Was het feestje leuk, GM? I ging vrij laat loslopen, bij 17 maanden ongeveer. Ze heeft heel lang wel aan de hand kunnen lopen en achter haar loopwagentje (was hier dus een goede koop), maar kruipen bleef ze ook heel lang geweldig vinden. Het was voor haar toch ook wel frustrerend, vooral op het kdv waar alle andere kindjes van haar leeftijd wel al liepen. Ze is ook echt opgebloeid vind ik sinds ze goed kan lopen. Maar ja, het valt niet echt te sturen. We hebben haar wel geprobeerd zelfvertrouwen te geven over het loslopen door haar toe te juichen als ze het wel deed, etc..

.
Oh, krullen.

. Mijn vriend heeft ze en I heeft ook in ieder geval een grote krul in haar nek. Daar groeit het wel hard, maar bovenop en vooral aan de voorkant gaat het langzaam. Geduld, geduld.

.
We hebben zo'n geweldige ochtend in Blijdorp gehad. We hebben de twee kleine ijsberen zien spelen, het baby-olifantje bewonderd, de giraffen en Bokito. En het was ook nog heerlijk weer.

. Bij de olifanten ging ik elke keer weer vertellen: 'kijk, dat is de mama-olifant en daar is het baby-olifantje'. Op een gegeven moment viel het kwartje wel want toen bleef I maar 'mama mama' roepen naar de olifant. Keek ze ineens naar mii, wees naar me: 'Ook mama'. Haha. Op de foto's is wel goed te zien hoeveel lol ze had.

. Ik klap dan ook bijna uit elkaar van geluk als ik haar zo zie.

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"