abonnement Unibet Coolblue
pi_167657977
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Welke webshop? De ene is de andere niet.. maar vier weken is niet lang..
Het is algemeen bekend dat dit een drukke tijd is.. dus heb nog maar een maandje geduld..
AE. Ja I know, begrijpelijk natuurlijk maar vind het zo stom dat er geen nieuwe informatie bij de tracking staat :P Risico van uit China bestellen natuurlijk, maar dacht misschien zijn er hier veel mensen waarbij het pakketje gewoon bij een afhaalpunt lag zonder dat ze t wisten :P
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:33:00 #202
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167658065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:30 schreef SLP_ het volgende:

[..]

AE. Ja I know, begrijpelijk natuurlijk maar vind het zo stom dat er geen nieuwe informatie bij de tracking staat :P Risico van uit China bestellen natuurlijk, maar dacht misschien zijn er hier veel mensen waarbij het pakketje gewoon bij een afhaalpunt lag zonder dat ze t wisten :P
Volgens mij krijg je daar altijd wel een melding van.. iig als het niet gewoon in de bus past..
Tracking is overrated.. het komt vanzelf aan.. ~O> :P
pi_167658180
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je daar altijd wel een melding van.. iig als het niet gewoon in de bus past..
Tracking is overrated.. het komt vanzelf aan.. ~O> :P
Ja hoop het :P Jaja, maar ik ben zo'n neuroot die elke dag dwangmatig tracking wilt bekijken :') Lesje geleerd, leuk om goedkoop iets uit China te bestellen, maar niet als je geen geduld hebt :X
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:43:49 #204
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167658528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja hoop het :P Jaja, maar ik ben zo'n neuroot die elke dag dwangmatig tracking wilt bekijken :') Lesje geleerd, leuk om goedkoop iets uit China te bestellen, maar niet als je geen geduld hebt :X
Tja al doende leert men.. :6
Gewoon meer kopen.. :7

[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Uit deze OP: (zoals ook genoemd in de OP van dit topic)
CHI / [Chinese Webshops] Topic #390 Hop hop hop, koop Chinashop!

De charme van chinashopping is juist dat je vergeet wat je ook al weer onderweg had enzo... *O*
Surprises... O+
Maar de tijden dat je drie maand kon wachten zijn ook wel voorbij..

[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 27-12-2016 22:53:14 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:57:48 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167659096
Kleine pakketjes uit China komen gewoon weer aan de deur, wel met de postbode en niet met de pakketchaufeur. De rest (met tracking) komen tot het afhaalpunt inderdaad :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:11:51 #206
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167659619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:57 schreef RobertNL het volgende:
Kleine pakketjes uit China komen gewoon weer aan de deur, wel met de postbode en niet met de pakketchaufeur. De rest (met tracking) komen tot het afhaalpunt inderdaad :)
Maar van die laatste krijg je ook gewoon bericht in de bus als ze er zijn... toch?
(bij mij wel iig)
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:32:16 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167660489
Jup, over het algemeen wel :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168618619
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.

Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:38:03 #209
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_168619252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb net een iPad hoes gekocht op banggood. Bleek het een mini, moest een iPad 4 zijn. Domme fout van mijn kant natuurlijk. Kan ik deze bestelling annuleren zonder de andere twee producten te annuleren.

Of kan ik het beter terug sturen als het product binnen komt.
Het is nog niet verstuurd.
Dat kan je beter hier vragen.
CHI / [Banggood] Webcare #5 (Nederlands)
pi_168619446
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef hiddit het volgende:

[..]

Dat kan je beter hier vragen.
CHI / [Banggood] Webcare #5 (Nederlands)
Bedankt
pi_168814138
Er gaat iets mis met mijn adres.

Voer ik het formulier keurig in, inclusief postcode, dan genereerde aliexpress het volgende adres:

Naam
Straatnaam en huisnummer
plaatsnaam provincie
Nederland

Postcode was dus nergens meer te bekennen. Ik dacht dat gaat nooit goed, dus heb ik in het veld woonplaats mijn postcode en woonplaats ingevuld. Toen zag het er keurig uit. Wel met die provincie erbij, verplicht veld.

Plaats ik net een bestelling, en waar gaat het pakje nu naartoe volgens de leveringsinfo? Maakt ie er weer iets anders van:

Naam
Straatnaam en huisnummer
Postcode + plaatsnaam, provincie, postcode
Nederland

Gaat dit pakje ooit mijn huis bereiken zo? Het is eerder te veel dan te weinig info, maar toch ...
pi_168814385
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:27 schreef _Arual_ het volgende:
Er gaat iets mis met mijn adres.

Voer ik het formulier keurig in, inclusief postcode, dan genereerde aliexpress het volgende adres:

Naam
Straatnaam en huisnummer
plaatsnaam provincie
Nederland

Postcode was dus nergens meer te bekennen. Ik dacht dat gaat nooit goed, dus heb ik in het veld woonplaats mijn postcode en woonplaats ingevuld. Toen zag het er keurig uit. Wel met die provincie erbij, verplicht veld.

Plaats ik net een bestelling, en waar gaat het pakje nu naartoe volgens de leveringsinfo? Maakt ie er weer iets anders van:

Naam
Straatnaam en huisnummer
Postcode + plaatsnaam, provincie, postcode
Nederland

Gaat dit pakje ooit mijn huis bereiken zo? Het is eerder te veel dan te weinig info, maar toch ...
op welke site gaat het mis?
pi_168814526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op welke site gaat het mis?
In de app van AliExpress.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 09:00:58 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168819711
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:27 schreef _Arual_ het volgende:
Er gaat iets mis met mijn adres.

Voer ik het formulier keurig in, inclusief postcode, dan genereerde aliexpress het volgende adres:

Naam
Straatnaam en huisnummer
plaatsnaam provincie
Nederland

Postcode was dus nergens meer te bekennen. Ik dacht dat gaat nooit goed, dus heb ik in het veld woonplaats mijn postcode en woonplaats ingevuld. Toen zag het er keurig uit. Wel met die provincie erbij, verplicht veld.

Plaats ik net een bestelling, en waar gaat het pakje nu naartoe volgens de leveringsinfo? Maakt ie er weer iets anders van:

Naam
Straatnaam en huisnummer
Postcode + plaatsnaam, provincie, postcode
Nederland

Gaat dit pakje ooit mijn huis bereiken zo? Het is eerder te veel dan te weinig info, maar toch ...
Komt er wel, ook wel eens iets vergelijkbaars gehad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168917038
Kan iemand mij vertellen of het nuttig is om voor 'Shipping Insurance' te kiezen bij het bestellen van Banggood?

Er staat dat ik sneller een refund of resend krijg, maar heeft het wel echt nut om de optie aan te vinken?
pi_168921327
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:27 schreef _Arual_ het volgende:
Er gaat iets mis met mijn adres.

Voer ik het formulier keurig in, inclusief postcode, dan genereerde aliexpress het volgende adres:

Naam
Straatnaam en huisnummer
plaatsnaam provincie
Nederland

Postcode was dus nergens meer te bekennen. Ik dacht dat gaat nooit goed, dus heb ik in het veld woonplaats mijn postcode en woonplaats ingevuld. Toen zag het er keurig uit. Wel met die provincie erbij, verplicht veld.

Plaats ik net een bestelling, en waar gaat het pakje nu naartoe volgens de leveringsinfo? Maakt ie er weer iets anders van:

Naam
Straatnaam en huisnummer
Postcode + plaatsnaam, provincie, postcode
Nederland

Gaat dit pakje ooit mijn huis bereiken zo? Het is eerder te veel dan te weinig info, maar toch ...
Dit heb ik ook bij al mijn bestellingen, maar tot nu toe alles gewoon binnen hoor :)
Je zult zien dat op je pakketje (wanneer hij binnenkomt) wel gewoon je postcode staat geprint!
pi_169132193
Hallo,

Ik ben op zoek naar een smartphone met goede specs voor een scherpe prijs.
prijs tussen de 100 - 150 euro.

Als ik op AliExpress ga kijken dan wordt ik overspoeld met telefoons, afgezien van het vergelijken van de specificaties weet ik niet waarop ik de 1 boven de ander moet verkiezen.

Een paar GB aan RAM, Full HD een goede batterijduur en ondersteuning voor de nieuwste Android versie zijn zaken die hoog op m'n lijstje staan.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 11:30:33 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169132436
CHI / [Chinese Smartphones] #64 Xiaomi in the Mix
Heb hier even een vervolgvraag gesteld :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169513319
Iemand de links nog naar de review topics van bluetooth speakers en van de oortjes?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:30:58 #220
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_169515020
Ik heb ooit eens in het reviewtopic wat posts gedropt. Zo heb je o.a.

• oordopjes - GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
• BT speakers - GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Zijn alleen posts van lang geleden...

Voor oordopjes zou ik http://www.lendmeurears.com checken. Op AliExpress vallen ook wat gems te scoren, ligt er een beetje aan wat je zoekt. Hier vind je aardige threads die je wel ff zoet houden: http://www.head-fi.org/f/(...)-and-in-ear-monitors . Vsonic VSD3 scoren vrij hoog bij mij. Populair waren laatst opeens de 'Zircon Rock' in-ears (as seen on: https://audiobudget.com/leaderboard.php ) en normale oordopjes 'VE Monk'. Mja. Ik heb ze nu ook in huis omdat ze zo super gehyped waren, maar zo speciaal zijn ze niet. Maar wel lekker goedkoop, daar hebben mensen een punt.

Als je bluetooth in-ears wilt, ik was zeer tevreden met de MPOW Seals, zie ook: MPOW bluetooth speaker & headset . De laatste tijd lijkt er alleen wat te zijn met de verbinding of accu, want ik krijg vaak alleen nog maar gebroken geluid door 'Jambers; een jaar later'. De site die ik voorheen al noemde, lmue (lendmeurears; link eerste zin vorige alinea, store heeft backing van Vsonic), die heeft het huismerk Alpha & Delta. Ik ken hun range; goede prijs/kwaliteit. Die zijn nu op Kickstarter bezig met een crowdfunding voor een BT in-ear 'JAAP'.

Qua BT speakers, ook dat lijstje is wat outdated. Inmiddels heb je bijv. een aluminium Xiaomi speaker die wel aardig is. Laatst binnengekregen heb ik de ELE BOX die verrassend aardige prijs/kwaliteit biedt, had ik minder van verwacht. Beste die ik getest heb is mogelijk de Leadsound i20BT. Als je iets high-ends wilt, de BOSE SoundLink Mini II is wel erg nice. Af en toe bij Amazon.de of Mediamarkt wel in de aanbieding (niet supergoedkoop verder. Zijn ook vrij zware speakers).

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 14-03-2017 20:43:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_170149075
Sinds kort bestel ik steeds vaker kleine dingen op aliexpress, oortjes en ach zulke dingen.

Sinds kort twijfel ik eraan om bv een thee-ei te kopen op basis van silicone: https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.jh70vY

Ben benieuwd of dit eigenlijk wel veilig is, wat denken jullie?

Verder ben ik wel nog op zoek naar een paar goeie oortjes omdat ik de pistons en de KZ ates niet zo geweldig vond.

Oh als laatste dan nog hoe zijn de andere sites die hier worden geadverteerd. Zijn deze anders dan Aliexpress? Persoonlijk vind ik het fijn dat ze bij de douane altijd een lage prijs erop gooien.

Ben ook nog op zoek naar een hangmat maar vraag me af of dit iets is wat denken jullie?
https://nl.aliexpress.com(...)66-8879-874b88a9a7f2

Bedankt alvast!
  dinsdag 11 april 2017 @ 19:30:15 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_170152098
Dat thee ei heb ik ook hier in de supermarkt actiebakken zien liggen, dus 't zal misschien ook wel snor zitten, maar alles qua hygiëne- of huidproducten (tandenborstels, cremes) of consumptiewaren (plastic bekers, kookgerei) doe ik lekker mijden. Vooral als er nergens bijstaat dat het 'veilig' 'getest' en 'bpa free' en weet ik het wat is. Een importeur voor supermarkten moet i.i.g. ervoor zorgen dat de boel legit is... en zo niet items re-callen. En sowieso heb je dan iemand die je aansprakelijk kunt houden. Een vingertje naar China wijzen haalt weinig uit dunkt me...

Zijn verder eigenlijk vragen voor het algemene topic: CHI / [Chinese Webshops] Topic #392 Zonder Taobao . Voor oortjes zie o.a. de post boven je. Heb na de eerste generatie KZ's nog een paar geprobeerd, maar konden allemaal niet overtuigen eigenlijk. Vsonic heeft mooi spul.

De doorgaans betrouwbare shops met aardige ervaring hebben een tegeltje in de OP (OpeningsPost) van bovengenoemd topic. Qua belastingontduiking kunnen we je natuurlijk niet verderhelpen, maar laten we het erop houden dat bij een webshop bestellen of op AliExpress niet echt veel verschilt.

Dat laatste, geen idee. Lijkt me dat je voor dat geld ook iets hebt bij een bouwmarkt of tuincentrum in NL of Duitsland. Is zo'n opblaaskussen dat je niet opblaast maar je de lucht mee vangt en opsluit (air sofa bag) niet wat voor je?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:11:26 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170153112
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:40 schreef Argo het volgende:
Sinds kort bestel ik steeds vaker kleine dingen op aliexpress, oortjes en ach zulke dingen.

Sinds kort twijfel ik eraan om bv een thee-ei te kopen op basis van silicone: https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.jh70vY

Ben benieuwd of dit eigenlijk wel veilig is, wat denken jullie?

Verder ben ik wel nog op zoek naar een paar goeie oortjes omdat ik de pistons en de KZ ates niet zo geweldig vond.

Oh als laatste dan nog hoe zijn de andere sites die hier worden geadverteerd. Zijn deze anders dan Aliexpress? Persoonlijk vind ik het fijn dat ze bij de douane altijd een lage prijs erop gooien.

Ben ook nog op zoek naar een hangmat maar vraag me af of dit iets is wat denken jullie?
https://nl.aliexpress.com(...)66-8879-874b88a9a7f2

Bedankt alvast!
weet niet of je vaak buiten komt,maar bij AH hebben ze nu een echt metalen ei voor 3 euro in de aanbieding. sillicone uit china vertrouw ik iig niet.
pi_171648812
Ik ben een beetje voorzichtig met het aanschaffen van een USB lader na berichten (al een tijd terug) over laders die in de fik vliegen, ontploffen of schokken geven.

Zouden jullie mee kunnen beoordelen of deze lader veilig te halen is? Hij lijkt wel gewoon het CE keurmerk te hebben.

https://m.banggood.com/FE(...)xy-S6-p-1010348.html

Ben namelijk op zoek naar een lader met veel poorten en een hoog wattage om alle losse laders die ik heb te vervangen.
  maandag 12 juni 2017 @ 20:02:48 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171649756
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:22 schreef Azerdion het volgende:
Ik ben een beetje voorzichtig met het aanschaffen van een USB lader na berichten (al een tijd terug) over laders die in de fik vliegen, ontploffen of schokken geven.

Zouden jullie mee kunnen beoordelen of deze lader veilig te halen is? Hij lijkt wel gewoon het CE keurmerk te hebben.

https://m.banggood.com/FE(...)xy-S6-p-1010348.html

Ben namelijk op zoek naar een lader met veel poorten en een hoog wattage om alle losse laders die ik heb te vervangen.
die CE afbeelding hebben ze altijd, daar maken ze alles na.
ik zou hier eens kijken, persoonlijk zou ik voor anker gaan
https://www.youtube.com/r(...)eardown++usb+charger
pi_171657281
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 20:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die CE afbeelding hebben ze altijd, daar maken ze alles na.
ik zou hier eens kijken, persoonlijk zou ik voor anker gaan
https://www.youtube.com/r(...)eardown++usb+charger
Anker is wel een stukje duurder, haha. Maar wellicht moet ik gewoon voor zekerheid kiezen.

Die waar ik het over had lijkt een design te zijn die verschillende merken gebruiken:
De specs waren ook gelijk namelijk. En als ik de video bekijk is het geen slimme koop :N

Die van de ikea lijkt wel een goede keuze te zijn.
Misschien moet ik maar kiezen voor 2 ikea laders ipv 1 lader met 5 of 6 poorten. Ook al gebruik ik 2 ikea laders, het zou voor een enorm aantal minder gebruikte stopcontacten zorgen :)
  dinsdag 13 juni 2017 @ 00:35:15 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171657539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:10 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Anker is wel een stukje duurder, haha. Maar wellicht moet ik gewoon voor zekerheid kiezen.

Die waar ik het over had lijkt een design te zijn die verschillende merken gebruiken:
De specs waren ook gelijk namelijk. En als ik de video bekijk is het geen slimme koop :N

Die van de ikea lijkt wel een goede keuze te zijn.
Misschien moet ik maar kiezen voor 2 ikea laders ipv 1 lader met 5 of 6 poorten. Ook al gebruik ik 2 ikea laders, het zou voor een enorm aantal minder gebruikte stopcontacten zorgen :)
2x ikea laders kan idd ook, zijn iig veilig :P
pi_171657573
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

2x ikea laders kan idd ook, zijn iig veilig :P
Toevallig gaat een vriendin van me morgen naar de ikea, daarom specifiek die :+
Wel fijn dat ik ze ook tegenkwam op YT, geeft extra zekerheid :)
pi_173394923
Pakketje weer retour? ;(

2017-08-24 15:17
Beijing Exchange Bureau, import each other (internal transit)
2017-08-24 13:23
China postal express and Logistics Co Ltd, Beijing international mail processing centre imports open
2017-08-09 21:25
Amsterdam, have been exported directly
2017-07-14 13:27
Guangzhou Terminal, left hand navigation
2017-07-14 13:26
Guangzhou Terminal, left hand navigation
2017-07-14 11:06
Guangzhou Terminal, arrival
2017-07-13 11:01
Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported directly
2017-07-13 07:47
Guangzhou international mail branch mail centers, have been exported to open
2017-07-12 23:36
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, left, next stop "Center of Guangzhou"
2017-07-12 23:24
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, has
2017-07-12 22:22
Bulk acceptance packet processing center in Guangzhou, has received send
pi_174492306
Hallo,

Ik wil een telefoon kopen liefst honor 9 uit China.
Weet iemand hoe dit zit met talen en google play etc?

Bedankt!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:13:56 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174492948
quote:
11s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:33 schreef Argo het volgende:
Hallo,

Ik wil een telefoon kopen liefst honor 9 uit China.
Weet iemand hoe dit zit met talen en google play etc?

Bedankt!
In de spoilers van deze OP staat info: CHI / [Chinese Smartphones] #66 lekker cheap telefoontje
pi_175085521
Ik heb een vraagje waar jullie mij vast mee kunnen helpen.
Ik heb wat gekocht bij een verkoper die aangeeft een EU warehouse te hebben om zo douanekosten te voorkomen.

Nu is mijn bestelling verstuurd en heb ik een trackingnummer gekregen, maar als ik dat opzoek dan zie ik dat de bestelling uit China komt.

Is dit normaal? Sturen ze het eerst zelf naar hun EU depot en van daaruit door of hoe werkt zo iets? Of is er iets mis gegaan en komt mijn pakketje straks gewoon bij de douane langs?

Dezelfde vraag ook al aan de verkoper gesteld, maar aangezien ik daar nog geen reactie heb en op FOK! mensen met ervaring zitten dacht ik ik drop mijn vraag ook al even hier. :@

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175087007
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:16 schreef Geralt het volgende:
Ik heb een vraagje waar jullie mij vast mee kunnen helpen.
Ik heb wat gekocht bij een verkoper die aangeeft een EU warehouse te hebben om zo douanekosten te voorkomen.

Nu is mijn bestelling verstuurd en heb ik een trackingnummer gekregen, maar als ik dat opzoek dan zie ik dat de bestelling uit China komt.

Is dit normaal? Sturen ze het eerst zelf naar hun EU depot en van daaruit door of hoe werkt zo iets? Of is er iets mis gegaan en komt mijn pakketje straks gewoon bij de douane langs?

Dezelfde vraag ook al aan de verkoper gesteld, maar aangezien ik daar nog geen reactie heb en op FOK! mensen met ervaring zitten dacht ik ik drop mijn vraag ook al even hier. :@

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? :)
ja, hij heeft je genaaid, wat is de waarde van het pakket?
pi_175087544
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, hij heeft je genaaid, wat is de waarde van het pakket?
275 euro. Daar dan. Als ik hier zou kopen 400-500 eurw 🙈
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175087575
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

275 euro. Daar dan. Als ik hier zou kopen 400-500 eurw 🙈
mogelijk 21% en 13 euro aangetekende post
pi_175087586
Als dat bij de douane opengemaakt wordt, welke kosten moet ik aan denken en kan ik daar nog wat mee? Verkoper adverteert bewust met EU warehouse om customsgezeik te voorkomen en zo heb ik ook besteld.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175087597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mogelijk 21% en 13 euro aangetekende post
21% van welk bedrag?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175087602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef Geralt het volgende:
Als dat bij de douane opengemaakt wordt, welke kosten moet ik aan denken en kan ik daar nog wat mee? Verkoper adverteert bewust met EU warehouse om customsgezeik te voorkomen en zo heb ik ook besteld.
was het via ebay/aliexpress?
pi_175087625
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

21% van welk bedrag?
waarde en verzendkosten
pi_175087654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

21% van welk bedrag?
sorry het is meer
pi_175092774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

was het via ebay/aliexpress?
aliexpress.

Volgens verkoper sturen ze eerst naar ter EU depot en dan door naar mij. We zien wel :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175171184
Vraagje. Werken die knakers in China in het weekend door of ligt dan ook alles plat? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 4 december 2017 @ 11:14:27 #243
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175485665
Waarom zijn alle discussietopics gesloten? Gisteren nog in gepost, vandaag alles op slot.

Nieuwe bril nodig. *)

[ Bericht 40% gewijzigd door govie op 04-12-2017 11:37:39 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177243171
welke maat moet je bestellen
bijv een shirt
als je in NL normaal bijv een L hebt, moet je daar dan XXL nemen of XXXL.

hoeveel maten 'groter'

(uitgaande van aliexpress)

en zijn die shirts qua lengte ook groot genoeg? als je als vrouw rond de 1m80 bent
of moet je hier niet aan beginnen
  zaterdag 17 februari 2018 @ 01:14:46 #245
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_177246261
Ligt eraan. Soms klopt het, meestal klopt het voor geen meter. Kijk of er een tabel bij staat en dan aan het meten slaan en kijken wat ongeveer zou moeten kloppen. Dan nog eens bij de verkoper navragen, want die weet meestal of zo'n tabel überhaupt klopt of niet en hoe een kledingstuk valt. Ik heb eens uit een tabel een XL opgemaakt (meestal M/L) en uiteindelijk stuurde ze een 4XL na omdat dat niet klopte. :') _O- Dus mja. 't Is een beetje hit 'n miss. Kijk ook ff naar de feedback bij het item van andere kopers. Maar het beste kun je het eigenlijk beter laten...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_177250411
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 01:14 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan. Soms klopt het, meestal klopt het voor geen meter. Kijk of er een tabel bij staat en dan aan het meten slaan en kijken wat ongeveer zou moeten kloppen. Dan nog eens bij de verkoper navragen, want die weet meestal of zo'n tabel überhaupt klopt of niet en hoe een kledingstuk valt. Ik heb eens uit een tabel een XL opgemaakt (meestal M/L) en uiteindelijk stuurde ze een 4XL na omdat dat niet klopte. :') _O- Dus mja. 't Is een beetje hit 'n miss. Kijk ook ff naar de feedback bij het item van andere kopers. Maar het beste kun je het eigenlijk beter laten...
oke bedankt
dan kan ik het beter laten ja, of als ik zin heb een gok nemen ;(
pi_177329707
even voor de zekerheid
(ik heb al een lader en kabel besteld, maar toch :') )

is blitzwolf veilig of kan ik dat beter niet gebruiken
maw staat mijn huis (en (de accu van) mijn mobiel) op het spel of is er geen gevaar

en als er toch een expert/ervaringsdeskundige is...
welke merken zijn 'ook' veilig
ik las wat over (Blitzwolf,) Nillkin, Aukey, Anker, Ugreen en nog wat merken

[ Bericht 11% gewijzigd door -Wereld- op 20-02-2018 21:25:17 ]
pi_177342523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef -Wereld- het volgende:
even voor de zekerheid
(ik heb al een lader en kabel besteld, maar toch :') )

is blitzwolf veilig of kan ik dat beter niet gebruiken
maw staat mijn huis (en (de accu van) mijn mobiel) op het spel of is er geen gevaar

en als er toch een expert/ervaringsdeskundige is...
welke merken zijn 'ook' veilig
ik las wat over (Blitzwolf,) Nillkin, Aukey, Anker, Ugreen en nog wat merken
Laders kan ik ik niks over zeggen, maar kabels heb ik er drie van. En die werken prima (ook snelladen).

Ik gebruik verder een RAV Power lader in de auto (via Amazon) en een RAV Power 3-port USB lader thuis. Allebei zeer tevreden over. Goede bouwkwaliteit, laad snel. Is geloof ik een Amerikaans merk.

Anker heb ik ook overwogen, maar was de prijs die de doorslag gaf. Daar kan je je ook geen buil aan vallen denk ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_177344774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef -Wereld- het volgende:
even voor de zekerheid
(ik heb al een lader en kabel besteld, maar toch :') )

is blitzwolf veilig of kan ik dat beter niet gebruiken
maw staat mijn huis (en (de accu van) mijn mobiel) op het spel of is er geen gevaar

en als er toch een expert/ervaringsdeskundige is...
welke merken zijn 'ook' veilig
ik las wat over (Blitzwolf,) Nillkin, Aukey, Anker, Ugreen en nog wat merken
zijn allemaal veilig, die jij opnoemt
pi_177346158
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef -Wereld- het volgende:
even voor de zekerheid
(ik heb al een lader en kabel besteld, maar toch :') )

is blitzwolf veilig of kan ik dat beter niet gebruiken
maw staat mijn huis (en (de accu van) mijn mobiel) op het spel of is er geen gevaar

en als er toch een expert/ervaringsdeskundige is...
welke merken zijn 'ook' veilig
ik las wat over (Blitzwolf,) Nillkin, Aukey, Anker, Ugreen en nog wat merken
Ik heb al twee jaar de voorloper van deze lader in huis :
http://s.aliexpress.com/Bvy2QfuI?

En de enige brand die ik vorig jaar heb gehad was met een originele Samsung lader.
pi_177347929
oké, thnx
pi_177571531
N00b vraagje: ruim een maand geleden wat spul besteld bij een webshop. Blijkt vanuit China verstuurd te worden, geen probleem.
Na een paar dagen kreeg ik een tracking code die niet werkte. De zaak maar even afgewacht (en op vakantie geweest) maar de code leverde gisteren nog steeds niks op. Mailtje gestuurd en snel antwoord met nieuwe code.
Die me zegt dat mijn pakketje is afgeleverd... in Spanje! Uiteraard weer mailtje teruggestuurd want dit schiet niet op. Nu las ik al iets over willekeurig toegewezen codes die je eigenlijk niks zeggen maar toch... moet ik me zorgen maken?

TL;DR: pakketje een maand geleden besteld. Verzendcodes die ik krijg van webshop geven geen of verkeerde info. What to do?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:46:44 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177591107
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
N00b vraagje: ruim een maand geleden wat spul besteld bij een webshop. Blijkt vanuit China verstuurd te worden, geen probleem.
Na een paar dagen kreeg ik een tracking code die niet werkte. De zaak maar even afgewacht (en op vakantie geweest) maar de code leverde gisteren nog steeds niks op. Mailtje gestuurd en snel antwoord met nieuwe code.
Die me zegt dat mijn pakketje is afgeleverd... in Spanje! Uiteraard weer mailtje teruggestuurd want dit schiet niet op. Nu las ik al iets over willekeurig toegewezen codes die je eigenlijk niks zeggen maar toch... moet ik me zorgen maken?

TL;DR: pakketje een maand geleden besteld. Verzendcodes die ik krijg van webshop geven geen of verkeerde info. What to do?
Waar heb je besteld en wat voor soort traceercode heb je gekregen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177591309
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar heb je besteld en wat voor soort traceercode heb je gekregen?
Besteld bij Refraid en een code van 17track of zoiets? Lijkt van Franse origine maar het pad begint in China en eindigt in Spanje.
Ze reageren wel snel op mails en ik heb intussen de keuze tussen een kadootje (vaag) en 30% korting op mijn volgende bestelling gekregen. Met excuses voor deze vertraging. Dat geeft hoop dat het ooit nog arriveert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 4 maart 2018 @ 18:22:06 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177606197
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Refraid
Gewoon doorgaan voor een refund. Anders een paypal claim openen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177769186
Update: inmiddels deel 1 van de bestelling binnen. Tweede item is spoorloos (volgens mij apart verstuurd) en dat wordt opnieuw opgestuurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179452229
Wat ik me afvraag he. Hoe is het mogelijk dat spullen vanuit China grats opgestuurd worden? Misschien dat het daar goedkoop is, maar hier in NL moeten ze toch weer onze dure verzendkosten betalen?
En wat ik me ook afvraag is hoe kan het dat je voor 1 euro je bestelling kan verzekering tegen douane kosten? Heb nu al meerdere telefoons uit china besteld en elke x wordt het tegengehouden op schiphol en krijg ik m'n geld terug.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:04:44 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179452404
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Update: inmiddels deel 1 van de bestelling binnen. Tweede item is spoorloos (volgens mij apart verstuurd) en dat wordt opnieuw opgestuurd.
dat opnieuw opsturen is vaak een smoesje, je kan beter geld terug en ergens anders bestellen.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:06:10 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179452445
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:57 schreef colivo het volgende:
Wat ik me afvraag he. Hoe is het mogelijk dat spullen vanuit China grats opgestuurd worden? Misschien dat het daar goedkoop is, maar hier in NL moeten ze toch weer onze dure verzendkosten betalen?
En wat ik me ook afvraag is hoe kan het dat je voor 1 euro je bestelling kan verzekering tegen douane kosten? Heb nu al meerdere telefoons uit china besteld en elke x wordt het tegengehouden op schiphol en krijg ik m'n geld terug.
verzendkosten worden betaald door de chinese staat en hier in NL zijn de verzendkosten torenhoog ivm andere landen.
pi_179455951
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

verzendkosten worden betaald door de chinese staat en hier in NL zijn de verzendkosten torenhoog ivm andere landen.
thanks
pi_179663987
Wat is er toch gebeurd met aliexpress standard shipping; vroeger duurde het iig nog 8-12 dagen voordat mn pakje er was en had ik genoeg tijd om hyped te zijn.

Maar sinds een maand geleden krijg ik letterlijk alles binnen 4 a 5 dagen na het bestellen al op de deurmat, nu is het leuke van chinashoppen eruit en hoef ik bijna niet meer te wachten :(



Wat is toch de oorzaak van deze verschrikkelijke verandering?
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_179947740
Die freebies op Ali, bestaan die echt? Ik meld me al maanden aan, zonder resultaat.
  donderdag 21 juni 2018 @ 19:11:29 #263
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_179948438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef ikweetnietwat het volgende:
Wat is er toch gebeurd met aliexpress standard shipping; vroeger duurde het iig nog 8-12 dagen voordat mn pakje er was en had ik genoeg tijd om hyped te zijn.

Maar sinds een maand geleden krijg ik letterlijk alles binnen 4 a 5 dagen na het bestellen al op de deurmat, nu is het leuke van chinashoppen eruit en hoef ik bijna niet meer te wachten :(

[ afbeelding ]

Wat is toch de oorzaak van deze verschrikkelijke verandering?
Een deal met postnl voor snellere afhandeling.

Mijn pakketje is zojuist onderschept door Douane :{
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_180416597
https://m.17track.net/en/track#nums=LB015531495SG

Status is: delivery failed.

Niemand aan de deur geweest van PostNL. Ook geen briefje in de bus.

Hij hangt waarschijnlijk dus ergens. De verkoper geeft aan dat ik contact op moet nemen met post office omdat ze het anders terugsturen. Maar zonder Nederlands tracknummer kan ik natuurlijk ook vrij weinig.

Wat zouden jullie doen?
  donderdag 12 juli 2018 @ 07:20:44 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180416782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 06:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://m.17track.net/en/track#nums=LB015531495SG

Status is: delivery failed.

Niemand aan de deur geweest van PostNL. Ook geen briefje in de bus.

Hij hangt waarschijnlijk dus ergens. De verkoper geeft aan dat ik contact op moet nemen met post office omdat ze het anders terugsturen. Maar zonder Nederlands tracknummer kan ik natuurlijk ook vrij weinig.

Wat zouden jullie doen?
Singapore post komt direct bij het postkantoor aan.

En natuurlijk even de traceercode + je postcode invullen op internationalparceltracking.com

Overigens ben ik bang dat het pakketje alweer onderweg terug is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_180416907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Singapore post komt direct bij het postkantoor aan.

En natuurlijk even de traceercode + je postcode invullen op internationalparceltracking.com

Overigens ben ik bang dat het pakketje alweer onderweg terug is.
Die site kende ik niet. Dank je.

9 juli is hij teruggestuurd. Nadat er 23 juni niemand thuis was en dus bij het postkantoor was gedropt.

Fijn dat ze geen briefje achterlaten dan...
pi_180417451
Gebeld met PostNL. Ze kunnen/willen niks voor me doen. Pakket kunnen ze niet meer terughalen als retourorder uit staat.

Bagger
pi_180417520
Heb maar een dispute geopend. Al vind ik het ook lullig voor de verkoper. Hij kan er ook niks aan doen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 19:38:46 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180430217
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die site kende ik niet. Dank je.

9 juli is hij teruggestuurd. Nadat er 23 juni niemand thuis was en dus bij het postkantoor was gedropt.

Fijn dat ze geen briefje achterlaten dan...
Sterker nog je pakketje is direct gedropt bij het postkantoor waarschijnlijk. Je had een brief moeten krijgen dat hij daar klaar lag (zo gaat het met Singapore Post en China post Pakketjes).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_180434715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Sterker nog je pakketje is direct gedropt bij het postkantoor waarschijnlijk. Je had een brief moeten krijgen dat hij daar klaar lag (zo gaat het met Singapore Post en China post Pakketjes).
Voelt alsof PostNL 5 jaar achterloopt. Dit moet toch ook gewoon te koppelen zijn aan hun app? Dus dat ik kan zien als er iets ligt te wachten met mijn postcode.

Matig dat ze het pakje naar het postkantoor sturen en dat PostNL mij geen brief (of mailtje?) stuurt.
pi_180818220
Weten jullie of gearbest beetje snel is? Bij aliexpress heb ik mijn pakketje altijd wel binnen 10 dagen ongeveer en soms zelfs 5
  zondag 29 juli 2018 @ 19:15:08 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180819133
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:23 schreef Argo het volgende:
Weten jullie of gearbest beetje snel is? Bij aliexpress heb ik mijn pakketje altijd wel binnen 10 dagen ongeveer en soms zelfs 5
Hangt van de verzendmethode af. Aliexpress doet veel via Postnl. Gearbest kan je vaak een verzendmethode kiezen vaak duurt het dan tussen de 10 en 20 dagen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_180819293
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hangt van de verzendmethode af. Aliexpress doet veel via Postnl. Gearbest kan je vaak een verzendmethode kiezen vaak duurt het dan tussen de 10 en 20 dagen.
Ja ik zag twee soorten en pakte denk ik priority line, omdat die gek genoeg goedkoper was maar wel sneller leek. Ach ja we gaan het meemaken!
  zondag 29 juli 2018 @ 22:48:11 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_180823843
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2018 19:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja ik zag twee soorten en pakte denk ik priority line, omdat die gek genoeg goedkoper was maar wel sneller leek. Ach ja we gaan het meemaken!
Dat duurt een paar dagen, gaat het eerst met een andere transporteur naar een overslag in Europa waarna DPD het bezorgd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_180829461
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat duurt een paar dagen, gaat het eerst met een andere transporteur naar een overslag in Europa waarna DPD het bezorgd.
Volgens mij heb ik geluk gehad. Had China shipping was enige mogelijkheid.. Volgens de track die ik kreeg is origine van product United kingdom.

Geluk gehad denk ik?

Of is dit Dat die eerst naar Engeland gaat? Vind het vreemd want er staat nergens herkomst China of zo.


In transit
United Kingdom
Netherlands

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2018 09:39:01 ]
pi_181296888
Als je invoerrechten en/of BTW moet betalen over je pakket, is er dan een mogelijkheid om dat zelf te doen(of een andere manier) zodat je geen afhandelingskosten aan postnl hoeft te betalen?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  CHI shopkeeper zondag 19 augustus 2018 @ 15:22:53 #277
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_181299561
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik geluk gehad. Had China shipping was enige mogelijkheid.. Volgens de track die ik kreeg is origine van product United kingdom.

Geluk gehad denk ik?

Of is dit Dat die eerst naar Engeland gaat? Vind het vreemd want er staat nergens herkomst China of zo.

In transit
United Kingdom
Netherlands

Je pakketje wordt verzonden van China naar de UK. Dit gebeurd door een andere koeriersdienst van DPD. Als je pakketje in de UK is gearriveerd wordt deze overgedragen aan DPD en zal de DPD tracking actief worden :)

quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef LookAtMe het volgende:
Als je invoerrechten en/of BTW moet betalen over je pakket, is er dan een mogelijkheid om dat zelf te doen(of een andere manier) zodat je geen afhandelingskosten aan postnl hoeft te betalen?
Ik geloof niet dat dit kan. Bij GB met bedragen boven de ¤22 kunnen we de douanekosten volledig uitsluiten als je onze link hier op FOK gebruikt samen met EU Priority Line als verzendmethode. Mocht je ze toch krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen.
pi_186217795
Twee of drie bestellingen van Aliexpress zijn ruim een week geleden in Nederland aangekomen volgens de tracking code. Echter heb ik het thuis nog niet ontvangen. Is dit normaal dat het zolang kan duren nadat het in Nederland is aangekomen?
  CHI shopkeeper maandag 15 april 2019 @ 12:09:34 #279
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_186229536
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:26 schreef JohnKimble het volgende:
Twee of drie bestellingen van Aliexpress zijn ruim een week geleden in Nederland aangekomen volgens de tracking code. Echter heb ik het thuis nog niet ontvangen. Is dit normaal dat het zolang kan duren nadat het in Nederland is aangekomen?
Normaal duurt dit niet zo lang. Het kan echter zijn dat je pakketje in een Pick-Up point in de buurt liggen. Ik zou daar dus even informeren.
pi_186637452
Vandaag hele serie lampen besteld voor in huis. Nu kosten de lampen ongeveer 10euro per stuk dus moest ik telkens opnieuw bestellen wat best lang duurde. Hoe kan ik dit in gevolg sneller doen op Ali?
  maandag 6 mei 2019 @ 07:55:19 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_186642465
Welke verzendmethode heb je gebruikt?
Als het kan kiezen voor aliexpress standard shipping dan is dat waarschijnlijk de beste optie (betaal je soms wel iets voor).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_186853934
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:55 schreef RobertNL het volgende:
Welke verzendmethode heb je gebruikt?
Als het kan kiezen voor aliexpress standard shipping dan is dat waarschijnlijk de beste optie (betaal je soms wel iets voor).
Sorry van de wat late reactie, ik heb gekozen voor de standaard aliexpress shipping methode, hoefde niks extra te betalen. Ik heb 25 lampen gekocht, om onder het tax bedrag te blijven heb ik dus ongeveer 12 orders aan moeten maken, welke ik allemaal separaat moest afrekenen. Dan ben je dus bijna 30 minuten bezig om zo'n bestelling rond te maken. Was dus benieuwd of dit niet sneller kon. Zie nu in mijn bestelling dat de leverancier alsnog alles in een trackingcode heeft verstuurd, betekend dit ook dat alles in een verpakking zit? :')
  vrijdag 17 mei 2019 @ 11:53:58 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_186904892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:13 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Sorry van de wat late reactie, ik heb gekozen voor de standaard aliexpress shipping methode, hoefde niks extra te betalen. Ik heb 25 lampen gekocht, om onder het tax bedrag te blijven heb ik dus ongeveer 12 orders aan moeten maken, welke ik allemaal separaat moest afrekenen. Dan ben je dus bijna 30 minuten bezig om zo'n bestelling rond te maken. Was dus benieuwd of dit niet sneller kon. Zie nu in mijn bestelling dat de leverancier alsnog alles in een trackingcode heeft verstuurd, betekend dit ook dat alles in een verpakking zit? :')
Ja, die kans is wel groot.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_189108281
Is er iets veranderd bij Ali?
Zover ik weet bestelde ik vroeger bijna altijd zonder extra verzendkosten. Ook bij producten die spotgoedkoop waren. Tegenwoordig is dat wel anders.
Eerst denken, dan typen
pi_189506569
Oké, het is al even geleden dat ik echt nieuwsgierig waar mijn pakket is.

Hij is de 13e op het vliegtuig gegaan. Hoe lang duurt het ongeveer voor ik kan zien dat ie in NL is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Phone8 op 18-10-2019 23:05:43 ]
  maandag 11 november 2019 @ 06:54:08 #286
208890 June.
Seriously?
pi_189889971
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Normaal duurt dit niet zo lang. Het kan echter zijn dat je pakketje in een Pick-Up point in de buurt liggen. Ik zou daar dus even informeren.
Ik heb ook zo'n situatie. Telefoonhoesje besteld en het schijnt nu bij een pick-up point te liggen. Erg raar omdat het gewoon door de brievenbus past.. Ik heb ook geen briefje oid gekregen waar dat dan zou moeten zijn.
Shine bright like a diamond.
pi_189892825
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 06:54 schreef June. het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n situatie. Telefoonhoesje besteld en het schijnt nu bij een pick-up point te liggen. Erg raar omdat het gewoon door de brievenbus past.. Ik heb ook geen briefje oid gekregen waar dat dan zou moeten zijn.
Heb ik ook een paar keer gehad, maar heb dan ook gehad dat ze na het maximum aantal dagen bij de pickup point, de bezorger alsnog een keer langskomt omdat er soms geen duidelijk afzender adres op vermeld staat, althans ik denk dat het om die reden is.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:27:20 #288
208890 June.
Seriously?
pi_189905276
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 12:12 schreef Psychopaatje het volgende:

[..]

Heb ik ook een paar keer gehad, maar heb dan ook gehad dat ze na het maximum aantal dagen bij de pickup point, de bezorger alsnog een keer langskomt omdat er soms geen duidelijk afzender adres op vermeld staat, althans ik denk dat het om die reden is.
Via de link hierboven toch nog achterhaald waar hij nu lag en inderdaad, het pakketje lag er nog gelukkig!

De vrouw achter de balie zei dat ze pakketjes nu nog maar 7 dagen mogen houden, dan gaat het terug. De bezorger van het pakket is verantwoordelijk voor het informeren van de ontvanger en krijgt ook een briefje om te geven, maar blijkbaar gebeurd dat dus vaak niet..
Shine bright like a diamond.
pi_190849588
Weet iemand of je alle MiLight GU10 of E27 lampen aan de philips hue kan koppelen?
pi_191263761
De openingspost is niet meer actueel. (Heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien al aangestipt)
Ik wilde wat bestellen voor ¤147 en toch even bij de belastingdienst gekeken, maar je betaalt nu al btw bij pakketjes vanaf ¤22.

https://www.belastingdien(...)voer-van-mijn-pakket
pi_191266406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:50 schreef moetdatzolang het volgende:
De openingspost is niet meer actueel. (Heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien al aangestipt)
Ik wilde wat bestellen voor ¤147 en toch even bij de belastingdienst gekeken, maar je betaalt nu al btw bij pakketjes vanaf ¤22.

https://www.belastingdien(...)voer-van-mijn-pakket
staat ook in de OP, even goed lezen
pi_191266955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

staat ook in de OP, even goed lezen
Je hebt gelijk. Excuus!
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:44:46 #293
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_192984812
Ik wil iets kopen op aliexpress maar krijg de melding dat het niet wordt verzonden naar mijn adres. Bij navraag zegt de verkoper dat ze wel verzenden naar Nederland. Wat kan er mis zijn?

Ik heb mijn adres bekeken en het moet kloppen. Mijn taalvoorkeur staat ook op Nederlands. En mijn adres ook. Valuta staat ook op Euro. Ik begrijp dit niet.
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:42:35 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_192985759
Misschien handig als je het artikel erbij zet zodat wij je probleem kunnen verifiëren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:55:41 #295
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193015061
Een zending met tracking dat begint met NL en dan 12 cijfers. Wordt deze ook door postnl bezorgd?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 08-05-2020 15:04:19 ]
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:59:08 #296
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_193015116
Ja
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:05:04 #297
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193015218
*Ik bedoelde geen worst maar 'wordt'.
pi_193962287
Is het slim een laptop te kopen via Ali, dus ben ik dan daadwerkelijk goedkoper uit?

Bijvoorbeeld deze voor wat studie en surfen. https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_

Hoe zit dat met garantie?

Kan ik ook nog extra korting krijgen?
  zondag 9 augustus 2020 @ 15:36:10 #299
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_194474918
Ik heb ergens gelezen(kan het niet meer terugvinden, mogelijk heb ik het in een krant gelezen) dat de BTW vrijstelling van 22 euro gaat verdwijnen per 01-01-2021.
De verkoper zou de BTW moeten gaan betalen. Dan zal dat natuurlijk wel doorberekend worden.

Weet iemand hier meer over eventueel een link
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:24:49 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194480611
Van wat ik weet heb ik dat alleen op een Duitse blog voorbij zien komen:
https://www.china-gadgets(...)sendungen-aus-china/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')