Mensen zijn toch behoorlijk beïnvloedbaar hoor, vooral als het de partner is die het leuk vind de ander te zien "groeien"quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwt
Ja, hoewel er van die muppets zijn die toegeven aan dat soort wensen van anderen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwt
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, alsof je alles gaat vreten wat mensen je voorzetten.
Dan ook niks meer aan hem geven, dan lost het probleem zich vanzelf op...quote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.
Bestaat dat woord echt?quote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.
Het heet niet voor niks feeder.quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ook niks meer aan hem geven, dan lost het probleem zich vanzelf op...
Ik ben gelijk harstikke doodquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.![]()
Btw, Knokkels is weer lekker bezig met voor elk wat wils.
Vanaf nu wel, je ziet dat hij in een stoel eet en de foto daarvoor ligt dat ding half, ook duidelijk speciaal op die man gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaat dat woord echt?
En zit je daar dan op of lig je erop? Vragen, vragen...
Als mensen hem zoveel eten voorzetten dat hij zo uit de klauwen groeit wel.quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is hij het slachtoffer van een feeder dan?
er zijn hier dames die houden van gravenquote:Op maandag 7 september 2015 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf nu wel, je ziet dat hij in een stoel eet en de foto daarvoor ligt dat ding half, ook duidelijk speciaal op die man gemaakt.
Mij kan je voorzetten wat je wil, maar dat ga ik mooi niet allemaal eten.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen hem zoveel eten voorzetten dat hij zo uit de klauwen groeit wel.
Of is er sprake van een ernstige ziekte bij hem?
Dat vraag ik aan jou, omdat jij herhaaldelijk de term 'feeder' hier gebruikt...quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als die vent je vraagt hem te pijpen, ben je even bezig voor je het 'ding' gevonden hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn hier dames die houden van gravendat moet je wel doen als je zijn dingetje
wil gebruiken
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn hier dames die houden van gravendat moet je wel doen als je zijn dingetje
wil gebruiken
Het kan toch net zo goed zo zijn dat hij al dat eten zelf tot zich genomen heeft?quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ding is al lang dood, door luchtgebrek.quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?
Er zijn ook mensen die kunnen eten wat ze willen zonder een gram aan te komen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij kan je voorzetten wat je wil, maar dat ga ik mooi niet allemaal eten.
Daar maak ik mij spade niet vuil aanquote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wil gebruiken
ow gatverquote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die vent je vraagt hem te pijpen, ben je even bezig voor je het 'ding' gevonden hebt.
Jij niet?quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?
Iemand moet het hem toch geven?quote:Op maandag 7 september 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou, omdat jij herhaaldelijk de term 'feeder' hier gebruikt...
Ik denk dat je het zelfs met een graafmachine nog niet redt...quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak ik mij spade niet vuil aan
quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak ik mij spade niet vuil aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |