SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door McTwente op 08-09-2015 22:39:24 ]![]()
Nope... Ik was ruim op tijd langs het tien kilometerpunt, dit gebeurde pas na 12 kilometer. En had 16.15 ook wel gehaald.quote:Op zondag 6 september 2015 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat super irritant dat je 9 mijl hebt gelopen ipv 10 mijl
Ik zag dit in het reglement staan:
Artikel 10
De finish voor de 10 Engelse Mijlen sluit onherroepelijk om 16.15 uur. Uiterlijk een half uur voor dit tijdstip wordt het parcours bij controlepunt hoek Paleisring – Piusplein (nabij 10 km passage) gesloten. Wie niet meer capabel is om de laatste 6 kilometer uit te lopen wordt via een kortere route naar de finish verwezen. Dit ter bepaling door de organisatie.
Kan dat overeen komen?![]()
Thanks Gogo, ik had helemaal niet in de gaten dat ik het topic sloot met mijn post.
Nadeel van reageren voordat je alles gelezen hebt...![]()
Moest ik ook nog in alle haast een nieuwe titel verzinnen.![]()
Ik zat net een reactie te typen toen het topic dicht ging. En dacht al zoiets, vandaar de DM.quote:Op zondag 6 september 2015 19:59 schreef McTwente het volgende:
Thanks Gogo, ik had helemaal niet in de gaten dat ik het topic sloot met mijn post.
Nadeel van reageren voordat je alles gelezen hebt...![]()
Moest ik ook nog in alle haast een nieuwe titel verzinnen.![]()
![]()
het was wel het minst opwindende stuk wat je gemist hebt, maar dan nog, je wilt natuurlijk wel de volledige afstand lopen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gogo, wat raar en vooral vervelend! Ben benieuwd wat de organisatie zegt (ik hoop dat ze in ieder geval zo netjes zijn om met een reactie te komen).
Voor mij was het een thuiswedstrijd, eerste deel door m'n eigen wijk (wat was het toen nog wárm!) en het laatste deel door het gebied waar ik train met de loopgroep. Ongeveer 20 minuten nadat het startschot klonk schuifelden we eindelijk over de startmat.
Vorig jaar ging ik veel te snel van start en waren de laatste 8 km echt zwaar klote, kon ik er niet van genieten en uiteindelijk was ik niet echt tevreden. Dit jaar wilde ik zo veel mogelijk op 6.00 p/km blijven lopen, niet te hard van start gaan en pas op het eind proberen te versnellen. Dat was gelukt en ik kreeg dit keer dus alles mee van al die enthousiastelingen langs de Piushaven, Korte Heuvel, overal eigenlijk. Ik miste alleen wel de balkon-DJ aan het begin dit jaar. Er waren punten waar het wat rustiger was maar dan stond er ineens weer een bocht bezaaid met mensen die je naam roepen. Hangtafels met Fransje Bauer-muziek, boomboxen met opruiende tyfusbeats die toch wel heel erg lekker klonken als je er zo voorbij liep. De Armhoefse Akkers (de woonwijk aan het eind waar je gewoon een kilometer lang door een buurtfeest liep) was zo leuk.Heerlijk gelopen, mijn doel gehaald, nog een stukje sneller dan beoogd zelfs. Drie minuten van mijn tijd van 2014 afgeschaafd. Op naar het anderhalf uur.
Oh ja, de gast die de boel aan elkaar presenteerde was weer een niveau'tje hoor.
https://www.endomondo.com/users/11151289/workouts/596868067![]()
Het mooiste stuk, landelijk, met een paar oude boerderijtjes en zo, bedoel je...quote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef Guard het volgende:
het was wel het minst opwindende stuk wat je gemist hebt, maar dan nog, je wilt natuurlijk wel de volledige afstand lopen...![]()
een voetbalkantine en langs de waterzuivering....quote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Het mooiste stuk, landelijk, met een paar oude boerderijtjes en zo, bedoel je...
tis maar wat je mooi vindt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon erg lullig, ik weet dat de weg enzo maar tijdelijk afgesloten is maar zorg er als organisatie voor dat je vermelde limiet nog wat speling heeft, en ga daar sowieso niet onder zitten. Zelf ook net bekeken voor mijn marathon zou er ook niet blij van worden als na 3 uur het parcour wordt dichtgegooid.quote:Op zondag 6 september 2015 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nope... Ik was ruim op tijd langs het tien kilometerpunt, dit gebeurde pas na 12 kilometer. En had 16.15 ook wel gehaald.![]()
Ik ben benieuwd naar hun antwoord iigquote:Op zondag 6 september 2015 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nope... Ik was ruim op tijd langs het tien kilometerpunt, dit gebeurde pas na 12 kilometer. En had 16.15 ook wel gehaald.Volgend jaar weer dus?
![]()
Dan zouden ze ook wel erg weinig finishers overhoudenquote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef mytec het volgende:
[..]
Zelf ook net bekeken voor mijn marathon zou er ook niet blij van worden als na 3 uur het parcour wordt dichtgegooid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb de WLWW opgeschoond.
De Ekiden is er uit gehaald, net als de wedstrijden tot en met vandaag.
Ik heb nog nooit de OT gehad, dus ik hoop dat ik de boel niet verkl**t als er verzoeken komen.![]()
Ik wel! Ik vroeg me net nog af waarom ik dat geweldige publiek de afgelopen twee jaar niet had opgezocht. Het is er echt zo gaaf! Cee beschrijft het goed. En dan die mensen bij de kroegen op de Korte Heuvel, als haringen in een ton achter de dranghekken. En gewoon alle carnaval bij de mensen en de boomboxen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt goed! Op het parcours was het niet als haringen in een ton?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neu, afgezien van de eerste kilometer was het lekker ruim.quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Klinkt goed! Op het parcours was het niet als haringen in een ton?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een vreemd verhaal! Kan me voorstellen dat je daar nu van baalt, maar over een tijdje is het een prima verhaal om op te dissen bij een biertjequote:Op zondag 6 september 2015 18:46 schreef Gogo83 het volgende:
Dat is balen Schanulleke!
Ik heb denk ik als één van de weinigen de Tilburg nine miles gelopen. Heel raar. Ik begon heel goed, kon me de eerste kilometers goed inhouden, kreeg na een kilometer of twee gezelschap van flipsen en daar heb ik volgens mij een kilometer of vijf samen mee gelopen. Toen kreeg flipsen haast, was vast bang om zijn vliegtuig terug te missen, en moest ik alleen verder. Ik liep in de achterhoede en merkte na 9 kilometer ofzo toch wel dat ik wat weinig getraind had deze zomer, ik had het best zwaar. Tempo zakte wat terug, maar ik maakte me niet zo'n zorgen, ik zou hoe dan ook ruim op tijd binnen gaan komen.
Vlak na het 12 kilometer punt kwam ik bij een T-splitsing en vanaf rechts kwamen er lopers. Logischerwijs moest ik dus naar rechts om daar een rondje te maken. Door iemand van de organisatie werd ik echter naar links gestuurd, want zo liep het parcours nu eenmaal. Vlak daarna kwam ik langs het bord met 14 kilometer, en ik kon nergens afslaan om een rondje te maken ofzo. Heel raar... Ik kwam uiteindelijk om 16.00 uur binnen en had 14,55 kilometer gelopen. De tijdslimiet stond op 16:20. Zelfs als ik had gewandeld had ik die anderhalve kilometer die ik nu heb gemist af kunnen leggen. Kortom, ik baal er best wel van. Ik kwam voor tien mijl en kreeg er maar negen.
Desondanks heb ik de eerste 9 kilometer heerlijk gelopen. Het was top weer en die sfeer. Die sfeer was zo belachelijk idioot geweldig! Ik sjokte af en toe als een slak, maar werd aangemoedigd alsof ik Dafne Schippers in hoogsteigen persoon was. Ondanks de trage kilometers op het eind heb ik ook maar weinig gewandeld. Want iedere keer dat ik begon te wandelen werd m'n naam gescandeerd en werd ik idioot hard aangemoedigd om weer te gaan rennen.
Kortom, ik baal van m'n gemiste mijl, maar verder was de TTM één van de allerleukste loopjes ooit. Volgend jaar kom ik terug, maar dan voor tien mijl.
Life is what you make it.![]()
McTwente, uitslagen van Noord staan er op!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks!quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
McTwente, uitslagen van Noord staan er op!
24e van de 159 lopers, 22e bij de mannen (en dus maar 2 vrouwen voor me gefinisht).
En als allerlaatste finisher, ik dacht hem al te herkennen, de "president" van de Hells Angels in Amsterdam, Daniel Uneputty.
En een seconde langzamer dan ik zelf klokte... 47.16 officeel.![]()
![]()
Deze week ga ik over mijn challenge heen.. vet kut dat ik dan de rest van het jaar geen kms meer mag maken..![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het echte verslagen schrijven laat ik graag aan de professionals hier over, maar toch een korte impressie van mijn kant: het was geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 20:38 schreef flipsen het volgende:
Het echte verslagen schrijven laat ik graag aan de professionals hier over, maar toch een korte impressie van mijn kant: het was geweldigGoed verslag! Knap gelopen ook voor je eerste wedstrijd, gewoon ruim boven je eigen verwachting! Zeker als je ineens zoveel meer kms moest dan je tot nu toe gedaan had.. Was het vlak lopen alles wat je ervan hoopte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even uit deWLWW halen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Deze week ga ik over mijn challenge heen.. vet kut dat ik dan de rest van het jaar geen kms meer mag maken..![]()
![]()
Heb je hem al aangepast? Dat mag één keer hè.![]()
Ja klopt, maar ik zie wel waar ik op uitkom. Ik vind het wel leuk in de bovenste regionen van de challengequote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik zal je even uit deWLWW halen.![]()
Heb je hem al aangepast? Dat mag één keer hè.Had hem op mijn totaal van vorig jaar gezet, en nu dus al bijna daarop met nog 4 maanden te gaan
Nou, ik weet wel dat ik heuveltjes een stuk makkelijker vind dan die klotedrempelsquote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Was het vlak lopen alles wat je ervan hoopte?Maar verder inderdaad prima, met 2x een tunneltje geloof ik maar dat mag geen naam hebben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 20:38 schreef flipsen het volgende:
Het echte verslagen schrijven laat ik graag aan de professionals hier over, maar toch een korte impressie van mijn kant: het was geweldigGoed verhaal! Leuk om te lezen hoe een "wedstrijdmaagd" het allemaal beleeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balen gogo! Wel raar van die organisatie. Benieuwd wat ze zeggen!
@Wyccie, ik heb niet aangemoedigd ik bedoelde, het was fijn dat we aangemoedigd werden (ik liep daar de 5 km) Haha sorry voor de verwarring!![]()
Wel fijn dat bijna iedereen fijn heeft gelopen. Gaat lekker zo met iedereen toch![]()
![]()
Vergeet ik toch bijna devoor alle andere lopers van dit weekend, in het bijzonder
xMissi
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Goed hoor, iedereen![]()
![]()
Balen zeg Gogo, benieuwd naar het antwoord !
Zelf vandaag lekker wat intervallen gedaan, ging best wel lekker eigenlijk![]()
Ga wel even m'n afstand in Eindhoven omzetten naar 10k, HM gaat 'm nog niet worden..![]()
Whaaaaaa wat is er veel gelopen dit weekend. Goed bezig allemaal! Gogo wat een stom verhaal zeg, ik hoop dat je nog een verklaring krijgt.
McTwente, wil je mij toevoegen in de WLWeW ?
1
2[b]18 oktober 2015 - [url=http://www.molenhoeksmakkie.nl/]Molenhoeks Makkie[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 10km
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2015 21:03:37 ]![]()
Dat is zwaar klote Gogo. Goed verhaal Flipsen.
Bij begint de stress voor de Singelloop nu aardig op te lopen. Ik heb nu een aantal keren gelopen op 800 m boven NAP en de ademhaling en elastiek in de benen gaat nog niet over. Nog 1 keer en dan mag ik weer 2 keer op zee niveau trainen. Hopelijk geeft me dat weer wat moed.![]()
Weet je zeker dat het door de hoogte komt en dat je niet iets onder de leden hebt of zo? 800m zou je toch niet enorm moeten merken..quote:Op zondag 6 september 2015 21:06 schreef Oceanonix het volgende:
Dat is zwaar klote Gogo. Goed verhaal Flipsen.
Bij begint de stress voor de Singelloop nu aardig op te lopen. Ik heb nu een aantal keren gelopen op 800 m boven NAP en de ademhaling en elastiek in de benen gaat nog niet over. Nog 1 keer en dan mag ik weer 2 keer op zee niveau trainen. Hopelijk geeft me dat weer wat moed.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker gelopen Xmissi en Flipsen. Wat vervelend dat ze je niet de goede kant op hebben gestuurd GoGo.
Het is me helaas niet gelukt om zelf te lopen vandaag. Het aanmoedigen bij de strongmanrun duurde langer dan verwacht. Vooral op laatste stuk zaten veel mensen er flink doorheen.![]()
Done!quote:Op zondag 6 september 2015 21:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Whaaaaaa wat is er veel gelopen dit weekend. Goed bezig allemaal! Gogo wat een stom verhaal zeg, ik hoop dat je nog een verklaring krijgt.
McTwente, wil je mij toevoegen in de WLWeW ?
[ code verwijderd ]![]()
SPOILER: Tilburg Ten Miles verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo, de Tilburg ten miles was echt leuk! Inderdaad leuk publiek, inclusief veel buren die me op km8 (na het 2e tunneltje) aan moedigden. De eerste kms vond ik het moeilijkste: welk tempo moet ik aanhouden, druk op het parcours en mijn hartslag was meteen heel hoog (niet ingelopen, dom). Ik besloot maar om 5:35/km aan te houden, dan zou ik op 1:30:00 uitkomen. En die tijd was weer gebaseerd op mijn (onofficiële) 10km PR. Volgens corniel/runs zou ik op die tijd moeten uitkomen. In het begin der hele tijd op mijn horloge gekeken, maar het werkte wel. Vanaf de tweede helft begon het makkelijker te gaan een durfde ik iets te versnellen. De laatste 3 km waren echt heel leuk. Idd een feestje die de wijk Armhoefse akkers en ook leuk om langs de cafeetjes te lopen, in de wetenschap dat het niet meer zo ver was. Missie geslaagd, tijd was 1:28:40.
Ik had echt wel baat van het feit dat ik al een paar keer wat langere afstanden heb gelopen in training (bijv 18-20 km). Op het eind ging het nog vrij soepel, en had ik nog wel ietsjes over. Dat geeft vertrouwen voor volgende maand de HM in Eindhoven.
Mooi gelopen allemaal.Ook in Apeldoorn/Amsterdam.
Gogo: jammer van die gemiste lus.
Schanulleke: balen zeg!![]()
Ook al zo'n leuk verslag. Ik geloof dat ik de TTM ook maar eens in mijn hardloopagenda moet zetten.quote:Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef Guard het volgende:
Nadat de dames weggeschoten waren werd het toch tijd om mijn eigen voorbereiding te starten.
Kwam Mossel en Gogo nog tegen op weg naar de hal met de faciliteiten, gezellig om hen weer te zien.
Ik kon beginnen met het opsporen van mijn startnummer en shirt.
Na een 5 tal rondjes door de businessrunners hal en een dikke 20 minuten eindelijk iemand van de uni gevonden, en precies ook de man die mijn shirt en nummer had, top!
De rest van het team druppelde ook binnen, en werd het tijd voor wat foto's.
Ondertussen had ik pijll ook gespot en wederom Mossel en Gogo.
Op zoek naar een mooi plekje in startvak B kwam ik ook vele bekende lopers uit Tilburg tegen, wat een gezelligheid allemaal.
Als snel mochten we op weg, en ik liep lekker met de stroom mee, maar dat was 4:20 min/km zag ik op mijn horloge. Geen idee of ik dit 16 km ging volhouden, maar ik zou wel zien.![]()
Oh, dan heb ik niet goed gelezen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:53 schreef xMissi het volgende:
@Wyccie, ik heb niet aangemoedigd ik bedoelde, het was fijn dat we aangemoedigd werden (ik liep daar de 5 km) Haha sorry voor de verwarring!![]()
![]()
Goed gelopen!
Flipsen, smaakt het naar meer? Leuk om te lezen.
Niet alle wedstrijden zijn zo, nu ben je verwend door de TTM.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar hun antwoord iigVolgend jaar weer dus?
Zeker weten!
Leuk verslag flipsen! Leuk je ontmoet te hebben!![]()
Mosterd na de maaltijd, misschien, maar ik wil toch ook even kort verslag doen.
Mijn tante had me uitgenodigd om bij haar in Tilburg langs te komen, en dan gelijk de Ten Miles te lopen. Na een kopje koffie en een stuk appeltaart was het ongeveer 2,5 km lopen naar de start; mooi stukje om in te lopen. Daar werd ik al meteen gespot door Guard, en ook mossel en Gogo kwamen erbij staan. Gezllig toch altijd weer. Daarna ook nog even staan praten met een jongen in Argentina-shirt; volledig onverwacht bleek dit een sympathieke jongen, en (achteraf gezien) heel niet langzaam. Ook CRX_Master stond erbij; samen liepen we richting de start.
Ik wist niet precies wat ik moest verwachten van mezelf. Het gaat de laatste tijd niet heel snel, en de eindtijd was daarom niet erg belangrijk. Maar ik had wel zin om flink mijn best te doen. En dat is behoorlijk gelukt. De snelheid lag van begin tot eind hoog, de km-tijden kwamen niet boven de 5:30, en de eindtijd van 1:26:50 was beter dan ik durfde te hopen (maar wel ruim 4 minuten boven mijn pr)
Het parcours was niet bijzonder boeiend. Je loopt gewoon dwars door de stad, en dan niet eens door hele schilderachtige stukjes. Het publiek was het eerste stuk wel aardig. Niet echt talrijk, door de kleine regenbuitjes. Het laatste stuk daarentegen was zo druk! Eerst een woonstraat die helemaal versierd was met vlaggetjes, en waar iedereen buiten stond om aan te moedigen. En toen het stuk door de binnenstad, waar we tussen de terrasjes doorliepen, met rijendik toeschouwers. Ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt.![]()
Dat vond ik toen ook heel stom. Ik heb die kerel in z'n auto ook toegebeten dat ik nog RUIM 10min had ten opzichte van de limiettijd, op m'n Garmin. Echt, ga je als niet zo snelle loper keurig achteraan staan, wordt je op dit manier 'gestraft'. Met m'n goede gedrag ookquote:Op zondag 6 september 2015 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik toch wel demotiverend.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
het tempo ishet tempo is wel op orde maar ik merk dat mijn ademhaling gewoon niet lekker is. En na een kilometer of 2 krijg ik moeite om de ene voor de de andere voet te krijgen. Het hoogteverschil valt mee omdat ik langs de rivier loop.quote:Op zondag 6 september 2015 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het door de hoogte komt en dat je niet iets onder de leden hebt of zo? 800m zou je toch niet enorm moeten merken..![]()
quote:New personal best for one hour - 8.64 km .![]()
![]()
Logisch, ik liep nog nooit een uur. Maar nu zowaar 9,5km gelopen in 1:06:26. Volgensmij komt de afstand wel goed in Den Haag. Ging echt heerlijk ondanks het weer.Nu even teruglezen naar alle prestaties.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Omdat iedereen zijn/haar eigen race loopt, vind ik het persoonlijk wel leuk om te lezen hoe iedereen het beleeft. Elk verhaal is toch weer anders.quote:Op zondag 6 september 2015 21:27 schreef pijll het volgende:
Mosterd na de maaltijd, misschien, maar ik wil toch ook even kort verslag doen.
Mijn tante had me uitgenodigd om bij haar in Tilburg langs te komen, en dan gelijk de Ten Miles te lopen. Na een kopje koffie en een stuk appeltaart was het ongeveer 2,5 km lopen naar de start; mooi stukje om in te lopen. Daar werd ik al meteen gespot door Guard, en ook mossel en Gogo kwamen erbij staan. Gezllig toch altijd weer. Daarna ook nog even staan praten met een jongen in Argentina-shirt; volledig onverwacht bleek dit een sympathieke jongen, en (achteraf gezien) heel niet langzaam. Ook CRX_Master stond erbij; samen liepen we richting de start.
Ik wist niet precies wat ik moest verwachten van mezelf. Het gaat de laatste tijd niet heel snel, en de eindtijd was daarom niet erg belangrijk. Maar ik had wel zin om flink mijn best te doen. En dat is behoorlijk gelukt. De snelheid lag van begin tot eind hoog, de km-tijden kwamen niet boven de 5:30, en de eindtijd van 1:26:50 was beter dan ik durfde te hopen (maar wel ruim 4 minuten boven mijn pr)
Het parcours was niet bijzonder boeiend. Je loopt gewoon dwars door de stad, en dan niet eens door hele schilderachtige stukjes. Het publiek was het eerste stuk wel aardig. Niet echt talrijk, door de kleine regenbuitjes. Het laatste stuk daarentegen was zo druk! Eerst een woonstraat die helemaal versierd was met vlaggetjes, en waar iedereen buiten stond om aan te moedigen. En toen het stuk door de binnenstad, waar we tussen de terrasjes doorliepen, met rijendik toeschouwers. Ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt.![]()
Het is sowieso een paar maanden erg luw geweest qua wedstrijden en dus wedstrijdverslagen, dus ik smul er ook van!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een leuke verslagen! En wat liepen er veel in Tilburg. Die TTM moet dus een keer gelopen worden![]()
Teveel om op te reageren.Gogo. wat een pechFlipsen, je hebt het overleefd, je eerste evenement! Guard, wat ben jij in vorm zeg. Pijll, mooie tussentijden man. Steffelonio, goed om zoveel vertrouwen te hebben. Yur, van hamstring naar hamburger. Hopelijk herstel je snel. En nu ben ik vast iemand vergeten.
Ik heb geen enkele kilometer gelopen dit weekend. Ik moest flink bijtanken na afgelopen week en daar hielp die spinningmarathon en een avondje doorzakken niet bijVanmiddag wel een gezellige 'familiedag' bij de club. We speelden het smokkelspel, waarbij we bij een aantal smokkelposten onze waar moesten 'pikken' en konden worden afgetikt. Omdat mijn benen toch aardig hongerig waren geworden heb ik een paar heerlijke sprintjes getrokken en ook lekker fanatiek meegespeeld. In de regen en blubber overigens
Ik heb nú alweer heel veel zin om te lopen en kan zelfs niet wachten tot de volgende duurloop. Toch niet slecht om eens een paar dagen rust te nemen. Makes you eager
![]()
![]()
Leuke verslagen zegMissi, goed gedaan!
![]()
De rest ook, flipsen, Pijll, steffelonio, Cee en de rest! Jammer Gogo, ik ben benieuwd wat er uit het mailtje komt... TTM klinkt volgens de verslagen in ieder geval wel als een wedstrijd die ik gelopen 'moet' hebbenStaat nu zeker op het lijstje.
Wacht maar tot je me beter leert kennenquote:Op zondag 6 september 2015 21:27 schreef pijll het volgende:
een jongen in Argentina-shirt; volledig onverwacht bleek dit een sympathieke jongen
Hoorde trouwens best vaak het publiek iets roepen over Argentinië als ik voorbij was (stond alleen op de achterkant van mijn shirt)
Ik had de drone gezien, tijdens het lopen, en hij mij ook... Op 2:11 zie je rechts in beeld iemand in een (lichtgroen) Ekiden-shirt lopen, als ik het goed zie.quote:![]()
In mijn beleving niet, maar ik liep dan ook helemaal achteraanquote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef steffelonio het volgende:
In mijn beleving was het veel drukker op dat fietspad langs het kanaal.Heb er overigens maar liefst 31 achter me gehouden volgens uitslagen.nl en 2983e van de 2992 in mijn categorie
Je moet maar bedenken, degenen voor je, die zijn allemaal sneller dan jij, dus dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
In mijn beleving niet, maar ik liep dan ook helemaal achteraanHeb er overigens maar liefst 31 achter me gehouden volgens uitslagen.nl en 2983e van de 2992 in mijn categorie
![]()
Ik bedenk: Onder de 2 uur zie ik als onmogelijk en ik deed het tochquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Je moet maar bedenken, degenen voor je, die zijn allemaal sneller dan jij, dus dat is niet eerlijk.
That's the spirit!quote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik bedenk: Onder de 2 uur zie ik als onmogelijk en ik deed het toch![]()
![]()
http://losseveter.nl/2015(...)-de-strongsisterrun/
Hilarisch, de tegenstelling tot hun teksten 'gewoon knallen, diep gaan om het uiterste eruit te halen' en wat je ziet op de video: dansjes maken, wandelen, zwaaien naar de camera
Volgens mij was Daywalk3r daar aan het fotograferen. Ik begin te begrijpen waarom.quote:Op maandag 7 september 2015 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Hilarisch, de tegenstelling tot hun teksten 'gewoon knallen, diep gaan om het uiterste eruit te halen' en wat je ziet op de video: dansjes maken, wandelen, zwaaien naar de camera![]()
![]()
Dat komt omdat ze twee imago's tegelijkertijd willen ophouden: die van kracht, gezond, doorzettingsvermogen en die van gezellig, leuk en lekker gek doen.quote:Op maandag 7 september 2015 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Hilarisch, de tegenstelling tot hun teksten 'gewoon knallen, diep gaan om het uiterste eruit te halen' en wat je ziet op de video: dansjes maken, wandelen, zwaaien naar de camera
Is een andere tak van sport.![]()
Ik heb hier ook aan mee gedaan zaterdag, heb genoten! Het parcours was heel mooi, maar ik had de obstakels veel zwaarder verwacht. En dat viel gelukkig erg mee, dus heb echt kunnen genieten van mijn eerste obstakel run. Heb heel rustig aan gedaan omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. Volgend jaar doe ik weer mee, maar ga dan voor een veel betere tijd!quote:Op maandag 7 september 2015 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu wel overal spierpijn, zelfs in mijn enkels!
Ik las bij GoGo net over haar gemiste mijl (balen zeg) ik had 1 km extra op dit parcours.![]()
Ik had gedacht dat jij nog veel sneller zou zijn omdat je normaal in de zuurstofarme bergen traint. De volgende keer loop je zo een halfuur van je tijd af, dat weet ik zekerquote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik bedenk: Onder de 2 uur zie ik als onmogelijk en ik deed het toch![]()
![]()
Het was bij de meesten vooral gezellig, leuk en gek doen... Ik heb nog nooit zoveel mensen zien wandelen bij een hardloop evenement. Ik heb tussen de obstakels ook wel gewoon gerend. En een poging gedaan om een nette tijd neer te zetten (en uiteindelijk was ik daar ook best tevreden over). Ik doe ook niet aan verkleden of gekke teams oid.quote:Op maandag 7 september 2015 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze twee imago's tegelijkertijd willen ophouden: die van kracht, gezond, doorzettingsvermogen en die van gezellig, leuk en lekker gek doen.
Is een andere tak van sport.![]()
Met een personal best (in training) op de 10km van 1u10 ofzo en nooit verder gelopen dan 12km, verwacht jij dat ik veel sneller ben?quote:Op maandag 7 september 2015 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij nog veel sneller zou zijn omdat je normaal in de zuurstofarme bergen traint. De volgende keer loop je zo een halfuur van je tijd af, dat weet ik zekerDaarnaast ligt Bariloche maar op 900m
Maar ik ga zeker proberen of ik er volgend jaar weer bij kan zijn en IETS van mijn tijd af te halen.
Waarschijnlijk ook omdat het zo geadverteerd werd toch, alleen voor vrouwen en minder afschrikwekkend dan de gemiddelde obstaclerun?quote:Op maandag 7 september 2015 10:12 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Het was bij de meesten vooral gezellig, leuk en gek doen... Ik heb nog nooit zoveel mensen zien wandelen bij hardloop evenement. Ik heb tussen de obstakels ook wel gewoon gerend. En een poging gedaan om een nette tijd neer te zetten (en uiteindelijk was ik daar ook best tevreden over). Ik doe ook niet aan verkleden of gekke teams oid.
Maar goed, je kunt het nog steeds zo zwaar maken voor jezelf als je wilt, dat maakt het natuurlijk wel leuk. Ik ben alleen nog steeds niet overtuigd om aan zoiets mee te doen, al lijkt het me wel een keer leuk om te trainenMaar met duizend volwassenen in de rij staan om van een glijbaan af te gaan, nah.
Jouw bergen zijn niet vlak, toch?quote:Op maandag 7 september 2015 10:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met een personal best (in training) op de 10km van 1u10 ofzo en nooit verder gelopen dan 12km, verwacht jij dat ik veel sneller ben?Daarnaast ligt Bariloche maar op 900m
Maar ik ga zeker proberen of ik er volgend jaar weer bij kan zijn en IETS van mijn tijd af te halen.
![]()
True...quote:Op maandag 7 september 2015 10:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jouw bergen zijn niet vlak, toch?
Ja, je kan het inderdaad zo zwaar maken als je zelf wilt. En je staat niet in de rij, je start in groepen, dus het gaat heel geleidelijk. We hebben maar bij 1 obstakel langer dan een minuut hoeven wachten. En als je gewoon 'vol gas' gaat kan je overal zo overheen/ langs. Het viel me heel erg mee, want de chaos en drukte op het terrein voor&na de start was enorm.quote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat het zo geadverteerd werd toch, alleen voor vrouwen en minder afschrikwekkend dan de gemiddelde obstaclerun?
Maar goed, je kunt het nog steeds zo zwaar maken voor jezelf als je wilt, dat maakt het natuurlijk wel leuk. Ik ben alleen nog steeds niet overtuigd om aan zoiets mee te doen, al lijkt het me wel een keer leuk om te trainenMaar met duizend volwassenen in de rij staan om van een glijbaan af te gaan, nah.
Alleen moesten we nog van die glijbaan toen er al 6 dames met gebroken enkels uit het water werden gesleept en op brancards werden gelegd. Dat schrok wel af, we zagen het 1 voor 1 gebeuren. Ik starte vrij achteraan.![]()
Ik zou daar nooit aan mee doen. Laat mij maar lekker lopen op asfalt, gras, grindpaadjes en noem maar op maar ik hoef nergens over heen te klimmen en te zwemmen.
Strava Flyby ziet er best leuk uit, als je met zo'n grote groep loopt als gisteren.
En het blijkt dat ik Guard echt maar net gemist heb op het kruispunt na 3km.![]()
Ik heb vanochtend de puntjes in mijn spikes gedraaid en ga proberen er vanavond een paar 200tjes op te lopen. Die dingen zijn echt scherp! Best eng
Als ik mijn been breek was het wel een beetje zonde van alle marathontrainingen
Jep, we moesten er eigenlijk 2x van af, maar de glijbaan is na nr 6 stil gelegd. Er bleek later dat er teveel zand was wegspoeld (door de regen van die nacht), uit de 'opvangbak'. Ben je nog geen 2 min onderweg, lig je er zo uit. Brr..zag er echt heel naar uit.quote:Op maandag 7 september 2015 10:22 schreef YUR het volgende:
6 mensen met gebroken enkels? Wat een lol![]()
Ach, ik probeer van alles uit. De 20e doe ik mee aan 'the walkthrough' , een run door en langs allerlei gebouwen in de stad Groningen. Ook weer eens wat anders! Ik hou van afwisseling 😉quote:Op maandag 7 september 2015 10:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou daar nooit aan mee doen. Laat mij maar lekker lopen op asfalt, gras, grindpaadjes en noem maar op maar ik hoef nergens over heen te klimmen en te zwemmen.![]()
Jammer dat 'ie eruit is gehaald. Al die obstacle runs adverteren met dat het zo zwaar is en zo, en dan blijkt het een keer echt zo te zijn, wordt het parcours aangepast.quote:Op maandag 7 september 2015 10:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Jep, we moesten er eigenlijk 2x van af, maar de glijbaan is na nr 6 stil gelegd. Er bleek later dat er teveel zand was wegspoeld (door de regen van die nacht), uit de 'opvangbak'. Ben je nog geen 2 min onderweg, lig je er zo uit. Brr..zag er echt heel naar uit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: