Ga jij nou eerst maar eens stoppen met het napraten van de FP en beginnen met voor jezelf na te denken. Daarna pas weer commentaar leveren.quote:

Of jij moet niet gaan bepalen wat anderen moeten doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens stoppen met het napraten van de FP en beginnen met voor jezelf na te denken. Daarna pas weer commentaar leveren.

Daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
nu al zeiken over zwarte piet banners
tis fucking september

Ik verloor het even toen er in één van die FB-topics een typische PVV-tokkie tevoorschijn kwam en die al jarenlang fok verbaggert met zijn xenofobische geleuter en vervolgens doodleuk meldde dat hij Fok ook niet aan zijn vrienden zou laten zien. Dat meneer zich schaamt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja we zijn het wel eens idd, zie ook wat posts van jou in FB waar je die zwarte piet onzin ook afkeurt, vind ik idd ook, gaat nergens over en is al helemaal niet innovatief maar zet FOK! meer op de kaart als 'n "Nederland mijn Vaderland"achtige site. (volledig onterecht overigens)

Ik ben van mening dat Fok-Facebook gewoon luchtige ietwat brutale items moet plaatsen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja we zijn het wel eens idd, zie ook wat posts van jou in FB waar je die zwarte piet onzin ook afkeurt, vind ik idd ook, gaat nergens over en is al helemaal niet innovatief maar zet FOK! meer op de kaart als 'n "Nederland mijn Vaderland"achtige site. (volledig onterecht overigens)

maar niemand heeft het hier over de bannersquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
wie weet zie je wel een blanke piet als banner dit jaar
je weet t niet
ik ook niet

oh dacht ik srryquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar niemand heeft het hier over de banners

Ik weet in ieder geval dat ik geen neuk geef.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
je weet t niet
ik ook niet

Gozer, neem dit advies nou gewoon aan. Dat veel mensen iets roepen maakt het nog niet meteen waar of rechtvaardig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of jij moet niet gaan bepalen wat anderen moeten doen

kan gebeurenquote:

Ik ga er verder niet meer over, heb al billenkoek van Vonny gehad, ze mag wel reageren op mijn PMquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
je weet t niet
ik ook niet

kloptquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gozer, neem dit advies nou gewoon aan. Dat veel mensen iets roepen maakt het nog niet meteen waar of rechtvaardig.

We zulleb het zien in november.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik geen neuk geef.
Tevens weet ik dat als FOK! weer Piet-banners plaatst, Danny zijn eigen doel voorbij schiet met 'een FOK! voor iedereen- creeren. Want hij kiest duidelijk een kant.
Tevens ging ik slapen.

Je kan veel dingen van mij zeggen, maar ik praat mensen niet na.quote:

Volgens mij staat er tegenwoordig zelfs een ban op het noemen van de stormfrontpage.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef BlueMage het volgende:
FOK! moet gewoon wat minder de (extreem)rechtse kant op, soms kan het gewoon echt niet wat mensen op de FP allemaal uitkramen en 't kan en mag allemaal.

Mijn linkse opiniestuk voor op de FP is nog steeds niet af. Gaat toch aardig wat tijd inzitten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef BlueMage het volgende:
FOK! moet gewoon wat minder de (extreem)rechtse kant op, soms kan het gewoon echt niet wat mensen op de FP allemaal uitkramen en 't kan en mag allemaal.

Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef BlueMage het volgende:

stormfrontnationalpage was het tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij staat er tegenwoordig zelfs een ban op het noemen van de stormfrontpage.
Jammer dat er een ban staat op de naam, en niet op de redenen waarom het die naam heeft gekregen.

ik vind het jammer dat robin007bond niet echt veel artikelen meer plaatst, die boi wist een mooi tegengeluid te geven op de fpquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef BlueMage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |