abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156087328
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn wel grappig, Dyre! Maar neit echt stabiel denk ik. En het moet ook niet regenen of sneeuwen denk ik :D
  maandag 14 september 2015 @ 20:13:10 #177
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_156087554
Dyre, toffe thuiskomst ! O+

Nu we het over schoentjes hebben :) Ik ben nu op zoek naar leuke schoentjes voor een aangename prijs :) .. Ze gaat steeds beter lopen, dus moet ik nu op zoek naar goede 'stevige' met flexibele zool of kunnen we nog even door met 'iets simpelers' ?!

Het eerste echte goede paar krijgt ze van mijn ouders O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 14 september 2015 @ 20:16:53 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156087696
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dyre, toffe thuiskomst ! O+

Nu we het over schoentjes hebben :) Ik ben nu op zoek naar leuke schoentjes voor een aangename prijs :) .. Ze gaat steeds beter lopen, dus moet ik nu op zoek naar goede 'stevige' met flexibele zool of kunnen we nog even door met 'iets simpelers' ?!

Het eerste echte goede paar krijgt ze van mijn ouders O+
Ik werd geadviseerd om schoenen te kopen zodra ze meer gaan lopen dan kruipen :) Bij Van Haren heb je oa Elefanten schoenen, die zijn iets beter geprijsd dan bv Bunnies :)

Room :* :* Och ik kan me het allemaal goed voorstellen.. Dikke knuffel!
pi_156087771
T en S lopen op dit moment op hoge sneakers van LeCoq met een ritsje aan de zijkant. Ik vind ze ideaal. Voor de winter hebben ze ook nog leren laarsjes van Jochie of iets dergelijks. Die heb ik voor 15 euro gescoord in de uitverkoop. :D

Rijst, bij Van Haren hebben ze Elefanten schoentjes met flexibele zool. Heel fijn als eerste schoentjes. Ik vind ze alleen niet altijd even aantrekkelijk om te zien, je moet wel een beetje geluk hebben met de collectie die op dat moment aangeboden wordt. Alle drie mijn kinderen hebben ze gehad en ik was er echt erg blij mee.

Room, knap dat je er zo mee aan de slag gaat! :*
En wat is O leuk en groot! :o

Nog een paar foto's van mijn tweetal. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156087801
Oh die foto met die rozijntjes!
pi_156087827
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik werd geadviseerd om schoenen te kopen zodra ze meer gaan lopen dan kruipen :) Bij Van Haren heb je oa Elefanten schoenen, die zijn iets beter geprijsd dan bv Bunnies :)

Room :* :* Och ik kan me het allemaal goed voorstellen.. Dikke knuffel!
Ik was afgelopen zondag daar, maar ik zag eigenlijk voornamelijk schoenen van bobbi shoes. Best leuke schoentjes, maar net niet ofzo.
pi_156087875
Ohhhhhh Nikki O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ Ik heb echt een zwak voor kleintjes met een bandanaatje/sjaaltje om :D Vind het zo cute!
  maandag 14 september 2015 @ 20:23:37 #183
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_156087926
Ik heb bij van Haren een beetje het idee dat het personeel niet altijd even interesse of kennis heeft .. Daar moet ik gezien jullie advies maar even overheen dan! :)

Dank! ^O^
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_156087949
Haha Saar, wat schattig!

:* Room, goed dat je stappen zet. En nohhh O, wat ben je leuk!!! O+

Hier hebben we van alles qua schoenen. Shoesme, adidas, H&Mmetjes. M. heeft vrij makkelijke voeten, maar ik let wel goed op of de zijkanten enigszins stevig zijn en hij er niet naast gaat lopen.

Rijst bij Bristol heb je Okidoki en Woeffies, zijn ook niet heel prijzig.

Ahh leuk stel Nikki! Leuke sjaaltjes, zijn dat van die tunnelsjaals? Ik zoek nog zoiets voor M. :)
pi_156088040
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik was afgelopen zondag daar, maar ik zag eigenlijk voornamelijk schoenen van bobbi shoes. Best leuke schoentjes, maar net niet ofzo.
Nee die van Bobbi shoes zijn het wat mij betreft ook net niet, die zien er vaak ook een beetje euhm, tokkie uit. :@ Maar de Elefanten zijn echt prima. Ik vind 80 euro voor schoenen waar ze misschien max. 3-4 maanden op lopen echt te veel geld. /krent

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb bij van Haren een beetje het idee dat het personeel niet altijd even interesse of kennis heeft .. Daar moet ik gezien jullie advies maar even overheen dan! :)

Dank! ^O^
Eens, echt behulpzaam zijn ze vaak niet, al verschilt het wel per vestiging.

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Mabawa. het volgende:
Ahh leuk stel Nikki! Leuke sjaaltjes, zijn dat van die tunnelsjaals? Ik zoek nog zoiets voor M. :)
Dat zijn het inderdaad. Ik heb ze voor 1,67 per stuk bij Aliexpress gekocht. :D
pi_156088107
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dat zijn het inderdaad. Ik heb ze voor 1,67 per stuk bij Aliexpress gekocht. :D
Linkjeeee :D
pi_156088133
quote:

Dank! ^O^
Een vroegere collega van mij loopt daar stage. Het was niet zeker of ze daar stage mocht lopen aangezien er al 5 stagiairs waren. Zij is dus nummer 6. In 1 en hetzelfde filiaal. Zoiets is dan eerlijk gezegd voor mij een afknapper. Als je gewoon makkelijke slippertjes wil kopen ofzo, geen probleem. Maar kinderschoentjes vind ik wat anders. IIk zoek dan wel iemand die kennis heeft van bepaalde zaken.
  maandag 14 september 2015 @ 20:28:54 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156088163
quote:

Dank! ^O^
Ik heb er geen ervaring mee, maar iedereen hier is altijd enthousiast over Elefanten :+ Succes!
pi_156088296
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Linkjeeee :D
Sjaals
pi_156088331
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Sjaals
Wat tof! :D O+
pi_156088333
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Sjaals
Dank je :)
  maandag 14 september 2015 @ 20:34:37 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156088423
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:32 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je :)
Die zijn perfect voor M. O+
pi_156088440
Er zijn overigens nog veel meer soorten hoor, maar die zie je vanzelf onderaan de pagina's staan. ;) Ik ga er ook nog veul meer bestellen want ik vind ze echt tof. O+
pi_156088482
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Die zijn perfect voor M. O+
Dus dat!
pi_156088500
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Er zijn overigens nog veel meer soorten hoor, maar die zie je vanzelf onderaan de pagina's staan. ;) Ik ga er ook nog veul meer bestellen want ik vind ze echt tof. O+
Ja ik weet nooit zo goed waar te beginnen op zulke sites. :')
pi_156088507
:') Quote/editfailllll
  maandag 14 september 2015 @ 20:36:48 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156088517
Ook lekker voor de winter, geen koude nek O+ Al denk ik niet dat ze echt bij T. staan..
pi_156088546
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:36 schreef GotC het volgende:
Ook lekker voor de winter, geen koude nek O+ Al denk ik niet dat ze echt bij T. staan..
Jawel! Hij rockt bibs ook!
pi_156089389
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:01 schreef Dyre het volgende:
Sun, mooie stats hoor, ze gaat de lengte in!
Ik zag gisteren bij de Hema ook van die Ugg-achtige schoentjes, voor 9 euro ;)
Ik heb zelf niks met Uggs, en ik denk dat vriendje ze meteen de prullenbak ingooit als ik ze mee neem, maar voor de winter lijken ze me niet eens zo gek eigenlijk, al zullen ze niet erg ergonomisch verantwoord zijn als ze eenmaal kunnen lopen.

[ afbeelding ]

En kijk die Saar eens haar naveltje ontdekken O+ Leuk hoe alle 'doodnormale' dingen zo spannend kunnen zijn!

Room, wat heb je toch een knappe meid! Dat jasje staat haar echt zo cute O+ :D
en klinkt inderdaad heftig om alles zo naar boven te halen en door te wroeten, maar knap je dat je stap hebt gezet ^O^
Die Hema laarsjes heeft I ook gehad vorige winter toen ze nog niet liep. Ze zijn erg leuk, maar hebben totaal geen ondersteuning. Ik zou ze niet geschikt vinden om echt op te lopen voor een kindje.

Verder vind ik 't met schoentjes ook best lastig steeds. Het is een beetje zoeken en uitproberen. Ik heb ook een vrij uitgesproken smaak dus heel veel dingen vallen daarom al af. Ik zie maar weinig echt leuks.

Room, succes met alles uitvogelen voor jezelf. Heimwee lijkt me moeilijk om mee om te gaan. Het is ook dubbel, want als je hier bent zul je het leven daar waarschijnlijk ook weer missen? En wat is je meisje toch een schatje!!

Nikki, leuke foto's weer, van je dappere tweetal. :D .

Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet van die sjaaltjes e.d houdt. :D . Ik vind blote nekjes juist zo lief. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 14 september 2015 @ 20:58:03 #200
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156089459
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Jawel! Hij rockt bibs ook!
Ja, maar ik vind die rondom sjaaltjes mwah voor bij T. :+ /muts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: