abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 21:17:47 #1
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155906964
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155907143
Nog een keertje dan O+ O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155907335
Sas, wat stoer zo O+

En Razz, ook hier O+ O+ O+ En *duimduim*

Mijn baby ligt ondanks duizent bezoek bij de buren (deurbel ca 50cm van zijn hoofd -O- ) lekker te tukken, nadat we gezellig samen gespeeld en geknuffeld hebben na zijn extra kdv-dag (mijn extra werkdag, drúk!!) O+ Zo fijn dat ik inmiddels meer geniet van hem, ik kan steeds wel janken als ik dat merk :@ :'( *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155907430
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:26 schreef JufMariska het volgende:
Sas, wat stoer zo O+

En Razz, ook hier O+ O+ O+ En *duimduim*

Mijn baby ligt ondanks duizent bezoek bij de buren (deurbel ca 50cm van zijn hoofd -O- ) lekker te tukken, nadat we gezellig samen gespeeld en geknuffeld hebben na zijn extra kdv-dag (mijn extra werkdag, drúk!!) O+ Zo fijn dat ik inmiddels meer geniet van hem, ik kan steeds wel janken als ik dat merk :@ :'( *;
Wat heerlijk warm in je hartje om te merken dat je meer kunt genieten O+ :*
Schudden voor gebruik
pi_155907436
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:28 schreef Mariposas het volgende:
Beterschap stippel! Daar had ik vorige week ook last van. Nu heeft mijn man de manflu. Hoop dat de lachjes van je uk je beter doen voelen!
Dat hij onverwachts al 3 uur slaapt in de wandelwagen op de gang.. gewikkeld in mijn favoriete omslagdoek (want lekker warm en zacht) doet mij beter voelen O+
ik ging net even kijken of hij het nog wel deed lag hij met zijn handjes onder zijn kinnetje met een soort van glimlach engelachtig gezichtje heerlijk slaapgeluidjes te maken O+

Dat doet me beter dan de afgelopen dagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_155907444
Toffe foto's!
Schudden voor gebruik
pi_155907506
Etenstijd is ook gewoon een ding voor baby's geloof ik. Wij hebben echt een blije probleemloze baby, maar etenstijd? :{w ook hier de eerste weken standaard huilen. Gaat inmiddels beter.
pi_155907532
Echt die foto! :D :o

En Razz, ben zo blij voor jullie. Dit is tenminste al iets, nu hopen op verder goed nieuws. En een jongetje O+ Ik ben zo blij dat we een jongetje hebben (ook al moest ik daar lang aan wennen in de zwangerschap).

Wat fijn om te horen JM!! O+

Offtopic, goed werknieuws!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 september 2015 @ 21:32:27 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_155907579
Hilmo! Wat fucking awesome! *O*
disclaimer
pi_155907619
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Etenstijd is ook gewoon een ding voor baby's geloof ik. Wij hebben echt een blije probleemloze baby, maar etenstijd? :{w ook hier de eerste weken standaard huilen. Gaat inmiddels beter.
Maakt echt niet uit om welke tijd we eten.. 17:00 of 18:00 of drie over half zeven of om half negen of wat dan ook....

om denken: Niet fatsoenlijk kunnen eten (en borstvoeding en weer meer kunnen bewegen) zorgt wel voor minder aantal kilo's :D
Schudden voor gebruik
pi_155907693
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Echt die foto! :D :o

En Razz, ben zo blij voor jullie. Dit is tenminste al iets, nu hopen op verder goed nieuws. En een jongetje O+ Ik ben zo blij dat we een jongetje hebben (ook al moest ik daar lang aan wennen in de zwangerschap).

Wat fijn om te horen JM!! O+

Offtopic, goed werknieuws!
SPOILER
vreselijk spannend! pot honing mee naar je werk om de beren de andere kant op te lokken ;)

gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  maandag 7 september 2015 @ 21:36:49 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155907789
Etenstijd gaat hier wel goed. Ik tank L vol, parkeer m in de wipstoel en dan kunnen we in 10 minuten het eten naar binnen harken. We om de 2 minuten de boxmobiel weer opwinden.

Verder heel herkenbaar stippel. Het gekke is dat het dan ook ineens over is en dan valt L in slaap, ik kan er tegenwoordig bijna de klok op gelijk zetten, ook hier komt ritme in.

Hilmo super goed zeg!

Hoe gaat het met jou en banenjacht SQ? Of had je dat nu even on hold gezet? *zeef*
  maandag 7 september 2015 @ 21:37:51 #13
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155907841
Hier ook altijd 2 onrustige baby's rond etenstijd! Heel de dag gaat het hartstikke goed, maar etenstijd is echt ruk!
pi_155907847
Hilmo, wat fijn! *O*

Vraagje: L. heeft koorts van de prikjes. Bij het CB hadden ze het over koelen met een washandje. Maar nu vraag ik me af wat ik vannacht het beste kan doen omdat ik d'r niet te warm weg wil leggen. Ze heeft een mouwloos slaapzakje en ik neig naar alleen een lange mouwen romper. Man denkt dat dat te warm is. Wat zouden jullie doen?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 september 2015 @ 21:40:47 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155907977
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef Krisvc het volgende:
Hilmo, wat fijn! *O*

Vraagje: L. heeft koorts van de prikjes. Bij het CB hadden ze het over koelen met een washandje. Maar nu vraag ik me af wat ik vannacht het beste kan doen omdat ik d'r niet te warm weg wil leggen. Ze heeft een mouwloos slaapzakje en ik neig naar alleen een lange mouwen romper. Man denkt dat dat te warm is. Wat zouden jullie doen?
hoe warm is het in de kamer waar ze slaapt? je mág uit voorzorg een pcm geven he. en een langemouwen romper icm een mouwloze slaapzak klinkt mij juist ideaal, warm genoeg om niet te snel af te koelen, koel genoeg om niet nog warmer te worden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155908113
PCM werd hier afgeraden omdat (zoals iemand vanochtend geloof ik ook al zei) dat de werking van de vaccinatie kan verminderen. Ze heeft verder weinig last ervan, dus ik probeer het zonder te doen. :)

Kamer is 22 graden. Ik ga gewoon voor lange mouwen romper met mouwloze slaapzak inderdaad. Vind het ook sneu als ze met ijskoude armpjes wakker wordt.
pi_155908294
Ik dacht dat pcm werd afgeraden vanwege het risico's op koortsstuipen? Waar vind ik meer informatie over de verminderde vaccinatiewerking voor pcm? :)
pi_155908382
Ontzettend gaaf Hilmo! Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door de beren.

Etenstijd was hier ook moeilijk, maar nu zit Frits gewoon bij één van ons op schoot en dat werkt prima.

Ik heb geen tips Kris, ik doe altijd maar wat. Mijn man is al snel bang dat het misschien te warm is dus we beginnen met de meest frisse optie en gedurende de nacht voelen we of hij warmer aangekleed moet worden.

Gave foto's Saskia!

Ik denk dat jullie er overheen hebben gelezen maar mijn baby kan rollen (Sjaak van Cactus trouwens ook) dus ik gooi Frits zijn rol filmpje even in de herhaling. ;)
pi_155908745
Goede uitslag voor Razz *O*
Baan voor Hilmo *O*
Genieten voor JM O+
Stoere vent van Saskia O+

Ik was vandaag voor het eerst wat langer de deur uit om te werken. Papa zorgde voor Ketel en hield me op de hoogte via WhatsApp. Werk ging best goed, maar ohhh dat lachende koppie toen ik weer thuis was! Beste gevoel ooit. O+
pi_155908795
Rollende Frits! *O*
pi_155909094
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik dacht dat pcm werd afgeraden vanwege het risico's op koortsstuipen? Waar vind ik meer informatie over de verminderde vaccinatiewerking voor pcm? :)
Durf ik je niet te zeggen. Misschien dat ik zelf verkeerde conclusies heb getrokken hoor. Hier las ik vanochtend over dat het de werking van de vaccinatie kon verminderen en toen de wijkverpleegkundige het afraadde om pcm te geven heb ik 1 en 1 bij elkaar opgeteld. :')
pi_155909585
Ooh tis een filmpje Cholula! Ik dacht een foto :@

Rollie! *O*
Kiekumgoan! *O*

Hilmo wat fijn!!! *G*
Ik trek spontaan de kleurenjompels weer uit de kast!
pi_155909704
http://vid300.photobucket(...)_Pro_zpss3ajcxmb.mp4

Maar dan mag ik ook wel ff een filmpje spammen. :)
pi_155910009
Lijnloos, wat sneu zo. Gaat het beter inmiddels?

Rollende Frits. *O*

Razz, wat een fijn nieuws joh! Dat moet een hele opluchting zijn. Nu hopen dat de rest ook goed blijkt. :Y

Saskia, wat een heldenfoto! :D

Hilmo, gefeliciteerd!

JM, wat fijn dat je het gevoel hebt wat meer te kunnen genieten. O+
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat hij onverwachts al 3 uur slaapt in de wandelwagen op de gang.. gewikkeld in mijn favoriete omslagdoek (want lekker warm en zacht) doet mij beter voelen O+
ik ging net even kijken of hij het nog wel deed lag hij met zijn handjes onder zijn kinnetje met een soort van glimlach engelachtig gezichtje heerlijk slaapgeluidjes te maken O+

Dat doet me beter dan de afgelopen dagen.
SPOILER
Zo gaat dat hier ook Stippel, vanaf etenstijd is het vaak pet. Vooral drinken is dan een ramp, heel erg onrustig, telkens een paar slokken, loslaten, krijsen, maaien etc. Ze heeft zichzelf al 2 bloedende krassen in haar gezicht gekrabd. ;( We geven in die moeilijke avonduren vaak maar een flesje met afgekolfde melk. Dat gaat er een stuk makkelijker in en maakt de kans groter dat ze gaat slapen voor een uurtje.
pi_155910165
Zelfs mijn oma zei al: baby's worden onrustig tijdens de schemering.

*insert twilight blaaabla* ;)
pi_155910178
Ik krijg gisteravond opeens de koude rillingen. Ben met 37.7 op bed gaan liggen. Twee uur later had ik 40 graden koorts. Ik voelde me ontzettend beroerd maar geen idee waarom. Vreselijke pijn in mijn spieren en gewrichten. Uiteindelijk viel ik tegen de ochtend toch nog in slaap en toen ik wakker werd voelde ik me wat beter en was de koorts gezakt naar 38 graden.

Toch maar naar college geweest toen. Ik voel me nog steeds beroerd maar ik hoop dat een nachtje slaap dat zal verhelpen. Maar wat er nu aan de hand is? Echt geen idee. Borstontsteking misschien? :?

Vandaag is Wolk voor het eerst de hele dag bij mijn ouders thuis geweest, dat gaan we voortaan elke maandag doen. En nu is ze nogal overprikkeld denk ik. Ze is superhuilerig en wakker en wil helemaal niks. Geen borst, geen fles, niet in de Mamaroo... We wisselen haar dus af, ze ligt of op mij of op B_N. En dan nog is het af en toe huilen.
pi_155910232
Tijdens mijn zwangerschap heb ik het trouwens met man besproken: de baby gaat niet bij ons in bed slapen. Veel te gevaarlijk.

En nu? Nu slaapt ze eigenlijk altijd op of naast mij. Ze wil gewoon niet in de cosleeper, die 30 centimeter van mij af is te veel. :')

Zijn er hier mensen die het wel gelukt is? Nooit slapen met de baby in bed?
  maandag 7 september 2015 @ 22:46:45 #28
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155910496
Wat naar dat je je zo beroerd voelt, Ludann! Geen idee wat het zou kunnen zijn. Hoop dat het ook snel beter gaat met Wolk, klinkt zwaar. ;(

L heeft hier 1 of 2 keer een paar uur in ons bed geslapen. Als hij niet wilt slapen slaapt hij nergens, óf op ons/in de draagdoek. Ons bed of zijn bed maakt dan niet uit. Sterker nog, sinds vorige week slaapt hij niet meer bij ons op de kamer. Ik deed geen oog dicht omdat hij vreselijk onrustig slaapt, en ik vermoed dat hij weer onrustig werd van mij. Sinds hij in zijn eigen kamer slaapt , slaap ik weer, en slaapt hij ineens het eerste deel van de nacht bijna 6 uur achter elkaar. *O*
pi_155910517
Meestal ligt ze op het matje van de kinderwagen bij ons in bed, aan mijn kant. Dat is haar 'bedje' zegmaar. Maar ze vindt het moeilijk na de voeding daar weer in slaap te vallen, dus vallen we nu vaak samen in slaap na de voeding, gewoon bij ons in bed.
Toch schrik ik elke keer als ik wakker wordt, leeft ze nog??
pi_155910519
Die foto's van Ninja-PaPa _O- wat een held!
En ik zag ergens werkjompels om uit te delen *O*

Krampjes moeten echt verboden worden, maar idd de dingen die genoemd zijn. Ik had het er vandaag nog met mijn moeder over dat we hier eindelijk wat rust hebben op dat gebied. Sab simplex en spugen/krampjes voeding in een drBrown fles doen hun ding kennelijk! *O*

Beterschap voor zieke mama's. Dat kan natuurlijk niet maar ook mama's zijn niet onoverwinnelijk helaas :'( neem lekker je rust en zorg dat je man/vrouw je verwendt! :Y

Fedde is gelukkig weer bijna de oude. De koorts heeft zich niet meer laten zien en hij heeft lekker veel geslapen vandaag. Oh en ongeveer 5 outfits ondergekakt (waar hij normaal maximaal 1 keer per dag een keurig drolletje deed) met vloeibare meuk.... Ik gok maar zo dat we iets van een buikvirusje te pakken hadden. Maar ook nu ligt ie weer lekker te tukken en lig ik ook al op bed. Mooi ff bijtanken allemaal vannacht!
pi_155910538
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:04 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Durf ik je niet te zeggen. Misschien dat ik zelf verkeerde conclusies heb getrokken hoor. Hier las ik vanochtend over dat het de werking van de vaccinatie kon verminderen en toen de wijkverpleegkundige het afraadde om pcm te geven heb ik 1 en 1 bij elkaar opgeteld. :')
Heb vlgs mij iets gelezen in die richting maar dat ging om preventief pcm tegen eventuele pijn en koorts (van te voren dus).

Als de immuunreactie op gang is en er ontstaat koorts lijkt het me raar als het nog invloed heeft.

Cb zei alleen bij hoger dan 39 is t nodig, of als hij erge pijn heeft. Ik heb dus gegeven bij duidelijk pijn en dat was vaak pas tien-twaalf uur na de inenting.
Kwak
pi_155910596
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:37 schreef LuDann het volgende:
Tijdens mijn zwangerschap heb ik het trouwens met man besproken: de baby gaat niet bij ons in bed slapen. Veel te gevaarlijk.

En nu? Nu slaapt ze eigenlijk altijd op of naast mij. Ze wil gewoon niet in de cosleeper, die 30 centimeter van mij af is te veel. :')

Jup. Was geen voornemen hoor, maar de bébé wilde dat echt niet... Vijd t soms wel jammer.
Kwak
  maandag 7 september 2015 @ 22:56:59 #33
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155910831
quote:

Het is mits je het goed doet en je voldoet aan alle "regels" en richtlijnen niet gevaarlijk :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155910894
Zeg! :(
Aanbid R haar kruipfilmpje even aub.

Hier geen bedbaby de eerste 6 maanden. Sinds een week is zelf in slaap vallen taboe en hebben we 2 nachtvoedingen.

Lijn wat fijn! :)
pi_155910944
Dat is fijn Mariposas, dat hij goed slaapt in zijn eigen kamer. Dat moet een hoop rust geven! En 6 uur achter elkaar slapen. O+

Ik lig meestal op mijn rug met de baby op me. Ik heb dan een dik voedingskussen met van die harde korrels over mijn heupen en onder mijn armen liggen. Ik heb geen problemen met op mijn rug slapen en word altijd in dezelfde houding wakker als ik in slaap viel, dus dat kussen is meer voor de zekerheid. Dan kan ze niet van me afrollen.

Als ik op mijn zij slaap met haar naast me volg ik de regels die ik las op een borstvoedingssite. Zelf iets aan met lange mouwen zodat ik de deken niet over haar heen trek en knieen opgetrokken enzo.

Ik slaap wel heel licht en schrik net als jij regelmatig wakker, Saskia. Even checken of ze het nog doet. ;)

Wat fijn dat het beter gaat, Lijnloos!

En Kwak, hij wilde juist niet bij je slapen? Die heb ik nog niet eerder gehoord. :P
pi_155911061
Cho, rollende Sjaak was al gevierd, maar nu zag ik het voor het eerst *O*

Kruipende R... ik zie het zo voor me :D

Verder heel oprechte blijheid voor Razz en haar pluisjongetje.

Nu moe na een volleybaltraining, dus slaaps. Truste allemaal :*
pi_155911107
O kwak, mijnes was er ook niet van tot deze week dus. Op mij slapen was ook ernstig taboe. En ze draait haar hoofd weg voor kusjes. :@
pi_155911588
Oh ingee, wat goed! Helemaal naar het boekje gekropen. O+

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:56 schreef Moppert het volgende:

[..]

Het is mits je het goed doet en je voldoet aan alle "regels" en richtlijnen niet gevaarlijk :)
Het enige waar ik me wat zorgen om maak is dat we een redelijk zacht matras hebben. Maar een nieuwe zit wel in de planning.
pi_155911649
Afgelopen nacht heeft ze trouwens niet bij me geslapen, dat vond ik te riskant met zulke hoge koorts. B_N heeft toen tot half 4 met haar opgezeten en daarna heeft ze in de cosleeper liggen miepen, mopperen en huilen tot de ochtend.
pi_155911687
Oh razz wat een fijn nieuws, opluchting! *zo*

Onze baby sliep de eerste week/2 weken tussen onze kussens op haar verschoningskussen.. Toen ik het gebrek aan ruimte zat was heb ik het verschoningskussen elke nacht iets minder op ons bed en iets meer op de cosleeper gelegd, en daarna heeft ze nooit meer bij ons in bed geslapen :) al is de cosleeper ook een soort samen slapen natuurlijk :P

Laatst was m'n vriend weer aan het werk en ik lag op bed en had opeens heel sterk de neiging om mijn baby te pakken en samen in ons bed te knuffelen en slapen O+ niet gedaan natuurlijk :') In realiteit was ze hoogstwaarschijnlijk oo mijn hoofd gaan timmeren/aan mijn haar gaan trekken/in mijn kin gaan bijten/vul maar in want papa en mama's bed is om te spelen, niet om te slapen :D
pi_155911788
Wat fijn om te lezen dat hier ook allemaal 'rotmama's' zijn die hun baby uitlachen en foute foto's maken. Mijn mooiste huilfoto van ong. 3 weken terug:
SPOILER
Verders beterschap voor wie het nodig heeft. Filmpjes ga ik nog kijken :)

@samen met de baby slapen: hier 2x gedaan. Een keer met krampjes en een keer per ongeluk toen we na de ochtendvoeding allebei in slaap waren gevallen (man was al werken).

@Razz: fijn dat positieve nieuws en een jochie, wat leuk!
  dinsdag 8 september 2015 @ 05:29:09 #42
360012 Shopaholic1984
pi_155914637
Rollende Sjaak en Frits *O*
Kruipende R *O*

Huilfoto's O+
Ik stuurde deze pas naar J. met de tekst dat het erg gezellig was ;)
Verder heeft L soms even een krijsmoment. Dan gaat de volumeknop helemaal open en dat duurt dan een paar minuten. En het gaat echt nergens om. Dus dan moet ik er erg om lachen.
Bij N slaan de medicijnen aan! Ze hoeft nu niet meer heel de dag op mij te liggen! Ze heeft gisteren zelfs meer dan een uur op het speelkleedje gespeeld zonder mopperen en zonder huilen O+
pi_155914660
Aww krijsbabies... O+ hebben we hier nu voornamelijk als hij op zijn hoofd stuitert of als honger/moe en niet op tijd actie.

Fijn voor N dat het aanslaat shop!

@LuDann het was toch echt zo. Wurmen en huilen als ik m te lang vasthield en bij mij de eeuwige zoektocht naar melk. Bij mij in slaap vallen op mijn schouder is denk ik twee of drie keer gebeurd. Bij J veel vaker. Overleggen in bed ging dan wel. Tojdens het drinken viel hij wel in slaap bij me hoor. Maar t is er exht zoeentje die zich uit je armen vecht, nu nog. Schijn ik ook gedaan te hebben als baby.

Slapen wilde hij alleen in de wieg/eigen bed of doek (maar dan onder protest, als hij echt te moe was). Oh, en in de auto natuurlijk!
Kwak
pi_155914822
De eerste weken sliep N. hier alleen maar op ons of tegen ons aan (op haar zij). Ze wilde echt niet op haar rug en ook echt niet ver bij ons vandaan. Rugproblemen zijn verholpen door de osteopaat en toen het over het algemeen beter met haar ging (zeven weken) is ze verkast naar de co-sleeper, gaat super nu!

Vanochtend werd ik iets voor de wekker wakker en dacht dat ik haar wakker zou moeten maken voor de voeding, maar ze begon net daarvoor gezellig te kletsen. O+

Huilfoto's O+

N. huilt nu heel lelijk (je kan niet anders dan haar uitlachen :D ), maar ik heb een hele mooie van haar, even zoeken.

Edit: gevonden! 5 dagen oud vacuümhoofd. O+
SPOILER
pi_155915364
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
http://vid300.photobucket(...)_Pro_zpss3ajcxmb.mp4

Maar dan mag ik ook wel ff een filmpje spammen. :)
:o waaah! Kijk dr gaan! O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:35:25 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155915523
quote:

'Wel gelukt' :D
Suus heeft nooit bij ons in bed geslapen geloof ik. Althans niet als ik zelf ook sliep. Niet omdat ik daar op tegen ben maar omdat ze gewoon in de cosleeper (of in de de doek) sliep. Of toen ze in de eerste 4 maanden sowieso nauwelijks sliep s nachts vanwege chronische snotblokkades, sliep ze wel eens rechtop bij ons in bed maar dan was ik zelf wakker om haar rechtop te houden.

Ik kan haar s ochtends ook niet bij ons laten slapen, ook al is het pas 5 uur. Ze vertikt dat :+ maar dat heeft haar broer ook nooit gedaan.

Wel gek die koorts, je krijgt het wel voor je kiezen he?
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:38:10 #47
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155915562
Suus had trouwens ook nooit dat huiluurtje rond het eten :+ We waren we in het begin elke avond weer op bedacht wegens eerdere ervaringen, maar na een tijd hadden we wel door dat ze huilen sowieso verspilde tijd vond, ook rond schemer/etenstijd :')

Shop, jouw twinnies O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:41:57 #48
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155915626
Razzz fijn nieuws *O*

Hilmo goed banennieuws *O*

Rollers en kruipers *O* *O*

Die huilfoto's :D

Ludann hoop dat de koorts snel weer weg is

Hier ook een baby die nog nooit in ons bed geslapen heeft.

En een update van ons.
Gaat nog steeds hartstikke goed, ze heeft inmiddels 2 tandjes *) en is nog steeds lekker vrolijk en gezellig al kan ze ook driftbuien krijgen om de leukste dingen. Eten is op, niet met kleding aan in bad mogen en speelgoed wat kapot gaat als je er heel hard aan trekt :')

Vind het wel nog steeds best pittig om het grotendeels alleen te doen maar ben blij dat ze zo makkelijk is. O+

Had nog wel een vraag over het eten. Ze eet echt ontzettend veel ' avonds :o gisteren een kwart hartige taart, dat is evenveel als dat ik eet :o
Als ik dr minder geef is ze echt heel boos en verdrietig.

Over de dag eet ze volgens mij wel normaal. Verdeeld over de dag: 2 boterhammen met boter en beetje beleg, 2x fruit of 1x fruit en dan een soepstengel, maisboogjes oid. En nog aantal keer borst.
Is het normaal dat ze 's avonds zo veel eet?

En bonusfoto
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:50:42 #49
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155915747
Snoenk wat een leuke O+, wat een vrolijj gezicht! Ik heb denk ik gemist waarom je het alleen moet doen? Ik vind haar dagmenu niet enorm klinken.

JM wat goed om te lezen dat het op dat vlak beter met je gaat! Ik kan me zo goed voorstellen dat je van dat gevoel helemaal gelukkig wordt!

Ik heb overigens niet helemaal neer het gevoel dat we hier thuis horen... Gisteren de uitnodigingen voor haar 1e verjaardag gemaakt :o ;( en ze gedraagt zich ook totaal niet meer als baby.
Kijk nou, ik hou zo van haar dorky gezichtje O+

En ze leest :7
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:58:00 #50
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155915833
Man werkt veel in buitenland. Op het moment is hij alleen zaterdag/zondag thuis en volgende week is hij een hele maand weg en weet ook niet of we dan kunnen bellen/appen :'(

Overdag eet ze volgens mij ook wel normaal. Maar vooral avondeten vind ik ontzettend veel.
Hoeveelheid van olvaritpotje voor 8 maanden, als dat op is, gaat ze heel hard huilen. Dan krijgt ze kwark, is ze nog steeds niet tevreden en dan eet ze nog 3 volle eetlepels van mijn eten mee en de helft van mijn kwark. En dan zit ze wel redelijk vol.

Die leesfoto van suus O+ O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:05:17 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155915936
Snoenk, wat een liefje! Fijn dat ze zo goed eet! Klinkt niet heel raar hoor en daarnaast, honger is honger! Als haar gewichtslijntje niet ineens heel erg uit de pas gaat lopen zou ik me niet druk maken. Er komt vanzelf weer een fase dat ze heel weinig eten is mijn ervaring.

Spees O+, wat een leuke foto's!

LuDann, beterschap!

En ik herken het gevoel echt heel erg, ik heb gister al een fotojaaroverzichtje gemaakt van m'n baby :'). Ze is namelijk gewoon al echt bijna 1. Ze loopt, ze zegt 'boe' als je vraagt wat zegt een koe, ze voert kleine opdrachtjes uit ('geef dat boekje maar aan papa'), ze geeft iedereen hapkussen en knuffels, ze weet precies welke kleding ze mooi en niet mooi vindt, geeft iedereen cadeau'tjes (vieze luiers bijvoorbeeld die ze in de emmer vindt O+) en is gewoon een lief, vlot, zelfstandig, eigengereid en eigenwijs dreumesje aan het worden. Vandaag gaat ze voor het eerst op de 'schoolfoto' in een zelf uitgekozen outfit met een speldje in haar haar. Ik kan echt niet wachten op het resultaat O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:12:19 #52
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155916030
Weet niet wat ze weegt :@ maar zo te zien weegt ze volgens mij niet te veel. En ze verbruikt ook een hoop energie want stilzitten is er niet bij voor dr. Fijn om te lezen dat jullie het niet te veel vinden

Soesa wat klinkt dat heerlijk O+
pi_155916190
Snoenk wat een lekker wijffie heb je daar! O+ Klinkt wel pittig zeg zo met je man die veel weg is. Ik vind het al best zwaar met een vent die veel avonden en weekenden weg is maar een maand :{ Niet leuk...

Shop fijn dat de medicatie zijn werk doet! Zeker voor haarzelf. *O*

Oh huilfoto, check!

Mijn man heeft zelfs een heel filmpje gemaakt van toen ik effe naar hockeytraining was en Fedde anderhalf uur liep te krijsen... om me te overtuigen dat het echt heel erg was... :')

Oh BirthdaySuzel, wat een topkop heeft ze toch! O+
pi_155919048
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
Lijnloos, wat sneu zo. Gaat het beter inmiddels?

Rollende Frits. *O*

Razz, wat een fijn nieuws joh! Dat moet een hele opluchting zijn. Nu hopen dat de rest ook goed blijkt. :Y

Saskia, wat een heldenfoto! :D

Hilmo, gefeliciteerd!

JM, wat fijn dat je het gevoel hebt wat meer te kunnen genieten. O+

[..]

Zo gaat dat hier ook Stippel, vanaf etenstijd is het vaak pet. Vooral drinken is dan een ramp, heel erg onrustig, telkens een paar slokken, loslaten, krijsen, maaien etc. Ze heeft zichzelf al 2 bloedende krassen in haar gezicht gekrabd. ;( We geven in die moeilijke avonduren vaak maar een flesje met afgekolfde melk. Dat gaat er een stuk makkelijker in en maakt de kans groter dat ze gaat slapen voor een uurtje.
Wij gaan met wurm dan douchen, of kilometers wandelen in de ligbak, of met de draagdoek en dat werkt nog het beste. Nageltjes knip, scheur, vijl ik echt zo vaak af! Die groeien zo hard!
Heel zijn koppie is trouwens schraal :{ Ik ben maar gaan smeren met bepanthen. Heelt de krasjes van zijn nageltjes trouwens ook snel.

Wat rot dat het bij jou ook zo is.

Mijn moeder (40 jaar kraamverzorgster) zegt vanochtend.. Maar dat is DE tijd dat kindjes vet onrustig zijn en zichzelf enorm moe maken om lekker te kunnen slapen. (En een toevoeging wees blij dat het niet in de nacht is ;) ) Dat hij zijn ogen indrukt en een oor wil afrukken... gelukkig heeft hij er twee :')

dus.... :D
Schudden voor gebruik
pi_155919154
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef SaskiaR het volgende:
Meestal ligt ze op het matje van de kinderwagen bij ons in bed, aan mijn kant. Dat is haar 'bedje' zegmaar. Maar ze vindt het moeilijk na de voeding daar weer in slaap te vallen, dus vallen we nu vaak samen in slaap na de voeding, gewoon bij ons in bed.
Toch schrik ik elke keer als ik wakker wordt, leeft ze nog??
dit heb ik echt zo vaak...

Blij als hij dan weer goed slaapt en dan ga ik soms na 1,5 uur toch wel even kijken of hij het nog doet :') En dan na 10 minuten soms nog eens om te dubbel checken :') want je weet maar nooit.... Andere dagen weer nergens last van en dan kan ik ongestoord drie uurtjes schoonmaken/ werken of zelf ook wat proberen te slapen.

's nachts schrik ik ook echt zo vaak wakker en tuur ik in de wieg of naast mij op bed en spits ik mijn oren voor ademhaling..... en dan kan ik gerust weer slapen ^^,

Zal er wel bij horen.
Schudden voor gebruik
pi_155919173
Als mini 's avonds heel.onrustig is en niets is goed dan laat ik hem semipermanent aan de borst liggen en ga ik zelf lezen/serie kijken. Hij blij, wij blij. Heeft 'ie niet zo vaak gelukkig.

Verder springt hij qua gewicht en lengte van de curve. We zijn allebei niet groot en normaal/smal gebouwd dus ik snap er niets van :D
pi_155919178
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef Lijnloos het volgende:
Die foto's van Ninja-PaPa _O- wat een held!
En ik zag ergens werkjompels om uit te delen *O*

Krampjes moeten echt verboden worden, maar idd de dingen die genoemd zijn. Ik had het er vandaag nog met mijn moeder over dat we hier eindelijk wat rust hebben op dat gebied. Sab simplex en spugen/krampjes voeding in een drBrown fles doen hun ding kennelijk! *O*

Beterschap voor zieke mama's. Dat kan natuurlijk niet maar ook mama's zijn niet onoverwinnelijk helaas :'( neem lekker je rust en zorg dat je man/vrouw je verwendt! :Y

Fedde is gelukkig weer bijna de oude. De koorts heeft zich niet meer laten zien en hij heeft lekker veel geslapen vandaag. Oh en ongeveer 5 outfits ondergekakt (waar hij normaal maximaal 1 keer per dag een keurig drolletje deed) met vloeibare meuk.... Ik gok maar zo dat we iets van een buikvirusje te pakken hadden. Maar ook nu ligt ie weer lekker te tukken en lig ik ook al op bed. Mooi ff bijtanken allemaal vannacht!
Beter der uit dan der in ^^,

Wat fijn dat hij zich weer lekkerder voelt en zo heerlijk slaapt!
Schudden voor gebruik
pi_155919381
Spees die foto's O+ en wow tante, zelf kleding uitgezocht?

Ik heb dat gevoel ook wel. Kleine baby is voorbij :'( Krijsen om het minste of geringste want dan wil hij iets wel of niet pff. Gister zelf wat stapjes achter de Loopwagen gedaan. Alle dvd's uit het rek trekken (wat is dat toch)... Maar ook nog heerlijk aan de borst drinken O+ met een voet tegen mijn mond :')

Zo gaatje laten boren :(, morgen contract tekenen bij uitzendbureau en naar de kapper.
pi_155919523
Net voor het eerst met N. gedoucht :) ze vond het heerlijk! O+
pi_155920278
Ik ben op verkansie dus lees weinig bij, maar *O* voor Razz en pluisjongetje! O+
pi_155920313
Edit: Razz, ik heb vannacht bijgelezen en niet gepost en nu vergeet ik het, een JONGEN O+ (de opluchting had ik al wel op gerageerd). Maar een jongen O+ een kleine jongenspop voor je ex-pluisje om mee te spelen O+

Bijnadreumescheck!

Melba had vanochtend mijn tas opengemaakt, portemonnee gevonden, gepakt, opengemaakt en leeggegooid. Ik vond het verdacht stil en trof hem aan, kauwend op een prenatal kadopas _O-

Verder kan hij als een echte jongen heeeeel zielig huilen als hij zich pijn doet, zoals wanneer hij met een cracotte in zijn mond (a la labrador) van staan aan de stoel wil gaan zitten, omvalt en dan zijn cracotte stoot :') ik heb zo hard gelachen om dat bekkie met twee grote tranen, paars aanlopend, afgebroken cracotte in de mond :@ en daarna geknuffeld uiteraard, slokje water voor de schrik...

Staan met 1 hand los is nu de bom, klappen, poes aaien ipv molesteren, overal op trommelen O+

Ik wil ook graag een jaaroverzichtje maken volgende maand :Y zie alleen een beetje op tegen alle foto's bij elkaar harken.
Kwak
pi_155923482
@ Spees: ja, ik ben wel veel ziek inderdaad. Ik denk dat mijn weerstand nogal laag is, door de borstvoeding misschien?

Vreemd genoeg voel ik me afgezien van de infecties beter dan ik me in jaren gevoeld heb. Veel van de vermoeidheids en pijnklachten die bij EDS horen zijn voor het moment een heel stuk minder aanwezig.

En wat een mooierd heb je daar, echt een meisjeshoofd heeft ze. Mopje. O+

Snoenk een blij ei in bad. :D Ziet er supergezellig uit! Mijn man werkt normaal gesproken ook veel in het buitenland, dat zal hij over een week of 6 ook weer gaan doen. Ik kijk er niet naar uit, het lijkt me best zwaar om het allemaal alleen te moeten doen. Heb je nog opvang oid? Of is ze altijd bij je?

Die huilfoto's zijn echt geweldig, ik ga ze ook eens maken. :Y
  dinsdag 8 september 2015 @ 16:56:49 #63
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155926147
Ik dacht juist door borstvoeding niet ziek te zijn :D nu al bijna 2 jaar niet ziek/verkouden of wat dan ook geweest *O*

Ja ze is altijd bij me Ludann.
Werk als gastouder en dan gaat ze gewoon mee. Is je man dan ook langere tijd weg?
pi_155926584
Oh Snoenk O+
Thanks all voor het meeleven! :*

Hier ondanks m'n verjaardag een rommeldag; cb vanmorgen (met prikken :X ), daarna hypotheek-gesprek met duizent handtekeningen (weer een stap dichterbij), 2u daar gezeten met uk die het super deed, naar huis, uk in bed, maar die had 'al' 2x 15 minuten geslapen in de auto heen en terug, dus die vond slapen :{w
Net nog een poging tot in bed mikken, maar Grote Huils, dus even geknuffeld en nu, kwartier huilen verder, is hij net op mijn schoot in slaap gedonderd :') O+ Nu gaat J dus maar boodschappen doen :+ En ik vanavond nog ff werken dan maar.

Wel lieve kado's van de mannen; mooi nachtkastje voor onze nwe slaapkamer en een vet mooi kunstwerk van Lucas O+
https://instagram.com/p/7XT_BXnEim/
pi_155926737
Oh, en ook weer weeg/meet natuurlijk; zoals ik al dacht trekt lengte bij nu en buigt hij mooi naar het gemiddelde toe ^O^
10250 gram nu en 75cm
Ploaties:

SPOILER
pi_155926739
Gefeliciteerd JufM!
Spannend he, dat hypotheekgedoe. En zo fijn als t rond is!
Kwak
pi_155926772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd JufM!
Spannend he, dat hypotheekgedoe. En zo fijn als t rond is!
Zeker spannend, en duurt zó lang allemaal :X Niks voor mij :@

En hee, jij had al de prijs voor de gaafste felisitaasie op fb gewonnen vandaag :D
pi_155926965
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:31 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Zeker spannend, en duurt zó lang allemaal :X Niks voor mij :@

En hee, jij had al de prijs voor de gaafste felisitaasie op fb gewonnen vandaag :D
Haha en dat was nog zonder ploatje, daar was ik effe te druk voor.

Vrije dag voorbij gevlogen hier... Fijn dat jij meer geniet van L nu. Ik voel me wel wat schuldig dat ik het fijn vind dat Melba op mijn vrije dag twe keer twee-drie uur geslapen heeft.
Kwak
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:49:50 #69
360012 Shopaholic1984
pi_155927081
*O* gefeliciteerd JufM

Ik ben vandaag met sm en de meiden naar mijn werk gegaan. Ik moest 3 klassen langs, want een deel van mijn kleuters van vorig jaar is naar groep 3 gegaan en daarvan zijn er 2. En bij de kleuters langs. Gelijk allemaal knuffels. Ze hebben me gemist. Ik ga pas februari weer werken, dus ze moeten me nog even missen! De meiden hebben het super gedaan. Gelachen, gekeken en L was zelfs even in slaap gevallen bij sm. Toen tussen de middag in de personeelskamer geweest en ook daar deden ze het super goed. Zo fijn dat het goed ging (ik was bang dat ze overal zouden gaan huilen).
pi_155927637
Wat fijn Shop! Ik was vorige week met N. op mijn werk en was ook blij dat ze vrolijk was en niet gehuild heeft. :)

Gefeulsteerd JM! *O*

Ik zag nog een vrolijke Snoenk-mini en bijna-dreumes Suusje. O+

N. wilde niet slapen bij man vandaag, weet hij ook eens hoe dat is. :D Op de een of andere manier heeft ze haar 'lastige' dagen altijd als ik alleen met haar ben. :{w
pi_155929422
Gefeliciteerd met je verjaardag JM. *O*

En wat leuk Shop, even je kindjes laten zien.

Wat fijn Selvaria, weet hij ook eens hoe het is. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:56 schreef snoenk het volgende:
Ik dacht juist door borstvoeding niet ziek te zijn :D nu al bijna 2 jaar niet ziek/verkouden of wat dan ook geweest *O*

Ja ze is altijd bij me Ludann.
Werk als gastouder en dan gaat ze gewoon mee. Is je man dan ook langere tijd weg?
Misschien is het dan de nasleep van de bevalling. Ik gok maar wat. :P En ik maak het mijn lichaam nu niet bepaald makkelijk door na 3 weken alweer aan het studeren te gaan. :')

Oeh, gastouder zijn, dat lijkt me zowel erg leuk als erg druk. :Y Mijn man is wat kortere periodes weg, meestal een paar dagen tot 2 weken.
pi_155929525
Even mijn blije ei showen:

SPOILER
Dit doet ze sinds ze 2,5 week is, maar is dit nu een eerste lachje? Ze lacht namelijk vrij random, het is nergens op of naar gericht.

En het kan met een paar tellen omslaan naar dit:

SPOILER
pi_155930191
Lachstuipjes. O+

Bij ons rond 4 weken het eerste echte lachje, op ons gericht als we onze tong naar haar uitstaken. :D Nu lacht ze om alles en iedereen. O+
pi_155930515
Gefeliciteerd JM!
Aww mooi cadeau

Baby foto's O+

Wat is ze al groot spees!

LuDann
Vergeet niet dat je een bm ontsteking hebt gehad! Dat is heftig voor je lichaam. En zo snel weer aan de studie. Komt wel goed maar je lichaam is nog zo aan het herstellen. Vind het knap dat je je studie alweer oppakt.

Meerdere mannen lang weg dus -O-
Man is weer thuis na 2x een week en 1x een halve week weg. (zou eigenlijk 3 weken volledig weg zijn, dit was wel prettiger)

S staat los maar durft nog geen stapje los te zetten :D ziet er zo schattig uit.
E staat met haar bovenlichaam leunend ergens tegenaan. Duurt vast ook niet lang meer voor ze los kan staan.
Ze worden al zo groot ;(
pi_155930630
Ik ga straks bijlezen, maar ik gooi deze er even tussendoor. M'n bijnageenbabymeer had staartjes O+ !

SPOILER
pi_155930765
Omg Razz! O+ *O* *gesmolten*

Zoë, wat gaan ze toch hard, die 2 van jou..
pi_155930868
Mnohhhh, A. O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:12:15 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155930913
Ahh Razz O+

JM
Ja :o
Nu de nachten nog :P ben kapot.
Verder mag ik niet klagen. Ze zijn echt leuk samen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:18:33 #80
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155931077
Razzz O+ O+ wat is ze toch leuk.

Ludann ook al zo een leukerd O+
En ik heb idd een betere start dan jij gehad, net bevallen en dan die ontstekingen en nu alweer druk aan de studie. Dan krijgt je lijf ook niet echt rust hè :*

JM gefeliciteerd *O*

Gastouder is niet zo heel druk hoor. Ik heb al 6 jaar 3 hele lieve meiden en de jongste is nu 6 dus ze vermaken voornamelijk mijn mini. O+
Ik heb ook te lieve foto's en filmpjes van de 4 meiden maar vanwege herkenbaarheid van de meiden kan ik ze niet delen -O-
pi_155931347
JufM happy birthday! *O*

Razz, waar is je pluisje? :o Het is een heel kapsel joh! :D

Wat een mooie kinders allemaal! O+

Ook even een huilie opduikelen....

SPOILER
pi_155931587
Mnoh lachstuipjes, zo schattig!

Melba's eerste echte lachje heb ik op foto, was niet heel flatteus, hij leek net een minibejaarde in die fase :')

Zoë jouw meiden gaan ook hard zeg...

En Razz nietmeerpluisje met een eckt kapsel!

Ik heb Melle's haar zondag geknipt met de keukenschaar :@ beetje scheef ook, maar ik werd horendol van die pluizen op zn oren en in zn nek. gewoon beetje om t oor geknipt en de nek beetje recht gemaakt. Ineens een echt jongenskoppie O+
Kwak
pi_155931839
Oh yeah, slaapmodus hersteld! *O*

*Speelspeelspeel* Huh wat is het stil? *zzzzzzzz*

SPOILER
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:59:25 #84
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155932241
Zo moe van het spelen O+
pi_155932348
Hoe groot is dat Nijntje? :o
pi_155932393
Ik zal hem er even naast leggen voor de foto.

SPOILER
pi_155932918
Nooit geweten dat Nijntje een Vlaamse reus is.
pi_155932987
Wat zijn jouw geheimen ingee? Stop je iets in haar melk? Gebruik je een hamer?
Ik wil ook zo'n makkelijke slaper. ZEG HET ME :(
pi_155933271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
Ik vertel haar de hoogtepunten uit mijn interessante bestaan :@
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:36:57 #90
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155933286
Ja dat wil ik ook wel weten. L slaapt sowieso alleen in z'n mummie-pakje, dus spontaan in slaap vallen gebeurt niet.. Nouja soms aan de borst na een dag zonder slaap, zoals vandaag (we hadden het toch gisteren over krampjes? :{w ).
pi_155933425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:24 schreef Krisvc het volgende:
Nooit geweten dat Nijntje een Vlaamse reus is.
Zo beter?

SPOILER
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:42:01 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155933473
En wie gaf de klompensloffen als cadeau?
pi_155933563
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef Mariposas het volgende:
En wie gaf de klompensloffen als cadeau?
Ik :@
Dat is de voet van M / haar favoriete naartoekruipobjecten O+
pi_155934293
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
Ik had dus vorige week ineens een Lou wannabe, alleen maar jankend in slaap vallen op mij. Wat een HEL! :o

En dan kom ik haar nog slapend wegleggen ook. :@
pi_155934489
Gericht lachen doet ze inderdaad nog niet, ik hoop dat dat snel komt. Ze is morgen 4 en een halve week. :)

Zoë: ja, daar heb je gelijk in. Ik heb de neiging om mezelf voorbij te lopen ook. Vind het moeilijk om dingen gewoon even te laten liggen en extra slaap te pakken bijvoorbeeld.

Razz. O+

En ingee. :D Die Nijntje :')
pi_155934697
Inge, jouw R. is O+ Jouw dreumes... En als ze zo ligt te slapen, is ze toch weer een baby O+

Razz, jij hebt echt al een dreumes hoor! Die staartjes zijn echt heel schattig O+

Wij hebben nu ook de fase waarin Sjaak rolt van rug naar buik en dan begint te schreeuwen want hij wil terug. Wie heeft de terugrolstok? Mag ik die lenen? Hij kan al wel terug rollen, maar vergeet dat ofzo...
pi_155934707
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:36 schreef ingee het volgende:

[..]

Ik vertel haar de hoogtepunten uit mijn interessante bestaan :@
_O- :D

Slapend wegleggen O+
Dat lukt me al niet meer vanaf.. ik kan me de laatste keer niet meer herinneren _O-
Nu doe ik meestal een soort militaire rol-glijmanoeuvre waarbij ze nog wel een de borst blijft, maar ook op het matras ligt. Uiteindelijk laat ze een keer los en draait ze zich slapend om :7
en soms wordt ze dan ook direct weer wakker. Moet het hele gebeuren weer opnieuw :')
pi_155934728
Omg Razz O+ O+ je nietmeerzopluizerigepluisje O+ O+
Wat oogt ze opeens zo groot!
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:20:26 #99
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155934815
Ingee,
Wat heerlijk zo'n slaapbaby.
Fokwet leert mij om hier nooit iets over te zeggen :+
Wat kan R goed kruipen al joh!

Razz
Gefeliciteerd met de goede uitslag en wat onwijs gaaf; een pluismanneke dit keer!
De staartjes bij pluis staan echt super cute. O+
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:21:22 #100
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155934853
JufM

Van harte gefeliciteerd!
Liefde, kusjes en taart!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: