Dat moet haast wel!quote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef Cee het volgende:
Puur voor een verlenging van de drama, neem ik aan.
Ja maar daarmee zegt ze toch eigenlijk dat ze alleen echt kan lachen?quote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef roos85 het volgende:
Je mot dan ook niet zeggen dat je niet kan nep lachen
Dat wordt weer dramaquote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Yara'had ze maar een ander vak moeten leren'
wat is ze toch schijnheiligquote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef roos85 het volgende:
Anouk heeft een hekel aan roddelen, maar zit wel bij RTL Boulevard
Zeg, zet je Yara-bril eens afquote:Op maandag 14 september 2015 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Yara heeft het mooiste karakter
Amy het mooiste gezicht
Rachel is het beste totaalplaatje
Dawittegijmoaranoukskesnapdaniejquote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar daarmee zegt ze toch eigenlijk dat ze alleen echt kan lachen?
Tamara was uitzondering op de regelquote:Op maandag 14 september 2015 21:37 schreef zoem het volgende:
Elk seizoen zit er wel een bitch bij. En dat moet ook, anders wordt het saai. Zolang ze maar niet wint.
Mee eensquote:Op maandag 14 september 2015 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tamara was uitzondering op de regel
Nee sorry morgen pasquote:Op maandag 14 september 2015 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
website en over een uurtje ook op Fashionmilk
Neee, de bitch blijft er altijd extra lang in 😁quote:Op maandag 14 september 2015 21:32 schreef Starlie het volgende:
Yara zal er wel uit gaan, ze werd niet zo heel positief neergezet namelijk deze aflevering.
Die griet die er vorige week uit zichzelf uit ging was ook niet bepaald een lievertje... maar daar zeg ik het zelf al; ze ging er zelf uit 😂quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neee, de bitch blijft er altijd extra lang in 😁
Pony/poniesquote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee sorry morgen pas
ICMYAS staat al klaar voor zo, HNTM heb ik niet vooruit dus moet ik nog maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |