ja ongeveer welquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
marktplaatsadvertenties. Koffie op het werk (hoeft ook niet gelukkig)
[..]
Dat spul groeit bij jou aan de struiken?
Logisch toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit ja. Bij terugkomst een briefje onder je ruitenwisser vinden met de mededeling niet meer op hun plek te parkeren
OT: collectanten. Van die studenten in de stad die je van alles willen aansmeren. Toilet bezoek als je ergens iets gedronken en gegeten hebt.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Het OV.
Bus lukt niet, rijd wel eens zwart met de trein.
Wat zou er logisch moeten zijn? Dat jij denkt dat de parkeerplaats voor je deur daar speciaal is aangelegd voor jou?quote:
Mwja niet speciaal maar, jij hebt toch niks in die wijk te zoeken ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat zou er logisch moeten zijn? Dat jij denkt dat de parkeerplaats voor je deur daar speciaal is aangelegd voor jou?
Ja en? Betaal motorrijtuigenbelasting dus parkeer waar ik wil als er geen uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja niet speciaal maar, jij hebt toch niks in die wijk te zoeken ?
Hoe betaal je daar niet voor?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Betaald parkeren en zo'n beetje alle accijns.
Deze mentaliteitquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja en? Betaal motorrijtuigenbelasting dus parkeer waar ik wil als er geen uitzonderingen zijn.
Nee jezelf openbare ruimte toe eigenen omdat het toevallig aan je voortuin ligtquote:
Krijg je met steuntrekkers. Asociaal tot op het bot..quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Het OV.
Bus lukt niet, rijd wel eens zwart met de trein.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:19 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Krijg je met steuntrekkers. Asociaal tot op het bot..
Ik weiger ook voor het OV te betalen, maar in tegenstelling tot zwartrijders lukt mij dat op legake wijze.
Jawel. Ik zoek een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:54 schreef Geerd het volgende:
Mwja niet speciaal maar, jij hebt toch niks in die wijk te zoeken ?
Van iemand die het woord legaal nog niet kan schrijven, vind ik het moeilijk om dit aan te nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:19 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Krijg je met steuntrekkers. Asociaal tot op het bot..
Ik weiger ook voor het OV te betalen, maar in tegenstelling tot zwartrijders lukt mij dat op legake wijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |