quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef Bowny het volgende:KNAK en SD, jullie moeten de Zephyrus echt eens proberen, RTA voor bazen

Sinds ik dat ding heb, heb ik de Subtank niet meer aangeraakt
RDA ervaring met een tank. Dat ding zuipt alleen wel als de pest met z'n 4 juice-channels. Waar ik voorheen 4-6ml wegdampte met een Erl/Subtank, jakker ik er nu 15-20ml per dag doorheen (op 0.3ohm)

Voor 23 dollar voor een authentic is het de moeite waard. Ik heb er nog 2 extra onderweg.
Neen, ik heb genoeg zooi. Enige wat ik nog wil proberen is een goeie dry herbs atomiser, maar kweenie welke. De Lemo's zuipen ook al aardig door, ik hoef daar geen 'verbeterde' versie's van.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden