lol tinder garpje dit ahahahahahaaaquote:
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.quote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Valt mee, maar een koud bed is idd lekker
Zeker allemaal weer gepest of gescheiden oudersquote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaan weer lekker janken samen met Fred.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan zo lekker snugglen met mijn deken omdat ik forever alone ben.
Ja is leukquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaarquote:
Elke maandag op RTL 5 om 20:30quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet maar eens mn tv aanzetten ooit. Ik heb sinds vorige week HBO nog helemaal niet gekeken ernaar
Sjeetjequote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
Laat zien dat je solidair bent met xcachet
ze moet twee weken chillen in de jilla
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Hey nulty, soldaat host broeder.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Heeft ze vast verdientquote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
HNTM en ANTM, jeetje wat een cryptologie. De verwarring, the horrorquote:Op maandag 7 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
Is dat leuk HNTM? Nooit gekeken, keek vroeger toen ik jonger was wel altijd ANTM met Tyra Banks en Miss J enzo.
Dat laat ik pas na pics van het sletje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Really? Wat did she do wrong?quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
#FREE XCACHET #FREE EMMA
Aii thnx bbyquote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Elke maandag op RTL 5 om 20:30
Staat je goedquote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn witte harnas aangetrokken
Heb van een collega gehoord dat er nu een tranny meedoet?quote:
Kut hè gisteren, die Ajacieden die het verpesten voor Oranje.quote:Op maandag 7 september 2015 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HNTM en ANTM, jeetje wat een cryptologie. De verwarring, the horror
Transgender ja.quote:Op maandag 7 september 2015 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb van een collega gehoord dat er nu een tranny meedoet?
dat is wel erg controversieel.quote:
Goed man, mein bruder. Met jou?quote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey nulty, soldaat host broeder.
Yepquote:Op maandag 7 september 2015 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Kut hè gisteren, die Ajacieden die het verpesten voor Oranje.
Lekker lekker, beetje druk, leef etc.quote:
Eh, hier is het nog licht hoorquote:Op maandag 7 september 2015 20:22 schreef Neverknown het volgende:
Het is al donker en het is net 20:00 uur geweest.
RIP summer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |