Ik werd hier zo verdrietig vanquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat leuk dat je haar zo hebt kunnen observeren Franny. Was ze heel anders dan je zelf dacht?
Burdie, van zulk onderzoek zou ik ws wel snel in slaap vallen
Ik ben ook zo'n geschiedenisfreakquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik werd hier zo verdrietig van
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Frederik_van_Hessen-Darmstadt_(1870-1873)
Melba slaat naar alles wat hij leuk vindt. Al sinds hij een maand of negen is. Ik pak zijn handje en zeg "dat doet pijn M. Zachtjes aaien, zachtjes" en aai dan zijn wangetje ofzo. Helpt nog niet echt, hoewel het bij de kat inmiddels wel min of meer lukt. Die aait hij nu soms ipv plukken haar pakken of slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doen jullie dreumesjes dit ook? Je in je gezicht 'slaan'?
Nora die geeft soms een flinke tik in mijn gezicht. Ik laat weten dat ik dit niet goed vind en kijk haar streng aan. En dan doet ze het een paar seconden later gewoon weer.... Herkenning?
Sac ook. En echt bewust.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nora die geeft soms een flinke tik in mijn gezicht. Ik laat weten dat ik dit niet goed vind en kijk haar streng aan. En dan doet ze het een paar seconden later gewoon weer.... Herkenning?
Js doet dat sinds een week of twee ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh, zitten ze al zo'n tijd in de collectiequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die bovenste schoentjes Butter, waren de eerste schoentjes van mijn peuter. Heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
T punt is dat haar man zo totaal aan de andere kant van de lijn staat, en daar ook opmerkingen over maakt die ik gewoon niet kan negeren..quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:48 schreef Franny_G het volgende:
Oh, dat is niet leuk, gm. Het is ook een gevoelig onderwerp. Ik heb me afgelopen jaar tijdens een verjaardagsetentje van een vriendin ook laten 'verleiden' tot een iets te felle discussie over het Charlie Hebdo-drama. Ik heb daar achteraf altijd spijt van, je schiet er zo weinig mee op. Kun je haar niet even bellen en zeggen dat je haar zo graag erbij had gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar zo'n tuigje aangedaan.quote:Op zondag 13 september 2015 17:10 schreef Burdie het volgende:
Krullenmama's, kunnen jullie nog fatsoenlijk over straat met je kind? Ik krijg echt overal opmerkingen over kuikens krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |