets startklaar kunt kopenUiteraard tegen vergoeding. En TV's bezorgen ze thuis vanaf 79 Euro. Juist, vanaf. Het lijkt wel een zakelijke suïcidepoging waar ze mee bezig zijn.
Je hebt je de Nest Protect aan laten smeren daar?quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van de week ook nog geweest voor rookmelder op 220v
Ja hebben we kost 120,00 euri![]()
![]()
![]()
Gierende banden weg daar
Online 22,95 inkl bezorgkosten bij een ander dus
![]()
mediamarkt, ik ben toch niet gek, maar jullie wel
Asoquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een handige winkel om het fysieke product te kunnen bekijken, voordat ik het ergens anders goedkoper koop of met een betere service.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:32 schreef lunamatic het volgende:
Te dure schoenen en kleding waarvan ik weet dat je ze in een ander land veel goedkoper kan krijgen (die bestel ik dan daar wel)
I don't care wanneer ik nee zeg en je 3 seconden geef is het een nee. Je wilt je verkoop of niet. Wat anderen mensen doen of vinden vind ik als klant verder irrelevant.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik ben verkoper geweest (niet bij MM) en als je het product in de handen van een naar eigen zeggen ervaren gebruiker stopt na verkoop (maar in je achterhoofd al weet dat het een nitwit is) dan staan ze geheid de volgende week bij je terug. Muneeeeeeeeeeeeeer, hij doet ut nieee, wat nu? Want zo ging het jarenlang. En dan kwamen ze 5x terug in plaats van 1 keer 10 min te luisteren hoe het ding werkt. Dat daar 29 euro voor gevraagd wordt is wat anders.
Overigens kunnen ook naar eigen zeggen echte nerds ook nog rare fratsen uithalen. Kereltjes die stoer hun toestel geroot hebben, het dan kapot gaat en dan komen van ja en nu...
Juist dat soort types als jij zien verkopers dan 3 keer terugkomen heb ik het idee. Je kan ook zeggen nee bedankt. Ipv gelijk met 3 seconden dreigen. Dan worden verkopers juist wakker en gaan je nog meer op je nek zitten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
I don't care wanneer ik nee zeg en je 3 seconden geef is het een nee. Je wilt je verkoop of niet. Wat anderen mensen doen of vinden vind ik als klant verder irrelevant.
Kun je daar ook dingen op recept krijgen dan? De moeilijkere medicijnen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
6 euri uitlegkosten bij de apotheek![]()
Ik kan zelf heus wel de bijsluiter lezen hoor
En zoniet stoppen ze het maar op een plek waar de zon nooit schijnt![]()
Bestel het dan wel via thuisapotheek, gratis versturen en een postbode die geen uitleg geeft en of geld wil
Het was de tweede keer dat hij het vroeg. En nee ik heb nog nooit een stuk elektronica teruggebracht vanwege softwareproblemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Juist dat soort types als jij zien verkopers dan 3 keer terugkomen heb ik het idee. Je kan ook zeggen nee bedankt. Ipv gelijk met 3 seconden dreigen. Dan worden verkopers juist wakker en gaan je nog meer op je nek zitten.
Je hebt eerst een recept nodig, maar dan kun je meestal wel bij elke apotheek terecht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kun je daar ook dingen op recept krijgen dan? De moeilijkere medicijnen?
lekker doodgaan dan. Ik ben wel voor vrijwillig betalen van 6 euro, als je niet betaald geen uitleg en geen checks. Scheelt een hoop zeik patiënten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
6 euri uitlegkosten bij de apotheek![]()
Ik kan zelf heus wel de bijsluiter lezen hoor
En zoniet stoppen ze het maar op een plek waar de zon nooit schijnt![]()
Bestel het dan wel via thuisapotheek, gratis versturen en een postbode die geen uitleg geeft en of geld wil
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:19 schreef W00fer het volgende:
Kun je daar ook dingen op recept krijgen dan? De moeilijkere medicijnen?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:39 schreef Coritchando het volgende:
lekker doodgaan dan. Ik ben wel voor vrijwillig betalen van 6 euro, als je niet betaald geen uitleg en geen checks. Scheelt een hoop zeik patiënten.
Overigens die thuisapotheek van je, die rekent die kosten ook gewoon
Dus jij gaat met je jas om je middel geknoopt in de disco staanquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
Parkeergeld, fooien, merkkleding, prijzige smartphones, prijzige mobiele abonnementen, tv series/voetbal, vaste telefonie en tv, administratiekosten, om geld te mogen storten na de zesde keer, collectanten, Serious Request, garderobes, eten/drinken bij de bios/attractieparken/festivals, "extra" garantie, aansluitkosten/verhuiskosten (dan zeg ik mijn abonnement wel op en vraag een nieuwe aan joh)
Parkeer liever ergens gratis, horecapersoneel krijgt al betaald conform cao, kleding met A merkje kent een idioot hoge winstmarge bij gelijke kostprijs van een C merk liefst met 50% korting in tig sales/online, smartphones haal ik tweedehands, lang leve freemium zoals Choozze (100min,sms en MB wel ¤25 aansluitkosten), leve downloads en samenvattingen/internet streams, VOIP accountje ergens en je belt goedkoper, TV > uitzending gemist ea, geld betalen om geld naar de bank te brengen terwijl dat de reden is waarom de bank bestaat
, betaal liever via SMS of via iDEAL want ik heb geen of nauwelijks contant geld, houd mijn jas wel bij me, ik drink en eet van te voren of erna, je hebt recht op een deugdelijk product dus rot op met extra bijgekochte garantie, wees blij met een nieuwe klant/behouden klant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |