I'm assuming that a real person will read the comments and pick 10 winners.quote:
"Via een random tool worden er uit de reacties 10 winnaars gekozen."quote:Op woensdag 9 september 2015 07:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
I'm assuming that a real person will read the comments and pick 10 winners.
For example, check this: CHI / [Allbuy] Giveaway - afgelopen
Zijn meer mogelijkheden inderdaad, ook in Excel heb je gewoon een randomizer zittenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:24 schreef De-Hamster het volgende:
Could be some tool as http://www.naamloten.nl/ where you can put in the names of the users and press 10 times.
I believe there are even a lot of custom tools you can make for this.
Gefeliciteerd, willen jullie allemaal je adres, 06 en mailadres naar mij PM-en? Dan zorg ik dat alle adressen in één bestandje bij Allbuy terecht komt voor een snelle verwerkingquote:Op woensdag 9 september 2015 09:25 schreef Allbuy het volgende:
kovenant
Serpent207
Kippenpak
Kenzi
vlutje
relativity
u
Devz
Nixicus
WdL
en... Zargon![]()
I miss 4 letter herequote:Op woensdag 9 september 2015 09:25 schreef Allbuy het volgende:
[
Here is the winners' name list:
kovenant
Serpent207
Kippenpak
Kenzi
vlutje
relativity
u
Devz
Nixicus
WdL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het topic niet gelezen? Actie is al voorbijquote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef piri73 het volgende:
Ik zou graag deDM007 2.4G 4CH LCD RC quadcopter 6 axis gyro explorer with 2.0MP camera willen winnen
PM gestuurdquote:Op woensdag 9 september 2015 09:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, willen jullie allemaal je adres, 06 en mailadres naar mij PM-en? Dan zorg ik dat alle adressen in één bestandje bij Allbuy terecht komt voor een snelle verwerking
whehequote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef piri73 het volgende:
Ik zou graag deDM007 2.4G 4CH LCD RC quadcopter 6 axis gyro explorer with 2.0MP camera willen winnen
komt goed, dat zoek ik allemaal wel erbijquote:Op woensdag 9 september 2015 13:51 schreef vlutje het volgende:
[..]
PM gestuurd
Trouwens, misschien is het handig als we ook de drone die we hadden gekozen erbij vermelden?
Heb je mijn pb'tje(s) ontvangen?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
komt goed, dat zoek ik allemaal wel erbij
Gewoon weer verkopen, ja toch.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:49 schreef WdL het volgende:
Heb ik een keer iets gewonnen, heb ik een verkeerde quadcopter gekozen![]()
Eens even kijken of dat te veranderen is.![]()
Maar ga een gegeven paard niet in de bek kijken, ben er sowieso erg blij mee!
Sowieso even zelf mee spelen natuurlijk.quote:
Betaalt fok dan toch lijkt me?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:27 schreef WdL het volgende:
[..]
Sowieso even zelf mee spelen natuurlijk.
(En douanekosten betalen, of zou ik daar ook nog eens geluk mee kunnen hebben?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |