Ja, die vind ik echt awesome. Maar ik ga geen duizenden euro's aan een hond bestedenquote:
Wat is normaalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij zijn ze normaal qua prijs, ze worden ook redelijk wat gefokt nu hoor.
Dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik heb al sinds 2007 geen hond meer gekocht![]()
Maar ik kan wel es voor je rondvragen , ik gok zo 1000 euro?
Chinezen zijn duurder ieg.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne Dag Van De Hond allemaal!
Ja weet ik, maar heel vaak. Weet t niet precies, ze zei dat Yuki voor de rasstandaard teveel haar heeft.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Dat is normaal hoor. Ik moet ze ook scheren.
Nou dat bestaat dus niet, de naakten varieren van heel erg kaal zoals Chico ( die was echt thl, true hairless, en dan moet je nog wel wat scheren als je wil showen ) en Leo ( die is medium hairless )tot heel erg harig, Sjon en Bill zijn hhl ( hairy hairless, reallyquote:Op zondag 22 mei 2016 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar heel vaak. Weet t niet precies, ze zei dat Yuki voor de rasstandaard teveel haar heeft.
Groetjes terug van mijn Leo!quote:
Ik zal t verkeerd begrepen hebben danquote:Op zondag 22 mei 2016 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat bestaat dus niet, de naakten varieren van heel erg kaal zoals Chico ( die was echt thl, true hairless, en dan moet je nog wel wat scheren als je wil showen ) en Leo ( die is medium hairless )tot heel erg harig, Sjon en Bill zijn hhl ( hairy hairless, really) en dan ken ik honden die hhl zijn en echt nog veel hariger zijn dan Billy en Sjon. Als de hond geen haarloos gen heeft ( dat testen ze zelfs tegenwoordig wel eens bij twijfel ) is het pas een puff. Puffs met een slechte vacht blijken vaak toch hhl te zijn
Valt wel mee met het dominante, de kat is zelfs de baas over hem.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:06 schreef Teslynd het volgende:
Pelle lijkt me een dominant hondje te zijn. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij alleen maar een heel groot egootje heeft. Hoe groot gaat hij worden?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:06 schreef Teslynd het volgende:
Pelle lijkt me een dominant hondje te zijn. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij alleen maar een heel groot egootje heeft. Hoe groot gaat hij worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |