Dat verwoordt je goedquote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn geen vluchtelingen. Het zijn volksverhuizers. Dit is historisch.
Als je ze een huis geeft, weigeren ze nog te gaan, blijven ze jaren hangen, komt er een generaal pardon wegens 'onmenselijk' en komt de rest van de familie ook. Dan moeten ze ook gewone huizen hebben, want het zijn dan 'gewone Nederlanders'.quote:Op maandag 7 september 2015 22:32 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Geen andere keuze? Kom op man, ik kan in 5 minuten genoeg andere keuzes bedenken. We hebben de fucking deltawerken gebouwd, maar een prefab containerdorp is te moeilijk?
Waar wil je dan die mensen huisvesten? Nederland is overvol. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Een vrijstaand huis is niet te betalen voor de meeste mensen, files, nergens natuur, geen wilde dieren meer, overal licht, lange wachtrijen voor huurwoningen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik pleit er nergens voor om natuur af te breken. De stelling dat Nederland vol zou zijn is alleen lachwekkend.
Een locatie ergens op een stuk gras in een weiland zie ik niet als afbreken van natuur. Ik zie weilanden en grasvlaktes sowieso niet als natuur.quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik pleit er nergens voor om natuur af te breken. De stelling dat Nederland vol zou zijn is alleen lachwekkend.
Vol wil niet zeggen dat er nergens meer een plekje is om te staan, net zoals in een disco op zaterdagavond. Vol wil zeggen dat er ondertussen zoveel mensen wonen dat de leefbaarheid achteruit gaat als er nog meer mensen bijkomen. En dat is in Nederland zo ondertussen wel bereikt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Dan wil je Nederland dus volbouwen, want natuur is er niet meer. Het is allemaal grasland of gecultiveerd bos. Laten we die laatste stukjes groen, ook al is het geen echte natuur, gewoon houden. Nederland volbouwen voor een stel volksverhuizers lijkt mij een heel dom plan.quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een locatie ergens op een stuk gras in een weiland zie ik niet als afbreken van natuur. Ik zie weilanden en grasvlaktes sowieso niet als natuur.
Als je dat een eng filmpje vindt lijd je waarschijnlijk aan islamofobie.quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat er allemaal aankomt in die trein naar Duitsland.
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat mensen straks worden gedwongen om ze in huis op te nemen. In Amsterdam hebben de nepliberalen van D66 al zo'n balletje opgeworpen om studenten op te schepen met dat volk.quote:Op maandag 7 september 2015 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waar ze deze mensen allemaal op korte termijn gaan huisvesten.
Dat was in de jaren '50 al bereikt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vol wil niet zeggen dat er nergens meer een plekje is om te staan, net zoals in een disco op zaterdagavond. Vol wil zeggen dat er ondertussen zoveel mensen wonen dat de leefbaarheid achteruit gaat als er nog meer mensen bijkomen. En dat is in Nederland zo ondertussen wel bereikt.
ISIS recruits? De gemiddelde moslim op een vrijdagmiddag.quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat er allemaal aankomt in die trein naar Duitsland.
Dat moeten we ook niet doenquote:Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je ze een huis geeft, weigeren ze nog te gaan, blijven ze jaren hangen, komt er een generaal pardon wegens 'onmenselijk' en komt de rest van de familie ook. Dan moeten ze ook gewone huizen hebben, want het zijn dan 'gewone Nederlanders'.
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.quote:Op maandag 7 september 2015 22:31 schreef Infection het volgende:
800 migranten lopen naar Zweden
[..]
Dat kan niet anders. Ook al bouwen we de weilanden vol (ik ben benieuwd waar we de boeren dan laten werken), dan nog is het bouwtempo lager dan de toestroom. Onder het mom van "tijdelijk" worden lege kamers gevorderd. Alleenstaanden in een meer-kamerwoning zijn dan als eerste de klos. In de geschiedenis geen onbekend fenomeen. Zo deed Stalin hetzelfde, toen er na de 2e wereldoorlog enorme woningnood was als gevolg van het verwaarlozen van woningbouw. Alleen toen was het nog voor het eigen volk.quote:Op maandag 7 september 2015 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat mensen straks worden gedwongen om ze in huis op te nemen. In Amsterdam hebben de nepliberalen van D66 al zo'n balletje opgeworpen om studenten op te schepen met dat volk.
Oost-Europa verziekt door een paar asielzoekers?quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk moeten ja. Op grond van bevolkingsdichtheid moeten landen als Nederland, België, Luxemburg, Engeland en Malta gaan mensen meer hebben. Maar de Baltische staten juist meer.
Echter, ik wil niet dat Oost-Europa verziekt wordt, dus ik zeg: Helemaal nergens in de EU mensen opvangen.
Zweden is binnen een aantal jaar het eerste islamitische land van Europa, logisch dat men daarheen gaat.quote:Op maandag 7 september 2015 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.
Een falend volkshuisvestingsbeleid wil niet zeggen dat we vol zijn, het wil alleen zeggen dat we een falend volkshuisvestingsbeleid hebben (en de meeste mensen op dezelfde plekjes in het land willen wonen)quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar wil je dan die mensen huisvesten? Nederland is overvol. Je moet blind zijn om dat niet te zien. Een vrijstaand huis is niet te betalen voor de meeste mensen, files, nergens natuur, geen wilde dieren meer, overal licht, lange wachtrijen voor huurwoningen.
Zeg maar vrijwel iedere islamitische staat?quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
Van die mensen die graag zien dat hun land een dictatuur is waar met harde hand wordt opgelegd dat je braaf huisje-boompje-beestje moet leven en het niet in je hoofd moet halen om buitenlander of homo of anderszins afwijkend te zijn.
Revolutionaire slimme ideeënquote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Het maakt trouwens ook de economie kapot, want economische groei krijg je juist door nieuwe, revolutionaire slimme ideeën die bij voorbaat afwijken van de norm. Het is geen toeval dat in achterlijke achtergebleven armoedige krimpgebieden in Oost-Duitsland het hardst tegen asielzoekers wordt geprotesteerd terwijl ze in het rijke München juist met ballonnen en feeststemming worden binnengehaald.
Ik zie toch liever dit:quote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een locatie ergens op een stuk gras in een weiland zie ik niet als afbreken van natuur. Ik zie weilanden en grasvlaktes sowieso niet als natuur.
Bent u islamofoob?quote:Op maandag 7 september 2015 22:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Revolutionaire slimme ideeën
Dit inderdaad. Ik snap niet waarom ze gewoon niet in Denemarken blijven. Het begrip 'gelukszoekers' wordt zo alleen maar kracht bijgezet.quote:Op maandag 7 september 2015 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hahaha. Denemarken is bijna net zo rijk man als Zweden of Nederlan, misschien wel rijker.. Jajaja arme vluchtelingen, Kopenhagen was zeker te min voor ze.
Maar intussen zwerven er dus honderden, zo niet duizenden illegalen dwars door Europa en niemand onderneemt wat
In Groningen is het dichter bevolkt dan rond de steden in Polen. Het is overal vol. Ik ben heel blij dat het beleid er altijd op gericht is geweest om hier en daar nog wat groen te behouden.quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Een falend volkshuisvestingsbeleid wil niet zeggen dat we vol zijn, het wil alleen zeggen dat we een falend volkshuisvestingsbeleid hebben (en de meeste mensen op dezelfde plekjes in het land willen wonen)
Lees ook Archeofuturism van Guillaume Faye eensquote:Op maandag 7 september 2015 22:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik kende dit nog niet maar de recensies zijn veelbelovend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |