Heb je het topic niet gelezen? Actie is al voorbijquote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef piri73 het volgende:
Ik zou graag deDM007 2.4G 4CH LCD RC quadcopter 6 axis gyro explorer with 2.0MP camera willen winnen
PM gestuurdquote:Op woensdag 9 september 2015 09:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, willen jullie allemaal je adres, 06 en mailadres naar mij PM-en? Dan zorg ik dat alle adressen in één bestandje bij Allbuy terecht komt voor een snelle verwerking
whehequote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef piri73 het volgende:
Ik zou graag deDM007 2.4G 4CH LCD RC quadcopter 6 axis gyro explorer with 2.0MP camera willen winnen
komt goed, dat zoek ik allemaal wel erbijquote:Op woensdag 9 september 2015 13:51 schreef vlutje het volgende:
[..]
PM gestuurd
Trouwens, misschien is het handig als we ook de drone die we hadden gekozen erbij vermelden?
Heb je mijn pb'tje(s) ontvangen?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
komt goed, dat zoek ik allemaal wel erbij
Gewoon weer verkopen, ja toch.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:49 schreef WdL het volgende:
Heb ik een keer iets gewonnen, heb ik een verkeerde quadcopter gekozen![]()
Eens even kijken of dat te veranderen is.![]()
Maar ga een gegeven paard niet in de bek kijken, ben er sowieso erg blij mee!
Sowieso even zelf mee spelen natuurlijk.quote:
Betaalt fok dan toch lijkt me?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:27 schreef WdL het volgende:
[..]
Sowieso even zelf mee spelen natuurlijk.
(En douanekosten betalen, of zou ik daar ook nog eens geluk mee kunnen hebben?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |