JA DAN MOETEN WE BETER VOOR ONZE PLANEET ZORRUGUUUUUH!1!! SAVE THE PLANET OVER 3 MILJARD JAAR EET ALLEEN BIOLOGISCH GETEELDE LINZEN!1!!!quote:Op maandag 7 september 2015 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Had ik al verteld dat de aarde over 3 miljard jaar niet meer bestaat?
Linzenquote:Op maandag 7 september 2015 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA DAN MOETEN WE BETER VOOR ONZE PLANEET ZORRUGUUUUUH!1!! SAVE THE PLANET OVER 3 MILJARD JAAR EET ALLEEN BIOLOGISCH GETEELDE LINZEN!1!!!
Ja, en nee.quote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens weer dat de hele glutenallergie uberhaubt nonsense is
Ik weet t allemaal niet meer hoor.
U riep?quote:
Hier ook. Het woord uit je woordenboek wissen wil nog wel een tijdje helpen, soms.quote:
Ik ben bang dat ik DHMO in mijn urine hebquote:Op maandag 7 september 2015 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wanneer worden de mensen eens wakker omtrent het gevaar van dihydrogeen monoxide?!? Hoor je de overheid en de MSM nooit over!!1!!
[..]
Super slecht voor je!!!
De meeste mensen die anti-melk zijn roepen steeds 'melk is voor kalfjes niet voor mensen'. Daar krijg ik echt jeuk van, aangezien diezelfde mensen nou niet bepaald in een zelf gekleid hutje wonen en alleen hun eigen groenten telen. Als ze er nou tegen waren vanwege de ellende in de bio-industrie, prima. Dan schaar ik dat onder veganisme en dan kan ik de beweegredenen begrijpen. Maar omdat het tegennatuurlijk zou zijn? Kom opquote:Op maandag 7 september 2015 19:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
U riep?
Ik heb meer problemen met de promelkmaffia. Prima dat je het wil drinken (afgezien van bio-industrie en milieuschade) maar waarom er overheidssubsidie gegeven wordt om een vet suikerdrankje gezond te laten verklaren...?? Dan kun je Coca Cola ook wel subsidie geven wegens de geweldige gezondheidsvoordelen. Werkt namelijk zeer goed tegen misselijkheid.
Overigens vind ik de hele discussie op de vorige pagina nogal raar. Wat is er mis met fatsoenlijk voor je lichaam en de planeet zorgen in plaats van alles zo snel mogelijk lekker egoïstisch naar de tyfus helpen?
Tegennatuurlijk is ook niet het beste argument. Maar ze hebben wel een punt. Het is best raar dat volwassenen wel babymelk van koeien drinken maar dat er een taboe ligt op het drinken van babymelk voor mensen. En bovendien, ieder dier heeft toch de babymelk die het best bij die soort past, volgens mij. Ik heb weleens een man gezien op tv die moedermelk over de cornflakes deed, dat wordt dan juist weer als iets heel geks gezien. Dus op zich vind ik mensen ook wel erg onlogisch en inconsequent als je je 'eigen' melk vies of raar vindt en liever die van een andere diersoort drinkt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste mensen die anti-melk zijn roepen steeds 'melk is voor kalfjes niet voor mensen'. Daar krijg ik echt jeuk van, aangezien diezelfde mensen nou niet bepaald in een zelf gekleid hutje wonen en alleen hun eigen groenten telen. Als ze er nou tegen waren vanwege de ellende in de bio-industrie, prima. Dan schaar ik dat onder veganisme en dan kan ik de beweegredenen begrijpen. Maar omdat het tegennatuurlijk zou zijn? Kom op
Fatsoenlijk voor je lichaam zorgen is prima. Hysterisch doen over voedingsmiddelen niet. Hysterisch doen over 'ongezonde dingen' en vervolgens 'ongezonde dingen' die je zelf doet wegwuiven ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 19:05 schreef LadyOracle het volgende:
Overigens vind ik de hele discussie op de vorige pagina nogal raar. Wat is er mis met fatsoenlijk voor je lichaam en de planeet zorgen in plaats van alles zo snel mogelijk lekker egoïstisch naar de tyfus helpen?
Knock yourself out, je mag van mij alle soorten melk drinken die je wilt. Maar of dat gezondheidsvoordelen oplevert? Ik waag het te betwijfelen. Sowieso lijkt het me moeilijk om voor een constante aanvoer van menselijke melk te zorgen, daar kleven nogal wat praktische bezwaren aan....quote:Tegennatuurlijk is ook niet het beste argument. Maar ze hebben wel een punt. Het is best raar dat volwassenen wel babymelk van koeien drinken maar dat er een taboe ligt op het drinken van babymelk voor mensen. En bovendien, ieder dier heeft toch de babymelk die het best bij die soort past, volgens mij. Ik heb weleens een man gezien op tv die moedermelk over de cornflakes deed, dat wordt dan juist weer als iets heel geks gezien. Dus op zich vind ik mensen ook wel erg onlogisch en inconsequent als je je 'eigen' melk vies of raar vindt en liever die van een andere diersoort drinkt.
Ik heb t geprobeerd maar kon geen woordenboek vindenquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Hier ook. Het woord uit je woordenboek wissen wil nog wel een tijdje helpen, soms.
Op het woord klikken in de balk met voorspellingen en dan 'voorspelling' verwijderen bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb t geprobeerd maar kon geen woordenboek vinden
Maar wat als je het gewoon lekker vindt? Ik eet ook yoghurt en kaas. Allemaal evil! Er zijn zoveel dingen die ik niet nodig heb. *streelt over pens*quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:08 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt helemaal geen melk nodig als je fatsoenlijk eet. Geen koeienmelk en ook geen mensemelk. Behalve kinderen tot een jaar of 5 a 6.
Ze zegt toch, het hoeft niet, het kan wel. Als je het lekker vindt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als je het gewoon lekker vindt? Ik eet ook yoghurt en kaas. Allemaal evil! Er zijn zoveel dingen die ik niet nodig heb. *streelt over pens*
Vanmiddag even kijken of ze bij de kruidvat oreo met pindakaas hebben.
Er zijn vast mensen die er niet zo goed tegen kunnen, maar dat wil niet zeggen dat al die toevoegingen slecht zijn. Er wordt ongetwijfeld veel geknoeid met eten, maar als je darmen van de leg raken van aspartaam dan wil dat niet zeggen dat iedereen er spontaan kanker van krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Er is niks mis met gezond eten (in tegendeel). Er is van alles mis met onzin geloven/verkopen over allerlei ingrediënten (zoals aspartaam of e-nummers).
Met mate is iets wat veel mensen zouden moeten leren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die er niet zo goed tegen kunnen, maar dat wil niet zeggen dat al die toevoegingen slecht zijn. Er wordt ongetwijfeld veel geknoeid met eten, maar als je darmen van de leg raken van aspartaam dan wil dat niet zeggen dat iedereen er spontaan kanker van krijgt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als je het gewoon lekker vindt? Ik eet ook yoghurt en kaas. Allemaal evil! Er zijn zoveel dingen die ik niet nodig heb. *streelt over pens*
Vanmiddag even kijken of ze bij de kruidvat oreo met pindakaas hebben.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zegt toch, het hoeft niet, het kan wel. Als je het lekker vindt bijvoorbeeld.
Gisteren trouwens voor het eerst Skyr geprobeerd, was wel te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |