daar heb ik niemand voor nodig en al helemaal niet iemand van fok of mijn maatschappijleerleraarquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, opdringen hoeft ook niet, maar je wat meer inzichten geven kan geen kwaad
Jawel, daar heb je anderen wel voor nodig. Allicht geen wietrokende hippie deadprez van FOK!, maar een leraar kan daar dus wel heel belangrijk in zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar heb ik niemand voor nodig en al helemaal niet iemand van fok of mijn maatschappijleerleraar
vind dit soort opmerkingen beetje nergens op slaanquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik was paar jaar geleden ook een beetje als Fylax dus het kan nog goedkomen.
Al is "goed" ook subjectief. Maar toch.
We zullen zienquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind dit soort opmerkingen beetje nergens op slaan
Probeer d'r eens 5 achter elkaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook, van 2 nachtdiensten achter elkaar word je blijkbaar nogal moe van
grgr
Jij bent nooit 'n PVV aanhanger geweest man, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je anderen wel voor nodig. Allicht geen wietrokende hippie deadprez van FOK!, maar een leraar kan daar dus wel heel belangrijk in zijn.
Srs, ik dacht ook zo toen ik een jaar of 16 was, maar mensen - docenten in dit geval - kunnen wel degelijk heel belangrijk zijn om je beeld van de wereld te vormen
Nee daar had ik het ook niet over, meer over het 'ik neem van niemand iets aan en trek mijn eigen plan wel'-gedeelte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij bent nooit 'n PVV aanhanger geweest man, dat geloof ik gewoon niet.
want ik ben dat wel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij bent nooit 'n PVV aanhanger geweest man, dat geloof ik gewoon niet.
Ik trek me nog steeds van niemand wat aan, het blijkt uitstekend te werken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee daar had ik het ook niet over, meer over het 'ik neem van niemand iets aan en trek mijn eigen plan wel'-gedeelte.
Nou ja, je hebt weleens gezegd dat je PVV zou stemmen als het kon geloof ik.quote:
Mijn docent maatschappijleer de eerste keer dat ik het op de vavo probeerde heeft mij de linkse gutmensch gemaakt die ik nu ben.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik trek me nog steeds van niemand wat aan, het blijkt uitstekend te werken.
Aw man is ie aan 'n bad trip overleden ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn docent maatschappijleer de eerste keer dat ik het op de vavo probeerde heeft mij de linkse gutmensch gemaakt die ik nu ben.Het was de enige les waar ik iedere keer braaf naartoe ging en we hebben vaak de meest bazengesprekken gehad als hij er weer eens bij kwam staan als we joint zaten te roken achter de school
![]()
Heb wel vaker over die man verteld, hij raadde ons aan om nog gauw paddo's in te slaan voor het verbod.![]()
rip
quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn docent maatschappijleer de eerste keer dat ik het op de vavo probeerde heeft mij de linkse gutmensch gemaakt die ik nu ben.Het was de enige les waar ik iedere keer braaf naartoe ging en we hebben vaak de meest bazengesprekken gehad als hij er weer eens bij kwam staan als we joint zaten te roken achter de school
![]()
Heb wel vaker over die man verteld, hij raadde ons aan om nog gauw paddo's in te slaan voor het verbod.![]()
rip
is normaal, ik had ook geen idee. Maar sluit je niet af van anderen, je medemens kan je mooie inzichten geven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:38 schreef Fylax het volgende:
Ik roep wel vaker wat.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik zou moeten stemmen.
nee darmkankerquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Aw man is ie aan 'n bad trip overleden ofzo?
Wijze woorden van deze man.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
is normaal, ik had ook geen idee. Maar sluit je niet af van anderen, je medemens kan je mooie inzichten geven.
Kan best dat je dan nog steeds niet weet waar de fuck je op moet stemmen, of dat je pvv wilt stemmen voor mijn part, maar sluit het niet af. Niet iedereen die zijn meningen met je deelt of - in het geval van een docent - moeite doet om je inzichten bij te brengen, wil iets opdringen. Open staan voor andere ideeën/meningen/idealen draagt, mijns inziens, enorm bij aan je algemene ontwikkeling.
jepquote:
damnquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:48 schreef BlueMage het volgende:
Hoorde nu weer van 'n collega: z'n schoonzus was al 'n paar dagen niet zo lekker, ook erg veel hoofdpijn, maar ja dacht "zal wel griep zijn" opeens raakte ze in 'n coma waar ze niet meer uitgekomen is, afgelopen donderdag overleden, 56 jaar oud.
Vandaar dat ik Guus ook zo zit te pushen om met zijn klachten aan te dringen bij de artsen er echt onderzoek naar te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |