abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155893458
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef Selvaria het volgende:
Ik wil zo ook graag met N. naar buiten in de doek, maar het is hier zo donker ineens. -O-

LachStippelMini O+
Misschien straks? Volgens mij zijn het vandaag allemaal korte buitjes, nu schijnt hier weer de zon.
pi_155893479
Wat lief stippel! Ik ben ook een kleedje aan het haken, maar dat wordt voor M meer uitlachen dan toelachen :+
pi_155894375
Hier gingen ze van de prikjes altijd lekker slapen :P Dus ik had er eigenlijk ook nooit zo'n moeite mee :@

Mariposas wat issie mooi! En al echt zo'n eigen gezichtje. Hoe gaat het nu met het huilen en de krampjes?

SQ _O-

Lijnloos beterschap met je kleine :*

Goeie stats Kris! En heerlijk toch zo'n kleine bolle? Ik hou van spekkies :9~ Hopelijk niet teveel last van de prikjes!

Stippel O+ Lachjes zijn hier alleen voor papa, niet voor mij ;(

MiniBeritspam

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen bij de huisarts geweest omdat B zo huilt. Gisteren trok ik het niet meer. Ik weet het ook gewoon niet meer. Ze huilde gisteren van 13 uur tot 00 uur.
De huisarts wil dat we eerst koemelkallergie gaan uitsluiten omdat M dit ook had. M had alleen veel meer symptomen voor mijn gevoel. Maar goed, we hebben dus pepti gehaald en dat nu een week proberen. Om 11 uur de eerste fles erin, en tot nu toe gaat het dus goed, op wat hikken na de voeding na. Ze ligt nu lekker te slapen. Maar ik doe niet meer aan jompelen. Eerst maar een paar dagen aanzien.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 7 september 2015 @ 13:33:37 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_155894550
Och je arme kleintje fuente ;( ik jompel wel stilletjes dan voor je!

(Goeie outfits trouwens wel 8-) dat lachje O+!!!)

Stippel, wat lief! O+
disclaimer
pi_155894570
Minibaby's O+ Wat een knappies!

En rotmama-boks, wij kunnen ook zó lachen om zieluge uk :') En z'n pruillip O+

Ik heb kleren-nieuwe-maat geshopt, zit nu bekant spinnend op de bank alles uit te pakken ;) En de box maar weer opgeruimd, gebruiken 'm zo weinig.. En nu kan de kachel weer aan, ook fijn! (Gaskachel) nu schijnt de zon en is het alweer niet echt nodig, maar vanmorgen.. Brrr!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155894668
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Och je arme kleintje fuente ;( ik jompel wel stilletjes dan voor je!

(Goeie outfits trouwens wel 8-) dat lachje O+!!!)

Stippel, wat lief! O+
Nog steeds zo blij met de outfits, ze past ze nog en ze zitten zo fijn O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_155894876
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:34 schreef JufMariska het volgende:
Minibaby's O+ Wat een knappies!

En rotmama-boks, wij kunnen ook zó lachen om zieluge uk :') En z'n pruillip O+

Ik heb kleren-nieuwe-maat geshopt, zit nu bekant spinnend op de bank alles uit te pakken ;) En de box maar weer opgeruimd, gebruiken 'm zo weinig.. En nu kan de kachel weer aan, ook fijn! (Gaskachel) nu schijnt de zon en is het alweer niet echt nodig, maar vanmorgen.. Brrr!
Kleding voor jezelf of voor L?

Van mijn eigen nieuwe maat wordt ik nog niet direct heel erg gelukkig.. Voor ik ga werken nog maar even op zoek naar een nieuwe goede broek, want ik pas niks anders dan mijn positiebroeken.
pi_155894985
Kleding voor L :@ ik ben niet echt van maat veranderd, alleen 2 broekmaten afgevallen, maar dat is al snel na de bevalling gebeurd..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155895156
Noh, wat een lieve kleine B. O+

Ik had N. tijdens het was ophangen even in de doek, maar ze bleef maar een beetje mopperen. Overgelegd in de box met doek en al zodat ik snel even naar de wc kon (zonder mopperend en spartelend kind), vind ik deze pretletter als ik terugkom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  maandag 7 september 2015 @ 14:00:56 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_155895191
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 13:59 schreef Selvaria het volgende:

Ik had N. tijdens het was ophangen even in de doek, maar ze bleef maar een beetje mopperen. Overgelegd in de box met doek en al zodat ik snel even naar de wc kon (zonder mopperend en spartelend kind), vind ik deze pretletter als ik terugkom:

SPOILER
O+
dotje O+
disclaimer
pi_155895244
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oeh, timing! Heb even een rondje gelopen met M in de doek, stap net weer binnen en nu begint het keihard te regenen. Net liep ik te zweten in een zonnetje!
Zeker timing.. voelde je nattigheid :9
Schudden voor gebruik
pi_155895272
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Krisvc het volgende:
Die huilfoto's :') Hier ook een rotmamma. Uitlachen bij dramaqueen huiltjes en vooral foto's maken.

Lijn, fijn dat de koorts weer wat gezakt is!

Gehaakte dekens zijn dan ook geweldig leuk Stippel. Wat een lief lachje!

Die eerste foto van L. is wel om op te vreten Mari. O+

Prikjes zitten er in. Mevrouw moest heel hard huilen en daarna nog harder huilen toen ze aangekleed moest worden, want aankleden is marteling. :{w Ze kreeg een dikke 10. Weegt inmiddels 5800. Verpleegkundige wilde het gesprek nog aan gaan dat ze wel veel woog, maar toen ik zei dat ze borstvoeding op verzoek krijgt waren we uitgesproken. :P Nu ligt ze lekker te knorren.
Ik vind dat "ze weegt wel veel" altijd een beetje vreemd......
willen ze je baby dan al op dieet zetten?

Fijn dat het goed was gegaan!
Schudden voor gebruik
pi_155895288
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat lief stippel! Ik ben ook een kleedje aan het haken, maar dat wordt voor M meer uitlachen dan toelachen :+
Ik zag het in creatief topic dat je gestart was. Je hebt wel een leuk project voor de boeg O+
Schudden voor gebruik
pi_155895341
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef Fuente het volgende:
Hier gingen ze van de prikjes altijd lekker slapen :P Dus ik had er eigenlijk ook nooit zo'n moeite mee :@

Mariposas wat issie mooi! En al echt zo'n eigen gezichtje. Hoe gaat het nu met het huilen en de krampjes?

SQ _O-

Lijnloos beterschap met je kleine :*

Goeie stats Kris! En heerlijk toch zo'n kleine bolle? Ik hou van spekkies :9~ Hopelijk niet teveel last van de prikjes!

Stippel O+ Lachjes zijn hier alleen voor papa, niet voor mij ;(

MiniBeritspam

SPOILER
Vanmorgen bij de huisarts geweest omdat B zo huilt. Gisteren trok ik het niet meer. Ik weet het ook gewoon niet meer. Ze huilde gisteren van 13 uur tot 00 uur.
De huisarts wil dat we eerst koemelkallergie gaan uitsluiten omdat M dit ook had. M had alleen veel meer symptomen voor mijn gevoel. Maar goed, we hebben dus pepti gehaald en dat nu een week proberen. Om 11 uur de eerste fles erin, en tot nu toe gaat het dus goed, op wat hikken na de voeding na. Ze ligt nu lekker te slapen. Maar ik doe niet meer aan jompelen. Eerst maar een paar dagen aanzien.
Wat naar dat ze zolang huilt!
Goed om aan de bel te trekken voor je er helemaal doorheen zit.

Ik hoop voor jullie dat het dat dan is, want dan vat je gelijk de koe bij de horens en zulks. :*

Leuke foto's!
Schaterlach lijkt het wel
Schudden voor gebruik
pi_155895376
quote:

SPOILER
O+
wat een mooie kijkers, net nog boven de doek uit :D
Schudden voor gebruik
pi_155896641
quote:

SPOILER
O+
O+ !
pi_155900885
Getverdemme ik denk dat ik bacillen heb opgepikt van iemand. Ga ik ook eens ergens heen... ze hadden wel even mogen waarschuwen dat mijn nichtje weer snotverkouden was.

Zeer strot,snotterig en zo bang om wurm aan te steken :'( :{
Strepsils kunnen niet met bv las ik in de bijsluiter..... dan maar een pcm en veel drinken. :{
Schudden voor gebruik
pi_155901652
Huilfoto's O+ Kinderen kunnen zo ontzettend schattig zijn als ze huilen. Wij hebben hier ook het 'booh-face' zoals mijn vrouw dat noemt.

Fuente, goed dat je naar de huisarts bent gegaan en dat je Pepti aan het proberen bent! Ik hoop heel erg dat het helpt :*

Nieuwe maat shoppen voor L. van JM *O* hij wordt ook al zo'n grote jongen (en is zo'n knapperd).

Ik zag nog een lieve doeken-N. van Selvaria, dat is toch ook al zo'n knapperd.

Met mij gaat het vandaag weer wat beter. Heb flink wat chocolade naar binnen gestouwd :') en dat helpt gelukkig. En Sjaak rolde net voor het eerst (nja, de eerste keer dat ik het zag) *O* Ik heb 5 minuten voor hem zitten *O*-en. Hij keek mij aan van: "moeders, wat ben jij een rare klapjosti :{w "
pi_155903084
Rol baby boks Cactus!
Fijn dat je chocolade je weer wat vrolijker maakt!

Beterschap Stippelrientje, voordeel van bv is dat je je anti stoffen aan L meegeeft.
pi_155903282
Filmpje van rollende Frits

[ Bericht 29% gewijzigd door Cholula op 07-09-2015 21:04:07 ]
  maandag 7 september 2015 @ 19:41:40 #271
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155903524
Die doekfoto O+
En snottermama's en baby's, beterschap :*

Mijn baby heeft zojuist zijn tummytub ondergepoept :X . En daarna ook zijn handdoek, en zijn schone romper ondergeplast }:| . Maar nu ligt ie heerlijk in mijn armen te slapen en is alles weer goed O+
pi_155903568
Stippel, hij krijgt jouw antistoffen via de melk, dus baby wordt ws niet ziek.

Hier even weinig reactie, maar inmiddels op werk geregeld dat er een klas afgaat en dan is mijn takenplaatje helemaal in balans. Heel fijn. Zo'n opluchting...

Welke maat zit L nu JufM? Ik ben laatst losgegaan op 80 en een beetje 86 (alleen vestjes) O+

Verder all hail the kiddyboo oefenbeker, Melba snapte m in 1 keer dus we kunnen minder tuiten en toch geen natte nekjes!
Ik wil er zelf stiekem ook een. Kan ik lekker liggend op de bank uit een beker drinken :')
Kwak
  maandag 7 september 2015 @ 20:00:04 #273
335643 faptist
Maakt fouten
pi_155904079
Ik kom me even met het schaamrood op de kaken laten zien.
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te forummen.
Werk is inmiddels weer leuk, maar ontzettend zwaar. Ben elke dag compleet afgedraaid. Alsof ik m'n lio stage weer opnieuw aan het doen ben. :o

Met ro is alles goed. We hebben 2 tandjes in aanbouw en helaas is ze snotverkouden. Ze hoest ook -en dat vind ik zó sneu.

Ben blij om jullie verhalen te lezen.

Lijnloos, fijn dat de temp gezakt is. Schrok wel van je kleine mannetje op zo'n groot ziekenhuisbed. Geen fijne plek om te moeten zijn met zo'n ukkepuk.
Beterschap!

Huilfoto's. Ik hou er van. Ik zou er zo graag een paar willen hebben, maar het lukt hier maar niet. Alsof ze het aanvoelt ofzo.

En eerste lachje! Hoe ubercute!
Ben alleen even vergeten wie hem postte. :@

:Z terug m'n bed in :Z
pi_155904796
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef faptist het volgende:
Ik kom me even met het schaamrood op de kaken laten zien.
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te forummen.
Werk is inmiddels weer leuk, maar ontzettend zwaar. Ben elke dag compleet afgedraaid. Alsof ik m'n lio stage weer opnieuw aan het doen ben. :o

Met ro is alles goed. We hebben 2 tandjes in aanbouw en helaas is ze snotverkouden. Ze hoest ook -en dat vind ik zó sneu.

Ben blij om jullie verhalen te lezen.

Lijnloos, fijn dat de temp gezakt is. Schrok wel van je kleine mannetje op zo'n groot ziekenhuisbed. Geen fijne plek om te moeten zijn met zo'n ukkepuk.
Beterschap!

Huilfoto's. Ik hou er van. Ik zou er zo graag een paar willen hebben, maar het lukt hier maar niet. Alsof ze het aanvoelt ofzo.

En eerste lachje! Hoe ubercute!
Ben alleen even vergeten wie hem postte. :@

:Z terug m'n bed in :Z
eerste lachfoto was van mij .. maar waarom schaamrood op je kaken.. Lijkt me normaal dat foummen niet op de prio staat ;)
Schudden voor gebruik
pi_155904825
Nou zou fijn zijn als ik de antistoffen aan hem meegeef en ik het hem zo bespaar O+
want keelpijn vind ik vet rot en zeker voor zo een ukkie.
Schudden voor gebruik
  maandag 7 september 2015 @ 20:28:56 #276
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155904919
Beterschap stippel! Daar had ik vorige week ook last van. Nu heeft mijn man de manflu. Hoop dat de lachjes van je uk je beter doen voelen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155905260
Iemand dé tip tegen krampjes? Ik vind het zo zielig! :'(

-fietsen met de beentjes; check
-massage buikje; check
-pink laten zuigen; check
-infacol; check (die moeten we alleen wat frequenter geven. Nu vergeten we de infacol vaak)
pi_155905313
Infacol deed hier niks, Cinababy helpt hier beter. Verder: bij je dragen en af en toe meehuilen. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155905597
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:38 schreef coccinelle het volgende:

-massage buikje; check
-infacol; check (die moeten we alleen wat frequenter geven. Nu vergeten we de infacol vaak)
Draagdoek! :)
pi_155905664
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Draagdoek! :)
Ja, dit. Hoe vaak ik me na een paar uur prutsen voor m'n hoofd sloeg dat ik toch niet eerder die draagdoek had gepakt, want dan was ze meteen stil! Middenin de nacht werkt je hoofd gewoon niet zo snel :') .
pi_155905680
Razz, hoe gaat het met jullie?
pi_155905774
Hier een avondje 'ik wil alleen maar slapen met mama's tepel in mijn mond'...

Morgen gaan we kijken bij de opvang die we hebben uitgekozen, ben heel benieuwd!
pi_155905813
Oh! Sorry! Ik had het al in Z&G gezet maar nog niet hier :@ .

Ons kindje (een jongetje O+ ) heeft definitief geen Down of Trisomie 13/18. Dat is superfijn nieuws en er valt echt een enorme last van onze schouders nu.

Nu gaan we wel een tijd in van tweewekelijkse echo's om de ontwikkeling van het hartje in de gaten te houden, want de kans op een hartafwijking blijft groot. Ook moeten we nog een paar weken wachten op de uitslag van het Array-onderzoek waar in meer detail de chromosomen van de baby onderzocht worden op afwijkingen.

Oftewel - we zijn nog niet klaar, maar de eerste horde is genomen.
  maandag 7 september 2015 @ 20:56:47 #284
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155905984
quote:

-massage buikje; check
Naast de al genoemde dingen
Warme hydrofiel op het buikje. Opgerolde handdoek of zo'n nekkussen wat je in het vliegtuig gebruikt onder de beentjes.
douchen of warm badje
Zorg dat hij niet overstrekt, want dan spannen ze de buik aan. Zorg dat het bekkenbodem ontspannen is.
Zorg dat hij goed boert na de voeding!
Helaas heb ik nog niet de gouden tip. De krampjes duren hier nog steeds uren per dag. Ik kijk zo uit naar een krampvrije baby!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 07-09-2015 21:02:45 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155906067
Wij hebben deze voor op de buik: http://www.kipkep.com/nl/16-woller-warmtekussen.html
Niet dat N. veel krampjes heeft, maar de warmte vindt ze wel fijn.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155906125
Wat fijn Razz, de eerste beetjes zekerheid! Ik duim voor meer goed nieuws.
Kwak
pi_155906132
quote:

-massage buikje; check
De 'krampjeshouding' was het enige wat hier werkte.
Op de buik op een onderarm liggen, hoofd in/naast de elleboogholte en hand onder de billen door, en dan lopen.
Was voor de draagdoek in huis kwam trouwens.

Razz wat een goed nieuwe!
pi_155906245
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Razztwizzle het volgende:

Ons kindje (een jongetje O+ ) heeft definitief geen Down of Trisomie 13/18. Dat is superfijn nieuws en er valt echt een enorme last van onze schouders nu.

Nu gaan we wel een tijd in van tweewekelijkse echo's om de ontwikkeling van het hartje in de gaten te houden, want de kans op een hartafwijking blijft groot. Ook moeten we nog een paar weken wachten op de uitslag van het Array-onderzoek waar in meer detail de chromosomen van de baby onderzocht worden op afwijkingen.

Een jongetje! Wat tof! Ben oprecht blij voor jullie met het resultaat wat jullie tot nu toe hebben :)
pi_155906248
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik had het nog niet gelezen, maar wat een fijn nieuws, voor nu. Hopen dat het uiteindelijk gewoon een speknek blijkt :)
pi_155906340
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ingee het volgende:

De 'krampjeshouding' was het enige wat hier werkte.
Op de buik op een onderarm liggen, hoofd in/naast de elleboogholte en hand onder de billen door, en dan lopen.
Was voor de draagdoek in huis kwam trouwens.

wij noemen dit de 'monorail cat'. Mn man heeft er zelfs een liedje bij gemaakt :P
pi_155906353
Wat een fijn nieuws Razz!
pi_155906364
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

wij noemen dit de 'monorail cat'. Mn man heeft er zelfs een liedje bij gemaakt :P
Filmpje!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155906389
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Jaaaa, filmpje met liedje! *O* *G*
pi_155906405
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Filmpje!
GMTA :D
pi_155906407
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef ingee het volgende:

[..]

Jaaaa, filmpje met liedje! *O* *G*
Ik zal 'ns kijken!
pi_155906719

Wel vast n foto van toen ze 3 dagen was en een van vorige week bij onze rapiertraining.
Mn man kan erg goed multitasken O+
pi_155906851
Die tweede foto :D :') ! Wat een held!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 september 2015 @ 21:15:09 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_155906858
_O- Saskia! geweldige foto's, vooral die onderste :D O+

Razz: wat fijn, en een jochie O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_155906908
We hebben al plastic zwaardjes voor haar :)
pi_155906951
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef SaskiaR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wel vast n foto van toen ze 3 dagen was en een van vorige week bij onze rapiertraining.
Mn man kan erg goed multitasken O+
:D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')