Ik denk eens aan toen ik 16 was en kan me voorstellen dat je wel eens diep en diep ongelukkig kan voelen zo ontzettend ver weg van huis met allemaal vreemde mensen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef zoem het volgende:
Heimwee, terwijl ze er net zijn. Wat is dat afzien zeg!
quote:
ik wel, ze is lekker bitchyquote:
Ik vind haar niet mooi. En dat komt echt niet alleen door dat korte haar.quote:
Ze kijkt ook zo sloom uit haar ogen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:16 schreef livelink het volgende:
Die Sterre is echt te dom om een topmodel te worden. Pijnlijk gewoon.
Dat vind ik juist nietquote:Op maandag 14 september 2015 21:25 schreef ntm het volgende:
Ohnee bedoelde Celine, ze komt dom over ook.
Ja vind haar ook zo 'doods' uit haar ogen kijken. Totaal geen uitstraling.quote:Op maandag 14 september 2015 21:25 schreef ntm het volgende:
Ohnee bedoelde Celine, ze komt dom over ook.
Waarom niet? Volgens mij vliegen dagelijks minderjarigen alleenquote:Op maandag 14 september 2015 21:26 schreef zoem het volgende:
Zouden ze de uitvalster alleen op het vliegtuig zetten vanuit LA? Ze zijn niet allemaal 18+.
quote:
website en over een uurtje ook op Fashionmilkquote:
ik ook. Als ik een vriendin had sleurde ik haar mee naar de kapper met een foto van YFquote:Op maandag 14 september 2015 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik vind het kapsel van Yara zo ontzettend tof he
quote:Op maandag 14 september 2015 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook. Als ik een vriendin had sleurde ik haar mee naar de kapper met een foto van YF
quote:
Dat moet haast wel!quote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef Cee het volgende:
Puur voor een verlenging van de drama, neem ik aan.
Ja maar daarmee zegt ze toch eigenlijk dat ze alleen echt kan lachen?quote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef roos85 het volgende:
Je mot dan ook niet zeggen dat je niet kan nep lachen
Dat wordt weer dramaquote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Yara'had ze maar een ander vak moeten leren'
wat is ze toch schijnheiligquote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef roos85 het volgende:
Anouk heeft een hekel aan roddelen, maar zit wel bij RTL Boulevard
Zeg, zet je Yara-bril eens afquote:Op maandag 14 september 2015 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Yara heeft het mooiste karakter
Amy het mooiste gezicht
Rachel is het beste totaalplaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |