Oh ik dacht even iemand belangrijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mcgrath stompzinnig xcachet krioro en heel eventjes hplc maar dat was een foutje
Zie m'n post hierbovenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, wie?
[..]
ik ben hermann style aan het gamen de afgelopen dagen
tong80 zal lang nadat Danny de stekker uit FOK! trekt door blijven posten hier hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:39 schreef BlueMage het volgende:
Denk mensen die het aandurfden commentaar te hebben op Tong z'n eindeloze topicdiarree. Hopelijk krijgt ie in het ziekenhuis daar ook 'n middeltje voor.
Een baas hebben die in de productie gezeten hebben is sws een pro, niet een manager die verstoft is van cijfertjesquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Big boss bij mij is ook best ok, komt ook oorspronkelijk uit de productie. Er kan best veel bij hem en hij is ook redelijk als je gewoon doorwerkt en je best doet. Hij heeft alleen soms moeite om grenzen te stellen maar af en toe moet ie wel en dan doet ie dat ook. Paar "senior operators" menen dat ze heel wat voorstellen maar dat valt in de praktijk dan weer 'n beetje tegen, maar de meesten vallen wel mee.
Hij vult in z'n eentje het hele forum idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tong80 zal lang nadat Danny de stekker uit FOK! trekt door blijven posten hier hoor.
Grappig ventje is hij iddquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Jammer dat Klaploper weer weg is, ga altijd wel stuk als ie aan het trollen is.
Op FOK word ik nooit geband inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Euribob was ook geband. Maar dat was op hax. En ook een foutje. Vandaar de TT.
terecht, is oneerlijk als hij meedoetquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Euribob was ook geband. Maar dat was op hax. En ook een foutje. Vandaar de TT.
ik geef geen neuk zolang ik zelf nog kan postenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie m'n post hierboven
Oké het waren niet heel veel maar het is toch een harde klap die je moet verwerken, maar daar weet jij alles van af
Hoeveel notes?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op FOK word ik nooit geband inderdaad.
Dat zal ik onthouden de volgende keer dat jij een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geef geen neuk zolang ik zelf nog kan posten
Dat is de spiritquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel caren als jij ban krijgt bby oneluvquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden de volgende keer dat jij een ban hebt.
Zeg je dat ook als ik geband word?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij veel te braaf voorquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ik geband word?![]()
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel caren als jij ban krijgt bby oneluv
ik ben er ook een aantal kwijtgeraakt toen iedereen elkaars notes kon zien en verwijderenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.
Mooi. Wat een zielig hoopje volg-de-massagedoe is dat zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat FOK Facebook topic werd door mijn toedoen gesloten, lol.
hij heeft leuke en absurde fantasie, ik vind het wel lachenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Van mij mag ie gewoon blijven, dat maakt FOK! tenminste gezellig.
Hey ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
28. Maar dat waren er eens meer volgens mij.
dan nietquote:
nee bedanktquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga slapen bby, kom je mee?
Weet je wel meteen wat de mods van je vinden. En wat ze allemaal over je zeggen als ze denken dat je het niet kunt lezen. Was wel verhelderend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben er ook een aantal kwijtgeraakt toen iedereen elkaars notes kon zien en verwijderen
Huh? Volgens mij heb jij 't niet over FOK! op Facebook in 't Feedback forum. Eerst vragen wat wij (de users) willen en dan vervolgens alle (goede) suggesties straal negeren en 't topic dan maar dichtgooien als iemand het waagt daar commentaar op te hebben. Da's de samenvatting.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mooi. Wat een zielig hoopje volg-de-massagedoe is dat zeg.
Fok op Facebook vind ik één van de grootste tijdverspillingen ooit als je als website innovatief wil blijven. Elke discussie omtrent dit onderwerp die gesloten wordt juich ik dan ook van harte toe.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb jij 't niet over FOK! op Facebook in 't Feedback forum. Eerst vragen wat wij (de users) willen en dan vervolgens alle (goede) suggesties straal negeren en 't topic dan maar dichtgooien als iemand het waagt daar commentaar op te hebben. Da's de samenvatting.
Tof.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey ik ook![]()
Weliswaar gisteren nog 25. Waar die drie vandaan komen is me nog steeds een raadsel
ach, over het algemeen zijn het ook wel posts die terecht verwijderd en genote zijn in mijn gevalquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet je wel meteen wat de mods van je vinden. En wat ze allemaal over je zeggen als ze denken dat je het niet kunt lezen. Was wel verhelderend.
trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |