Goeie toevoeging van Eurosport. En Schett heeft er ook wel eens minder uitgezien dan deze US Open heb ik het idee...quote:Op donderdag 10 september 2015 00:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Mouratoglou zegt verstandige dingen
Lekker klassiek toch? Vind vooral die van Gasquet mooi.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:29 schreef BlauweSporttas het volgende:
Wat een gruwelijk lelijke outfit hebben zowel Fed als Gasquet aan. Eind jaren 80 voor het laatst gezien zo iets.
welk nummer?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Gary Numan tijdens de changeover
niet als je de player hebtquote:Op donderdag 10 september 2015 01:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het fijne van Eurosport vind ik altijd dat je zo'n mooi gevarieerd reclameaanbod hebt.
Cars, uiteraard.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:44 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
welk nummer?
hoorde daarnet Boston met More than a feeling, dacht ik
Eerste keer ooit dat je hem ziet spelen?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:37 schreef BlauweSporttas het volgende:
Zit Gasquet nou elke pauze zijn grip opnieuw te tapen?
Nee, maar dacht dat het voorheen toeval was.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat je hem ziet spelen?
welke dames? Serena?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Wel mooie tennisbenen, die dames toch?
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Gasquet nu al doordrenkt met zweet.
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat je hem ziet spelen?
Zo ben ik he !quote:Op donderdag 10 september 2015 02:03 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Proberen gauw de aandacht af te leiden
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Gasquet nu al doordrenkt met zweet.
1+1 = 2?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:37 schreef BlauweSporttas het volgende:
Zit Gasquet nou elke pauze zijn grip opnieuw te tapen?
Ben allang blij dat ze zijn afgestapt van de halve finales bij de heren op zaterdag..quote:Op donderdag 10 september 2015 08:54 schreef Federer-fan het volgende:
Tennis pas vanaf 01.00 u. vannacht. De halve finales van de heren zijn gelukkig wel overdag (vanaf 18.00 u.) Zie het toernooischema.
Ik ook. Grote verbetering.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze zijn afgestapt van de halve finales bij de heren op zaterdag..
Vraag me weleens af of racistisch zijn een functie-eis is bij de Amerikaanse politie.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ondertussen bij de NYPD. James Blake hardhandig naar de grond gewerkt:
http://m.nydailynews.com/(...)n=NYDNSports+Twitter
Ja, jammer dat eerste. Hopelijk is Nishikori een blijvertje en komen er weer wat goede (zuid-)Amerikanen. Voor mijn gevoel was het tennis er nu zo veel beter aan toe geweest als Del Potro geen blessures had gehad. De partijen Del Potro - Federer (US Open finale) en Del Potro - Djoko (Wimbledon halve finale) horen bij de beste die ik gezien heb.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:48 schreef Marcoss het volgende:
Alleen maar Europeanen in de halve finale dus, net als bij de eerdere 3 Grand Slams dit jaar..
En Federer vliegt wel door het toernooi zeg, ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Wawrinka. Als die echt goed is, kan het een fantastische wedstrijd worden (zoals bijvoorbeeld bij de World Tour Finals), maar Wawrinka heeft ook wel eens wedstrijden dat hij weinig in te brengen heeft tegen Federer..
Een van de weinige voorbeelden van een sporter die na jaren afwezigheid een succesvolle comeback maakt. Meestal zijn dat soort comebacks altijd een beetje droevig omdat herinneringen van vroeger teniet gedaan worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Martina Hingis is ook weer lekker bezig. Ze maakt nog kans op twee titels.
Bij haar in de singles toch ook wel, maar leuk dat ze het zo goed doet in de dubbels inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2015 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een van de weinige voorbeelden van een sporter die na jaren afwezigheid een succesvolle comeback maakt. Meestal zijn dat soort comebacks altijd een beetje droevig omdat herinneringen van vroeger teniet gedaan worden.
Top 10 zelfs, best knap in het nieuwe power tijdperk. Maar goed, voor haar comeback had ze een rivalry met de Williams zusjes, dus ja... (Henin zei na haar comeback dat het altijd lastig was om te spelen tegen speelsters die zo zacht serveerdenquote:Op donderdag 10 september 2015 14:23 schreef Norrage het volgende:
Haar singles comeback ging ook nog niet eens zó slecht. Toch top 20 gehaald
Tennisouders. Dan krijg je zulke namen.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Top 10 zelfs, best knap in het nieuwe power tijdperk. Maar goed, voor haar comeback had ze een rivalry met de Williams zusjes, dus ja... (Henin zei na haar comeback dat het altijd lastig was om te spelen tegen speelsters die zo zacht serveerden)
Wist niet dat ze in Tsjechoslowakije was geboren en was vernoemd naar navratilova trouwens.
Bjorn Phau?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tennisouders. Dan krijg je zulke namen.
Er is een Amerikaanse junior met de prachtige naam Bjorn Fratangelo. Drie keer raden wie de favoriete sporter van zijn ouders was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |