Ik neem inderdaad aan van wel, ik ben immers een nette jongen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tof.![]()
Maar die van jou zijn natuurlijk grotendeels positief.
Robin is wel een gave gozer ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat robin007bond niet echt veel artikelen meer plaatst, die boi wist een mooi tegengeluid te geven op de fp
Ik zou zeggen: Neem zelf het initiatief om het 'tegengeluid' te laten horen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat robin007bond niet echt veel artikelen meer plaatst, die boi wist een mooi tegengeluid te geven op de fp
Okay.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in want dan kan ik Klaploper gezelschap gaan houden.
Bedankt voor je standaard riedeltje, maar daarvoor kom ik hier niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Neem zelf het initiatief om het 'tegengeluid' te laten horen.
neh, daar kan ik niet goed genoeg voor schrijven, dat laat ik graag aan anderen overquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zegt Fylax toch nog wat nuttigs vannachtquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meh.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt Fylax toch nog wat nuttigs vannacht
Ik zeg louter nuttige dingen. Ik heb zelfs mijn ene oog weer open gedaan zodat ik normaal kan reageren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt Fylax toch nog wat nuttigs vannacht
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, daar kan ik niet goed genoeg voor schrijven, dat laat ik graag aan anderen over
Zoiets ja. Maar dat geldt voor een groot deel van de Nederlandse bevolking.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind je ook niet zo'n verkeerde gozer verder, Fylax, alleen af en toe oliedom.
ik doe hier in klb af en toe mijn best, maar dat levert meestal alleenquote:
Vond het wel een redelijke suggestie.quote:
Ja maar.. dan noem je ook wat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe hier in klb af en toe mijn best, maar dat levert meestal alleen's op
Was ook de aanleiding om mijn eerste en voorlopig enige column voor FOK! te schrijven. "Zeik niet zo, kan jij 't beter dan?!" Jawel hoor, dat kan ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
tis een beetje een argument van het niveau als je voor opvang van vluchtelingen bent waarom neem je er zelf geen in huis
Ik hou van negers maar ik ben gewoon bang dat ze vlekken achterlaten op mn tapijtquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
tis een beetje een argument van het niveau als je voor opvang van vluchtelingen bent waarom neem je er zelf geen in huis
Nah, het is wat de FP standaard zegt om maar van het gezeik af te zijn. Prima verder, zit ook wel een kern van waarheid in, maar het is nogal een onnodige dooddoener voor een discussie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond het wel een redelijke suggestie.
Maar feit blijft natuurlijk wel dat als FOK! zo doorgaat, het niet beter gaat worden met de site.
Er is niet veel van te merken dat jij je best doet. Om te beginnen: hoofdletters en punten, aub.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe hier in klb af en toe mijn best, maar dat levert meestal alleen's op
Na verloop van tijd heel je douche zwart. Krijg je er nooit meer uit man.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou van negers maar ik ben gewoon bang dat ze vlekken achterlaten op mn tapijt
Het was verder ook niet echt als een aanval op de FP bedoeld hoor, het interesseert me verder vrij weinig wat er allemaal gepost wordt daar, maar ik vond de artikelen van robin altijd wel tof; vandaar dat ik het jammer vind dat hij niet zo veel meer plaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |