ben jij veel te braaf voorquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ik geband word?![]()
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel caren als jij ban krijgt bby oneluv
ik ben er ook een aantal kwijtgeraakt toen iedereen elkaars notes kon zien en verwijderenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.
Mooi. Wat een zielig hoopje volg-de-massagedoe is dat zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat FOK Facebook topic werd door mijn toedoen gesloten, lol.
hij heeft leuke en absurde fantasie, ik vind het wel lachenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Van mij mag ie gewoon blijven, dat maakt FOK! tenminste gezellig.
Hey ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.
dan nietquote:
nee bedanktquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga slapen bby, kom je mee?
Weet je wel meteen wat de mods van je vinden. En wat ze allemaal over je zeggen als ze denken dat je het niet kunt lezen. Was wel verhelderend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben er ook een aantal kwijtgeraakt toen iedereen elkaars notes kon zien en verwijderen
Huh? Volgens mij heb jij 't niet over FOK! op Facebook in 't Feedback forum. Eerst vragen wat wij (de users) willen en dan vervolgens alle (goede) suggesties straal negeren en 't topic dan maar dichtgooien als iemand het waagt daar commentaar op te hebben. Da's de samenvatting.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mooi. Wat een zielig hoopje volg-de-massagedoe is dat zeg.
Fok op Facebook vind ik één van de grootste tijdverspillingen ooit als je als website innovatief wil blijven. Elke discussie omtrent dit onderwerp die gesloten wordt juich ik dan ook van harte toe.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb jij 't niet over FOK! op Facebook in 't Feedback forum. Eerst vragen wat wij (de users) willen en dan vervolgens alle (goede) suggesties straal negeren en 't topic dan maar dichtgooien als iemand het waagt daar commentaar op te hebben. Da's de samenvatting.
Tof.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey ik ook![]()
Weliswaar gisteren nog 25. Waar die drie vandaan komen is me nog steeds een raadsel
ach, over het algemeen zijn het ook wel posts die terecht verwijderd en genote zijn in mijn gevalquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet je wel meteen wat de mods van je vinden. En wat ze allemaal over je zeggen als ze denken dat je het niet kunt lezen. Was wel verhelderend.
trustequote:
Grapjes over het opzetten van het televisiespel "Zoek de neger" viel niet in goede aarde. Daar meerdere notes voor gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, over het algemeen zijn het ook wel posts die terecht verwijderd en genote zijn in mijn geval
Dat krijg je van al die rechts-extremistische praat.quote:
ik winquote:
whehehequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Grapjes over het opzetten van het televisiespel "Zoek de neger" viel niet in goede aarde. Daar meerdere notes voor gehad.![]()
Terwijl Zonde van de Zendtijd dat wél gewoon mocht uitzenden.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die rechts-extremistische praat.
Ja we zijn het wel eens idd, zie ook wat posts van jou in FB waar je die zwarte piet onzin ook afkeurt, vind ik idd ook, gaat nergens over en is al helemaal niet innovatief maar zet FOK! meer op de kaart als 'n "Nederland mijn Vaderland"achtige site. (volledig onterecht overigens)quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fok op Facebook vind ik één van de grootste tijdverspillingen ooit als je als website innovatief wil blijven. Elke discussie omtrent dit onderwerp die gesloten wordt juich ik dan ook van harte toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |