Ik welquote:
Hij doet de samenvattingen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
Sjoerd komt zo terugquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
Maar waarom is Sjoerd nu weg? Is hij net als Sjek weggelopen bij z'n afscheidsuitzending?
gaat slecht op Griekenland voor de BN'ers eerst Arnold Karskens toen Gordon in de kreukels en nu Tom Egbers in de celquote:
Sjoerdgodquote:
Dat moet je verdienen, Sjoerd is er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Szura het volgende:
FINquote:Op zondag 6 september 2015 23:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Endt? Mee eens. Tijd voor The Endt.
vast gesponsordquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Pjer heeft wel een mooi klokje vind ik.
0-1 gewonnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Belgie gedaan tegen Cyprus?
quote:Zijn expeditie om een talkshow op te zetten tijdens zijn werkweek in Hilversum eindigde voor presentator Tom Egbers (57) in een confrontatie met de lokale politie. ,,De boodschap van agenten was duidelijk: Als wij nog één keer merken dat u in de buurt van een tv-studio komt, arresteren wij u."
0-1 3 minuten voor tijd. Slechtquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Belgie gedaan tegen Cyprus?
Zij winnen wel, wij nietquote:
Ik denk als je dit achter elkaar zit dat je begint te wachten op het commentaar van Hans Kraaij inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |