abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155897920
Plus dit heeft helemaal geen zin. Er staan nog miljoenen gelukszoekers te wachten.
Ура для россии
pi_155897948
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:04 schreef Donnis het volgende:
By the way waarom neemt Amerika geen vluchtelingen op, stelletje ratten hebben dit veroorzaakt.
Ze hebben zelf te kampen met Zuid Amerikaanse gelukszoekers.
Ура для россии
pi_155897978
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 16:09 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Ze hebben zelf te kampen met Zuid Amerikaanse gelukszoekers.
Heel Amerika is opgebouwd door ''gelukszoekers''.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 7 september 2015 @ 16:13:07 #104
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_155898036
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heel Amerika is opgebouwd door ''gelukszoekers''.
Ja, dat klopt, maar dat was vóór het algemeen kiesrecht.

Die truc werkt nu dus niet meer.
pi_155898074
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maar dat was vóór het algemeen kiesrecht.

Die truc werkt nu dus niet meer.
Dat zei ik dan ook niet he.
  maandag 7 september 2015 @ 16:16:00 #106
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_155898114
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zei ik dan ook niet he.
Nee, maar je suggereerde het wel.
pi_155898241
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
De totale vluchtelingenstroom richting Europa in 2015 staat gelijk aan 0,027% van de Europese bevolking. (bron : http://www.theguardian.co(...)ropes-refugee-crisis )

Ja, we gaan er allemaal aan....

Staan trouwens nog wel meer feiten in dat artikel die ik nou nooit eens op de voorpagina van een telegraaf.nl zie staan...
Lol! Die 0.027% is pure misleiding. Voor de Europese populatie daar (740 miljoen) zijn zelfs Rusland en de Oekraine meegenomen!

Verder kan je Oost Europese landen ook afstrepen, die immigranten komen vnl voor het rijke Noord-West Europa.

Die 0.027% is ook gebaseerd op 200K mensen. Alleen al dit jaar verwacht Duitsland 800K.

Gewoon nummertjes quoten getuigt van een enorme naiviteit.
pi_155898310
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:21 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol! Die 0.027% is pure misleiding. Voor de Europese populatie daar (740 miljoen) zijn zelfs Rusland en de Oekraine meegenomen!

Verder kan je Oost Europese landen ook afstrepen, die immigranten komen vnl voor het rijke Noord-West Europa.

Die 0.027% is ook gebaseerd op 200K mensen. Alleen al dit jaar verwacht Duitsland 800K.

Gewoon nummertjes quoten getuigt van een enorme naiviteit.
Natuurlijk, alleen jij en de rest van de doemdenkers hebben gelijk, de rest is naief.

Prima, einde ''discussie''.
pi_155898369
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Natuurlijk, alleen jij en de rest van de doemdenkers hebben gelijk, de rest is naief.

Prima, einde ''discussie''.
Wat is dit nu weer voor kansloze stroman? Dat cijfertje van jou is totaal irrelevant en gebaseerd op fantasie. Als jij van mening bent dat die 0.027% wel relevant is, laat me alsjeblieft weten waarom je 740 miljoen mensen moet rekenen voor waar die immigranten terecht komen en waarom 200K immigranten relevant is terwijl Duitsland er 800K verwacht alleen al dit jaar.
  maandag 7 september 2015 @ 16:31:42 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_155898492
Als ik sommige mensen hier zo lees staan ze nog steeds ja en welkom te knikken en wenken als het gemiddelde EU land 3x zoveel vluchtelingen heeft als originele bewoners.

De vraag is dan... wil je deze jaknikkers hun zin blijven geven totdat ze merken dat hun eigen leven ook klote wordt doordat de economie en de staat breekt onder het gewicht van miljoenen laag opgeleide mensen die niet binnen het staatsbestel passen en die ontiegelijk veel energie nodig gaan hebben om productieve leden van deze maatschappij te maken.

Want er komt een punt dat is het dus gewoon te laat is om alles eventjes terug te draaien het het kan weldegelijk stuk.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 7 september 2015 @ 16:39:14 #111
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_155898652
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:26 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor kansloze stroman? Dat cijfertje van jou is totaal irrelevant en gebaseerd op fantasie. Als jij van mening bent dat die 0.027% wel relevant is, laat me alsjeblieft weten waarom je 740 miljoen mensen moet rekenen voor waar die immigranten terecht komen en waarom 200K immigranten relevant is terwijl Duitsland er 800K verwacht alleen al dit jaar.
Hier heb je een Elsevier bron die zelfs in hun meest wilde schatting met een lager getal aankomt zetten dan die 800k:

http://www.elsevier.nl/Bu(...)-er-teveel-2672636W/

En ja, Rusland en Oekraïne zijn ook gebieden waar de beste vluchtelingen heen kunnen. Natuurlijk kan je ze alle 750k naar Duitsland toesturen, maar die hebben daar geen zin in. Vandaar dat Nederland zo nobel is om er ook een paar te verwelkomen. Kan je om gaan janken, kan je ook niet doen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 7 september 2015 @ 16:41:18 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155898712
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 16:31 schreef SpecialK het volgende:
Als ik sommige mensen hier zo lees staan ze nog steeds ja en welkom te knikken en wenken als het gemiddelde EU land 3x zoveel vluchtelingen heeft als originele bewoners.

De vraag is dan... wil je deze jaknikkers hun zin blijven geven totdat ze merken dat hun eigen leven ook klote wordt doordat de economie en de staat breekt onder het gewicht van miljoenen laag opgeleide mensen die niet binnen het staatsbestel passen en die ontiegelijk veel energie nodig gaan hebben om productieve leden van deze maatschappij te maken.

Want er komt een punt dat is het dus gewoon te laat is om alles eventjes terug te draaien het het kan weldegelijk stuk.
Het is een beetje kiezen, of je gaat serieus nadenken over de gevolgen van al deze ellende, die heel vergaand en diep verontrustend zijn. Of je zet je verstand uit, hoopt tegen beter weten in dat het allemaal wel goed komt en gaat liedjes staan zingen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 7 september 2015 @ 16:42:53 #113
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155898757
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:38 schreef lapiovra het volgende:
Miljoenen mensen zijn op de vlucht. Mensen die onze hulp hard nodig hebben. RTL Late Night staat maandag daarom in het teken van de vluchtelingencrisis. Het doel? Zoveel mogelijk geld ophalen via giro 6868. De extra lange uitzending begint om 21:30 uur op RTL4. Wil je nu al je steun betuigen? Dat kan via giro 6868.

Latenighttalkshow waarin Humberto Tan bekende en onbekende gasten ontvangt met een actuele en/of relevante aanleiding. Luuk Ikink brengt het laatste nieuws, opmerkelijke fragmenten uit de media en de laatste hypes van het internet.

Nou mensen allemaal kijken vanavond en vergeet vooral niet gul te storten.. ;)
Kijk mij eens even goed zijn voor de wereld dan! Misschien nog even een screenschotje van mijn donatie op facebook gooien zodat iedereen mijn goedheid kan zien. Vergeet niet even te liken natuurlijk!

:')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  maandag 7 september 2015 @ 16:43:24 #114
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155898769
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2015 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer gaat men het eens hebben over het wegnemen van de oorzaak van deze volksverhuizing?
Nou vertel maar....
pi_155898797
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 16:39 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hier heb je een Elsevier bron die zelfs in hun meest wilde schatting met een lager getal aankomt zetten dan die 800k:

http://www.elsevier.nl/Bu(...)-er-teveel-2672636W/

En ja, Rusland en Oekraïne zijn ook gebieden waar de beste vluchtelingen heen kunnen. Natuurlijk kan je ze alle 750k naar Duitsland toesturen, maar die hebben daar geen zin in. Vandaar dat Nederland zo nobel is om er ook een paar te verwelkomen. Kan je om gaan janken, kan je ook niet doen.
Dat is interessant en maakt precies mijn punt.

Jouw bron is 18 augustus.

En kijk, 19 augustus: The German government increased their estimates of how many asylum-seekers will be applying in Germany by the end of this year to up to 800,000, Interior Minister Thomas de Maizière said on Wednesday.

Ben benieuwd wat de forecast met kerst is :P.
  maandag 7 september 2015 @ 16:45:41 #116
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_155898812
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:44 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

En kijk, 19 augustus: The German government increased their estimates of how many asylum-seekers will be applying in Germany by the end of this year to up to 800,000, Interior Minister Thomas de Maizière said on Wednesday.

Oh, des te meer reden dus om er ook hier wat op te vangen. Of was dat je punt niet?
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_155898815
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is een beetje kiezen, of je gaat serieus nadenken over de gevolgen van al deze ellende, die heel vergaand en diep verontrustend zijn. Of je zet je verstand uit, hoopt tegen beter weten in dat het allemaal wel goed komt en gaat liedjes staan zingen.
Laat ik voorop stellen dat we echt niet iedereen welkom hoeven heten.

Maar ik lees al weken doemverhalen over onze economie die naar de knoppen gaat, welvaart die we in moeten leven en weet ik het allemaal wat.

Is dat ook nog ergens op gebaseerd? Gaat onze economie daadwerkelijk naar de klote?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 september 2015 @ 16:47:35 #118
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155898857
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:44 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Scherp.
Mensen denken helaas dat het met die verdeelsleutel allemaal wel opgelost is.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  maandag 7 september 2015 @ 16:47:37 #119
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_155898859
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 16:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat we echt niet iedereen welkom hoeven heten.

Maar ik lees al weken doemverhalen over onze economie die naar de knoppen gaat, welvaart die we in moeten leven en weet ik het allemaal wat.

Is dat ook nog ergens op gebaseerd? Gaat onze economie daadwerkelijk naar de klote?
Niet helemaal en niet in één keer.

Maar het kost wel bakken met geld en vele varkens maken de spoeling dun.

Onze gemiddelde welvaart gaat dus langzaam achteruit.
  maandag 7 september 2015 @ 16:48:51 #120
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_155898897
Maar goed, het is natuurlijk belachelijk om Duitsland iedereen te laten opvangen. Goed werk dus dat Nederland ook haar steentje bij draagt. Daar kunnen de andere EU landen ook een voorbeeld aannemen.
--
pi_155898906
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 16:45 schreef Ryon het volgende:
Oh, des te meer reden dus om er ook hier wat op te vangen. Of was dat je punt niet?
Als je even de moeite had genomen mijn post, die je zelf quote, te lezen, had je kunnen zien dat mijn punt is dat die 200K waar PBateman mee aan kwam zetten totaal gestoord is.
  maandag 7 september 2015 @ 16:49:19 #122
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_155898911
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Ryon het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk belachelijk om Duitsland iedereen te laten opvangen. Goed werk dus dat Nederland ook haar steentje bij draagt. Daar kunnen de andere EU landen ook een voorbeeld aannemen.
Het zijn maar 7000 mensen toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_155898915
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Kijk mij eens even goed zijn voor de wereld dan! Misschien nog even een screenschotje van mijn donatie op facebook gooien zodat iedereen mijn goedheid kan zien. Vergeet niet even te liken natuurlijk!

:')
Ik zal je bericht liken hoor als ik het tegenkom en je een paar virtuele veren in je derière douwen.. ;)
  maandag 7 september 2015 @ 16:52:13 #124
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155898973
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef lapiovra het volgende:

[..]

Ik zal je bericht liken hoor als ik het tegenkom en je een paar virtuele veren in je derière douwen.. ;)
Helaas denken wel veel mensen op die manier. Althans daar lijkt het op. Net zoals die icebucket challenge toen :r
- Jan Van Speijk
  maandag 7 september 2015 @ 16:52:23 #125
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_155898976
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Als je even de moeite had genomen mijn post, die je zelf quote, te lezen, had je kunnen zien dat mijn punt is dat die 200K waar PBateman mee aan kwam zetten totaal gestoord is.
Oh, is dat gestoord? Vervelend. Wat wil je er aan gaan doen?
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')