quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:53 schreef rapelsen het volgende:
Mijn aankopen van afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef derLudolf het volgende:
Kreeg mijn toebehoren voor mijn 2e accuboor ook binnen vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:56 schreef Rtificial het volgende:
Eens even zien, wij zijn nog druk aan het bouwen, dus niet veel tijd om hier te posten, maar m'n nieuwste aanwinsten:
Dewalt DW935 accu cirkelzaag:
[ afbeelding ]
Dutack ASM4055 accu bandschroefautomaat voor de gipsplaatjes:
[ afbeelding ]
Bij Ecotools nog een paar gatenzagen, zodat ik aan de slag kan met ventilatie en afvoeren:
[ afbeelding ]
Een 400V verlenghaspel, zodat we de lift aan de achterkant van het huis konden zetten:
[ afbeelding ]
En 2x een Weidmüller Stripax voor de installatie van de elektra:
[ afbeelding ]
Waar ik wel spijt van heb is dat ik onlangs een Bosch haakse slijper met snoer heb gekocht. Verkeerde zuinigheid. Had ik beter gewoon met accu kunnen kopen.
quote:Op zondag 14 juni 2015 00:02 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Tweedehands een Makita BDF446 body gekocht. Reparatieonderdeel van mijn BDF440 zou op 60 euro komen inclusief verzenden, in plaats daarvan voor 20 euro meer eentje erbij. Handig, eentje voor boren en een om te schroeven
Er waren tijden dat er 2 topics per maand door gingen... Het vorige topic koste 2 maand: schuiven dus met die euro's. Vakantiegeld komt er weer aan toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:44 schreef macthe het volgende:
Bij de Gamma koopje , de Metabo SBE 710 SP klopboor voor 112 EURO, zie details in dit topic
[ afbeelding ]
Ik helaas geen goodiebag kunnen scoren, ik was aan het einde van de dag ivm een trouwerijquote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef bleiblei het volgende:
Nice! Mooi gereedschap. Heb je ook die goodiebag nog kunnen scoren? Wat zat er in?
Mijn festool rebq zaagt overigens ook splintervrij, mits netjes afgesteld. En da's met de mafell wel stukken sneller met minder kans op fouten te regelen.
Foto's uploaden gaat gemakkelijk via tinypic.com trouwens.
Ik heb er wel eentje. Zal zo na het eten een foto plaatsen van de inhoud.quote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef bleiblei het volgende:
Nice! Mooi gereedschap. Heb je ook die goodiebag nog kunnen scoren? Wat zat er in?
Mijn festool rebq zaagt overigens ook splintervrij, mits netjes afgesteld. En da's met de mafell wel stukken sneller met minder kans op fouten te regelen.
Hij heeft in de winkel het volgende liggen: wiha, wera, metabo, lamello, mafell, woodpeckers, incra en volgens mij vergeet ik hier en daar nog wel iets. Je kan op de website veel producten zien, waar die vaak ook nog eens filmpjes bij heeft geupload om te kijken hoe het werkt. Handig dat er tegenwoordig internet is, kan je bestellenquote:Op maandag 7 september 2015 18:05 schreef Drexciyan het volgende:
Mooi ding die Mafell. Zo'n beetje het beste wat er momenteel te krijgen is.
Zag een foto van GereedschapPro voorbij komen op Facebook. Pfff, mooi spul heeft ie, en dan zag ik alleen nog maar het Mafell gedeelte. Helaas voor mij te ver om eens langs te gaan, maar mooi om te zien dat hij het goed aanpakt. Volgens mij echt zo'n zaak waar je nooit met lege handen weer weg gaat
Wat bedoel jij met het afstellen van je festool zaag? En hoe doet jou zaag het op gelamineerd mdf? Als je een hele fijne zaagsnede wilt, welk blad gebruik jij dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef bleiblei het volgende:
Gelamineerd MDF heb ik nog niet geprobeerd, maar multiplex met dunne toplaag haaks op de nerf of laminaat gaat prima met een standaard blad (48tands), moet je alleen wel de geleiderail gebruiken met strakke splinterstrip en aan de andere kant een splinterbescherming die geheel naar beneden geschoven is. En bij voorkeur een stukje schilderstape eroverheenquote:Op maandag 7 september 2015 20:30 schreef Maquez het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met het afstellen van je festool zaag? En hoe doet jou zaag het op gelamineerd mdf? Als je een hele fijne zaagsnede wilt, welk blad gebruik jij dan?
Ik heb ergens vorig jaar via BVA auctions ongeveer 250 keuken 'stalen' gekocht voor 11euro nog iets van ongeveer 40 bij 30cm. Veel verschillende kleuren en dergelijke, nooit wat mee gedaan omdat het tijdens het zagen werd verneukt... Nu dus niet meer![]()
Alleen wat ik ermee ga maken, weet ik nog niet:P
Inclusief flesopenerquote:Op maandag 7 september 2015 18:25 schreef jefmen het volgende:
Ik was zaterdag er ook bij GereedschapPro. Was gezellig druk tevens veel mensen gesproken.
Tasje als je er in kijkt.
[ afbeelding ]
Inhoud
[ afbeelding ]
En natuurlijk mijn eigen aankoop met het tasje op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Een tas voor de geleiderail, een korte schroevendraaier met bit set. zaagjes voor de decoupeerzaag nieuw ratel setje met draaibare kop. en een systainer met klikklamps.
aaaah ik begrijp het. Dan ben ik blij met mijn aankoopquote:Op maandag 7 september 2015 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelamineerd MDF heb ik nog niet geprobeerd, maar multiplex met dunne toplaag haaks op de nerf of laminaat gaat prima met een standaard blad (48tands), moet je alleen wel de geleiderail gebruiken met strakke splinterstrip en aan de andere kant een splinterbescherming die geheel naar beneden geschoven is. En bij voorkeur een stukje schilderstape eroverheen.
Ben heel benieuwd naar de koekjes.quote:Op maandag 7 september 2015 22:38 schreef Tom_ het volgende:
Vorige week nog wel een pakketje binnen gekregen van GereedschapPro, een lege systainer en een paar koekjes om eens uit te proberen.![]()
[ afbeelding ]
Kunnen mooi mijn ecotools schuurvellen voor de DTS400 in.
Absoluut. De afzuiging zal ook verschillen, de zaagblad wissel, volgens mij de ''gradenboog'' waar je tussen kan zagen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Nah, er zitten echt wel meer verschillen in dan die voorritsfuncties.
Lijkt mij sterk dat Mafell voor 150 euro minder dezelfde machine (op een paar minder belangrijke functies na) gaat maken voor een merk. Dan zijn ze niet heel slim bezig.
edit: bijv. de cuprex motor van mafell die zo te zien niet in de Bosch zit.
Ik weet wel ongeveer wat ie verkoopt. Heb er al enkele malen wat besteldquote:Op maandag 7 september 2015 20:28 schreef Maquez het volgende:
[..]
Hij heeft in de winkel het volgende liggen: wiha, wera, metabo, lamello, mafell, woodpeckers, incra en volgens mij vergeet ik hier en daar nog wel iets. Je kan op de website veel producten zien, waar die vaak ook nog eens filmpjes bij heeft geupload om te kijken hoe het werkt. Handig dat er tegenwoordig internet is, kan je bestellen
Je zaag achteruit over de zaaggeleider als je geen voorritsfunctie hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelamineerd MDF heb ik nog niet geprobeerd, maar multiplex met dunne toplaag haaks op de nerf of laminaat gaat prima met een standaard blad (48tands), moet je alleen wel de geleiderail gebruiken met strakke splinterstrip en aan de andere kant een splinterbescherming die geheel naar beneden geschoven is. En bij voorkeur een stukje schilderstape eroverheen.
Goeie tip!quote:Op maandag 7 september 2015 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zaag achteruit over de zaaggeleider als je geen voorritsfunctie hebt.
Kwestie van je zaag niet te diep instellen toch? Die spijkers in pallets zitten vaak wel een mooi eindje in het houtquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goeie tip!
Ik zaag plaatmateriaal overigens op pallets. Alleen wel uitkijken of je geen spijkers raakt.
Volgens mij had hij ze gewoon liggen. Anders de komende 2 weken komen er 2 containers uit Amerika aan bij hun.quote:Op maandag 7 september 2015 23:23 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Ik weet wel ongeveer wat ie verkoopt. Heb er al enkele malen wat besteld
Wacht al een tijdje op een Woodpeckers Sanddevil, maar was niet op voorraad. Moet met de boot uit de US komen. Zou rond deze tijd bij hun binnen moeten komen.
En ik wil nog een keer zo'n Mirka schuurmachine, maar voorlopig niet. Laatste tijd teveel uitgegeven aan gereedschap(accu decoupeerzaag, accu slagmoersleutel, radio, pneumatische siding tacker, accu gipsplaatschroefmachine en de nieuwe accutacker. Alles 18V, alles DeWALT
Wel je spouwmes verwijderen anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goeie tip!
Ik zaag plaatmateriaal overigens op pallets. Alleen wel uitkijken of je geen spijkers raakt.
Laatste wat ik van hun hoorde was dat ze ze rond de opening binnen zouden krijgen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:59 schreef jefmen het volgende:
[..]
Volgens mij had hij ze gewoon liggen. Anders de komende 2 weken komen er 2 containers uit Amerika aan bij hun.
Ik vind het stellen van een budget niet de juiste wijze. Ik vraag mij eerst af wat ik met de machine wil, afhankelijk van de eisen komt er vanzelf een bedrag uit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:29 schreef lucky_m3 het volgende:
Weet iemand nog een acceptabele accuboor te vinden in aanbieding voor rond de 100?
Ik kan t topic dat daar vroeger voor was nl niet voor vinden.
Ik zoek minstens een 14.4, voorheen gebruikte/misbruikte ik altijd makita, momenteel zijn we net getrouwd, en verwachten we direct aanvolgend te verhuizen. Hierom tot mijn grote spijt een budget als hoofdzaak bijgevoegd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik vind het stellen van een budget niet de juiste wijze. Ik vraag mij eerst af wat ik met de machine wil, afhankelijk van de eisen komt er vanzelf een bedrag uit.![]()
Gebruik je hem voor het lichtere kluswerk, of ben je meer een pro?
Begrijpelijk. Net even aan het zoeken geweest, voor max 100 euro kom ik weinig tot geen kwaliteit tegen. Voor 160 euro wel. http://www.toolmax.nl/bos(...)ne-1-5ah-li-ion.htmlquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:57 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik zoek minstens een 14.4, voorheen gebruikte/misbruikte ik altijd makita, momenteel zijn we net getrouwd, en verwachten we direct aanvolgend te verhuizen. Hierom tot mijn grote spijt een budget als hoofdzaak bijgevoegd.
Ik werk periodiek, afhankelijk wat er nodig is thuis en voor vrienden, maar ik verslijt SKIL etc door ernaar te kijken, dus die klasse word t niet
Mijn geliefde makita is door zijn accu's heen, max 20 min werken en ze zijn leeg, machine is verder nog ok, dus ik ga nog even kijken wat nieuwe accu's kosten. Liefst heb ik een nieuwe, ivm niet zichtbare slijtage
Netjesquote:Op woensdag 9 september 2015 23:15 schreef Maquez het volgende:
vandaag besteld:
[ afbeelding ]
L-boxx 1 met inleg:
[ afbeelding ]
30 van die kleine rode bakjes. Wil hierin mijn moertjes, ringetjes, boutjes in bewaren. Heb voor mijn wat langere bouten nog wel in een andere boxx een paar gele bakjes, zijn iets langer. Zoals hieronder te zien is:
[ afbeelding ]
Dit is niet mijn boxx, maar meer ter inspiratie.
[ afbeelding ]
Dit is voor de echte accu gebruiker
[ afbeelding ]
Dat is voor iemand die de l-boxx wel mooi vind, maar geen bosch erop wilt hebben staan:p
Mijn grote vraag is, waar bewaren jullie het kleine materiaal in? Bouten, moeren, ringen, schroeven, spijkers etc etc etc etc...
ps. Als mijn bestelling binnen is en gevuld, zal ik even een foto uploaden van mijn invulling
Ik heb gewoon lboxx 1 aan lboxx 2 vast waar de boormachine in zit. Wat wel zo is, lboxx 1 met schroeven is best behoorlijk zwaar.. dus verkijk je er niet op als je denkt, ik doe 2x een lboxx gevuld met schroeven + nog eens de boormachine haha:Pquote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil denk ik nog keer zo'n LS BOXX gaan halen en daar mijn GSR18VE indien, inclusief boren maar ook schroeven enzo. Of is dat niet handig denken jullie?
haha ja ik had al meer l-boxxen dus dan blijf je erbij he... Jij waarschijnlijk de systainersquote:Op woensdag 9 september 2015 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo:
Heco oranje, lamello grijs en dutack rood
Enne, lboxx... Pffff![]()
Schroeven staan nu opzich ook prima in de kast, neem ze eigenlijk nooit ergens mee naartoe.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:27 schreef Maquez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lboxx 1 aan lboxx 2 vast waar de boormachine in zit. Wat wel zo is, lboxx 1 met schroeven is best behoorlijk zwaar.. dus verkijk je er niet op als je denkt, ik doe 2x een lboxx gevuld met schroeven + nog eens de boormachine haha:P
Snap ik. Ik weet niet waar jij je l-boxxen haalt. Ik ben heel toevallig iemand tegen gekomen via marktplaats in mijn buurt die er goedkoop aan kan komen. Ik weet dat via ebay in duitsland lboxx 1 op ongeveer 30 euro exl verzenden zit, lboxx 2 op ongeveer 40 euro exl verzenden.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schroeven staan nu opzich ook prima in de kast, neem ze eigenlijk nooit ergens mee naartoe.
Als ik er nu een LS Boxx bij koop kan een volgende machine gewoon L-Boxx ready gekocht worden
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:15 schreef Maquez het volgende:
Mijn grote vraag is, waar bewaren jullie het kleine materiaal in? Bouten, moeren, ringen, schroeven, spijkers etc etc etc etc...
Das echt een fijn ding! Ik gebruik hem geregeld, en je merkt het verschil met zo'n "standaard" Bosch groen muisje meteen. Wat een verademing om hiermee te werken. Het lijkt ook wel of die schuurpapieren wat erbij zitten van extreem goede kwaliteit zijn. Ik doe er echt veeeel lang mee dan voorheen met zo'n kleine muis.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:30 schreef StupidDutch het volgende:
Een nieuwe excentrische schuurmachine. Al een paar keer gebruikt en het scheelt toch een hoop met de oude B&D mouse die ik had. Omdat je met deze niet zo goed in kleine hoekjes kan komen ook maar een multitool besteld (die hopelijk morgen binnen komt), met een schuurplateau erop gaat dit hopelijk wel.
Nice! Enne hoeveel accuboren heb je nu?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef Atmoz het volgende:
Heb me zelf ook maar weer eens wat Bosch Blauw gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi in L-boxxen, laders en accu's![]()
Die accuschroevendraaier had ik al, maar ben er zo tevreden over dat ik er 2 wilde
Uhmm... Dan moet ik even gaan tellenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Nice! Enne hoeveel accuboren heb je nu?![]()
Als je een 10v dingetje over hebt, heb ik wel interesse.
Ok, die schuurmachine moet ik dus ook hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Das echt een fijn ding! Ik gebruik hem geregeld, en je merkt het verschil met zo'n "standaard" Bosch groen muisje meteen. Wat een verademing om hiermee te werken. Het lijkt ook wel of die schuurpapieren wat erbij zitten van extreem goede kwaliteit zijn. Ik doe er echt veeeel lang mee dan voorheen met zo'n kleine muis.
Ook het anti-trillen werkt goed, heb je dat ook al getest? (kunt echt wel een hele tijd hiermee schuren zonder "trillerig"te worden).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die accuschroevendraaier had ik al, maar ben er zo tevreden over dat ik er 2 wilde
Alles met accu enzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Das echt een fijn ding! Ik gebruik hem geregeld, en je merkt het verschil met zo'n "standaard" Bosch groen muisje meteen. Wat een verademing om hiermee te werken. Het lijkt ook wel of die schuurpapieren wat erbij zitten van extreem goede kwaliteit zijn. Ik doe er echt veeeel lang mee dan voorheen met zo'n kleine muis.
Ook het anti-trillen werkt goed, heb je dat ook al getest? (kunt echt wel een hele tijd hiermee schuren zonder "trillerig"te worden).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh absoluut! Geweldig apparaat, en echt mega degelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef Makrolon het volgende:
Ok, die schuurmachine moet ik dus ook hebben.
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar er was laatst iemand bij me die zo'n ding gebruikte om HWA buizen mee te zagen. Ging echt super fijn, en omdat ik al zeer enthousiast was over die 10,8v boormachine, heb ik bovenstaande ook maar aangeschaft.quote:en wat een schattig reciprozaagjeMaakt net zoveel slag als een decopeerzaag denk ik?
Ja, alles met accu, en de meeste met lader. En bijna alles in L-boxx.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Alles met accu enzo?
Had je dan niet beter zo'n L Boxx met reciproen boormachine kunnen doen? Dan had je als extra een slagschroevendraaier en multitool. Misschien had je en van beide wel kunnen ruilen voor zo'n haakse schroevendraaier.
Maar je hebt nu
2x GSR 10,8
GSR18 VE
GWS 10,8
en welke 2 nog meer?
Ik heb tot nu toe ook alleen ervaring met die 10,8 schroever (en de zaklamp + cameraquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Makrolon het volgende:
Ik twijfel serieus nu om die bosch 10.8 set aan te schaffen.maar eens een nachtje over slapen. Lijkt me echt enorm handig!
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat soort spul met pakketpost vind ik altijd link, net als met een waterpas bijvoorbeeld.
Oei das zuur. Ik denk niet dat je dat weer netjes rechtgebogen krijgtquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:46 schreef Tom_ het volgende:
Nieuwe geleiderail (265cm) voor de TS55 vandaag binnen gekomen, die van YouTool uit Duitsland. Handig om platen mee te zagen die niet geheel vlak zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dus..Ik moet nog gaan mailen met de verkoper, maar weten jullie of dit evt. nog te herstellen is mocht hij dat voorstellen? Op de plaats van de buiging zijn vanuit een bepaalde hoek allemaal kleine scheurtjes te zien namelijk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij lijkt niet zijdelings verbogen gelukkig, maar ineens zo'n bult in de geleider daar krijg je natuurlijk nooit een nette zaagsnede mee.![]()
Tevens zijn ze de rol anti-splinterstrip die ik er extra bij had besteld vergeten, dus ik zal toch even moeten mailen.
Die kan je zeker weer redelijk recht krijgen. De "scheurtjes" vallen wel mee. Dat krijg je altijd bij alu buigen na anodiseren.. Het zit echt alleen in de anolaag en doet weinig tot niks af aan de sterkte.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:46 schreef Tom_ het volgende:
Nieuwe geleiderail (265cm) voor de TS55 vandaag binnen gekomen, die van YouTool uit Duitsland. Handig om platen mee te zagen die niet geheel vlak zijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dus..Ik moet nog gaan mailen met de verkoper, maar weten jullie of dit evt. nog te herstellen is mocht hij dat voorstellen? Op de plaats van de buiging zijn vanuit een bepaalde hoek allemaal kleine scheurtjes te zien namelijk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij lijkt niet zijdelings verbogen gelukkig, maar ineens zo'n bult in de geleider daar krijg je natuurlijk nooit een nette zaagsnede mee.![]()
Tevens zijn ze de rol anti-splinterstrip die ik er extra bij had besteld vergeten, dus ik zal toch even moeten mailen.
Ja zijn de systainer 4's. Planning is alles wat ik reeds hebquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef bleiblei het volgende:
Zo, dat zijn flink hoge systainers.
Wat ga je er in stoppen?
Ach ja natuurlijk, da's de anodisatielaag ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:16 schreef bartos het volgende:
[..]
Die kan je zeker weer redelijk recht krijgen. De "scheurtjes" vallen wel mee. Dat krijg je altijd bij alu buigen na anodiseren.. Het zit echt alleen in de anolaag en doet weinig tot niks af aan de sterkte.
Ik heb zelf op het werk genoeg gebogen en dus ook terug gebogen als het verkeerd was.
Zoek met waterpas naar de blekken waar de buiging begint. balkjes onder die 2 plekken en duwen naar de vloer. (en niet proberen vlak teslaan met een hamer eerst dan krijg je het er nooit uit)
waar woon je? in half uurtje met wat blokjes hout heb ik hem recht.
Edit: zelf ook nieuw speelgoed ontvangen
vandaag de systainers ontvangen. Facom spul paar weekjes terug al
[ afbeelding ]
En als hij niet terug tebuigen is kan je altijd nog de ergste knik er uitzagen zal stukje van 10-20 cm zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:57 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, da's de anodisatielaag ja.![]()
Volgens mij is hij maar op 1 punt gebogen, natuurlijk tegen 2 andere pakketten aan gelegen en nog eens de deur stevig dichtgedrukt oid.![]()
Maar jij hebt er goede ervaringen mee dus, dat is al goed om te horen. Ik ga sowieso eerst contact opnemen met de verkoper voordat ik wat ga ondernemen, anders heb ik helemaal geen poot om op te staan als het mis zou gaan. Kom uit de omgeving van Arnhem, maar durf het zelf ook wel aan hoor.![]()
Tof spul trouwens, beste collectie systainers.Veel buiten de deur aan het werk dat je die kist erbij hebt?
Ik ga het morgen proberen, hoop dat het makkelijk gaat. Verkoper gaf ook al aan dat het waarschijnlijk zonder problemen terug te buigen is maar dat de verkleuring op die plek zichtbaar blijft, en dat vind ik geen probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:24 schreef bartos het volgende:
[..]
En als hij niet terug tebuigen is kan je altijd nog de ergste knik er uitzagen zal stukje van 10-20 cm zijn.
Nooit buiten de deur het is alleen voor de hobby, maar knutsel hok is 3m bij 3m dus het voor dat ik iets doe mag het eerst de trap af. Wil de machines en hun toebehoren gewoon in 1 kist hebben. In plaats van met een hand vol schuurpapier nog een keer naar beneden moeten.
Haha, we steuken elkaar allemaal wat op hier hequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:42 schreef bartos het volgende:
Door Atmoz zijn Facom vijlen prima deal gevonden en besteld:
Facom 3/8 J.4APB voor Eur 78,67 via amazon.de uit the uk bij The Tool Academy Ltd.
[ afbeelding ]
met deze laatste aankoop heb ik ze alle 3quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:58 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha, we steuken elkaar allemaal wat op hier he![]()
Mooie set, heb 'm zelf ook. Die kleine (zelfde mooie/stevige doos, maar dan kleiner) is overigens ook érg fijn
[edit]
Vandaag trouwens ook m'n nieuwe Bosch Blauw 10,8 volt spul binnen gekregenBlijft toch een lekker gevoel he, pakketjes open maken met sjiek gereedschap erin
[edit2]
@Tom_ erg vervelend met die rail zeg!! Ik zou hem toch even even heel goed testen alvorens ik die ¤ 15,- zou accepteren.
3/4 en 1 duim is er ook nogquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:10 schreef bartos het volgende:
[..]
met deze laatste aankoop heb ik ze alle 31/4, 3/8 en 1/2.
Bij te weinig tijd om teklussen/prutsen voldoet gereedschap kopen ook als hobby
Die bouwlamp heb ik hier ook nog ergens liggen, maar ik was er niet echt kapot van. Misschien kon hij niet zo goed tegen de kou in de schuur hier 's winters, maar ik gebruik hem niet meer. Ik hoop dat ik een maandagochtendmodel had.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef PasopA het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast wat accessoiresen binnen gekregen voor de Bosch toolkit 10,8v die ik vorige week besteld had, helaas bleek dat de laatste set net voor mij verkocht was en verwachten ze deze volgende week weer te leveren vanuit Bosch.![]()
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog een led bouwlamp ontvangen die volgens de beschrijving 10 uur vol moet kunnen houden, een ratel schroefsleutel voor de moeilijke plekken (moet nog even 1 of 2 sleuven in de geleider slijpen zodat die ook 22mm koppelingen kan ratelen)
En een endoscoop om makkelijker onder de vloer te kunnen kijken, en deze zal ook gebruikt gaan worden voor rioleringen.
[ afbeelding ]
Zonder de lamp zou het pikkedonker zijn, en dat over een afstand van meer dan 10m.
Sjiek spul, die ga ik ook nog eens bestellen.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:24 schreef SuzukiGsxr het volgende:
Nieuwe eigenaar geworden van een Fein Multimaster 350W
Ben benieuwd hoe de machine gaat presteren bij het verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |