Van mijn dekbedje?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Krijg er gelijk weer nachtmerries van.

Ik slaap in het midden nu het kan....quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
Dat is wel raar, aan de ander kant kan ik niet slapen![]()
Heeft iedereen dat of alleen ik?

Dat kan ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap in het midden nu het kan....

Ik slaap altijd aan dezelfde kant van het bed en wissel zo'n keer of 5 per nacht van zijdequote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
Dat is wel raar, aan de ander kant kan ik niet slapen![]()
Heeft iedereen dat of alleen ik?

Ja dus ... maar wel altijd aan dezelfde kant dus... dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik slaap altijd aan dezelfde kant van het bed en wissel zo'n keer of 5 per nacht van zijde

De afstandsbediening van TV en DVD spelert liggen aan de andere kant.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dus ... maar wel altijd aan dezelfde kant dus... dat bedoelde ik

Ik heb die van de TV, het licht en de Ventilator aan mijn kant liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De afstandsbediening van TV en DVD spelert liggen aan de andere kant.

Ja zo gaat dat hier ook. Mijn plek is min of meer opgedrongen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb die van de TV, het licht en de Ventilator aan mijn kant liggen

waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen TV meer in de slaapkamer....

Nah... als hij naar bed gaat is dat meestal om te slapen, ik kijk TV of op mijn notebook enzo...quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat hier ook. Mijn plek is min of meer opgedrongen.

Heb mijn muts teveel verwend als multimedia artiest.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... als hij naar bed gaat is dat meestal om te slapen, ik kijk TV of op mijn notebook enzo...
maar komt ook door die verschillende tijden, soms kijkt ie ook wel even TV ofzo, maar dan ligt
ie aan mijn kant zeg maar, als we samen TV kijken liggen we hiero op de bank

wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb mijn muts teveel verwend als multimedia artiest.

Kan hier ook, die films, maar ik weet niet hoe dat allemaal werktquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn PC voorziet elke TV van film die je wil zien, daarnaast ken ik ook nog aardig DJ spelen.

Vraag mijn ex maar, ik heb dezelfde reflex.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?

Mijn muts is net zo en laat mij dat regelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan hier ook, die films, maar ik weet niet hoe dat allemaal werkt

vandaar dat het je ex isquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mijn ex maar, ik heb dezelfde reflex.

ow... dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn muts is net zo en laat mij dat regelen.

Omdat ik toch altijd in de slaapkamer kijk.... En anders kijk ik wel op mn mobiel of tablet.. Tegenwoordig kan je alles mobiel kijkenquote:

Nee, dat is een heel ander verhaal.quote:

ah... ja dat doe ik dan weer niet, ik ben al blij dat ik kan bellen en whatsappen met die phonequote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik toch altijd in de slaapkamer kijk.... En anders kijk ik wel op mn mobiel of tablet.. Tegenwoordig kan je alles mobiel kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |