2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je mij gecomplimenteerd?
IK GA NU ZOEKEN
Die heeft door blessures nooit meegedaanquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
Geen van Gaal en geen Vlaar.
Al weet ik niet eens meer hoe Vlaar het deed in de kwalificatie.
Iets met hamkasquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
Nu hij van dat nare wijf af is kan hij zich weer focussen op het voetbal.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)ijn-veertigste-.html
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2x zelfs in deze reeks. Een met betrekking tot eten en een met een topic dat je gemaakt hebt.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Louis is het verschil tussen 3e van de wereld en 4e in een EK-kwalificatiepoule.
Het gemis van Louis is groot.
+ een beetje geluk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Nederland heeft op dat WK gewoon ernstig ver boven vermogens gepresteerd, opgelost
Bespaar ons de details.quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat ik vannacht nachtmerries krijg over David Endt.
Komende jaren ga je nog geen peppernoot winnen met dit systeem. Waarom is van Gaal er toen van afgestapt? Die zag het meteen hoor. Ik was ook kritisch maar toen we derde werden wist ik dat hij gelijk had. Systeem is voorlopig dood, klaar.quote:
Wat..quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je posts waar 'GGMM' in staat aan het doorlezen en zie louter beledigingen terug aan het adres van Nicki.
Hadden we sowieso een plan b.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Koeman de bondscoach was geweest?
5-3-2 met Ruben Schaken als belangrijkste speler.quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Dan had Van der Wiel er nog steeds geen donder van gekundquote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
What if- stelling:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |