quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
Heeft dat ene plaatje nou zoveel gespreksstof gegeven?
Ik vond die schaapjes gewoon leuk
Dat ook als er iets meer vlees aan gekomen isquote:Op maandag 7 september 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze gewoon lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?quote:
Obsessie voor sacha dusquote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Sas er niet zou wonen zou ik er niet over beginnen.. Dus het is gewoon haar schuld
quote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb even ingezoomd om te kijken wat wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 7 september 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even ingezoomd om te kijken wat wat is
quote:De voormalig dikste man ter wereld besloot na het verlies van 292 kilo lichaamsgewicht, dat hij zijn vriendin ook kwijt wilde raken.
De 54-jarige Paul Mason was vijf jaar geleden nog 476 kilo schoon aan de haak. Na een maagband-operatie vlogen de kilo's er vanaf en werd er ook een enorme lap overtollige huid verwijderd. Mason en zijn verloofde Rebecca Mountain konden toen voor het eerst fysiek wel-, maar emotioneel niet langer door een deur, schrijft The Daily Mail.
quote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Daarom net kip gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.
Maar het verhaal is dus:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.
Of was het iets anders wat je bedoelde?
Ik denk dat huid heel rekbaar is, dat moet wel anders zouden obese mensen uit elkaar ploffenquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?
Ik heb namelijk geen idee, en hoeveel moet zo iemand wel niet eten, dat zou me zelf, al zou ik willen, niet lukken.
ah... Viktor bedoel je?quote:Op maandag 7 september 2015 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?
Knap dat ie nog een vriendin heeft!quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.
Maar het verhaal is dus:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Knap dat ie nog een vriendin heeft!![]()
Ik kan me daar weinig bij voorstellenga ik ook maar niet doen
Ik begreep dat dat nu over wasquote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Knap dat ie nog een vriendin heeft!![]()
Ik kan me daar weinig bij voorstellenga ik ook maar niet doen
Feedersquote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.
Of was het iets anders wat je bedoelde?
Ooit in een docu is juist gezegd dat bij zo'n omvang de huid zelfs zich gaat aanpassen en veel dikker gaat worden. Ze krijgen dus iets van een olifantenhuid.quote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?
Ik heb namelijk geen idee, en hoeveel moet zo iemand wel niet eten, dat zou me zelf, al zou ik willen, niet lukken.
Ik denk dat als er nog iets gebeurde, zij bovenop moestquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.![]()
Btw, Knokkels is weer lekker bezig met voor elk wat wils.
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwtquote:
Feed the people, stay alivequote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feed the world,
Let them know it's Christmas time...
Dat dus, alsof je alles gaat vreten wat mensen je voorzetten.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |