abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156071198
Die fotospam is echt superleuk Dyre!
Wat een ontzettend leuke rode vrolijkerd is jouw dochter <3
En van harte! Spannend

Nikki waaahhahaha te komisch die kostuums! Jammer dat hij het even niet zo leuk vond.

Lily zette gister 3 losse stapjes! Ruim 16,5 mnd is ze nu.
Ze is erg voorzichtig,ze durft alleen los te staan met iets in haar handjes.Maar nu duurt het echte los lopen niet lang meer denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 14-09-2015 10:35:52 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 september 2015 @ 09:45:20 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156071425
Wat superleuk Dyre gefeliciteerd *O*
pi_156071606
Nikki :D

Poppejans dat wordt bubbeltjesplastic inslaan ;)
pi_156071864
Gefeliciteerd Dyre! *O*
  maandag 14 september 2015 @ 10:33:57 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156072312
Dyre gefeliciteerd!
KuikenGuppy
pi_156072447
Dyre gefeliciteerd.

Nikki leuk pakje hoor, dat gaat hij zelf ook nog wel inzien.

Sac gaat met zinnen praten *O* (mijn toel papa maak) 4 woorden is toch best wel goed?

De uitnodigingen zijn verstuurd de taart maar eens gaan bestellen want ze is echt bijna jarig.
pi_156075577
Gefeliciteerd Dyre!!
pi_156076815
Een WHOAAAAAAAAAA voor Dyre! Wat supertof voor jullie. Van harte! Ik wil ook zo graag. Voor mezelf omdat ik zo graag weer een mooi kindje op de wereld wil zetten, maar ook voor Nora. Wil graag dat ze een broertje of een zusje krijgt. Dat ze niet alleen achter blijft. Eerst een groter huis zoeken.

En fijn om te lezen dat Nora niet de enige is die slaat. Ze heeft nu wat nieuws ontdekt: kopstoten :? Heb ergens gelezen dat kleintjes nog niet hun liefde kunnen doseren en dat ze zo proberen hun liefde te uiten ofzo. Dat zal vast wel gewoon zo zijn :P

En ik zag wat toffe fotootjes van leuke (bijna) dreumesjes O+

Wat betreft eten is Nora ook superongeduldig. Restau gaat niet, ook niet met speeltjes. Thuis eet ze haar eten op en zodra dat op is, heeft ze er genoeg van. Daarom voelt eten voor mij altijd als een race tegen de klok. Lunchen doe ik dan ook als Nora haar middagslaapje doet.

Oh, en :* voor Nikki. Hopen dat de periode snel voorbij is. Vooral de slechte nachten lijken me horror :{

Vanmorgen cb geweest voor prikjes. Ik moest voor de eerste keer alleen met Nora, vriend had vergadering. 1 grote tranendal. Al voor de prikjes uberhaupt gezet waren. Maar ze ontwikkelt zich goed, groeit goed en heeft een mooi gewicht O+ Als traktatie heeft ze erna een lekker croissantje gekregen :9

pi_156077918
Sneu van de prikjes, Sunshine. En kopstoten, wow! Nouja, het is een faaase hopelijk!

Uit eten gaan en hoe goed of slecht dat gaat, gaat hier ook in fases. We hebben een vrij lange periode gehad, van ongeveer 7 maanden tot ruim 1 jaar dat het heel goed ging, ze lekker lang kon blijven zitten wel. Niet uren, maar toch wel 1 uurtje. Maar toen werd ze er te ongeduldig voor en nu ze het lopen ontdekt heeft, houdt ze het helemaal niet meer lang in de stoel vol. We gaan nog wel uit lunchen en dan ergens waar zij ook wel kan rondlopen. Nikki, dat jouw L. dat zo goed kon joh! Dat is nu dan wel heel anders ja.

Wij waren gistermiddag nog even op het Binnenhof. Koningin I was helemaal klaar voor haar troonrede (veel voorkomende woorden 'ook' en en 'mama'. O+ . ) maar ze wilden de deur niet open doen. :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156079137
Mooie stats Sunshine!
Leuk pakje Nikki, kan ik die niet lenen met carnaval? ;)

Uit eten hebben we in de vakantie wel een paar keer gedaan maar dan in een pannekoekenrestaurant met speelhoek. Ik kan me vooral niet voorstellen dat het leuk is voor B. Hij kan amper stilzitten, komt vast wel als hij ouder is. Thuis halen we ook altijd de hele trucendoos uit de kast want hij mag pas van tafel als wij ook klaar zijn.

Uit eten maken we nu gewoon speciaal en dus met zijn 2tjes. Dan eet B eerst met de oppas en leggen wij hem op bed.
  maandag 14 september 2015 @ 15:11:06 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156079209
Dyre gefeliciteerd *O* *O* *O*
En ziet eruit als een geslaagde vakantie! En wat een mooi rood haar hebben jullie toch. O+

Het lukt me niet echt om goed mee te posten. Werk, vrijwilligerswerk, huishouden, solliciteren, kind, sociaal leven en beroerde nachten... Er zitten gewoon te weinig uren in een dag :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156085132
Dyre, ziet er uit als een heerlijke vakantie! En wat een fijn nieuws, van harte!

Wij zijn in de zomervakantie heel veel uit eten/lunchen geweest in Engeland. Niemand keek er van op dat we onze (toen nog) baby meenamen. De allermeeste (niet al te poepiechique) hadden kinderstoelen. En O keek haar ogen uit en genoot van de fish 'n chips/ramen/omelet/pasta/ijs/alles.
pi_156085962
Wij zijn nog niet met Saar uit eten geweest dus geen idee hoe ze daar mee omgaat...

Saar zat door een vieze totopjerug poepluier even zonder romper, T-shirt omhoog, en toen ontdekte ze haar navel O+ O+ O+

S. 2014
J. 2016
pi_156086008
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Dyre, ziet er uit als een heerlijke vakantie! En wat een fijn nieuws, van harte!

Wij zijn in de zomervakantie heel veel uit eten/lunchen geweest in Engeland. Niemand keek er van op dat we onze (toen nog) baby meenamen. De allermeeste (niet al te poepiechique) hadden kinderstoelen. En O keek haar ogen uit en genoot van de fish 'n chips/ramen/omelet/pasta/ijs/alles.
Room, hoe gaat het ondertussen met jou?

Ik heb vanmiddag nieuwe schoentjes voor Nora gekocht. Had echt zulke schattige uggjes gezien, maar ik mocht ze niet kopen van vriend omdat schreeuwend duur :D Normaal gezien heb ik vrij weinig met uggs, maar die inieminietjes vind ik echt te schattig :@

Dus, vandaag schoenen gekocht van Bunnies. Deze:

Vriend verklaarde me voor gek :D Die vond deze ook veel te duur :D
pi_156086164
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag nieuwe schoentjes voor Nora gekocht. Had echt zulke schattige uggjes gezien, maar ik mocht ze niet kopen van vriend omdat schreeuwend duur :D Normaal gezien heb ik vrij weinig met uggs, maar die inieminietjes vind ik echt te schattig :@

[ afbeelding ]

Lijkt me zo tof als ze lopen en je zulke schoentjes kan kopen, al is schoenen aantrekken bij Saar ook met dr adidasjes drama
S. 2014
J. 2016
pi_156086219
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Lijkt me zo tof als ze lopen en je zulke schoentjes kan kopen, al is schoenen aantrekken bij Saar ook met dr adidasjes drama
Ik heb hier dus nike-jes. 1 groot drama met aantrekken. Ze worden ook totaal niet soepel ofzo. Vandaar dat ik andere heb gekocht :) Koop voorlopig geen sneakertjes meer.
pi_156086690
Die hierboven zijn toch ook sneakers ;)
Die adidasjes zijn ook heel soepel maar ze wil gewoon niets aan haar voeten hebben...
S. 2014
J. 2016
pi_156086770
Ja ik bedoel meer de nikes, adidasjes en zulks. Deze kreeg ik vrij makkelijk aan :)

Misschien helpt het om eerst te beginnen met sandaaltjes (in huis)?
  maandag 14 september 2015 @ 19:50:59 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156086812
Wb lopen, T. liep bij 11,5 maand los. Ik ren dus al bijna een jaar achter hem aan nu :+
Wij hebben ook Bunnies op dit moment, vind het gewoon prettig dat hij op schoenen loopt die goed passen en goed zijn voor z'n voeten. Yep, gevoelig voor dat stukje marketing :+. Hebben vanaf dat hij loopt al dat soort schoenen voor hem gekocht, nu bezig aan het 3e paar. Wil opzich nog wel een paar sneakers erbij maar hij heeft wat brede voeten en ze passen allemaal net niet lekker.

Uit eten doen we regelmatig. Het ging tot..14 mnd echt makkelijk, maar sindsdien is de koek op zodra zijn eten op is. En voor ervoor bestellen we altijd een mandje met stokbrood of nemen we zelf iets voor 'm mee. Foooooooooood! :+ We kiezen er wel voor om naar kindvriendelijke restaurants te gaan met idd een speelhoekje oid.

Mooie stats Sun! Lange dame O+ En croissant, nom!

Koningin I. :D Ze is zo leuk Franny O+

En het pompoenpakje _O- Te geweldig!

T. moest ineens overgeven vanmorgen, schrok me wild! Was vooral water, maar och..arm ventje. Besefte me dat ik al anderhalf jaar niet ben ondergekotst, mooi moment :+

Ooooh ja! En ik (of eigenlijk T, aangezien het gericht was aan hem :+) kreeg een envelop binnen van het RIVM, of we mee willen doen aan het OKIDOKI onderzoek. Gaan we zeker doen, maar vroeg me af of meer september/oktober dreumesjes dat hebben ontvangen? (Het is een onderzoek voor kindje van 24 mnd)

/eindelijkachterdelaptoppost
pi_156086936
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lief dat je het vraagt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geniet ik enorm van mijn grote kleine O. Het is toch zo'n dametje. Hoe ze parmantig rondstapt, haar popje in haar wagentje stopt, zelf de glijbaan opklautert - en er af glijdt, hoe ze haar eten naar binnen schranst, eten op haar vork prikt, zwaait naar alle vriendjes op het kdv, bebi zegt tegen haar pop, haar koppie schudt als ze iets niet wil, hoe ze wegkijkt als we nee zeggen (zo van zie ik je niet dan telt het niet). Het is me er een. En ik zou er wel 100 van haar willen, ik krijg geen genoeg van haar.

SPOILER
O loopt het best op deze schoentjes, mary jane'tjes van next. Verder heeft ze gympies maar die zijn me eigenlijk te stug. Ik wil voor de herfst/vroege winter laarsjes kopen bij next. Ze hebben van die leuke suede <3
  maandag 14 september 2015 @ 19:58:37 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156087060
Room, wat een prachtig meisje heb je daar!
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 14-09-2015 20:06:47 ]
pi_156087150
Sun, mooie stats hoor, ze gaat de lengte in!
Ik zag gisteren bij de Hema ook van die Ugg-achtige schoentjes, voor 9 euro ;)
Ik heb zelf niks met Uggs, en ik denk dat vriendje ze meteen de prullenbak ingooit als ik ze mee neem, maar voor de winter lijken ze me niet eens zo gek eigenlijk, al zullen ze niet erg ergonomisch verantwoord zijn als ze eenmaal kunnen lopen.

En kijk die Saar eens haar naveltje ontdekken O+ Leuk hoe alle 'doodnormale' dingen zo spannend kunnen zijn!

Room, wat heb je toch een knappe meid! Dat jasje staat haar echt zo cute O+ :D
en klinkt inderdaad heftig om alles zo naar boven te halen en door te wroeten, maar knap je dat je stap hebt gezet ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 14-09-2015 20:07:09 ]
pi_156087248
Jij hebt een snelle GotC! Lekker stappen O+

SPOILER
pi_156087306
Ik heb die ook gekocht Dyre! :D Heb ze eerlijk gezegd niet vaak aangedaan, ze zaten te los bij Nora. Ze vond het wel leuk speelmateriaal!
  maandag 14 september 2015 @ 20:05:51 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156087317
Haha ja snel wb fijne en grove motoriek, maar qua taal is hij daarentegen een stuk trager :P. Ach, komt vanzelf. Het taalbegrip is er wel iig, dus dat is iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')