het is mijn taak om bijdehand te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb t over t duitse woord man
wat voel je je aangesproken
jij bent Der_Mann
ik lust geen spekquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
..en al dat spek dat eet jij constant zelf op dus ja dan heb je lang werk.
Propaganda van IS natuurlijk. Ze lijden aan alle kanten verlies, maar dit regelen ze wel even.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef BlueMage het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)into-Europe-Refugees
Dit las ik dus, maar weet absoluut niet wat er van waar is verder.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef Euribob het volgende:
Sowieso heeft ISIS het op dit moment veel te druk met lijfsbehoud om zich ook maar een beetje bezig te houden met uitbreiden richting Europa.
Ik heb ook zo mijn twijfels idd. Zoals ik al zei: ik ga uit van het goede van de mens en vind dat wij hier met z'n allen best wel wat van onze rijkdom kunnen delen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Propaganda van IS natuurlijk. Ze lijden aan alle kanten verlies, maar dit regelen ze wel even.
Maar goed, de angst zit er goed in bij veel mensen hier dus ze hebben hun doel bereikt.
Nee, die hebben hun troepen veel te hard nodig. Het ergste wat je bij ons (Europa) krijgt is aanslagen als Charlie Hebdo en die verijdelde laatst in de HSL in Frankrijk. Maar dat is allemaal amateurwerk. Een 9/11 zie ik niet snel gebeuren hier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
:Las nu dus ergens dat ISIS ze terugstuurt naar Europa om bij ons de boel in de war te sturen. Alsof wij daar hulp bij nodig hebben, kijk alleen al naar deze SC, gaat prima zonder hulp van buitenaf.
Worden die wel biologisch geteeld?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mexicano's zijn het enige wat een mens nodig heeft
geen idee maar ik schijt ze wel biologisch uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Worden die wel biologisch geteeld?
hef a koet neitquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef Euribob het volgende:
Mensen, het was hartstikke gezellig. Maar ik moet morgen weer enigszins fris en fruitig in de collegebanken verschijnen om nog het een en ander te leren over de werking van onze samenleving.
Veel plezier nog en geef Fylax iets linksigs te lezen.
welterustenquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef Euribob het volgende:
Mensen, het was hartstikke gezellig. Maar ik moet morgen weer enigszins fris en fruitig in de collegebanken verschijnen om nog het een en ander te leren over de werking van onze samenleving.
Truste Bob!quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef Euribob het volgende:
Welterusten! Hoef morgen pas om 2 uur 's middags weer helemaal wakker te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef Euribob het volgende:
beter slaat je docent maatschappijwetenschappen er wat idealen inquote:
truste mattiquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook, van 2 nachtdiensten achter elkaar word je blijkbaar nogal moe van
grgr
beter dringt niemand anders mij meningen/idealen/etc opquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter slaat je docent maatschappijwetenschappen er wat idealen in
Ahhquote:
neh, opdringen hoeft ook niet, maar je wat meer inzichten geven kan geen kwaadquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
beter dringt niemand anders mij meningen/idealen/etc op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |