Lekker op brood met mosterdquote:Op maandag 7 september 2015 23:02 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog gehaktballen liggen in de koelkast.
Ik wil wel alleen biologisch.quote:Op maandag 7 september 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de Olvarit naar je toesturen...
Veel mosterd dan.quote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik niet als Vegetariėr opgevoed ben en bovendien heb je nu Vega gehakt
Je hebt niks te willen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil wel alleen biologisch.
Maar appelmoes zat ik eerder aan te denken.
Alleen brood met mosterd dan?quote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan het vega gehakt achterwege laten...
quote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen.
Feeden zal ik je...
fixedquote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik niet als Vegetariėr opgevoed ben en bovendien heb je nu Vega gehaktballen
Maakt niet uit, die foto met hanenkam is nog steeds niet gepubliceerd, dus ik heb geen idee hoe je er uit ziet of kan zien...quote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet te dik worden, dat maakt me er echt niet sexier op
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?quote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die vega zooi krijg ik niet weg...
Die heb ik allang op hyves gezet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die foto met hanenkam is nog steeds niet gepubliceerd, dus ik heb geen idee hoe je er uit ziet of kan zien...
Dat zijn de benodigde vitaminenquote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?
De eeuwige discussiequote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt ze ook kant en klaar, maar je kan ze ook zelf maken.... van Vega gehakt dus
Neu... daar hoef je het niet perse voor te doen, kaas eieren en noten enzo kan je het ook prima mee redden.quote:
Ik lust niet eens tofuquote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.
Ik eet nooit fruit, geen rauwe groente en leef nog steeds.quote:
ik las rijstwafelquote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon is helemaal bijzonder, die werkt een rijsttafel in zijn eentje weg en zit geen gram vet aan.
Hyves?quote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik allang op hyves gezet.
En is ruim 20 jaar geleden, a lot can happen
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu... daar hoef je het niet perse voor te doen, kaas eieren en noten enzo kan je het ook prima mee redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |