abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156134847
Leuk om te zien hoe jullie het hebben. Hier gisteren druk bezig geweest en dit is het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb flink geruimd, waar hij nooit mee speelt gaat naar de kelder. Dus nu valt het weer mee qua hoeveelheid. Bijna alles zit erin behalve een aantal dingen die ik liever samen doe en puzzels. En houten treintje stond op de tv.
Boekjes staan in een andere kast waar hij bij kan.

Even kijken hoe het zo gaat, ik haat het als alle speelgoed tevoorschijn komt en er niet mee gespeeld wordt. :')

Hallo Razz welkom met je pluisjesdreumes!!! *O*

Oeii Amsel, dat klinkt niet fijn. :O
pi_156134901
Gefeliciteerd Razz *O*
pi_156135075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:40 schreef Dyre het volgende:
Wow GM, om half 10 nog een slapende baby? Lucky you :D

Hieperdepiep voor Razz, ongelofelijk dat jouw mooie pluizebol alweer 1 jaar is vandaag O+
Haalde dr net uit bed met verhoging... oh en poep all over again...
Lekker bankhangdagje dus
S. 2014
J. 2016
pi_156135154
Leuk hoekje zo Mabawa! Hier staat het speelgoed.. Eh, overal :@ In de box, in een wasmand in de hoek van de kamer, in de onderste planken van de boekenkast staan haar boekjes en dan staat er nog een loopwagentje met daarin blokjes. De box zal ivm Pluis2 nog wel een tijd staan, dus we moeten ook maar eens op zoek naar een mooie kist of een mooi plekje voor A.

Dank voor de felicitaties O+ ! We vieren het dit weekend, dus vandaag is ze gewoon naar het KDV. Man en ik zijn ziek thuis dus kunnen we even bijslapen. Maar eerst ga ik even poep uitspoelen, want ik werd vanmorgen op mijn 1jarigmamajubileum getrakteerd op een kakjeslaapzakje van jewelste. Alles eronder }:| .
pi_156135249
Oh en NIKKI, kijk eens welk idee ik heel vakkundig van je gejat heb *)

Eindelijk van die vieze rijstwafels af :7
pi_156139155
Gefeliciteerd Razz! En wat een leuke traktaties! En beterschap....
Mabawa je hebt er een erg leuk hoekje van gemaakt. Ben benieuwd hoe hij het vindt.

Hier zitten we ook weer aan de neusspray en hoestdrank. B is verkouden, niet heel erg nog maar dat zet ongetwijfeld door. Rotweer en iedereen snottert op het KDV dus er is geen ontkomen aan.

Vanochtend eindelijk antislip sokken in maat 23 gevonden: bij de Action. En ik zag zowaar leuke Adidas schoenen bij Van Haren, maar eens voorleggen aan vrouwlief vanavond.

Ook spannend: vanavond geef ik voor het eerst de Massage Workshop voor 2 personen in de praktijk. Alles staat klaar....gezonde spanning is het want ik heb er heel veel zin in. En zaterdag geef ik de hele dag stoelmassages in Paleis Soestdijk. LEUK!
pi_156141211
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]

Heel tof! O+ Gefeliciteerd met je meisje! *O*

Leuke speelhoekjes allemaal. :) Ik gooi onze hoekjes er ook even in. Wij hebben naar mijn mening echt te veel speelgoed voor T en S (en L). De man met de baard komt wat mij betreft in december erg weinig brengen in ieder geval, want ik weet nu van ellende al niet waar ik alles kwijt moet. Ik stoor me ook enorm aan losliggend speelgoed in de woonkamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor de 18 maanden APK. Beide jongens zijn nog steeds gemiddeld met zowel lengte als gewicht.
T: 83cm en 12,0 kilo
S: 84cm en 12.2 kilo
De vpk zei dat als ze eventueel een extra boterham wilden dat daar in de curve nog ruimte voor is. :D Ik heb maar even aangegeven dat ik ervan overtuigd ben dat kinderen gewoon eten wat ze nodig hebben, dus ruimte in de curve of niet, als ze nog trek hebben krijgen ze van mij een extra boterham, groenteprak, fruit whatever. Hun eetpatroon is gezond, dus het komt vast goed. :)

En mèh -O- belt er net iemand aan voor een collecte met een verhaal over kindjes die niet te eten krijgen voor ze naar school gaan omdat de ouders te arm zijn. Heel zielig enzo, maar :( :{ je hebt net mijn dreumessen die drie kwartier op bed lagen wakker gebeld dus nee nu ga ik zeker geen kaarten van je kopen. :( Het belooft een gezellige middag te worden na zo weinig slaap, S staat in middels al een kwartier te stampvoeten en te gillen omdat hij boos is. :')
  woensdag 16 september 2015 @ 15:10:49 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_156142481
Leuk om te zien hoe iedereen hier zijn spul heeft staan.. :)

Dat met die bakken ziet er tof uit Nikki, van hoe en wat is dat ?! :) ik bedoel die smalle hoge kolomkast iig

Sinds een weekje of 2 is de box hier weg uit de woonkamer. Nu wil mijn man graag een tafeltje met stoeltje, handig ja of nee? :) .. Tzt komt er wat mij betreft nog een keukentje of winkeltje hoor .. O+

Amsel, zou je meisje eindelijk wat meer tandjes gaan kweken?! :) dat kan ook een reden zijn van nachtelijk gespook! :{

En Razz welkom met je Pluizemeis *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_156142824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Heel tof! O+ Gefeliciteerd met je meisje! *O*

Leuke speelhoekjes allemaal. :) Ik gooi onze hoekjes er ook even in. Wij hebben naar mijn mening echt te veel speelgoed voor T en S (en L). De man met de baard komt wat mij betreft in december erg weinig brengen in ieder geval, want ik weet nu van ellende al niet waar ik alles kwijt moet. Ik stoor me ook enorm aan losliggend speelgoed in de woonkamer.

SPOILER
Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor de 18 maanden APK. Beide jongens zijn nog steeds gemiddeld met zowel lengte als gewicht.
T: 83cm en 12,0 kilo
S: 84cm en 12.2 kilo
De vpk zei dat als ze eventueel een extra boterham wilden dat daar in de curve nog ruimte voor is. :D Ik heb maar even aangegeven dat ik ervan overtuigd ben dat kinderen gewoon eten wat ze nodig hebben, dus ruimte in de curve of niet, als ze nog trek hebben krijgen ze van mij een extra boterham, groenteprak, fruit whatever. Hun eetpatroon is gezond, dus het komt vast goed. :)

En mèh -O- belt er net iemand aan voor een collecte met een verhaal over kindjes die niet te eten krijgen voor ze naar school gaan omdat de ouders te arm zijn. Heel zielig enzo, maar :( :{ je hebt net mijn dreumessen die drie kwartier op bed lagen wakker gebeld dus nee nu ga ik zeker geen kaarten van je kopen. :( Het belooft een gezellige middag te worden na zo weinig slaap, S staat in middels al een kwartier te stampvoeten en te gillen omdat hij boos is. :')
Dat is precies de reden dat wij deze ongezellige sticker op de deur hebben :@

Ik heb nog helemaal niks gehoord over een 18 maanden checkup. We zouden een brief krijgen zeiden ze. Misschien als ie volgende week echt 18 maanden is?

Wij hebben ook veel speelgoed, maar ik heb ook veel boeken van mezelf staan. Het is ons huis, dus zijn spullen mogen ook gewoon plek innemen. Ik kan er alleen niet tegen als die hele bak door het huis is gestrooid (voornamelijk als ik thuiskom van een dag werken natuurlijk), dus ik laat hem vaak iets terugleggen als hij er klaar mee is. Vindt ie leuk, want dan mag je legaal met dingen gooien :+
  woensdag 16 september 2015 @ 15:33:36 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156143094
Mooie stats Nikki! Je mannen doen het goed O+

Wij moeten ook nog de afspraak krijgen voor de 24 mnd controle. Grappig, nog maar 3 controles bij het CB voor T. :D
pi_156143256
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leuk om te zien hoe iedereen hier zijn spul heeft staan.. :)

Dat met die bakken ziet er tof uit Nikki, van hoe en wat is dat ?! :) ik bedoel die smalle hoge kolomkast iig

Sinds een weekje of 2 is de box hier weg uit de woonkamer. Nu wil mijn man graag een tafeltje met stoeltje, handig ja of nee? :) .. Tzt komt er wat mij betreft nog een keukentje of winkeltje hoor .. O+
Die kast is gewoon een Ikea expedit. Goedkoop en toch netjes opgeborgen. :)

Een stoeltje tafeltje is leuk. Voor L had ik dat op deze leeftijd inderdaad al staan. Ze kon er heerlijk aan kleuren en puzzelen en we gebruikten het als seizoenstafel met seizoensknutsels, gevonden eikeltjes, blaadjes etc. O+ Ik moet het tafeltje ook maar weer eens van stal halen geloof ik.

Slim Dot! Mijn vader gaat nu kijken of hij een schakelaar tussen de bel kan zetten zodat we hem uit kunnen zetten wanneer we willen. De pakjesmeneer komt namelijk ook altijd rond slaapjestijd en collectes die 's avonds komen ook. -O-
pi_156143320
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:39 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Die kast is gewoon een Ikea expedit. Goedkoop en toch netjes opgeborgen. :)

Een stoeltje tafeltje is leuk. Voor L had ik dat op deze leeftijd inderdaad al staan. Ze kon er heerlijk aan kleuren en puzzelen en we gebruikten het als seizoenstafel met seizoensknutsels, gevonden eikeltjes, blaadjes etc. O+ Ik moet het tafeltje ook maar weer eens van stal halen geloof ik.

Slim Dot! Mijn vader gaat nu kijken of hij een schakelaar tussen de bel kan zetten zodat we hem uit kunnen zetten wanneer we willen. De pakjesmeneer komt namelijk ook altijd rond slaapjestijd en collectes die 's avonds komen ook. -O-
Oh ja, dat doen we idd ook nog. Wij hebben zo'n ouderwetse trekbel waar we een schroef uit trekken. Dan trek je alleen de knop met stang half door het kozijn heen als je toch wilt aanbellen, dus de meeste mensen die ons kennen kloppen op het raam :D
pi_156143884
Wij waren bij de 14 maanden voor het laatst bij het CB, horen er meer te zijn? :D B is al bijna 19 maanden ondertussen.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:06:00 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156143922
Bij 18 mnd ook exode :P Maar niet zo'n boeiende afspraak imo.
pi_156144079
Oh ja, het cb.
Ik zit al een week met een afspraak eind september in mijn hoofd. Maar vergeet steeds in het boekje te kijken wanneer nou precies. Heb m iig niet in mijn agenda staan.

Gister bij de Action een box op wielen gekocht voor het speelgoed.
Speelgoed ligt nu in een hoek, heel handig voor de kast (not) in poppenwagens, in een poppenbedje of op de grond.

Deze:

en ik zie nu dat ik het verkeerde deksel heb meegenomen :')
pi_156145586
Oh GotC....maar dat gebeurt ons wel vaker, wij moesten echt veel minder dan allebei mijn schoonzussen bij wie het ook nog eens een tweede betreft...Van mij hoeft het ook allemaal niet zo dus ik vind het prima.
Ik geloof dat we bij 24 maanden weer 'moeten' daarover zouden ze nog contact opnemen.
pi_156145699
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een supertoffe schaapjes :D

Gefeliciteerd met je O+ dreumes O+ trouwens *O*
pi_156145764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:04 schreef exode het volgende:
Wij waren bij de 14 maanden voor het laatst bij het CB, horen er meer te zijn? :D B is al bijna 19 maanden ondertussen.
Is verschillend per cb :Y

Ons cb laat je langskomen met 14 maanden, en daarna pas weer met 24m. Wij hebben er bij S. geen gehad met 18m. T. is binnenkort 18m en daar hoeven we ook niet mee langs.
pi_156146523
Hier komen ze met 18 mnd aan huis en kijken dan specifiek naar het praten. Met 24 mnd is het controle bij de arts.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:14:38 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156147482
Ik geloof dat ik de meerwaarde van het CB ook niet echt zie. Maar dat komt grotendeels dankzij Fok :+
pi_156148668
Ik krijg een oproep voor 18 mnd aar twijfel of ik er naartoe ga.
Die van 2 jaar ga ik wel naartoe bij de arts ivm lui/loensoog bij mezelf en mogelijk ook bij F en we daar een verwijzing krijgen naar de oogarts.
pi_156149874
Ik hoefde eigenlijk deze 18mnd afspraak niet te doen, want 2e en 3e kind. Maar ik vind van 14 naar 24 maanden wel een behoorlijk stuk, dus ik wilde tussendoor nog wel een keer meten/wegen en daarom heb ik toch de afspraak maar gewoon gemaakt. Vooral omdat de reguliere weeguurtjes op mijn werkdagen zijn.
:+
En ik had een vraag over de piemel van T, want die heeft vaak een heel rood velletje. Omdat te strakke voorhuid in de familie zit bij mijn man wilde ik dat wel even laten checken. Al had dat net zo goed bij de huisarts gekund natuurlijk. ;)

Mijn T die vorige week nog zomaar een uur huilde voor hij ging slapen gaat sinds het weekend naar bed met 5 minuten huilen. Wat een verbetering. Opluchting alom, want elke dag 1.5 uur met hem bezig zijn was me iets te veel van het goede. :@ Ik ben benieuwd of hij binnenkort weer net als voorheen lachend naar bed zal gaan.
pi_156151046
Razz, gefeliciteerd! Gezellig dat je nu bij de dreumesen hoort. *; .

De 18 maanden afspraak vond ik wel heel erg 'vertoon je kunstjes' gedoe. Kind moet in paar minuten van alles laten zien (toren bouwen, etc.). Ik kreeg spontaan een black-out toen de arts vroeg hoeveel woorden ze kan zeggen ("Ja, best aardig wat inmiddels'. Welke dan en hoeveel ongeveer? 'Eeh, papa, mama, poes, eeh 8)7 ') Alleen voor het wegen en meten vond ik het interessant.

Nikki, dat is inderdaad wel een heeeel grote verbetering. Hopelijk zet het door. Ik kan daar ook zo slecht tegen. Een van de redenen dat mijn vriend I 's avonds naar bed brengt, want ook al gaat het nu meestal goed (ook paar minuten huilen en dan stil), het idee dat het niet goed gaat/moeilijk wordt, geeft mij bij voorbaat al een beetje stress. En hij heeft daar gelukkig helemaal geen last van. :@ .

En wat irritant dat zo'n deurbel het hele ritme in de war schopt. :( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156153756
Franny zo ging de afspraak bij mij zo ongeveer ook. En ze vragen naar mijn idee altijd heel krampachtig door om te achterhalen of ik het allemaal wel red met een tweeling en kleuter.

Ik heb vanmiddag gelijk de daad bij het woord gevoegd en ons tafeltje met stoeltjes naar beneden gehaald. Ze vonden het helemaal tof en hebben gezellig zitten puzzelen met zijn drieën. O+
SPOILER
Ik heb me aangemeld voor een workshop over tweelingen waar met name zaken belicht worden als jaloezie, aandacht verdelen, concurrentiestrijd en individualiteit. Ik heb geen idee wat ik er verder van kan verwachten, maar ik ga ervan uit dat het best kan leiden tot interessante inzichten en voor 10 euro (want het is gesubsidieerd door de gemeente) kon ik het niet aan me voorbij laten gaan.
  woensdag 16 september 2015 @ 21:21:14 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156153981
Herkenbaar Franny, vooral wb kunstjes voordoen. Gelukkig had T. er geen zin in en geloofde ze me op m'n woord. :').
Overigens maak ik me dankzij het CB dus al maanden druk om nauwelijks-pratende-T.
Is toch van de zotte eigenlijk 8)7

Klinkt als een nuttige cursus Nikki! Lijkt me idd een lastig iets met tweelingen. Ook hoe het te doen met de basisschool, 2 verschillende klassen of niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')