Goed zeg, die cursus, Nikki. Je haalt er vast wel iets nuttigs uit!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:21 schreef GotC het volgende:
Herkenbaar Franny, vooral wb kunstjes voordoen. Gelukkig had T. er geen zin in en geloofde ze me op m'n woord..
Overigens maak ik me dankzij het CB dus al maanden druk om nauwelijks-pratende-T.
Is toch van de zotte eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt? Daar ben ik opgegroeid. Dochter van een tuinder, en mijn hele familie woont er nog. Waar willen jullie heen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef GotC het volgende:
Maar we willen het liefste voor hij 4 is verhuizen naar het Westland, dus dit is puur 'voorhetgevaldat'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh echt? Daar ben ik opgegroeid. Dochter van een tuinder, en mijn hele familie woont er nog. Waar willen jullie heen?Daar zou ik ook niet willen wonen eerlijk gezegd. Krijg altijd een onprettig gevoel als ik er ben, gek genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij komen oorspronkelijk uit Naaldwijk en Poeldijk, dus die 2 hebben onze voorkeur. Maargoed, eerst ons eigen huisje verkoopklaar maken![]()
Ons KDV is ook een peuterschool. Ze werken er met de methode Uk en Puk en hebben zo ongeveer elke 6 weken een ander thema. Daarbij kun je denken aan herfst, mode (incl. modeshow van zelf beschilderde kleding), zindelijkheid, hatsjoe (over ziek zijn), texturen etc. Wat mij betreft voegt een peuterspeelzaal niets essentieels toe aan wat ze nu al aangeboden krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:04 schreef exode het volgende:
Wij zitten nu nog in de fase: is een peuterspeelzaal leuk? En komt dat dan ipv KDV?
De mijne is nog druk aan het oefenen met de meeste van die vaardigheden. Hopelijk lift ze mee met de nieuwe dreumessen die deze periode binnen komen stormenquote:Op donderdag 17 september 2015 08:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dank jullie wel
En hoi! Ik heb een dreumes. Zo ziet ze eruit:
[ link | afbeelding ]
Ze heet S.uze en ze kan al een heuleboel. Ze loopt los (al 1,5 maand), ze kan papa, mama, die, dat en 'boe' zeggen (dat laatste is als je vraagt 'wat zegt de koe'), ze kan al sommige vormpjes goed in de vormenstoof krijgen, ze kan al een pop een flesje geven en ze kan vooral heel goed speelgoed van haar zus afpakken
.
Ohjaaa, Dyre, ik had jou volgens mij nog niet gefeliciteerd! Van harte!
Hier hetzelfde verhaal, dus daar hoeven we niet over na te denken. Hoewel ik twijfel of het Uk en Puk is waar ze mee werken of iets anders.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ons KDV is ook een peuterschool. Ze werken er met de methode Uk en Puk en hebben zo ongeveer elke 6 weken een ander thema. Daarbij kun je denken aan herfst, mode (incl. modeshow van zelf beschilderde kleding), zindelijkheid, hatsjoe (over ziek zijn), texturen etc. Wat mij betreft voegt een peuterspeelzaal niets essentieels toe aan wat ze nu al aangeboden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |