maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ligt er ook aan hoe 'actief' ik op dat moment zelf nog ben.![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niets mis met trustenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bentquote:
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bent
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
Effe weer naar At5 kijken, je zal liggen te bevallen dacht ik ineens![]()
ik weet ook niet waarom ik dat dacht
Ik ben meestal de laatste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klusquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klus
ja, is wel passendquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.
Ja, ik vond dat ik na Einstürzende Neubauten (dat vind jij > gekrijsquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, is wel passendmaar vind ik echt een mooi liedje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |