SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb flink geruimd, waar hij nooit mee speelt gaat naar de kelder. Dus nu valt het weer mee qua hoeveelheid. Bijna alles zit erin behalve een aantal dingen die ik liever samen doe en puzzels. En houten treintje stond op de tv.
Boekjes staan in een andere kast waar hij bij kan.
Even kijken hoe het zo gaat, ik haat het als alle speelgoed tevoorschijn komt en er niet mee gespeeld wordt.![]()
Hallo Razz welkom met je pluisjesdreumes!!!![]()
Oeii Amsel, dat klinkt niet fijn.![]()
Haalde dr net uit bed met verhoging... oh en poep all over again...quote:Op woensdag 16 september 2015 09:40 schreef Dyre het volgende:
Wow GM, om half 10 nog een slapende baby? Lucky you
Hieperdepiep voor Razz, ongelofelijk dat jouw mooie pluizebol alweer 1 jaar is vandaag
Heel tof!quote:Op woensdag 16 september 2015 10:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en NIKKI, kijk eens welk idee ik heel vakkundig van je gejat heb
[ afbeelding ]
Eindelijk van die vieze rijstwafels af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor de 18 maanden APK. Beide jongens zijn nog steeds gemiddeld met zowel lengte als gewicht.
T: 83cm en 12,0 kilo
S: 84cm en 12.2 kilo
De vpk zei dat als ze eventueel een extra boterham wilden dat daar in de curve nog ruimte voor is.Ik heb maar even aangegeven dat ik ervan overtuigd ben dat kinderen gewoon eten wat ze nodig hebben, dus ruimte in de curve of niet, als ze nog trek hebben krijgen ze van mij een extra boterham, groenteprak, fruit whatever. Hun eetpatroon is gezond, dus het komt vast goed.
En mèhbelt er net iemand aan voor een collecte met een verhaal over kindjes die niet te eten krijgen voor ze naar school gaan omdat de ouders te arm zijn. Heel zielig enzo, maar
![]()
je hebt net mijn dreumessen die drie kwartier op bed lagen wakker gebeld dus nee nu ga ik zeker geen kaarten van je kopen.
Het belooft een gezellige middag te worden na zo weinig slaap, S staat in middels al een kwartier te stampvoeten en te gillen omdat hij boos is.
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heel tof!Gefeliciteerd met je meisje!
Leuke speelhoekjes allemaal.Ik gooi onze hoekjes er ook even in. Wij hebben naar mijn mening echt te veel speelgoed voor T en S (en L). De man met de baard komt wat mij betreft in december erg weinig brengen in ieder geval, want ik weet nu van ellende al niet waar ik alles kwijt moet. Ik stoor me ook enorm aan losliggend speelgoed in de woonkamer.
Dat is precies de reden dat wij deze ongezellige sticker op de deur hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor de 18 maanden APK. Beide jongens zijn nog steeds gemiddeld met zowel lengte als gewicht.
T: 83cm en 12,0 kilo
S: 84cm en 12.2 kilo
De vpk zei dat als ze eventueel een extra boterham wilden dat daar in de curve nog ruimte voor is.Ik heb maar even aangegeven dat ik ervan overtuigd ben dat kinderen gewoon eten wat ze nodig hebben, dus ruimte in de curve of niet, als ze nog trek hebben krijgen ze van mij een extra boterham, groenteprak, fruit whatever. Hun eetpatroon is gezond, dus het komt vast goed.
En mèhbelt er net iemand aan voor een collecte met een verhaal over kindjes die niet te eten krijgen voor ze naar school gaan omdat de ouders te arm zijn. Heel zielig enzo, maar
![]()
je hebt net mijn dreumessen die drie kwartier op bed lagen wakker gebeld dus nee nu ga ik zeker geen kaarten van je kopen.
Het belooft een gezellige middag te worden na zo weinig slaap, S staat in middels al een kwartier te stampvoeten en te gillen omdat hij boos is.
Ik heb nog helemaal niks gehoord over een 18 maanden checkup. We zouden een brief krijgen zeiden ze. Misschien als ie volgende week echt 18 maanden is?
Wij hebben ook veel speelgoed, maar ik heb ook veel boeken van mezelf staan. Het is ons huis, dus zijn spullen mogen ook gewoon plek innemen. Ik kan er alleen niet tegen als die hele bak door het huis is gestrooid (voornamelijk als ik thuiskom van een dag werken natuurlijk), dus ik laat hem vaak iets terugleggen als hij er klaar mee is. Vindt ie leuk, want dan mag je legaal met dingen gooien![]()
Die kast is gewoon een Ikea expedit. Goedkoop en toch netjes opgeborgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Leuk om te zien hoe iedereen hier zijn spul heeft staan..
Dat met die bakken ziet er tof uit Nikki, van hoe en wat is dat ?!ik bedoel die smalle hoge kolomkast iig
Sinds een weekje of 2 is de box hier weg uit de woonkamer. Nu wil mijn man graag een tafeltje met stoeltje, handig ja of nee?.. Tzt komt er wat mij betreft nog een keukentje of winkeltje hoor ..
Oh ja, dat doen we idd ook nog. Wij hebben zo'n ouderwetse trekbel waar we een schroef uit trekken. Dan trek je alleen de knop met stang half door het kozijn heen als je toch wilt aanbellen, dus de meeste mensen die ons kennen kloppen op het raamquote:Op woensdag 16 september 2015 15:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die kast is gewoon een Ikea expedit. Goedkoop en toch netjes opgeborgen.
Een stoeltje tafeltje is leuk. Voor L had ik dat op deze leeftijd inderdaad al staan. Ze kon er heerlijk aan kleuren en puzzelen en we gebruikten het als seizoenstafel met seizoensknutsels, gevonden eikeltjes, blaadjes etc.Ik moet het tafeltje ook maar weer eens van stal halen geloof ik.
Slim Dot! Mijn vader gaat nu kijken of hij een schakelaar tussen de bel kan zetten zodat we hem uit kunnen zetten wanneer we willen. De pakjesmeneer komt namelijk ook altijd rond slaapjestijd en collectes die 's avonds komen ook.
Wat een supertoffe schaapjesquote:Op woensdag 16 september 2015 10:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en NIKKI, kijk eens welk idee ik heel vakkundig van je gejat heb
[ afbeelding ]
Eindelijk van die vieze rijstwafels af
Is verschillend per cbquote:Op woensdag 16 september 2015 16:04 schreef exode het volgende:
Wij waren bij de 14 maanden voor het laatst bij het CB, horen er meer te zijn?B is al bijna 19 maanden ondertussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me aangemeld voor een workshop over tweelingen waar met name zaken belicht worden als jaloezie, aandacht verdelen, concurrentiestrijd en individualiteit. Ik heb geen idee wat ik er verder van kan verwachten, maar ik ga ervan uit dat het best kan leiden tot interessante inzichten en voor 10 euro (want het is gesubsidieerd door de gemeente) kon ik het niet aan me voorbij laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |