Laten doen. Ben nog wel handig, maar om nou voor de deur te gaan kloten of een brug te huren + juist gereedschap, naah.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelf? of laten doen? Zelf kost hooguit 100¤, blokken 40¤, en APK 2 tientjes
Met zo'n D5 moet je ook gewoon 1:14-1:15 kunnen halen hoor. Maar dan ben je qua kosten wel prijziger uit dan nu, waarschijnlijk. Heb je wel een dikke bak onder je kont, dat dan weer wel. Of je zoekt een V70 op LPG, kun je ook lachen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Diesel zou voor mij veel voordeliger zijn met 36k per jaar maar moderne diesels hebben zoveel moeilijke techniek dat ik ze niet meer vertrouw, die 4cil Peugeot spul is gewoon troep. En een 5cil diesel in mijn auto is niet bepaald zuinig, de auto is al zwaar, en er zijn maar weinig 5cilinders geleverd.. Alhoewel ik een D5 wel zou kunnen waarderen hoor
Heb zelf het 1.8 Ford/Mazda blok, rijdt prima, maar verbruik is echt een puntje.
Op dit moment hobbel ik dus rond met zo'n 1:13 bij 36k per jaar.. LPG is een 100% afrader bij dit blok.
Hebben die stokbroden daar ook last van ja?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Coupé is in Italië gebouwd. Niet noodzakelijk beter, maar in ieder geval geen last van krokante veerschotels
Sja, dan kost het iets meer. Maar dat hoort erbij hequote:Op woensdag 4 november 2015 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laten doen. Ben nog wel handig, maar om nou voor de deur te gaan kloten of een brug te huren + juist gereedschap, naah.
De eigenaar van de snackbar hier in het dorp rijdt een Jaguar met een V6 diesel. Hij mag graag 'zeuren'/ouwehoeren ouder van alles en nog wat, vaak ook grappen over zijn auto en zo. Was een keer iemand die de Engelse auto zat af te kraken. Vertelt hij zo, 'ja maar er zit een Franse motor in' Nja toen was het feest helemaal compleet natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2015 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooie kar, jammer dat die fransen niet zo geweldig zijn met auto's bouwen
Niet dat ik weet, maar ik meen me een zekere gründliche Germaan te herinneren die zichzelf spontaan verlaagdequote:Op woensdag 4 november 2015 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
quote:
10s.gif
Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De Coupé is in Italië gebouwd. Niet noodzakelijk beter, maar in ieder geval geen last van krokante veerschotels
Hebben die stokbroden daar ook last van ja?
Hehe dat heb ik ook met m'n Coupé.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De eigenaar van de snackbar hier in het dorp rijdt een Jaguar met een V6 diesel. Hij mag graag 'zeuren'/ouwehoeren ouder van alles en nog wat, vaak ook grappen over zijn auto en zo. Was een keer iemand die de Engelse auto zat af te kraken. Vertelt hij zo, 'ja maar er zit een Franse motor in' Nja toen was het feest helemaal compleet natuurlijk
Stond kewl, reed minder.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik meen me een zekere gründliche Germaan te herinneren die zichzelf spontaan verlaagde
Dat is een user op fokquote:
Ik snap het nooit. Al die xtra handelingen (in neutraal zetten, handrem aantrekken) terwijl je ook gewoon zo uit kan stappen, met de auto in de versnelling.quote:Op zondag 6 december 2015 11:21 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)e_versnelling__.html
Mooi linkje voor hier
jeh, 90-95 op de cc, truckplakken, alles.quote:Op zondag 6 december 2015 19:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je hebt wel echt als een mietje moeten rijden die eerste dag hè
Toename brandstofverbruik: 100%quote:Op zondag 6 december 2015 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuw record gevestigd![]()
[ afbeelding ]
En de dag erna meteen effe gecompenseerd![]()
[ afbeelding ]
ja hoor.. Ik tankte eergisteren voor 1.013 per litertje, dus 1 op 10 boeit niks. Als ik meer dan 800 liter per maand ga verstoken op die 6k kms wordt het krapjes. Meestal zit ik rond de 6.5-7.0 liter gemiddeld op een tank.quote:Op zondag 6 december 2015 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toename brandstofverbruik: 100%
Afname reistijd: 32%
![]()
Maar nog belangrijker, kom je in dat laatste scenario ook nog uit met je km vergoeding?
Toename plezier in de auto: onberekenbaarquote:Op zondag 6 december 2015 19:57 schreef derLudolf het volgende:
Toename brandstofverbruik: 100%
Afname reistijd: 32%![]()
true, al is 170 op de cc rijden op zondagochtend ook niet heel spannendquote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Toename plezier in de auto: onberekenbaar
Ook een mooie gemiddelde snelheidquote:Op zondag 6 december 2015 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuw record gevestigd![]()
[ afbeelding ]
En de dag erna meteen effe gecompenseerd![]()
[ afbeelding ]
Je mag toch maar 130, dus dat is hard zatquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Daaamn, de top van mijn 206 op de teller is 158 km/h.. De AX haalde zelfs 170 op de teller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |