SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Oh wat een domme fout in de TT----------------------------
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zettenquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Donequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maakt niet uit kan gefixt worden, feedback zetten----------------------------
Arregaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan en Bjorn lapdancen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
10 uur Centraalquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?
(omdat) Nicole om 11 uur een afspraak heeft.
Verder weet ik eigenlijk niet----------------------------
10 uur centraal hoorde ik netquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wat voor dag word het morgen/vandaag? Nog dingen op de planning?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
omgdoe de streams aan
vunzige 18 + stem camchat reclame
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietok dankjulliewelquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
10 uur Centraal
Verder weet ik eigenlijk nietOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
![]()
Roken,slapen,stoken,eten.Repeat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mislukte poging van Nicole waarschijnlijk. Die dacht natuurlijk. Dan kunnen we maar een uur centraal en dan kan ik hem peren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
Ik hoorde wel mensen zeggen dat er veel punten waren----------------------------
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, dat centraal gaat dus pas om 14.00 uur beginnen danOm 10 uur is echt iedereen nog niet in zijn/haar hum dus gaat em weer niet worden.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]top ooo morgen meet en greetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
Is 'mijn' agendaquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Lovely.Kan dit niet standaard in de OP?
![]()
Ontbreken vast ook dingen. Schrijf het op als ik het toevallig mee krijg----------------------------
Iemand zou daar eens die laptops en de foon moeten laten verdwijnen. Dan heb je pas een leuke fitty.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ivan heeft daar vast geen zin in,want hij moet de laptop.![]()
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende weekquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
top ooo morgen meet en greet
schuimpjes invasieee
ben benieuwd of essie en daan komen, daan had toch gezegt niet meer te willen komen?----------------------------
O, ik las niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende week
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We leven nog een week eerder LL. Dat is volgende week![]()
![]()
Prosecco was het toch?
Oeps, zie dat het al over 1-en is. Zal mijn bed eens in duiken, over paar uur springt dat lawaaiding weer aan hier.
Laterrrrr !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Oeps, zie dat het al over 1-en is. Zal mijn bed eens in duiken, over paar uur springt dat lawaaiding weer aan hier.
Laterrrrr !
Trusten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Laterrrrr !
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Laterrrrr !
----------------------------
Staat zo interessant he. Alsof ze er verstand van hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze hebben het de laatste tijd ook vaak over belasting,daar hoorde je ze eerst ook bijna nooit over.
Bjorn ging toen hij er net was,constant met de Belasting telefoon bellen,Met de domste vragen.Wat heb ik toen gelachen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Staat zo interessant he. Alsof ze er verstand van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Ivan: Tering, Tyfus, Klere, Fuck
Laptop liep vast en moet opnieuw opgestart----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat pand is van haar en haar ex? Eerder van de bank en investering van haar moeder,lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Floor liet net haar tieten zien op Skype.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Laptop van Ivan valt uit.Heel veel typhus
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Floor liet net haar tieten zien op Skype.![]()
Zou Rolf nog bij de kippen zitten? Heb hem niet naar bed zien gaan, maar misschien ook gemist.----------------------------
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ivan en Naomi naar de koeien toe.
Toch wel triest dat een meid van 21 de koeien niet eens normaal kan doen.
Met seks heeft ze geen hulp nodig ...
GM Cossers![]()
![]()
![]()
GM
meet & greet vandaag toch?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
ik heb geen idee.....las zoiets net terug?quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:28 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohh echt , wat houd het in en wie komen er dan en voor wie ?
Gm
Oh ja en om 10:00 centraal, las ik.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik hoorde dat ze mee is op verzoek van iemand .quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?![]()
Dan zal ik klaarzitten voor het tell sell momentjequote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Yeszie het volgende:
Ik weet wel dat er om 10 uur een centraal komt![]()
![]()
Van iemand die streamt? Dat moet dan vast Gio zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:32 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze mee is op verzoek van iemand .![]()
Ze is er special voor jouquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ivan vandaag de koeien doet, wat doet dat gnoomgeval er dan nog bij?? Dat is toch enkel en alleen maar voor de tv-beelden?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik hoor al dat Ivan een goede leraar is.
Verder niets nieuws bij die stalBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pullupquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stal![]()
Gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
Ze luister alleen niet of nauwelijks.Dom wicht.aquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stal
Hoi pullup, terug van de kampioenschappen in Aiguebelette ?Mooie 3e plaats voor de heren 8 en dames dubbel 4.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Druk gehadquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze luister alleen niet of nauwelijks.Dom wicht.
Hoi pullup, terug van de kampioenschappen in Aiguebelette ?![]()
Maar daar is het ' same old, same old' zo te zienApart hoe Naomi reageerde inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:43 schreef pullup het volgende:
Verder niets nieuws bij die stalJa, hij is een aanwinst voor Utopia, een top vent (ahun)
Fijn dat je weer terug bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met goed resultaat lees mijn edit..quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:49 schreef pullup het volgende:
Druk gehad
Maar daar is het ' same old, same old' zo te zienApart hoe naomi reageerde inderdaad
![]()
Ja, in Utopia vinden niet echt veranderingen plaats.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: