vannelle | maandag 7 september 2015 @ 07:07 |
HET GROTE VRACHTWAGENCHAUFFEURSTOPIC Waar we fantaseren over trucks met neuzen, ![]() Ook echte neuzen: ![]() wel eens kort door de bocht gaan, ![]() Om toch niet al te flauw te zijn tegenover de huischagerijn open ik het toch maar zelf. Bij deze dus een nieuw topic. Joepie!!! ![]() en de trailer een andere route verzint dan de trekker, ![]() en we uiteraard niet vies zijn van wat tierelantijntjes aan de vrachtwagen: ![]() Kortom, voor alles wat je als chauffeur bezig houdt: Van rijtijdenleed (ouwe dinkytoy foto vervangen) http://83.219.80.227/rout(...)ca3e800db074600b.jpg ![]() tot lading die gleed: Game on ![]() Vorige topics: Topicreeks: Vrachtwagenchauffeurstopic | |
Gummiebeer | dinsdag 8 september 2015 @ 13:37 |
Klopt het dat als je een nieuwe bestuurderskaart aanvraagt daar ook puntjes voor krijgt die meetellen met code 95? Ik zit nog met een chauffeursdiploma die dus in sept 2016 verloopt en heb volgens mij iets van 16 uur theorie erop zitten voor de code 95. | |
Ridocar | dinsdag 8 september 2015 @ 16:41 |
Voor de aanvraag van een nieuwe bestuurderskaart krijg je geen uren. Je hebt wel een cursus digitale tachograaf (krijg je 7 uur voor, kosten: ¤250-300) Je kunt trouwens beter zorgen dat je die resterende 19 uur snel vol maakt om je code 95 te halen. Weet je zeker dat je 16 uur hebt staan? Je kunt dat op mijn.cbr.nl nakijken. [ Bericht 2% gewijzigd door Ridocar op 08-09-2015 16:48:18 ] | |
Gummiebeer | dinsdag 8 september 2015 @ 17:17 |
Thnx! Particulier niet te doen dus, daar loop ik tegenaan. Heb VCA gehad en dat was 2x 8 uur en telt mee voor de uren. CBR bevestigd dat ook. Ik heb een aantal jaar niet meer gereden dus ik moet weer een beetje inlezen hier en daar. | |
vaduz | dinsdag 8 september 2015 @ 17:41 |
Zijn er hier toevallig mensen die rijden op Bosnië? | |
densmee | dinsdag 8 september 2015 @ 18:58 |
Ik hoop na 20 uur vanavond te horen of ik die kant op mag. #carbagerun | |
vaduz | dinsdag 8 september 2015 @ 19:07 |
Ben je daar al eerder geweest? Waar moet je daar een beetje op letten? | |
densmee | woensdag 9 september 2015 @ 00:33 |
Nee in juli 2016 weet ik het | |
vaginabeheerder | woensdag 9 september 2015 @ 21:38 |
Ik ben er geweest, als je gewoon vriendelijk en beleefd blijft is het goed te doen. 1 tip, niet over politiek praten en dat soort dingen want dat ligt daar nogal gevoelig. | |
stefkee3 | zondag 27 september 2015 @ 05:36 |
Vandaag geslaagd voor rv1 ![]() ![]() ![]() | |
Ridocar | donderdag 8 oktober 2015 @ 01:53 |
Een vraagje: Wie weet waar ik uitleesapparatuur voor de bestuurderskaart kan kopen waar ik de data ook administratief kan bewerken? In een excelsheet bijvoorbeeld.Het is wel even geleden, maar gefeliciteerd. En hoe loopt de rest van het traject? | |
stefkee3 | zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:17 |
Vandaag geslaagd voor v2c, probeer volgende zaterdag v3c te doen, en dan ga ik beginnen aan het praktische gedeelte | |
WcPot | woensdag 2 december 2015 @ 22:10 |
Dat hoef je zelf niet te kopen. Dat heeft je werkgever ![]() | |
Ridocar | woensdag 2 december 2015 @ 22:20 |
Ja, dat weet ik. Het is ook voor mezelf. Privé enzo. | |
WcPot | woensdag 2 december 2015 @ 22:25 |
Kan je toch ook wel met pen en papier bijhouden. En als je aan het eind van de dag weer thuis bent weer uitwerken in een excel bestandje op de pc. Net zo makkelijk ![]() | |
Ridocar | woensdag 2 december 2015 @ 22:31 |
Maar (No offence hoor) dat was mijn vraag ook niet. | |
Tism | donderdag 3 december 2015 @ 01:30 |
Wat doe jij als bromsnor of de ILT bij een controle om een uitdraai van de bestuurderskaart vraagt?.. ![]() | |
Ridocar | donderdag 3 december 2015 @ 03:02 |
Dan krijgt 'ie een uitdraai. Daar verandert toch niets aan? De data op de kaart wordt wordt niet bijgeschreven, gewist of anderszins gemuteerd als ik die gegevens kopieer? | |
vannelle | donderdag 3 december 2015 @ 03:15 |
Psies, je wil alleen maar een kopie voor jezelf. Voor je eigen administratie al is het maar om te checken of je loonstrook wel klopt. Denk dat je vraag verkeerd begrepen wordt. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag voor je. ![]() | |
Ridocar | donderdag 3 december 2015 @ 03:36 |
![]() Je bent de eerste die het wel begrijpt. Leg ik het dan zo moeilijk uit?
![]() Ik heb wel even gegoogled. Er staan een hoop uitleesapparaten, maar het is niet helemaal duidelijk wat ik met de software kan doen, of ik data kan exporteren enzo. En de gok om (veel) geld uit te geven voor iets waar ik misschien niets aan heb lijkt mij een beetje te spannend. | |
vannelle | donderdag 3 december 2015 @ 03:47 |
Neuh, je vraag is wel helder. Aleen komt het veel te vaak voor dat mensen reageren op de laatste reactie in het topic waardoor de originele vraag vergeten wordt. Echt inhoudelijk is het dan niet meer, er hoeft maar 1 misvatting te staan en dát is vervolgens het uitgangspunt voor verdere reacties. Is in veel andere topics ook terug te vinden. Helaas. Dus het ligt niet aan jou, je vraag is helder en duidelijk. ![]() | |
Ridocar | donderdag 31 maart 2016 @ 03:07 |
... en weer een kastje op de voorruit. Deze keer voor de Belgische tol. Ik ben benieuwd welk land straks ook een eigen tolsysteem in gaat voeren. Nog even en we hebben een rijtje mautkastjes op het dashboard. | |
vannelle | donderdag 31 maart 2016 @ 09:02 |
Nog heel ff wachten en Nederland denkt ook weer geld te kunnen verdienen aan een tolsysteem.... | |
j669 | vrijdag 1 april 2016 @ 12:40 |
Deze Belgische kast is ook nog eens een koelkast qua formaat. Ik vraag me af of dat niet een stuk kleiner had gekund. De Italiaanse transponder heeft bijvoorbeeld slechts de grootte van hooguit een lucifersdoosje. | |
vaginabeheerder | vrijdag 1 april 2016 @ 17:40 |
Die 4 zuignappen zijn wel noodzakelijk met die wegen daar. | |
Ridocar | vrijdag 1 april 2016 @ 19:19 |
![]() En er nog voor betalen ook... | |
vaginabeheerder | vrijdag 1 april 2016 @ 20:54 |
Je zou een schadevergoeding moeten krijgen per gereden kilometer. | |
derLudolf | zaterdag 2 april 2016 @ 10:49 |
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaat ![]() | |
WcPot | zaterdag 2 april 2016 @ 21:49 |
Stoeptegel met 4 zuignappen ![]() | |
Ridocar | zaterdag 2 april 2016 @ 23:02 |
Wat betreft de bruikbaarheid zit je er niet ver naast. | |
vaginabeheerder | zaterdag 9 april 2016 @ 10:02 |
iemand ervaring met het 5 dagen weg 5 dagen thuis systeem? ik heb daar wel interesse in maar ik heb geen idee met welk salaris je dan thuis komt. | |
Ridocar | zaterdag 9 april 2016 @ 11:08 |
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto. | |
Sounddragon | zaterdag 9 april 2016 @ 11:35 |
Als je de helft van de maand thuis zit zal het geen volle bak salaris zijn denk ik zomaar. en als je in gesprek bent met een werkgever kun je ook gewoon om een loonsimulatie vragen. | |
vaginabeheerder | zaterdag 9 april 2016 @ 11:48 |
ja dat is een normale werkweek maar ik wil graag wat meer thuis zijn. | |
vaginabeheerder | zaterdag 9 april 2016 @ 11:50 |
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald. maar als ze die uren verrekenen met de dagen dat je thuis hebt gezeten is het niet echt interessant meer. | |
Sounddragon | zaterdag 9 april 2016 @ 13:12 |
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken ![]() | |
vaginabeheerder | zaterdag 9 april 2016 @ 15:59 |
ja klopt echt waardeloos. ik heb zelf af wat berekeningen gemaakt maar ik heb niet genoeg gegevens over toeslagen enzo. loonschaal E6 is minimaal 1600 euro netto, er van uit gaand dat je die 15 dagen niet thuis komt is 600 euro onkostenvergoeding. dus minimaal 2200, nou moet ik dus nog weten wat ze met de uren en eventuele toeslagen doen. | |
Sounddragon | zaterdag 9 april 2016 @ 16:49 |
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen.. | |
vannelle | zaterdag 9 april 2016 @ 17:04 |
Op vrijwel dezelfde manier ben ik door mijn werkgever ook ooit eens vreselijk genaaid. Ik reed toen op de reachstacker en de manager had het voor elkaar gekregen om mijn 2 collega's die ook dat ding konden bedienen gelijkertijd vakantie te gunnen. Mooi voor hun en ik gun hun dat ook wel natuurlijk maar qua planning kwam het totaal niet uit. Ik was als enige over en alles kwam op mijn schouders terecht. Geeft ook niks want ik heb geen hekel aan werken en wou graag bijdragen aan een goed bedrijfsresultaat. Daarom ben ik ook akkoord gegaan met 24 uur achter elkaar werken omdat sommige containers gewoon een deadline van inleveren hebben en die lijn overschrijden is aardig duur. Dus in 1 week 2x 24 uur achter elkaar gewerkt en dat werd als volgt verrekend: 1x 24 uur zijn 2 dagen. 8 uur per dag, 1 uur pauze per dag en 3 overuren per dag. Ik werkte dus 24 uur voor in totaal 6 overuren en dat heb ik die week 2x gedaan. Je snapt wel dat ik daar totaal niet over te spreken was. Ik werk me de ballen uit de broek om hun gebrekkige planning op te vangen en dat is dan je dank. Administratief was er niks meer aan te doen want alles was al verwerkt in de boeken volgens hun. Da's ook de laatste keer geweest dat ik een stapje extra heb gezet voor die klootzakken. | |
vaginabeheerder | zaterdag 9 april 2016 @ 17:37 |
Ja klopt, ik kan het gewoon vragen bij het betreffende bedrijf maar ik zoek vaak naar info en ervaringen op internet voor ik ergens aan begin. | |
j669 | vrijdag 15 april 2016 @ 15:31 |
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur. | |
Sounddragon | vrijdag 15 april 2016 @ 18:11 |
probleem van de planning lijkt me; dan moeten ze mensen geen parttime contract geven als ze vooraf weten dat ze fulltime uren gaan draaien. Dit motiveert (mij) niet om over te werken, en in mijn branche is dat nogal een issue. Kan ik me 3 dagen het snot voor de ogen draaien, en vervolgens schoppen ze je 2 dagen maar huis. Daar gaan we niet 2 keer intrappen natuurlijk; ze kijken maar lekker hoe ze dat fiksen, maar niet nog een keer over SD zijn ouwe ruggetje ![]() | |
j669 | zaterdag 16 april 2016 @ 12:34 |
Tsja, ik denk toch dat je er weinig tegen in kunt brengen. Financieel wordt je er niet mee benadeeld als je alle gewerkte uren ook gewoon betaald krijgt. Ik werk ook al jaren gemiddeld zo'n 15 uur per week méér dan in mijn contract staat en met mij de halve sector. Dat weet je nu eenmaal als je als je voor deze baan kiest. | |
Sounddragon | zaterdag 16 april 2016 @ 13:05 |
O jawel hoor, ik heb zat te willen.. de garp is dat zij me op die machine willen hebben, en dus valt er echt wel wat tegenin te brengen... En als ze niet meedoen, dan zoeken ze lekker een andere idioot die voor de fun een beetje anderhalve dienst wil draaien tegen 100% salaris.. mafketels. ![]() | |
derLudolf | donderdag 21 april 2016 @ 21:53 |
Ik had een vraagje... Ik zie Hertog Jan meestal rijden met een flinke trekker (Scania r440 heb ik wel es met zo'n combi gezien) met voor-/naloopas maar dan een enkelas oplegger. Wat is de logica? Wendbaar+veel laadvermogen? Is een twee as oplegger en een kleinere trekker (p300 ofzo) niet goedkoper? Met een stuuras daaronder ben je ook behoorlijk mobiel toch? | |
stefkee3 | donderdag 21 april 2016 @ 22:10 |
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂 (Hertog jan laad heel veel bij alfa, vandaar de link) | |
derLudolf | donderdag 21 april 2016 @ 22:11 |
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar? | |
stefkee3 | donderdag 21 april 2016 @ 22:16 |
Behoorlijk smalle straatjes krappe bochtjes en stevige bergjes, hou het daar maar op | |
WcPot | donderdag 21 april 2016 @ 23:04 |
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden ![]() | |
stefkee3 | donderdag 21 april 2016 @ 23:08 |
Ik moet er vanaf volgende week ook aan geloven, m'n vertrouwde daf combi inleveren voor een hagelnieuwe Scania met city Mijn ervaring met city tot nu toe is alleen nog niet zo goed, hoop dat hier verandering in komt | |
bluemoon23 | donderdag 21 april 2016 @ 23:13 |
Paar jaar terug was er een kraanmachinist die kwam invallen bij mij op het offshore platform. Hij had altijd op land gewerkt als mobiele kraanmachinist, toen was de crisis op de bouw nog in volle gang. Dat was ook altijd veel uren draaien op een dag in de bouw zei hij, en als de 40 uur bereikt waren dan werd hij voor die week naar huis gestuurd "compenseren" noemden ze dat, ja dan verdien je geen drol. ![]() Was bij BKF volgens mij. | |
derLudolf | donderdag 21 april 2016 @ 23:25 |
Ja dat vond ik er dus ook knullig uit zien, maar er zal allicht over zijn nagedacht. 400pk zie je niet vaak voor een City trailer | |
WcPot | donderdag 21 april 2016 @ 23:33 |
Bij mij op het werk hebben ze nu als proef een paar 410 Scania's rijden. En dat lijkt goed te bevallen. En die zitten ook zeer regelmatig voor een city ![]() | |
derLudolf | donderdag 21 april 2016 @ 23:38 |
Ook met voorloopas? | |
WcPot | donderdag 21 april 2016 @ 23:42 |
Nee gewoon een simpele 4x2 ![]() | |
bluemoon23 | donderdag 21 april 2016 @ 23:46 |
Gisteren half Duitsland doorgereden met de auto, van de Zwitsere grens naar huis in Drenthe. Wat mij opvalt is dat veel parkeerplaatsen stampvol staan met vrachtwagens, vaak al op de invoegstrook naar de parkeerplaats toe. En niet alleen s`avonds laat, ook al om een uur of 17:00/18:00. Is er gewoon te weinig parkeerplek langs de snelweg of wat is dat ? | |
vaginabeheerder | vrijdag 22 april 2016 @ 10:37 |
Ja te weinig parkeerplek, het is een drama. Niet alleen in Duitsland trouwens, in Nederland en België kan je ook geen plekje meer vinden. Na een bepaald tijdstip durven de chauffeurs de parkeerplaatsen niet meer op te rijden omdat ze bang zijn dat er geen plek meer is dus zetten ze de wagen al op de uitvoegstrook neer. | |
vannelle | vrijdag 22 april 2016 @ 19:20 |
Zal eerder met de rijtijdenwet te maken hebben. | |
Gnittoo | zaterdag 23 april 2016 @ 13:23 |
![]() | |
vannelle | zaterdag 23 april 2016 @ 14:39 |
Glasbak weer. ![]() | |
derLudolf | zaterdag 23 april 2016 @ 18:45 |
Hoezo nav foto's vervolgonderzoek? | |
Alexxxxx | zaterdag 23 april 2016 @ 19:02 |
Dat de matige fok twitter plugin geen fotos laat zien wil niet zeggen dat glasbak ze niet geplaatst heeft, ff koppie dr bij houden newbie ![]() | |
derLudolf | zaterdag 23 april 2016 @ 19:06 |
Oh wacht die foto van hem is ergens anders gemaakt... Doorgereden dus ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 23 april 2016 @ 19:13 |
http://www.transport-onli(...)nkzij-twitter-fotos/ | |
vaginabeheerder | zaterdag 23 april 2016 @ 20:25 |
haha mijn oude werkgever, nog niks veranderd. | |
glasbak | zaterdag 23 april 2016 @ 23:01 |
Wat heb ik nou weer gedaan ![]() | |
derLudolf | zaterdag 23 april 2016 @ 23:04 |
Iemand een maandloon door de neus geboord? ![]() | |
glasbak | zaterdag 23 april 2016 @ 23:07 |
Niet dat ik weet ![]() | |
bluemoon23 | zaterdag 23 april 2016 @ 23:08 |
Matennaaier ![]() | |
glasbak | zaterdag 23 april 2016 @ 23:09 |
Dan moet je toch eens beter lezen ![]() | |
vannelle | zondag 24 april 2016 @ 08:04 |
Je plicht. Als je je als enige aan de rijtijdenwet houdt en de rest niet en die worden dan ook nog en niet betrapt dan naai je jezelf als je dit niet meldt. Vermoeidheid wil ik het niet eens over hebben want dat speelt niet echt, het is gewoon valse concurrentie wat je aankaart en dat gaat wél over je eigen boterham. Groot gelijk druppelkut, laat ze maar zeuren allemaal, jij bent bezig je inkomen te beschermen. | |
Alexxxxx | zondag 24 april 2016 @ 10:18 |
op het moment dat glasbak de foto tweette wist hij niet dat die truck een rijverbod had, dat vertelde de politie pas na de tijd. Geen matennaaier dus... | |
Ridocar | zondag 24 april 2016 @ 11:32 |
Zelfs al wist Glasbak van de situatie, dan had 'ie alle reden om dit te melden. Wat die chauffeur en begeleider deden is gewoon aso. Maarja, het leveren bracht waarschijnlijk genoeg op. | |
j669 | zondag 24 april 2016 @ 11:39 |
Ik krijg ook het idee dat er in Nederland in vergelijking met andere landen ook wel heel erg weinig gecontroleerd wordt. Ik heb in 7 jaar tijd in Nederland nog maar één keer een controle gehad en toen ben ik ook nog eens weggekomen met een aantal schoonheidsfoutjes op de pas. Genoeg collega's die nog nooit een Nederlandse controle hebben meegemaakt. Wellicht scheelt het dat mijn werkgever een convenant heeft afgesloten met de ILT. Vermoeidheid speelt soms wel degelijk, al is dat lang niet altijd een gevolg van het negeren van de rijtijdenwet. Als je na een dienst van 15 uur eerst nog een uur naar huis moet rijden, eten, douchen en vervolgens je werkgever verwacht dat je 9 uur na einde dienst weer beschikbaar bent dan is het niet gek dat dat sommigen op kan breken. Om over de onregelmatige diensten maar te zwijgen. Uit eigen ervaring: zondagmiddag om 16.00 vertrekken, einde dienst om 4.00, maandagmiddag 13.00 vertrek, 18.00 weer terug op de zaak om op dinsdagmorgen weer om 3.00 te beginnen. Alles volledig binnen de grenzen van de rijtijdenwet, maar je bent halverwege de week al compleet gesloopt. | |
derLudolf | zondag 24 april 2016 @ 13:30 |
Ik bedoelde meer dat de boete behoorlijk hoog zal zijn ![]() Gewoon terecht, als je na een keer staande houden door rijdt ben je gewoon een dikke sukkel. Tachograaf fraude en begeleider met onjuiste papieren is iets waar je relatief eenvoudig iets aan kunt doen toch? En inderdaad terecht dat je dit hebt aangekaart | |
Ridocar | maandag 25 april 2016 @ 15:39 |
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren. | |
Alexxxxx | maandag 25 april 2016 @ 19:05 |
In duitsland in een week tijd twee keer aangehouden, drugscontrole ![]() ![]() | |
j669 | maandag 25 april 2016 @ 19:22 |
Ik heb zowel in België als in Frankrijk enkel 2 keer controle van de douane meegemaakt. In 6 jaar tijd nog nooit de pas hoeven uitlezen daar, ondanks dat ik er toch zeer regelmatig rij. Landen als Duitsland en Zwitserland zijn een ander verhaal. Daarvan kan ik het aantal controles niet meer op 2 handen tellen. In Zwitserland heb ik zelfs een keer binnen 3 dagen 2 keer controle gehad: op zowel de heen- als de terugweg van een rit Italië. Desalniettemin, op 1 keer een aslastoverschrijding na, nog nooit een boete gehad daar, ondanks wat kleine overschrijdingen op de pas. | |
glasbak | dinsdag 26 april 2016 @ 14:03 |
http://www.alexmiedema.nl/2016/04/26/oeps-collega-genaaid/ | |
bluemoon23 | dinsdag 26 april 2016 @ 18:12 |
Ben je nu trots op jezelf ? | |
Alexxxxx | dinsdag 26 april 2016 @ 19:12 |
Slecht geschreven artikel, klopt van geen kanten ook. | |
vaginabeheerder | donderdag 28 april 2016 @ 07:50 |
Of je het nou bewust of onbewust hebt gedaan, je bent er in ieder geval niet populairder door geworden. | |
bluemoon23 | donderdag 28 april 2016 @ 12:19 |
Dat is het risico als je te amicaal met de polizei bent. ![]() | |
Gnittoo | vrijdag 29 april 2016 @ 13:20 |
![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 28 december 2018 @ 11:34 |
Ja, hoi, ik werk dus tegenwoordig bij Europa's grootste handel in gebruikte trucks. Daarvoor maak ik de laatste tijd onder andere wat foto's van het interieur van wat apartere trucks. En ik heb dus net mezelf in een topsleeper opgevouwen ![]() ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door Alexxxxx op 28-12-2018 13:40:17 ] | |
Alexxxxx | vrijdag 28 december 2018 @ 11:35 |
Goede kick. | |
Sounddragon | vrijdag 28 december 2018 @ 13:02 |
Opgevouwen? is dat zo'n camperdakkie? | |
Alexxxxx | vrijdag 28 december 2018 @ 13:19 |
Een echte Pony Fantasy ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 december 2018 @ 13:24 |
Snappik ![]() Wel raar trouwens; de meeste chauffeurs zijn ook wel redelijk 'stevig'.. zou toch moeten passen ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 28 december 2018 @ 13:27 |
Misschien slijt bij deze mensen het luik om er binnen te komen wel uit ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 december 2018 @ 13:33 |
Ik denk dat je er vanzelf handiger in wordt.. ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 28 december 2018 @ 13:41 |
Wel een gemiste kans dat ik niet ff een dutje onder werktijd heb gedaan toen ik toch boven was ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 december 2018 @ 14:10 |
Als het een beetje waait ook. En als er een andere vrachtwagen langsrijdt.. Maar zo helemaal bovenin zal je daar idd wel last van hebben ![]() | |
Kentekenplaat | dinsdag 1 januari 2019 @ 13:18 |
Hoe ziet het er eigenlijk uit in zo'n ding? | |
Sounddragon | dinsdag 1 januari 2019 @ 18:19 |
moet je effe op zijn blog kijken heah ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:25 |
![]() Daar staat hij vanaf donderdag, dan is het topsleeper themadag. | |
derLudolf | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:44 |
Kon hem niet vinden. De loonwerker hier had ook twee DAF95's met topsleeper, maar kan online geen foto's vinden. | |
Alexxxxx | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:48 |
Ik zou nog 28 uur doorzoeken, dan vind je m vanzelf. | |
derLudolf | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:57 |
Ik had beter voltooide tijd kunnen gebruiken ja ![]() |