SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Room, hoe gaat het ondertussen met jou?quote:Op maandag 14 september 2015 19:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Dyre, ziet er uit als een heerlijke vakantie! En wat een fijn nieuws, van harte!
Wij zijn in de zomervakantie heel veel uit eten/lunchen geweest in Engeland. Niemand keek er van op dat we onze (toen nog) baby meenamen. De allermeeste (niet al te poepiechique) hadden kinderstoelen. En O keek haar ogen uit en genoot van de fish 'n chips/ramen/omelet/pasta/ijs/alles.
Lijkt me zo tof als ze lopen en je zulke schoentjes kan kopen, al is schoenen aantrekken bij Saar ook met dr adidasjes dramaquote:Op maandag 14 september 2015 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Room, hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik heb vanmiddag nieuwe schoentjes voor Nora gekocht. Had echt zulke schattige uggjes gezien, maar ik mocht ze niet kopen van vriend omdat schreeuwend duurNormaal gezien heb ik vrij weinig met uggs, maar die inieminietjes vind ik echt te schattig
![]()
Dus, vandaag schoenen gekocht van Bunnies. Deze:
[ afbeelding ]
Vriend verklaarde me voor gekDie vond deze ook veel te duur
Ik heb hier dus nike-jes. 1 groot drama met aantrekken. Ze worden ook totaal niet soepel ofzo. Vandaar dat ik andere heb gekochtquote:Op maandag 14 september 2015 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lijkt me zo tof als ze lopen en je zulke schoentjes kan kopen, al is schoenen aantrekken bij Saar ook met dr adidasjes drama
Lief dat je het vraagt!quote:Op maandag 14 september 2015 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Room, hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik heb vanmiddag nieuwe schoentjes voor Nora gekocht. Had echt zulke schattige uggjes gezien, maar ik mocht ze niet kopen van vriend omdat schreeuwend duurNormaal gezien heb ik vrij weinig met uggs, maar die inieminietjes vind ik echt te schattig
![]()
Dus, vandaag schoenen gekocht van Bunnies. Deze:
[ afbeelding ]
Vriend verklaarde me voor gekDie vond deze ook veel te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geniet ik enorm van mijn grote kleine O. Het is toch zo'n dametje. Hoe ze parmantig rondstapt, haar popje in haar wagentje stopt, zelf de glijbaan opklautert - en er af glijdt, hoe ze haar eten naar binnen schranst, eten op haar vork prikt, zwaait naar alle vriendjes op het kdv, bebi zegt tegen haar pop, haar koppie schudt als ze iets niet wil, hoe ze wegkijkt als we nee zeggen (zo van zie ik je niet dan telt het niet). Het is me er een. En ik zou er wel 100 van haar willen, ik krijg geen genoeg van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O loopt het best op deze schoentjes, mary jane'tjes van next. Verder heeft ze gympies maar die zijn me eigenlijk te stug. Ik wil voor de herfst/vroege winter laarsjes kopen bij next. Ze hebben van die leuke suede <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 14-09-2015 20:06:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |