SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Oh wat een domme fout in de TT----------------------------
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zettenquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Donequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zetten----------------------------
Arregaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan en Bjorn lapdancen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
10 uur Centraalquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?
(omdat) Nicole om 11 uur een afspraak heeft.
Verder weet ik eigenlijk niet----------------------------
10 uur centraal hoorde ik netquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
omgdoe de streams aan
vunzige 18 + stem camchat reclame
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietok dankjulliewelquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
![]()
Roken,slapen,stoken,eten.Repeat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mislukte poging van Nicole waarschijnlijk. Die dacht natuurlijk. Dan kunnen we maar een uur centraal en dan kan ik hem peren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
Ik hoorde wel mensen zeggen dat er veel punten waren----------------------------
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]top ooo morgen meet en greetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
Is 'mijn' agendaquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
![]()
Ontbreken vast ook dingen. Schrijf het op als ik het toevallig mee krijg----------------------------
Iemand zou daar eens die laptops en de foon moeten laten verdwijnen. Dan heb je pas een leuke fitty.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.![]()
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende weekquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
top ooo morgen meet en greet
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?----------------------------
O, ik las niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende week
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende week![]()
![]()
Prosecco was het toch?
Oeps, zie dat het al over 1-en is. Zal mijn bed eens in duiken, over paar uur springt dat lawaaiding weer aan hier.
Laterrrrr !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Oeps, zie dat het al over 1-en is. Zal mijn bed eens in duiken, over paar uur springt dat lawaaiding weer aan hier.
Laterrrrr !
Trusten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Laterrrrr !
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Laterrrrr !
----------------------------
Staat zo interessant he. Alsof ze er verstand van hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze hebben het de laatste tijd ook vaak over belasting,daar hoorde je ze eerst ook bijna nooit over.
Bjorn ging toen hij er net was,constant met de Belasting telefoon bellen,Met de domste vragen.Wat heb ik toen gelachen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Staat zo interessant he. Alsof ze er verstand van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Ivan: Tering, Tyfus, Klere, Fuck
Laptop liep vast en moet opnieuw opgestart----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat pand is van haar en haar ex? Eerder van de bank en investering van haar moeder,lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Floor liet net haar tieten zien op Skype.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Laptop van Ivan valt uit.Heel veel typhus
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Floor liet net haar tieten zien op Skype.![]()
Zou Rolf nog bij de kippen zitten? Heb hem niet naar bed zien gaan, maar misschien ook gemist.----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ivan en Naomi naar de koeien toe.
Toch wel triest dat een meid van 21 de koeien niet eens normaal kan doen.
Met seks heeft ze geen hulp nodig ...
GM Cossers![]()
![]()
![]()
GM
meet & greet vandaag toch?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
ik heb geen idee.....las zoiets net terug?quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:28 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohh echt , wat houd het in en wie komen er dan en voor wie ?
Gm
Oh ja en om 10:00 centraal, las ik.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik hoorde dat ze mee is op verzoek van iemand .quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?![]()
Dan zal ik klaarzitten voor het tell sell momentjequote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Yeszie het volgende:
Ik weet wel dat er om 10 uur een centraal komt![]()
![]()
Van iemand die streamt? Dat moet dan vast Gio zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:32 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze mee is op verzoek van iemand .![]()
Ze is er special voor jouquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik hoor al dat Ivan een goede leraar is.
Verder niets nieuws bij die stalBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pullupquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stal![]()
Gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
Ze luister alleen niet of nauwelijks.Dom wicht.aquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stal
Hoi pullup, terug van de kampioenschappen in Aiguebelette ?Mooie 3e plaats voor de heren 8 en dames dubbel 4.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Druk gehadquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze luister alleen niet of nauwelijks.Dom wicht.
Hoi pullup, terug van de kampioenschappen in Aiguebelette ?![]()
Maar daar is het ' same old, same old' zo te zienApart hoe Naomi reageerde inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Verder niets nieuws bij die stalJa, hij is een aanwinst voor Utopia, een top vent (ahun)
Fijn dat je weer terug bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met goed resultaat lees mijn edit..quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:49 schreef pullup het volgende:
Druk gehad
Maar daar is het ' same old, same old' zo te zienApart hoe naomi reageerde inderdaad
![]()
Ja, in Utopia vinden niet echt veranderingen plaats.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Er is een afvoergoot gemaakt
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
had je dat verwachtquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Hey weer terugquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stal, gezellig
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen gaat Naomi dit allemaal zelf doen mensen![]()
Ja, dat heeft Naomi gisteren gedaan, ze was een 'slim meisjuhhhhhhhhhhhhhh'zei Ivanquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:53 schreef pullup het volgende:
Er is een afvoergoot gemaakt
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat post je morgen zeker weer. ik had ooit een tegeltje hangen met de tekst, morgen ga ik sparen. Las dat elke dag opnieuwquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:56 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Naomi gisteren gedaan, ze was een 'slim meisjuhhhhhhhhhhhhhh'zei IvanBijna net zo goed als Tsjoek
Dat droom je tochquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:56 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dat klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat post je morgen zeker weer. ik had ooit een tegeltje hangen met de tekst, morgen ga ik sparen. Las dat elke dag opnieuw![]()
geen drogequote:
![]()
Tsjoek was laatst aan de poort, heb je dat nog meegekregen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom een SW? Ik hoorde Noom zeggen: Nee, laat maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat ze aan het doen is weet ik niet , maar dit werkt dus niet![]()
Ja, ik heb dat nog gezien was grappig en hij zal nu wel zijn studerenquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tsjoek was laatst aan de poort, heb je dat nog meegekregen?
Ah, vandaar de SW. Ze laten alleen dingen zien die wel goed aan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:02 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Domme stream wissel op die ouwe
SW?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, vandaar de SW. Ze laten alleen dingen zien die wel goed aan.![]()
![]()
De nieuwe koosnaam van Ivan voor Cees is smerig laf oud mannetje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:04 schreef pullup het volgende:
Domme stream wissel op die ouwe
[ afbeelding ]
― Mark Twain
Streamwissel.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik wist het ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh tuurlijk nu voel ik me helemaal dom![]()
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:06 schreef doodmoe het volgende:
Oh tuurlijk nu voel ik me helemaal dom![]()
Cees neemt zijn medicijnen in.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Cees weer in fleurig groen
De ouwe volgens pullup ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:10 schreef PTLe het volgende:
De ouwe volgens pullup ....Het is dan ook een relatief begrip, alleen vergeleken met dat grut daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De ouwe volgens pullup ....De jeugd van tegenwoordig, ik ben net zo oud als Ceesione.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Cees gaat douchen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
De ouwe volgens pullup ....Maar hij heeft wel zijn bed netjes opgemaakt, dat doen de anderen daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja das waarquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is dan ook een relatief begrip, alleen vergeleken met dat grut daar
Stuk flipt want ze wil biks![]()
Ik hoop dat ze het wondje op de rug van Bief verzorgen. Bas ontdekte dat gisteravond.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze wil er zand onder doen, ophogen, zodat het water wegloopt en niet meer daar blijft liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:02 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De koe mag er in ieder geval uit
Er ligt nog iets van Noom naast de stal, ze wil het laten liggen. Ivan zegt dat ze het mee moet nemen.
Je moet haar echt alles vertellen hè?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Zo'n ochtendhumeur heeft Noom dus ook niet in de ochtend , Cees kan haar dus prima helpen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laat die nu maar gewoon borden wassenquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef puzziepie het volgende:
Zo'n ochtendhumeur heeft Noom dus ook niet in de ochtend , Cees kan haar dus prima helpenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Och laat hem toch een keer helpen met die koeien , wil hij zo graagquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat die nu maar gewoon borden wassenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Och laat hem toch een keer helpen met die koeien , wil hij zo graag
Vind ik niks voor Cees eerlijk gezegdDie gaat ook niet stoppen tot de blubber spik en span is
Hij wil dat heel graag ,maar mocht niet van Noom omdat ze in de ochtend een humeur heeft,quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ?
Vind ik niks voor Cees eerlijk gezegdDie gaat ook niet stoppen tot de blubber spik en span is
zegt ze ook altijd tegen Bas die haar wil helpenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan maakt Ben en snuifdoos wakker. Moeten ze eens bij hem proberen, dan zijn de rapen gaar.
Ik denk wel dat hij een lesje nederigheid heeft gekregen na zijn uitspraak tegen Cees. Hij is zo rustig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Pullup we missed you
![]()
Ik las iets van een meet&greet. Weet er het fijne niet van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:24 schreef puzziepie het volgende:
Staat er voor vandaag nog wat leuks op het programma?
En om 10.00 uur Centraal aka Tel Sell.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dan zal het eindelijk eens goed eruit zien daarquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee ik denk naar ze odol kijkenwie is dat dan?
Meet en greet is de 16de pasquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las iets van een meet&greet. Weet er het fijne niet van.
En om 10.00 uur Centraal aka Tel Sell.
Oké, ik las het net in de COS. Thanks.quote:
Ontopic: Ben ook weer lekker fris gedoucht. NOT.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Oh Dearquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las iets van een meet&greet. Weet er het fijne niet van.
En om 10.00 uur Centraal aka Tel Sell.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
damn de cos heeft dus ook niet altijd goedquote:
Zeldonquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
damn de cos heeft dus ook niet altijd goed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees wil voor het Centraal even met Ivan praten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ben je net gedousht en dan ga je met je kleding aan je nek uit scheren
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:39 schreef beequeen het volgende:
Cees wil voor het Centraal even met Ivan praten.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jeukt lekker voor hem danquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:39 schreef PTLe het volgende:
Ben je net gedousht en dan ga je met je kleding aan je nek uit scheren
[ afbeelding ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Hij heeft een keer een ander vest aan
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Cees maakt zijn sandalen schoon met een doekje. Het is ook geen gezicht he, sandalen met sokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Cees maakt zijn sandalen schoon met een handdoek. Het is ook geen gezicht he, sandalen met sokken.dan nog liever crocs ?
![]()
![]()
![]()
Wat hij allemaal aan het doen was geen idee ,quote:Ja hij lag er onder .
Verschrikkelijk is datquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Cees maakt zijn sandalen schoon met een doekje. Het is ook geen gezicht he, sandalen met sokken.![]()
![]()
in de tuin oke.. maar verderquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar liep Chris toch altijd op ?![]()
![]()
Die Cees ziet er met dat groene ding in ieder geval wat frisser uitBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
de modder-eter is backquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:43 schreef pullup het volgende:
Die Cees ziet er met dat groene ding in ieder geval wat frisser uit![]()
![]()
Cees poetst eerst zijn schoenen en dan doet hij het aanrecht met dat zelfde doekjequote:
![]()
Benji's Brein?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:46 schreef puzziepie het volgende:
Wat heeft Ben op zijn shirt staan?
Iets met brain“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zijn dochter hebben ook al gezegd dat dat dus niet kan, sandalen met sokken, maar ja, eigenwijs hequote:Op dinsdag 8 september 2015 08:41 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
ff de sandalen oppoetsen![]()
Tot nu toe heeft Cees weinig gedaan met wat zijn bezoek zeiquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn dochter hebben ook al gezegd dat dat dus niet kan, sandalen met sokken, maar ja, eigenwijs he
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is de naam van zijn blog in de Utopia Courant. Pareltjes zijn het.quote:
― Mark Twain
"Oh had ik maar een brain"quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:46 schreef puzziepie het volgende:
Wat heeft Ben op zijn shirt staan?
Iets met brain
Hij weet ook niks meer van 4 dagen geleden wat hij gedaan heeft , dus ze korte geheugen laat hem in de steekquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Cees weinig gedaan met wat zijn bezoek zei
Wat ergquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam van zijn blog in de Utopia Courant. Pareltjes zijn het.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoorde het hem zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij weet ook niks meer van 4 dagen geleden wat hij gedaan heeft , dus ze korte geheugen laat hem in de steek![]()
Er gebeurt ook zooooveel daar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind slippers of sandalen sowieso vreselijk bij een man. Alleen Birkenstock slippers kunnen ermee door.
En de badslippers van Bas natuurlijk.
― Mark Twain
Sokken zoeken ,en dan alles zwart aan met witte dunne gymschoen dingen onder al dat zwart![]()
Ziet er niet uit![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:01 schreef sjampoeh het volgende:
waarom zie ik bij de een wel caps en bij de ander niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen idee , ik maak ze met Gyazo ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:01 schreef sjampoeh het volgende:
waarom zie ik bij de een wel caps en bij de ander nietJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
lijkt me meer cees en wcquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ff pc rebooten , heb ik ook wel esquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:01 schreef sjampoeh het volgende:
waarom zie ik bij de een wel caps en bij de ander nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zelfs op de WC hebben ze aanwijzingen nodigquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
zo zie je maar weer alles is scriptquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs op de WC hebben ze aanwijzingen nodig
Het lijken de plantjes in die potjes van Ikea wel , die nep dingen..
oeps de zelfde capswat ruik je lekker fris Cees zegt Ivan .
![]()
motto van utopia. En wbquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gisteravond zei Rolf tegen Cees dat hij van 'ze' op dinsdagavond moest koken. Cees begreep het eerst niet, die had verse groente dus die wilde zelf op dinsdagavond koken, maar Rolf herhaalde dat 'ze' het zo wilden. Nu vraag ik me af of het een gore leugen van hem was, of dat achter echt kookavonden aanwijst, en waarom dan.![]()
Eigenlijk zou Rolf gister koken en dat mocht hij ook niet, iets met roerbakgroente die nog op moest..quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:10 schreef Disana het volgende:
Gisteravond zei Rolf tegen Cees dat hij van 'ze' op dinsdagavond moest koken. Cees begreep het eerst niet, die had verse groente dus die wilde zelf op dinsdagavond koken, maar Rolf herhaalde dat 'ze' het zo wilden. Nu vraag ik me af of het een gore leugen van hem was, of dat achter echt kookavonden aanwijst, en waarom dan.
snap daar niets van, dan kan je toch nog wel koken
dat was wel interessant ja. Als het echt zo is, en ze kunnen niet eens zelf bepalen wanneer/wat ze koken....is wel vreemd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:10 schreef Disana het volgende:
Gisteravond zei Rolf tegen Cees dat hij van 'ze' op dinsdagavond moest koken. Cees begreep het eerst niet, die had verse groente dus die wilde zelf op dinsdagavond koken, maar Rolf herhaalde dat 'ze' het zo wilden. Nu vraag ik me af of het een gore leugen van hem was, of dat achter echt kookavonden aanwijst, en waarom dan.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Van wie mocht hij het niet? Zitten ze echt te dirigeren wie er kookt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rolf gister koken en dat mocht hij ook niet, iets met roerbakgroente die nog op moest..
snap daar niets van, dan kan je toch nog wel koken![]()
Ik gok op het laatste. Er gebeurt helemaal niks zonder toestemming van de FEBO, dat heb ik al zo vaak gemerkt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:10 schreef Disana het volgende:
Gisteravond zei Rolf tegen Cees dat hij van 'ze' op dinsdagavond moest koken. Cees begreep het eerst niet, die had verse groente dus die wilde zelf op dinsdagavond koken, maar Rolf herhaalde dat 'ze' het zo wilden. Nu vraag ik me af of het een gore leugen van hem was, of dat achter echt kookavonden aanwijst, en waarom dan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als dat zo is, is het nog erger dan we dachten maar verbaas me er niets over.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:10 schreef Disana het volgende:
Gisteravond zei Rolf tegen Cees dat hij van 'ze' op dinsdagavond moest koken. Cees begreep het eerst niet, die had verse groente dus die wilde zelf op dinsdagavond koken, maar Rolf herhaalde dat 'ze' het zo wilden. Nu vraag ik me af of het een gore leugen van hem was, of dat achter echt kookavonden aanwijst, en waarom dan.![]()
Ben gaat op de maandag vegetarisch kokenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rolf gister koken en dat mocht hij ook niet, iets met roerbakgroente die nog op moest..
snap daar niets van, dan kan je toch nog wel koken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar anderzijds, we weten ook dat Rolf een grote leugenaar is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het nog erger dan we dachten maar verbaas me er niets over.![]()
Geen idee meer. Hij zat te [raten met iemand op de bank en die vertelde dat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Van wie mocht hij het niet? Zitten ze echt te dirigeren wie er kookt?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Cees wilde toch met Ivan praten voor het centraal ?
oh het begint
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Absurd als dat van hogerhand bepaald wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee meer. Hij zat te [raten met iemand op de bank en die vertelde dat.![]()
Een waslijst aan schoonmaakdingen die niet zijn gedaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef puzziepie het volgende:
oh het begint...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ook dat, hij is maar wat blij als iemand het uit handen neemt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Disana het volgende:
Ja, maar anderzijds, we weten ook dat Rolf een grote leugenaar is.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als hij maar niet gaat vragen of ivan n int centraal zn excuses wil aanbiedenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef puzziepie het volgende:
oh het begint![]()
![]()
Oke, maar om zoiets liegen??quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar anderzijds, we weten ook dat Rolf een grote leugenaar is.
Zelfs de febo voor zijn karretje spannen....![]()
Als dat echt zo is, zekerquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Absurd als dat van hogerhand bepaald wordt.
En Cees wilde ook over het afgelopen weekend praten geloof ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een waslijst aan schoonmaakdingen die niet zijn gedaan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eerst de schoonmaakdingen, die zijn het belangrijkstquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Cees wilde ook over het afgelopen weekend praten geloof ik![]()
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat, hij is maar wat blij als iemand het uit handen neemt.![]()
Cees en Ivan in gesprek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In gesprekken met Waaif of allround burgerlul merk je heel vaak dat ze op bepaalde dagen niks mogen doen of juist iets moeten doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:14 schreef Disana het volgende:
Absurd als dat van hogerhand bepaald wordt.
Zal wel met de tv uitzendingen te maken hebben.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar heb je gelijk in, dat gaat wel ver.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, maar om zoiets liegen??
Zelfs de febo voor zijn karretje spannen....![]()
Ja ongetwijfeld, maar koken? Daar kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
In gesprekken met Waaif of allround burgerlul merk je heel vaak dat ze op bepaalde dagen niks mogen doen of juist iets moeten doen.
Zal wel met de tv uitzendingen te maken hebben.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, maar om zoiets liegen??
Zelfs de febo als excuus gebruiken om zijn zin door te drijven....lef hoor.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eerst de schoonmaakdingen, die zijn het belangrijkst![]()
Apart wel ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat zeggen ze? Ik ben op m'n werk, heb geen streams nu
Cees ziet dat Ivan worstelt met het feit dat hij naar Cees toe wil komen, maar zijn trots wint het om die stap te zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij probeert ze iig zorgvuldig te zoekenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Cees gebruikt veel te veel woorden.
dat vind ik te waarderen in dezeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees doet het werk voor Ivan, die maar geen 'sorry' wil zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:19 schreef Prisha het volgende:
wat zeggen ze? Ik ben op m'n werk, heb geen streams nu![]()
Cees citeert Moszkowicz: De daad keur ik af maar de mens achter de daad blijft toch bestaan. Of zoiets.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik neem het op ,maar Cees heeft het over de trots van Ivan en over het gebeurde van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:19 schreef Prisha het volgende:
wat zeggen ze? Ik ben op m'n werk, heb geen streams nuMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivans verleden bla bla bla bla verteld Ceesquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:19 schreef Prisha het volgende:
wat zeggen ze? Ik ben op m'n werk, heb geen streams nu
Zijn emoties zijn de afgelopen dagen weer opgelopen en dat is tot een paar uitbarstingen gekomen.
Cees keurt de daad niet goed, maar de mens achter de daad is wel goed.
Dat Ivan gisteren zijn taken niet heeft gedaan en andere ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede keuze om juist hem te citerenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:19 schreef beequeen het volgende:
Cees citeert Moskovicz : De daad keur ik af maar de mens achter de daad blijft toch bestaan. Of zoiets.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
bedankt
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ga hem de woorden in de mond leggen Cees, ben je besodemieterd!!dat
![]()
Ivan geeft Cees gelijk, hij ziet het ook goed
Hij kropt vaak dingen op
De uitbarsting: "ik ben er idd niet trots op, hij probeert rationeel te denken ipv met zijn emoties
Als er dan aan hem getrokken wordt dan kan het niet anders zijn dan dat hij zijn emoties er uitgooit
Dan gooit hij er alles uit er komt dan niets goed uit
Wat hij tegen Cees heeft gezegd was niet om hem te kwetsen, maar het kwam uit zijn emotieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan had de stap niet gemaakt, hij is blij dat Cees naar hem toe is gekomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er helemaal niets mee als iemand zijn gedrag wordt gelinkt aan zijn of haar verleden.quote:
Je weet wat je aangedaan slecht is, doe dat dan ook een ander niet denk ik altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi dit .... Cees acht Ivan hoog en dat heb ik ook en Cees ziet precies de moeilijkheid van Ivan om naar hem toe te komen
Goed gesprek vind ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hoor, daar is Waaif. Ohh, ze is alweer weg, gelukkig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nou Ivan, mij heb je niet overtuigd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Juist in zo'n kleine gemeenschap, waar je niet voor elkaar weg kunt lopen, waar je 24/7 met elkaar wordt geconfronteerd zou hij eindelijk eens moeten leren maar dat doet hij nog steeds niet.![]()
tjongejonge, Ivan is dus uit zijn slof geschoten omdat mensen niet naar hem toe kwamen om hem recht in het gezicht te zeggen wat er was.
En wat doet hij nu?.....
Hij heeft dus zitten wachten tot Cees naar hem toe kwam en raffelt er nu een excuusje uit.
Hij had dus nu ook het fatsoen moeten hebben om naar Cees toe te gaan en hem recht in het gezicht excuses aan te bieden
Wat een slap gedoe van Ivan.
En heel netjes van Cees.![]()
Ho maar Cees, denk aan NIVEA.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan kwam net uit de ZK, w.m.b. stelt dit gesprek helemaal niks voor.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alles gebeurt vanuit achter zoals je zelf ook altijd zegtquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ivan kwam net uit de ZK, w.m.b. stelt dit gesprek helemaal niks voor.
maar ik zie hier toch een heel goed en oprecht gesprek
van beide kantenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Precies, te makkelijk, hij krijgt de vergiffenis op een presenteerblaadje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
te makkelijk weer voor ivan.. weer niks geleerd![]()
Want enkel als je sorry zegt leer je?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
te makkelijk weer voor ivan.. weer niks geleerd
Ze praten samen, dat moet genoeg zijn voor wat begrip en reflectie....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vanuit Cees zal het oprecht zijn, Ivan is blij dat hij er vanaf is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Alles gebeurt vanuit achter zoals je zelf ook altijd zegt
maar ik zie hier toch een heel goed en oprecht gesprek
van beide kanten“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Want enkel als je sorry zegt leer je?
Ze praten samen, dat moet genoeg zijn voor wat begrip en reflectie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee leren dat je zelf de 1e stap kan nemen.. je trots opzij zettenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze praten samen, dat moet genoeg zijn voor wat begrip en reflectie.![]()
Ik zie het anders ....quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanuit Cees zal het oprecht zijn, Ivan is blij dat hij er vanaf is.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt verdomd wel de omgekeerde wereld...
zit met verbazing te luisteren.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb de ruzie gemist maar dit was prima zoquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze praten samen, dat moet genoeg zijn voor wat begrip en reflectie.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
We hebben dit al zo vaak gezien van Ivan. En elke keer weer vliegt hij uit de bocht, hij leert er niets van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze praten samen, dat moet genoeg zijn voor wat begrip en reflectie.![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef sjampoeh het volgende:
nee leren dat je zelf de 1e stap kan nemen.. je trots opzij zetten“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gaat het dan om de enige die iets wel of niet ziet zoals jij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet.
oeps zin mis gegaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, dat zal het zijn. Ik hoop dat je me beter kent dan dat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:34 schreef puzziepie het volgende:
Gaat het dan om de enige die iets wel of niet ziet zoals jij?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan was niet aan het schreeuwen maar vond dat Cees enkel goed was voor de schoonmaak, dta hij klaar met hem was omdat ze een afspraak hadden dat hij naar hem toe zou komen met grieven en dat niet deed en zei dat Cees een voorbeeld was van mensen die niks meer kunnen in de maatschappij omdat hij niet flexibel is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de ruzie gemist maar dit was prima zo
Hij had gelijk, ook al kwetste hij wat
Okquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ivan was niet aan het schreeuwen maar vond dat Cees enkel goed was voor de schoonmaak, dta hij klaar met hem was omdat ze een afspraak hadden dat hij naar hem toe zou komen met grieven en niet deed en zei dat Cees een voorbeeld was van mensen die niks meer kunnen in de maatschappij omdat hij niet flexibel is.
Hij had gelijk, ook al kwetste hij watNou in ieder geval heeft Cees hier daarnet op gereageerd zoals het past. Gewoon volwassen en de ander de ruimte latend
Wat kwetste was dat hij Cees herhaaldelijk een smerig vies oud mannetje noemde.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ivan was niet aan het schreeuwen maar vond dat Cees enkel goed was voor de schoonmaak, dta hij klaar met hem was omdat ze een afspraak hadden dat hij naar hem toe zou komen met grieven en dat niet deed en zei dat Cees een voorbeeld was van mensen die niks meer kunnen in de maatschappij omdat hij niet flexibel is.
Hij had gelijk, ook al kwetste hij wat![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de ruzie gemist maar dit was prima zo
Op het filmpje niet te zien. Dat zei Cees naderhand.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat kwetste was dat hij Cees herhaaldelijk een smerig vies oud mannetje noemde....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan stapt er nooit zelf op af (te trots?), net als toen met Marcel die met Gina binnenkwamquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef lonneberga het volgende:
Het had Ivan meer gesierd als hij naar Cees toe was gegaan
Maarja alles weer koek en ei dus, tot de volgende uitbarsting.![]()
Ivan heeft het wel gezegd,.... dat zei Ivan laterquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op het filmpje niet te zien. Dat zei Cees naderhand.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik moet dat filmpje dan nog maar eens zien, want ik 'zie' het Ivan zeggen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op het filmpje niet te zien. Dat zei Cees naderhand.![]()
En Ivan noemde cees een vieze laffe oude man.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ivan was niet aan het schreeuwen maar vond dat Cees enkel goed was voor de schoonmaak, dta hij klaar met hem was omdat ze een afspraak hadden dat hij naar hem toe zou komen met grieven en dat niet deed en zei dat Cees een voorbeeld was van mensen die niks meer kunnen in de maatschappij omdat hij niet flexibel is.
Hij had gelijk, ook al kwetste hij wat"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
niet vergteen dat cees eerst nog even bij ivan ging klagen over de rest mbt het lawaai, en niet slapen en en a het 'flippen' tegen bas stak cees, die daarna prinsheerlijk kon slapen, even een mes in ivan's rug bij basquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij had gelijk, ook al kwetste hij wat
hij speelde gewoon vieze laffe spelletjes ceesThere's a virus in my system
ja, het valt helemaal niet op natuurlijk, Waaif is ook even ten controle voorbij gelopen, Cees had al aangekondigd dat hij voor het Centraal met Ivan wilde praten en Ivan is zo mak als een lammetje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ivan kwam net uit de ZK, w.m.b. stelt dit gesprek helemaal niks voor.
En inderdaad opvallend genoeg is Waaif dus ook al op en aangekleed, die kan dus zo netjes op tijd voor het centraal nog even met Ivan ventileren hierover en hem het benodigde aantal veren in zijn reet steken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: