quote:Op maandag 7 september 2015 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanaf hier ergens:
FB / Abonnementenactie?
Vaarwel! Tot nooit!quote:Op maandag 7 september 2015 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neuh, ben nu bij
Dank u allen zeer hartelijk
Wie wat waar?quote:Op maandag 7 september 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Glutenallergie... nooit bier kunnen drinken...
Veel mensenquote:
Dat valt reuze mee. Zoveel mensen zijn er niet die echt allergisch zijn voor gluten.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, we zijn gered:
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-voor-webcare.html
Poehpoeh, 100k berichten!quote:op Fok, dat al sinds 2009 bestaat en waar inmiddels meer dan 100.000 berichten zijn geplaatst.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, we zijn gered:
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-voor-webcare.html
Ik kan weer gerust slapenquote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Zoveel mensen zijn er niet die echt allergisch zijn voor gluten.
Maar dan nog:
http://www.bierglutenvrij.nl/
Dat is mij in 14 jaar nog niet geluktquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is mij in 14 jaar nog niet gelukt
Je hebt altijd winnaars en verliezers hequote:
Blink ik toch nog eens ergens in uit.quote:Op maandag 7 september 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt altijd winnaars en verliezers he
Mij 2x zelfs.quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is mij in 14 jaar nog niet gelukt
Huuuuu!quote:Op maandag 7 september 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Glutenallergie... nooit bier kunnen drinken...
Niet verbazingwekkend, gezien jouw fijne motoriek.quote:Op maandag 7 september 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen add-blocker en soms klik ik zelfs op een advertentie
Ik las laatst ergens weer dat de hele glutenallergie uberhaubt nonsense isquote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Zoveel mensen zijn er niet die echt allergisch zijn voor gluten.
Maar dan nog:
http://www.bierglutenvrij.nl/
Mijn adblocker (met 1 'd', we zijn niet aan het optellen/toevoegenquote:Op maandag 7 september 2015 13:13 schreef DrMarten het volgende:
Ook wel typisch dat er geklaagd wordt over het gebruik van addblockers en er tegelijkertijd adds worden getoond die het halve scherm innemen. Hoe snel wil je mensen aan de addblocker hebben vraag ik me dan af...
/disclaimer: ik gebruik geen addblocker
voordat ik een ban aan mijn broek heb
Dat doe ik echt bij hoge uitzondering. Sowieso heb ik behoorlijke bannerblindheid. Los daarvan vertrouw ik ze niet. Ze serveren soms malware. Dus zelfs als ik een banner zie waarvan ik denk dat het interessant is dan klik ik niet op de banner maar google ik de site.quote:Op maandag 7 september 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen add-blocker en soms klik ik zelfs op een advertentie
Van 99% van de mensen die claimen glutenallergie te hebben is het kwats, die doen gewoon mee met de zoveelste dieethype. De vermeende positieve effecten die ze zeggen te ervaren zijn voor het grootste gedeelte placebo-effect.quote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens weer dat de hele glutenallergie uberhaubt nonsense is
Ik weet t allemaal niet meer hoor.
Volgens mij mag het geen allergie heten, maar intolerantie. Geen idee echter wat het verschil zou moeten zijnquote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens weer dat de hele glutenallergie uberhaubt nonsense is
Ik weet t allemaal niet meer hoor.
Nou als je intolerant bent, dan bouw je maar lekker een weerstand opquote:Op maandag 7 september 2015 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij mag het geen allergie heten, maar intolerantie. Geen idee echter wat het verschil zou moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |